Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshimitsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
=============================

Tekken-miitin virallinen sivu :D
www.hut.fi/~jgebhard/miitti.html

Tein tuollaisen yhteenvedon, hieman helpompi päivittää ja ylläpitää kuin näiden viestien editoiminen. Kaikki uudet tiedot tulevat tästä lähin ensin tuonne. Mainostakaa sivua, jos tulee sopiva tilaisuus niin saadaan mahdollisimman paljon osallistujia.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Heh, TTT multa ei ainakaan suju. Saa nähdä sit kun saan sen 60 hertzisenä...nyt ei vaan oo jaksanu innostua pelailemaan sitä legendaarista "hidasta" versiota. :)

Joo ja ggx2:sta, se nyt oli vaan tommonen heitto. Ei oo niin rankasti kiinnostanu että olisin aikaani siihen liikoja uhrannu... Ja tuskin tarttee Tekken-mestarienkaan turhia pelätä. Paitsi siinä IRL-tekkenissä, lol. :D

Re: telkat

Juu pitää saada kaverilta auto lainaksi, muuten töllöjen maksimimäärä on yksi: Ghegsin telkkari. Mutta eiköhän nitä järjesty, pakko järjestyä. :) Kerropa muuten kaverisi nimi, alias tai molemmat niin lisään sen tonne "viralliselle" sivulle.

Re: Re: telkat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Juu pitää saada kaverilta auto lainaksi, muuten töllöjen maksimimäärä on yksi: Ghegsin telkkari. Mutta eiköhän nitä järjesty, pakko järjestyä. :) Kerropa muuten kaverisi nimi, alias tai molemmat niin lisään sen tonne "viralliselle" sivulle.

En nyt ole varma "puhuitko" minulle mutta oma nimeni on Kuisma ja kaverini Jani.

Oma mielipiteeni on että hitaampi vaati enemmän skilliä ja nopeampi puolestaan suosii ns. rämpyttäjiä(kattelin noita peli videoita mitä saa tosta Entomostracan linkistä, näytti "vähän" oudolta mutta kaikkeen tottuu:)

Säännöistä sen verran että guard damage on vai off(pitää rupee treenaa):D

by the way:Mahtoiko ne SM kisat olla ne tiltin järjestämät tigerissa?

Re: Re: Re: telkat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan _skuge_
En nyt ole varma "puhuitko" minulle mutta oma nimeni on Kuisma ja kaverini Jani.

Missä mahtaa sijaita "viralliset sivut"?

Oma mielipiteeni on että hitaampi vaati enemmän skilliä ja nopeampi puolestaan suosii ns. rämpyttäjiä(kattelin noita peli videoita mitä saa tosta Entomostracan linkistä, näytti "vähän" oudolta mutta kaikkeen tottuu:)

by the way:Mahtoiko ne SM kisat olla ne tiltin järjestämät tigerissa?
Sinua tarkoitin. Sivun osote löytyy pari viestiä ylöpäin selaamalla tai katsomalla mun signatureen.

Omaan mielipiteeseen sinulla on oikeus, mutta fakta on että kukaan huippupelaaja ei voi sietää PAL-versioita, menee vähän shakin puolelle. NTSC-versiossa mukaan astuvat refleksit ja ohjaimen käsittely eli liikkuminen ja liikkeiden ajoittaminen. Usko pois, 60Hz-Tekken on loppujen lopuksi paljon hauskempi ja haastavampi. Tuo Eurooppalaisten eli PAL-versioiden hitaus on muuten pelkkää huonoa koodausta, muualla maailmassa pleikkari-Tekkenit pyörivät oikealla nopeudella. Tulipas saarna. :)

Juu, Tiltin freedom tour oli samalla Suomen mestaruus -kisat, vaikka aika avuton turnaus kyllä olikin. Tuolta Tekken 4 -threadista voi lukea lisää muutaman sivun kun selaa taaksepäin.

Itse olen aina pelannut seuraaville asetuksilla ja ne voisivat olla ainakin lähtökohdat kaikille matseille:
- 3 erävoittoon (= paras viidestä)
- T4 & TTT: 60 sekunnin erät. T3: 40 s.
- padin kaikki napit saa asettaa haluamikseen
- Guard damage pois päältä
- Energiaa normaalit 100%

Mainostakaa sivua, jos tulee sopiva tilaisuus niin saadaan mahdollisimman paljon osallistujia.
Mikäli osallistujien määrä on tärkeä, niin PS2FINin etusivullehan voisi laittaa aiheesta uutisen. Tyyliin "Suomen Tekken-pelaajat kokoontuvat"... jne. Kertokaa jos sellaista tarvitsette, niin lupaan hoitaa asian.

Voi olla että kerhohuoneesta loppuu tila jos liikaa innostutaan... Mut ehkäpä sen tietää paremmin ihmiset jotka on oikeesti paikan päällä käyneet, en minä. :)

Mitenkäs sen multitapin laita? Mulla ainakin on, mut jos jollain siellä lähempänä on niin se olis aina helpompi vaihtoehto.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mikäli osallistujien määrä on tärkeä, niin PS2FINin etusivullehan voisi laittaa aiheesta uutisen. Tyyliin "Suomen Tekken-pelaajat kokoontuvat"... jne. Kertokaa jos sellaista tarvitsette, niin lupaan hoitaa asian.
Mitä enemmän porukkaa, sen parempi. Olisi tietysti hyvä, että osallistujat osaisivat vähän pelatakin... Uutisen tekeminen sopii vallan hyvin, jos tämä teidän mielestä vain sopii uutiseksi. Ei siitä mitään haittaakaan pitäisi olla. Ainakin muutaman päivän voisi kuitenkin odottaa, jos vaikka saadaan kohta lyötyä joku päivä lukkoon ja vielä keksittyä miitille joku nimi.

illu:
Onhan siinä lähellä se messukeskus, jos homma meinaa karata käsistä. ;) Katsellaan löytyykö muita MultiTapin omistajia jostain lähempää. Hyvä että ainakin yhdellä sellainen on.

