Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

Yoshimitsu

New Member
Kovasti on viimeaikoina puitu mahdollista tapaamista pelaamisen merkeissä. Jotta asia ei jäisi vain ajatukseksi, pitää sen toteuttamista puida useammaltakin kannalta.


Itse voin lainata pelit tekken ykkösestä tagiin, sekä yhden DS2 -sekä yhden DS1-ohjaimen yleiseen käyttöön.

Ketkä osallistuvat?
Milloin mitti tapahtuu?
Olisiko helsinkin hyvä paikka turneelle?
Kuka keksisi halvan/ilmaisen kokoontumispaikan?
Mitä mieltä olette universumin pluraalirakenteesta?
Otetaanko myös IRL-tekkeniä, sparraamista suojat päällä?
Palkintoja voittaneille?


Mm. näihin kysymyksiin olisi hyvä saada vastauksia.
 
Niin olisihan se ihan hauskaa päästä testaamaan taas taitojaan muita vastaan. Varmaan kaikki asustelee pääkaupunkiseudulla ja sinne olisi miltei sitten loogisinta kokoontua. Jonkun kotiin varmaan olisi helpointa majoittautua. Itse asun Lahdessa soluasunnossa ja miulta löytyy ps2/multipap/pari(joksenkin hyvää)padia. Itse voin ottaa porukkaa vastaan jos ei muuta keksi. Auto löytyy joten pystyn kyllä tekeen keikkaa muuallekin pelaileen. (eilen kävin muuten Hesassa hillumassa ja samalla pelikaanissa kävin T4:sta taas testaamassa :)) Jeps katsotaan mitä porukka on mieltä asiasta.

Minun puolesta palkintoja ei tarvi, mutta jos joku sellaisia kaipaa niin voihan sinne jotain pokaalia miettiä (hitsaan hieman kattiloita yhteen)
...ja IRL-matsauksessa Yoshimitsukaan ei mahda mitään, sillä olen Steven Seagalin videokurssilla oppinut aikidon salat. :D
 
Kattoo nyt paljon porukkaa saadaan kasaan. Sen pohjalta vois sit katella onko kellään kiinnostusta mihinkään palkintoihin tai vastaaviin. Hyvä ideahan voisi olla 1-2 osallistumismaksu ja "Winner Takes It All" -systeemi.

IRL-tekken vaatisi sitten ihan omat tilansa, eli eiköhän jätetä se johonkin toiseen kertaan. Lähden kyllä mielellään sparraamaan, jos joku on nyt oikeasti kiinnostunut.
 
Joo, voin tulla messiin. Jos sinne kakaroita huolitaan... kuulosta vähän semmoiselta ettei huolita. :p
 
kuulostaa hyvältä. mun mielestä mitään konkreettista palkintoa ei tarvita. eiköhän siinä oo jo ihan tarpeeks kun saa tuuletella muiden nokan alla :)

niin, nyt voiskin vähän vakavammalla otteella kartoittaa mahdollisia osallistujia.

tyyliin:



osallistuu.

vahvuus: 1 kpl

ilmoitti: Justin Bailey


;)

laitetaanhan homma käyntiin!

"shooo-ryu-kkken" aka "haduukken"
 
Joo mulle kyllä sopis helsinki oikein hyvin kanssa. Mitäs jos pelattaskin toi turnaus arcade koneella jossaa pelikaanissa. Ei tarvis miettii paikkaa sitten nii hirveesti. Samalla vois testata myös taitoja tekken 4:ssa. Oon kyllä viimeaikoina vaan pelannu padillä, mutta eiköhän arcade tikullakin onnistu. Tän aamun battlet onnistu aika hyvin. Kaheksan ukon team battle randomilla ultra hardilla ja eka en menettäny yhtää tyyppii ja seuraavaksi yhen. No eipä toi ny nii ihme oo ku tietää tietokoneen liikkeet melkee etukäteen. No että sellasta. :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Mitäs jos pelattaskin toi turnaus arcade koneella jossaa pelikaanissa. Ei tarvis miettii paikkaa sitten nii hirveesti.


Minä en ainakaan arcade-koneella osaa pelata lähellekään niin hyvin, kuin padilla... joten minun puolestani tuo ei olisi paras vaihtoehto. Rahaakin palaisi siinä puuhassa aivan liikaa.
 
Luuletteko että mää täältä Jyväskylästä lähen etelän miehiä huitoon?:D paitti jos maksatte matkat ja ruuat etc..mutta sehän kannattaa kun mä niin suuri guru olen..:D
 
Tappelupelejä en pahemmin pelaa, mutta varmasti olisi tälläistä tilaisuutta hauska katsella. Ja pitäähään pelikulttuuria levittää kaikin tavoin.

