Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

ILLULLE/illun kaverille:meninpä läpällä katsomaan CITYMARKETIN peli valikoimaa kun yhtäkkiä käteen eksyi TEKKEN4 ja hintaa vaivaiset 29.90.Joten sinne vain sittariin etsikelemään tekkeniä.:D

edit:kaverini nimen voi maalata vihreällä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan _skuge_
Tuosta kamerasta, itse olen piakkoin hankkimassa(en tiedä kuinka piakkoin) tavallista digikameraa(Canonin G3,ixus400 tai s45) jolla voi ottaa 3:n minuutin lyhyitä clippejä. Jos saan kameran hankittua turneeseen mennessä niin voi sillä jonkun näkösa clippejä ottaa:cool:
Tjaah.. Nuo digikameran clipit eivät todellakaan ole laadultaan mitään huippuluokkaa. Esimerkiksi kolmen minuutin videopätkän voi toistaa tyypillisesti 160 x 120-, tai ehkä jopa 320 x 240 -kokoisena :p

Noh, riippuu tietysti kamerastakin, mutta noin yleensä leffapätkien kuvaamiseen vaaditaan todella iso muistikortti ja erittäin laadukas kamera. Siksi pidänkin digitaalista videokameraa paljon parempana vaihtoehtona, mikäli tilaisuuden taltiointi kiinnostaa.
 
Kunhan niitä koneelle saisi jotenkin. 160x120 on hieman liian pieni resoluutio, mutta 320x240 jo ihan riittävä. Digivideokamerakin mahdollisesti saadaan paikalle.

Olen muuten sitä ehdottamaasi uutista miettinyt. Idea oli hyvä idea, mutta koska osallistujalista on jo tässä vaiheessa melko pitkä, uutinen kannattanee jättää väliin. Vaikka kiinnostuneita löytyisikin lisää, he eivät välttämättä enää mahtuisi mukaan. Voihan asiasti toki siltikin uutisoida, kunhan vain painottaa että paikkoja on rajatusti. Voin kyllä väsätä pienen uutistekstin, jos vielä kuulostaa hyvältä idealta. Mutta siis osallistujamäärän kasvattaminen ei ole enää tarpeellista.
 
Pari käytännön asiaa:

- En tiedä jos ehdin tuomaan kamoja torstaina, mutta jos telkkarit sun muut saapuvat torstaina niin pleikkarini kytkeminen ei luulisi vievän kovinkaan pitkään perjantaina :D

- Pitäisi varmaan määrätä kellonaika milloin aloitetaan/lopetellaan... ettei kukaan koputtele ovia kello 05:00 ... he he. Myöskin saataisiin paikat siivottua.

- GGX2 dudet ovat puolestani tervetulleita...

- Omat pleikkarit, muistikortit ja padit olisi varmaan syytä merkata nimellään, ettei ne sekoitu keskenään. Helpottaa kummasti kuin ruvetaan purkamaan....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Olen muuten sitä ehdottamaasi uutista miettinyt. Idea oli hyvä idea, mutta koska osallistujalista on jo tässä vaiheessa melko pitkä, uutinen kannattanee jättää väliin. Vaikka kiinnostuneita löytyisikin lisää, he eivät välttämättä enää mahtuisi mukaan. Voihan asiasti toki siltikin uutisoida, kunhan vain painottaa että paikkoja on rajatusti. Voin kyllä väsätä pienen uutistekstin, jos vielä kuulostaa hyvältä idealta. Mutta siis osallistujamäärän kasvattaminen ei ole enää tarpeellista.
Oletan, että lähettelet tekstejä privana minulle, mikäli uutisointi kiinnostaa. Ehkäpä joku voisi vielä kirjoittaa tapahtumasta artikkelin, joka sitten laitetaan PS2FINin etusivulle komeilemaan. Myös kaikki valokuvat ja videopätkät ovat tervetulleita - mukaan lukien digikameralla kuvatut klipit :cool:

Jos siis maine ja kunnia (Hei äiti, olen Internetissä!) kiinnostaa, niin ei muuta kuin turnausraporttia väsäämään!
 
