Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

maklar, tuolta viralliselta sivulta löytyy kaikki info. Toivottavasti pääset tulemaan. Ja kaverit myös mukaan totta kai. :)



=============================
=============================
=============================

Rautanyrkki 2003 virallinen sivu :D
www.hut.fi/~jgebhard/miitti.html

=============================
=============================
=============================




Täytyy varmaan spammata tätä osoitetta aina välillä. :rolleyes:
 
Maalaapa mun nimi vihreeks.

Ja kun telkkareita ja pleikkareita keräätte niin pitäkää huoli että löytyy vastaava määrä myös niitä pelejä... Ja ohjaimia vois itse kukin tuoda mukanaan ettei niistä tuu pulaa.

PS. Mulla on yleensä pelit ja laitteet todella hyvässä kunnossa, mut jostain kumman syystä onnistuin pudottamaan sen samaisen "helistimen" toisen kerran lattialle. Nyt siellä on toinen irtopala jumittamassa olkanäppäimiä. :cool:
 
Jahas. Piti sitten tännekin tulla rekisteröitymään.

Mutta joo. Minä en vielä tässä vaiheessa millään pysty sanomaan tulisinko vaiko enkö. Rahaa tietty olisi nyt niin maan perkeleesti, mutta kun ei nekään loputtomiin riitä ja justiinsa viime viikolla hävisi parisataa Helsingin reissuun (hyvin alkoholipainotteinen POnline-miitti) yms. turhuuksiin (=11 peliä viikon aikana). Ja minä olen huono niin turpaanhan siinä tulee kumminkin.

Ajankohta sopisi kumminkin, ei minulla ole yhtään mitään tekemistä koko tänä vuonna.

Mutta. Mietin ja seuraan asiaa.

Ja kun Yoshin murskavoittoa minusta kerran hehkutatte (ihan syystäkin), niin älkää unohtako kolikon toista puolta: hän techrollasi joka ainoa kerta Ogrejeni f,f,N+2:ta päin... :D
 
No ei tässä nyt niin "hehkutettu" olla... :)

Koita päästä mukaan, eiköhän siellä itse kukin enemmän tai vähemmän ota takkiinsa. Taitaa kuitenkin enemmän olla nimenomaan "miitti" eikä verenmaku suussa väännettävä turnaus. Ei näitä liian usein Suomessa pidetä.
 
Veib
Hyvä että sana on mennyt perille. Ensinnäkin, taidot eivät kelpaa syyksi jättää osallistumatta. :) Ja sitä paitsi, kuten ruotsalaiset sanovat, "styles beat styles". Eli vaikka Yoshi sinua kurmottaisikin (varsinkin Yoshin Stevelle häviäminen on aivan luonnollista) saatat silti hyvinkin viedä jotakuta yhtä hyvää kuin mätää kukkoa. ;) Ja toiseksi, tällaista miittiä en ihan joka toinen päivä taida järjestää, joten olisi hienoa jos mahdollisimman moni tekkenisti pääsisi paikalle. Ainutkertainen tilaisuus ikään kuin. Tietysti jos kaikilla on hauskaa jne, homma otetaan joskus uusiksi. Mutta mieti toki rauhassa, aikaahan on vielä kolme viikkoa.


illu
Moneenkohan osaan meinaat sen padin saada ennen miittiä. :p


Peleistä ja laitteista sen verran, että saan helposti kasaan kaksi japanilaista PS2:ta ja yhden modatun PSX:n. Tagia ja T3:a voi pelailla vaikka molemmilla PS2:illa, T4:ää vain toisella. PSX:ssä toimii eurooppalaiset pelit ja jenkki-T3. Voi olla että sinne tarvitsee yhden T4-laitteen lisää, eli jonkun pitäisi tuoda kone ja peli. Sen verran osallistujia kuitenkin tulossa, että ei pitäisi olla mikään ongelma. Kunhan nyt vaan sais niitä televisioita jostain. Näillä näkymin niitä tulis 3: minulta kaksi ja Ghegsiltä yksi. Sekä mahdollisesti se videotykki. Tämä ihan infona kaikille, siltä varalta että kiinnostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jos tulen voin tuoda oman ohjaimen joka on normaali dualsoch 2.
Voin myös tuoda pal pelin tekken tag tournament muita ei löydy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
(varsinkin Yoshin Stevelle häviäminen on aivan luonnollista)

Minä muuten molempien ihmetykseksi voitin sen Mardukilla.