Uutisen tekeminen sopii vallan hyvin, jos tämä teidän mielestä vain sopii uutiseksi. Ei siitä mitään haittaakaan pitäisi olla. Ainakin muutaman päivän voisi kuitenkin odottaa, jos vaikka saadaan kohta lyötyä joku päivä lukkoon ja vielä keksittyä miitille joku nimi.

Katsellaan löytyykö muita MultiTapin omistajia...
Selvä peli. Ilmoitusta minulle sitten vaikka privaviestillä, kunhan speksit on saatu viilattua kohdalleen. Voitte samalla miettiä uutistekstin valmiiksi.

Ja mitä tulee MultiTap-juttuihin, niin suosittelen kääntymään esimerkiksi Konsolinetin puoleen, josta kyseisen mutikan saa hankittua 19:lla eurolla:

KLIK!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Kauan Pasilan asemalta kävelee sinne kerhotiloihin?

Tuollaiset 10 minuuttia. Busseilla 22, 23, 50 ja 59 pääsee aika lähelle, tosin 23 taitaa olla ainoa joka kulkee viikonloppuisin.

Ei, mutta jos jostain syystä tulee keskustasta...

Tuolla ekalla sivulla on Ghegsin postissa hyvä kartta, pistetäänpä se nyt uudestaan: http://thunder.prohosting.com/~ghegs/

Kenelläkään tietoa Veibistä? Ottakaa yhteyttä ketkä hänet tunnette. Ajattelin kylläkin lähettää vielä PM:n kaikille Tekken Zaibatsun suomalaisille mukaan lukien hänet. Maililla sana menisi varmaan paremmin perille.

Pitäsköhän tuoda oma DS2...? Siinä on ilmeisesti L2-nappula lohjennu ajat sitten jostain kulmasta sieltä sisältä, ja se irtopalanen jumittaa silloin tällöin ihan yllätyksenä joko L2:n tai R2:n. Se on vähän niinku puoliks customoidut olkanäppäimet. :D Antaa kummasti välillä tasotusta vastustajalle, siinä aina sekunti-pari menee että sen saa ravistettua sieltä liikkeelle.

Eiku mietin vaan että pitäsikö ottaa toinen, uudempi ohjain mukaan...mut siinä ei oo vaan mitään tuntumaa kun ei oo tarpeeks vielä vatkattu. Kai se on legendaarisella "helistimellä" pärjättävä. :)

Edit: Pistin muuten Veibille gamecombos.comin foorumissa PM:n, jos se nyt ei vaikka jostain syytä meiliä ja TZ:n viestejä lue... ;)

Itse en halua sinne tulla turpaani ottamaan, mutta tuli tässä ohi mennen mieleen, että GBA pelaajathan voisivat ottaa Tekken Advance matseja siellä? :p

jep jep ... eikun sitten harjoittelemaan. ( kaivaa TTT:n naftaliinista... ). Voin myöskin tuoda mun tuiki-hienon tikun ( dreamcast arcade-stick for ps2 ) jos joku haluaa haastaa mut vf4:ssa :), sitä kuin ei pelata padilla. TV:tä en ala tuomaan, kun ei ole hissiä ( 4. kerros ) eikä autoa, sen verran painava se on.

edit: Kuinka suuri se tila on? Mahtuuko sinne 14+ tyyppiä tappamatta ketään X)

==============================
Tekken-miitti sai nimen: Rautanyrkki 2003 :cool:

Ja päivämäärän: 4.7. - 6.7.

Tuo on siis heinäkuun ensimmäinen
viikonloppu. Ajankohtaa voidaan vielä siirtää,
siltä varalta että se ei useammalle käy.
==============================

Kommentteja päivämäärästä tai nimestä?
Ilmoittakaa pikaisesti kenelle tuo viikonloppu ei käy.

Juu, omat padit ja tikut mukaan. Hoidan kyllä tietysti paikalle pari padia yleiseenkin käyttöön.

En ole tuolla kerhohuoneella vielä käynyt, mutta luottakaamme Ghegsin sanaan että sinne mahtuu 20-30 henkeä tukehtumatta. Pitäisi varmaan käydä se katsastamassa, sopivasti työpaikkakin siinä ihan lähellä. Ghegs, voitko näyttää paikan jonakin arkipäivänä neljän tienoilla?

Minä tulen jos kerkeen siis millon se on en jaksa kattoa noita kaikkia läpi ? Mis se on ? maksaako se ? Pääsekö sinne kaikki ? Onko ikärajaa ?

Toivottavasti pääsen.
Koska kamuista ei enää vastusta mulle löydy ja ketään ei edes pelaa mua vastaan ku oon niitten mielestä niin hyvä.
Ehkä otan myös yhen kamun

Ylös Bottom