Enivei, voisin auttaa paikan järjestämisessä. Länsi-Pasilassa, noin 10 minuutin kävelymatkan päässä Pasilan Asemalta, on kerhohuone jonne mahtuu n. 30-40 ihmistä, eihän kaikki kuitenkaan sisällä koko ajan ole. Vuokra on vähäinen, taisi olla 40 markkaa/päivä kun sen viimeksi vuokrasin anime-iltoja varten. ;) Ja aivan vieressä on Siwa josta voi ostaa syötävää ja juotavaa pahempiin tarpeisiin.

Itse asun siinä lähellä, joten voin raahata sinne television ja PS2:n. Padeja omistan vain kaksi, enkä omista multitappeja tai edes Tekkeniä (heh, sorry), eli jonkun muun pitäisi näitä tuoda.

Kysymyksiä? Kommenteja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Ja pitäähään pelikulttuuria levittää kaikin tavoin.

enivei, voisin auttaa paikan järjestämisessä.

noin 10 minuutin kävelymatkan päässä Pasilan Asemalta, on kerhohuone jonne mahtuu n. 30-40 ihmistä.

vuokra on vähäinen, taisi olla 40 markkaa.

aivan vieressä on Siwa.

voin raahata sinne television ja PS2:n.

Kysymyksiä? Kommenteja?

kuulostaa todella hyvältä :) eiköhän me toi 7 saada aika helposti kasaan...sit vaan ihmettelemään ajankohtaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Enivei, voisin auttaa paikan järjestämisessä. Länsi-Pasilassa, noin 10 minuutin kävelymatkan päässä Pasilan Asemalta, on kerhohuone jonne mahtuu n. 30-40 ihmistä, eihän kaikki kuitenkaan sisällä koko ajan ole. Vuokra on vähäinen, taisi olla 40 markkaa/päivä kun sen viimeksi vuokrasin anime-iltoja varten. ;) Ja aivan vieressä on Siwa josta voi ostaa syötävää ja juotavaa pahempiin tarpeisiin.

Itse asun siinä lähellä, joten voin raahata sinne television ja PS2:n. Padeja omistan vain kaksi, enkä omista multitappeja tai edes Tekkeniä (heh, sorry), eli jonkun muun pitäisi näitä tuoda.

Kysymyksiä? Kommenteja?

Kuulostaa suorastaan loistavalta! Hinta on pieni varsinkin jos porukalla maksetaan, joten mikäs siinä. Paikka on siis selvä.
Minä voin siis tuoda tekkenit ja muistikortin (+ otan luultavasti mukaan myös itselleni ohjaimen)...


Kesäloma alkaa pian, joten eikös se olisi otollisinta aikaa? Ehdotuksia, mikä ajankohta teille sopisi parhaiten?
 
Mites tämä nyt kuoli? Ei kai porukoilla mennyt pupu pöksyyn kun pitäisi ottaa vahvoja pelaajia vastaan matsia?

</psyykkaus>
 
Tais mennä joo... sanokaa nyt että otetaanko sinne 16-vuotiaita pelaajia... tulisi sitten vähän enemmän porukkaa jos otetaan!
 
No ei kai tolla iällä nii merkitystä oo onko 16 vai 26. Ite tuskin tuun koska oon ny käynny pelaa virtual fighter 4:sta, joka myöskin on huippu mättö. Ainakin helkkarin nopea. Pitää kattoo sitte game world messuilla ja sitte ku seuraavan kerran hesassa käyn ni siellä pelikaanissa pitää ottaa skabaa. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Tais mennä joo... sanokaa nyt että otetaanko sinne 16-vuotiaita pelaajia... tulisi sitten vähän enemmän porukkaa jos otetaan!

Ei mitään ikäryhmiä käydä syrjimään, tietenkään. Kaikki ovat tervetulleita.

Mutta nyt on lähinnä se ajankohta auki, eli jos keksitte jotain napakoita päivämääriä, niin laitetaan myssyn alle hautuumaan :)
 
Jaa kuinka niin hieman vanha threadi? :) Osuipa vain silmiin kun vilkaisin mitä täällä on joskus kauan sitten keskusteltu.

Mitään miittiä ainakaan tietääkseni ei sitten ikävä kyllä järjestynyt, mutta ajattelin että ideaa voisi nyt katsastaa uudestaan. Eli pistäkääs jotain viestiä jos tämän tyyppinen kokoontuminen edes teoriassa kiinnostaa. Ajankohdaksi voisi tässä vaiheessa kaavailla kesä-alkusyksy, muita yksityiskohtia voi sitten miettiä tarkemmin myöhemmin.
 
Kesälomaa varmaan useimmilla on ja kesätyöläisillä viikonloput on varmaankin vapaata eli kyllähän tämä voisi tällä kertaa toteutua.

Tuo aikaisemmin mainostamani paikka on vieläkin varteenotettava vaihtoehto, joskin 20-30 henkilöä on ehkä realistisempi arvio paikan tilavuudesta, muuten voi tulla aika tiivis tunnelma.

Jonkun vaan täytyisi ottaa johto käsiinsä, muuten tämä hajoaa taas palasiksi. Feldon, kenties? Muilla ei tuota auktoriteettia taida riittää. ;)
 
Ylös Bottom