Mutta on se nyt varmuuden vuoksi käytävä treenamaan Tekkeneitä. Ja kai niitä GGX:ää ja VF4:ääkin voisi vähän pelailla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veib
Minä muuten molempien ihmetykseksi voitin sen Mardukilla.

Marduk-pelaajia on niin jumalattoman paljon :)p)että varmaan meillä kaikilla jonkunlaisia onkelmia sitä lihavuorta vastaan saattaa tulla...

Toi on muuten hel**tin hyvä että pääsee osaavaa Steve-pelaajaa vastaan kokeilemaan (=ottamaan neniinsä). Pikkuveli pelaa jonkun verran Stevellä mut Yoshi on varmaan "pikkasen" kauemmin päässy treenamaan...voi olla vähän erilaista. :)

PS. Entomo, kyllä se ohjain vielä kasassa on hyvin tiukasti. Siitä vaan lähtee ihan uniikit äänitehosteet. Ja tuohan se lisähaastetta jos tarvii "just frame ohjaimen ravistus" tehdä kesken matsin. ;)
 
Juu näköjään ootte lyönny päivämäärät lukkoon. No pitää nyt tota katella kun mulla voi olla vaikeuksia kyllä löytää paikalle. Tuota noin kun noista laitteista puhutte, niin itselläni ois varmaan mahdollisuus tuoda ps2 paikalla ja ainakin tekken 4, tekken tag pal ja tekken 3 pal ja löytyypä mulla vielä gba ja tekken advancekin sille. Padejä on myös 2 ps2 dualshockia ja 2 ps1 dualshockia. jooh että sellasta. Eilen pelattiin taas kaverin kanssa joka on jonkun verran pelaillu t4:sta tai no aika vähän, mutta viimesessä team battlessa voitin 8-1. Alku oli vähä sählyistä mulla siis ekat pelit mutta sitten alko jotenkin sujumaan. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Marduk-pelaajia on niin jumalattoman paljon :)p)että varmaan meillä kaikilla jonkunlaisia onkelmia sitä lihavuorta vastaan saattaa tulla...
Varsinkin mount-pakeneminen (1+2 kun taklaus osuu) kannattaa hallita. Ja muutenkin ne maassa torjumiset yms. Itse ainakin olen juuri niin halpamainen pelaaja että jos esim. Marduk ei oikein toimi, saatan ottaa "likaiset keinot" käyttöön... Voi sitä mounttien määrää. :D Ei sikäli että häviäminen liiemmin haittaisi, mutta voittoputki pitää pyrkiä katkaisemaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Juu näköjään ootte lyönny päivämäärät lukkoon. No pitää nyt tota katella kun mulla voi olla vaikeuksia kyllä löytää paikalle. Tuota noin kun noista laitteista puhutte, niin itselläni ois varmaan mahdollisuus tuoda ps2 paikalla ja ainakin tekken 4, tekken tag pal ja tekken 3 pal ja löytyypä mulla vielä gba ja tekken advancekin sille. Padejä on myös 2 ps2 dualshockia ja 2 ps1 dualshockia. jooh että sellasta. Eilen pelattiin taas kaverin kanssa joka on jonkun verran pelaillu t4:sta tai no aika vähän, mutta viimesessä team battlessa voitin 8-1. Alku oli vähä sählyistä mulla siis ekat pelit mutta sitten alko jotenkin sujumaan. :p
Juu päivämäärä näyttää koko ajan varmemmalta, ei tosin 100% varma vielä. Paikalle löytää helposti kun jää Pasilassa (siis jos junalla tulee, kaikki junat pysähtyy siinä) ja siitä joku tulee hakemaan. Ellei sitten halua lähteä kartan kanssa hortoilemaan. Jos tulet keskustan kautta hyppäät vain mihin tahansa junaan ja jäät Pasilassa. Tai sitten tullaan hakemaan sieltä keskustasta, pääasia että pääset tulemaan. :D Noille tavaroille eli pleikkarille, peleille, padeille ja GBA:lle voisi olla tarvetta (varsinkin GBA:lle), jos vaan pystyt niitä tänne tuomaan.