Tuota noin entomo en tiedä olenko enää niin varma tulemisestani, koska voi olla että kyseinen tauti mikä on tullut voi olla pidempiakainen ja en viittisi näin ollen tulla oireilemaan sinne, koska sekä itseltäni että muilta menee pelihalut. Mutta riippuu nyt ihan siitä miten paranen tästä joten ilmottelen taas miten etenee. Voisit tietty tulla tonne tekken kanavalle niin olisi helpompi keskustella ja sopia pelailemisesta ja silleen. Ikävää että juuri näin konsertin alla pitää tulla tautia. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
Pari käytännön asiaa:

- En tiedä jos ehdin tuomaan kamoja torstaina, mutta jos telkkarit sun muut saapuvat torstaina niin pleikkarini kytkeminen ei luulisi vievän kovinkaan pitkään perjantaina :D

- Pitäisi varmaan määrätä kellonaika milloin aloitetaan/lopetellaan... ettei kukaan koputtele ovia kello 05:00 ... he he. Myöskin saataisiin paikat siivottua.

- GGX2 dudet ovat puolestani tervetulleita...

- Omat pleikkarit, muistikortit ja padit olisi varmaan syytä merkata nimellään, ettei ne sekoitu keskenään. Helpottaa kummasti kuin ruvetaan purkamaan....
- Ihan kuinka vaan sulle sopii. Torstaina jos kuskaillaan sinne tavaraa (Tordragonin autolla toivon mukaan) niin eipähän tarvitse sun raahata pleikkaria töissä, joukkoliikennevälineissä ja missä lie.

- Aikataulut voisi mun mielestä olla aika löyhät, eli kukin tulee miten haluaa. Aikaisin mahdollinen aloitusaika on perjantaina kolmen jälkeen. Ilmoitan kyllä myöhemmin moneltako paikalle saa tulla.

- GGX2-dudet ovat tulossa. (Ja SilverMist saanee heiltä jopa kyydin :cool: )

- Kyllä, kaikkiin tavaroihin kannattaa pistää joku tarra tai vaikka maalarinteippiä ja siihen oma nimi. Pitääpä muistuttaa vielä myöhemmin uudestaan.



feldon
Tuollainen jälkiraportti voisi olla hyväkin idea. Miitin jälkeen tiedän sitten paremmin.



bryanfury80
Aika sitkeä tauti saa olla jos reilut kaksi viikkoa vielä kestää... Etköhän parane, toivokaamme niin. Itse kyllä lähdin Ruotsiin vastaavanlaiseen miittiin kipeänä. :D Oli kyllä melko hilkulla ettei jäänyt menemättä... Olen arkisin päivät töissä enkä siis voi pahemmin IRC:iin tulla. Boardeille kirjoittelu sentään onnistuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Entomolta peräisin:
Itseltäni ainakin löytyy kilpailuhenkeä sen verran, että jonkinlainen turnaus voisi olla ihan mukava osa miittiä. Mitään sponsoria tällaiselle kissanristiäiselle tuskin on luvassa, joten palkintoja voidaan harkita vain "kaikki maksaa ja voittaja kerää potin" -systeemillä. Tämä sopii kyllä minulle, mutta katsotaan nyt mikä on yleinen mielipide...
Vastaan tuohon sanomalla, että aivan sama. Kallistun kuitenkin sen puolelle enemmän, että mitä kaiken sortin järkkäilyyn tulee niin pääpaino on enemmän vain sillä, että mahdollisimman moni pääsee pelaamaan, joko sitten juuri friendly-otteluiden turvin. Toisaalta kyllä kun kerta Tekkenistejä ei juuri yhteen kokoonnu mitenkään päivittäisellä rytmillä niin ei ihmekään, että mieli halajaa pienen asteen turnauksen järkkäämiseen.

Kolme päivää tosin aikaa niin hommakos tuo jos mikä nyt on vaikka sellainen turnaus sunnuntaille järkätä. Itse kuitenkin lähden vain ja ainoastaan pelaamaan, joten olen vähän neutraali tuon asian kanssa. Tuskin siis kenellekään on sanomista tuota ideaa vastaan, mutta sanon vain, että jos se vaikeaksi menee tai muuten vain haittaa tapahtuman sulavuutta (ei tosin luulisi, eihän) niin sitten olen kyllä vastaan.