Vieläkö oot muuten kuun lopussa tulossa käymään Helsingissä? Pieni lämmittely ennen miittiä vois olla paikallaan. :)
 
Pari mieleen tullutta asiaa miitistä:

- Jos ja kun molemmille pelaajille sopii matseja saa pelata niillä säännöillä ja asetuksilla mitkä haluaa. Toivoisin kuitenkin, että mitään "Eddyä ei saa käyttää" -tyylisiä virityksiä ei tehtäisi. Eli kaikki hahmot, liikkeet, strategiat jne. on sallittuja. Tietysti esim. startin painaminen kesken ratkaisevan combon tai vaikka Giant Swingin on eri asia. :rolleyes:

- Alkoholin voisi bannata tapahtumasta kokonaan. Jos jonkun vikonlopun viettoon kuuluu ehdottomasti parin oluen tai siiderin nappaaminen, mietitään uudestaan, mutta tällä hetkellä tämä olisi linja.
 
Jooh olen mä tulossa koska konsertti on tossa kuun lopussa ihan toi maidenin. Voishan sitä lämmittelyä ottaa jooh vaikka. Juuh no kyllä mä varmaan tonne pääsen paras ois varmaan että joku tulee hakee mut keskustasta esim sinä. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Pari mieleen tullutta asiaa miitistä:

- Jos ja kun molemmille pelaajille sopii matseja saa pelata niillä säännöillä ja asetuksilla mitkä haluaa. Toivoisin kuitenkin, että mitään "Eddyä ei saa käyttää" -tyylisiä virityksiä ei tehtäisi. Eli kaikki hahmot, liikkeet, strategiat jne. on sallittuja. Tietysti esim. startin painaminen kesken ratkaisevan combon tai vaikka Giant Swingin on eri asia. :rolleyes:

- Alkoholin voisi bannata tapahtumasta kokonaan. Jos jonkun vikonlopun viettoon kuuluu ehdottomasti parin oluen tai siiderin nappaaminen, mietitään uudestaan, mutta tällä hetkellä tämä olisi linja.
Joo ei tota alkoholia tarttee siellä, korkeintaan yhen kaks pulloa joku voi ottaa, mutta en mäkää halua mitään ryyppytapahtumaa tosta. Muutenkaan en oikein muutamasta syystä voi juoda tällähetkellä. :rolleyes:
 
Ei alkoholia. Jos jotain kiinnostaa niin menköön illalla kaupungille, pidetään toi kerhohuone "puhtaana". Kun on kuitenkin enemmän kun todennäköstä että paikalle tulee alaikäisiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Ei alkoholia. Jos jotain kiinnostaa niin menköön illalla kaupungille, pidetään toi kerhohuone "puhtaana". Kun on kuitenkin enemmän kun todennäköstä että paikalle tulee alaikäisiä.

Hyvä että tätä mieltä ollaan, eipähän tule sitten ongelmia. Huoneisto kun kuitenkin on minun vastuullani. Arvostaisin myös jos pari henkilöä jaksaisi auttaa paikan siivoamisessa miitin jälkeen. Tietysti jos kaikki noudattaa sitä itsestäänselvää "jokainen siivoaa omat jälkensä" -sääntöä niin tästäkään ei tarvitse murehtia.
 
Erittäin (ja hyvin) todennäköisesti olen kyllä mukana, joten Entomo on hyvä ja alkaa lätkimään nimeäni siihen listaan. Tuo päivämäärä, heinäkuun ensimmäinen viikko, sopii aivan mainiosti. Rahatilanne tuolloin vain on se ainoa pieni ongelma, mutta sekin on vain järjestelykysymys. Taidan saada mukaani ehkä parisen tuttavaa, mutta kummankaan puolesta en ole varma ja toiselle en edes ole ilmoittanut vielä.

Laitteiston saralla voin lupautua tuomaan mukanani laajakuvatelevision (joka on kyllä suhteettoman iso, ei siis tuumiensa puolesta vaan ihan näin pituusmitassa), PS2-konsolin, Tekken 4 -ökön sekä yhden kappaleen padi-ohjaimia ja Namcon Arcade Stickin - mikäli näitä kaikkia nyt edes tarvittiin. En nyt näe kuitenkaan hommakseni mitään jatkojohtoja sun sellaisia aloittaa roudaamaan, mutta oleellisten laitteistojen puolelta lupaudun tuomaan nuo.

Kun kerta myös lupaan asioita tehdä tapahtuman eteen niin tasan saman verran sitten myös yritän varmistaa tuota osallistumistani 100% tasolle. Kuten sanottu: radikaali vaje rahatilanteessa on ainoa mikä minut tänne pysäyttää (vaikka toisin sanottu niin joskus ei edes järjesteleminenkään auta). Miten vain niin hyvät fiilikset minulla tuon suhteen kuitenkin on.

Entomolta:
Jos jonkun vikonlopun viettoon kuuluu ehdottomasti parin oluen tai siiderin nappaaminen, mietitään uudestaan, mutta tällä hetkellä tämä olisi linja.
Hehe, voin kyllä rehellisesti väittää, että näin myös kuuluukin. Mutta omasta puolestani kuitenkin sanon, että kun kypsässä iässä jo ollaan niin myös alkoholin nauttiminen onnistuu kohtuudella ja käsittääkseni en omaa piileviä (jepjep) taipumuksia alkoholismin suuntaan. Puhun kyllä nyt siis ihan yhdestä-kahdesta siideristä tai sun sellaisesta. Sanottakoon, etteivät mitään välttämättömyyksiä ole sentään ja jos raja yleisesti on nolla niin se sitten myös on minulla nolla. Kunhan mieltymyksiäni vain selvittelin.

Ghegsin jorinaa:
Arvostaisin myös jos pari henkilöä jaksaisi auttaa paikan siivoamisessa miitin jälkeen.
Voin jopa lupautua tuohonkin urakkaan. Olen kyllä sen verran tyytyväinen ko. tapahtuman ilmeentymiseen niin olo on kyllä vähintäänkin sellainen, että kamojen roudaaminen paikalle ja siivoaminen ovat vähintä mitä voi tehdä (kun eivät maksakaan mitään vielä, heh).
 
Jopas tulikin hyviä uutisia! :D

Sen lisäksi että (todennököisesti) pääset tulemaan, tuot vieläpä laitteita ja kavereita, loistavaa. Onneksi aikaa on vielä vajaa kolme viikkoa, joten (bensa?)rahojen hommaaminen ei liene mahdottomuus. Toivon todella että pääset tulemaan. Ilmoitapa muuten kaveriesi nimet tai aliakset niin lisään heidät listaan.

Luultavasti suurin osa pelailee mieluiten T4:ää, joten sitä pyörittäviä laitteita olisi hyvä olla mahdollisimman monta. Tällä hetkellä niitä on vain yksi. Samoin televisiota voi tuskin olla liikaa, ideaalitilannehan olisi ettei jonottaa tarvitse lainkaan. Pelipisteitä näyttäisi tällä hetkellä tulevan viisi kappaletta, Tordragonin kamat mukaan laskettuna. Padeja mukaan niiltä joilla on ylimääräisiä, kaikki eivät kuitenkaan tuo omaa.

Alkoholin nauttimista pitänee harkita paikan päällä uudestaan, katsotaan sitten miten se tilanteeseen sopii. Yksikään alaikäinen ei kyllä tule sinne juomaan eikä perseet olalla, se on varma.

Vähintäänkin itse jään järjestämään paikat kuntoon miitin jälkeen, ja eiköhän sinne pari muutakin saa helposti nakitettua. Pidetään paikka tietysti mahdollisimman siistinä koko miitin ajan.
 
Pistetään viellä tänne että päivämäärä sopii, olen kyllä töissä neljään perjantaina joten tulen luultavasti suoraan sieltä sitten sinne.

Jos on todellista tarvetta voin roudata PS2:en (PAL) ja pelit messiin, mutta turhaan en niitä koko päivä kanneskele :)
 
Ylös Bottom