Kaksi tamperelaista haluaisivat osallistua, mutta eivät juurikaan Tekkenin takia, vaan lähinnä pelaamaan ja näyttämään ihmisille Guilty Gear X2:ta (uusi 2D-taistelupeli). Tavoitteena käsittääkseni saada edes jonkinlainen GGX-scene Suomeen.
Hehe, jostakinhan se on aloitettava. Ihan ymmärrettävääkin vielä, millekään Guilty Gearille ei kai nykyisellä skenepohjalla (näin oletan) oikein kannatakaan järjestää mitään omaa tapahtumaa vaan kerätään kansan huomiota jossakin muussa teemaa myötäilevässä tapahtumassa. Tiedän miten vajakkia Tekken-kulttuurikin täällä on ollut kaiken sortin tapahtumien sun sellaisten saralla niin kaikki tuki vain henkilöille, jotka jotain omaa, yleisesti katsottuna pientä, juttuaan aikovat tehdä yleisesti tunnetuksi.

Toisin sanoen: tullos mukaan vain.

Torstaina jos kuskaillaan sinne tavaraa (Tordragonin autolla toivon mukaan)
Käydään kuule vaikka Joensuusta jatkojohto hakemassa, jos joku vain bensat maksaa. Noei, pystyn kyllä joustamaan jutun eteen myös kustannuksissa, mutta kun oman rahatilanteen ottaa huomioon niin tässä taistellaan pennosia jo vain sinne tulemista varten. Mutta jos raha sikseen niin käy vallan mainiosti, kunhan karttaa lukee joku joka ihan oikeasti kaupungissa suunnistaa osaakin.

Alkujaan westin höpäjää:
Omat pleikkarit, muistikortit ja padit olisi varmaan syytä merkata nimellään, ettei ne sekoitu keskenään. Helpottaa kummasti kuin ruvetaan purkamaan....
Ihan hyvä juttu pitää mielessä, mutta pidin kyllä itse tätä asiaa aika perusjuttuna. Tai sanotaan vain, että kuka tahansa, joka vähänkään omista tavaroistaan välittää niin pitää myös huolen niistä, heh. Toisin sanoen, jos tavarat menevät sekaisin niin ne menevät vain henkilöillä, jotka eivät tavaroistaan välitä. Turvataan joo onnistunut ja sulava tapahtuma kaikille, tietty, eli eipä asian tiedottamisesta voi olla kuin vain hyötyä. Ei vara venettä kaada eikä myös v*tuta soutajaa.

Tikku, PS2-yksikkö ja laajakuvatelevisio ketjulla tolppaan kiinni ja lukon vara-avaimet vain tyttöystävälle.

Oireilevan bryanfury80'n juttuja:
-- en tiedä olenko enää niin varma tulemisestani, koska voi olla että kyseinen tauti mikä on tullut voi olla pidempiakainen ja en viittisi näin ollen tulla oireilemaan sinne, koska sekä itseltäni että muilta menee pelihalut.
Ei minulta pelihalut mene vaikka miten joku syöpää (..kielikuva, näet sen) vieressä harrastaisikin kunhan se ei tartu, hehe. Oma on kyllä päätöksesi, mutta tarkoitin tällä ilmaisulla vain sitä, että minun puolestani sopii kunhan ei mitään tarttuvaa kanna.

Jos ihan ruvella olet niin toimisit hyvänä pelipsyykkaajana kun vastustajan päälle yskit, heh.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
Käydään kuule vaikka Joensuusta jatkojohto hakemassa, jos joku vain bensat maksaa. Noei, pystyn kyllä joustamaan jutun eteen myös kustannuksissa, mutta kun oman rahatilanteen ottaa huomioon niin tässä taistellaan pennosia jo vain sinne tulemista varten. Mutta jos raha sikseen niin käy vallan mainiosti, kunhan karttaa lukee joku joka ihan oikeasti kaupungissa suunnistaa osaakin.
Totta kai korvaan bensarahat joko ihan omasta pussista tai sitten miittirahastosta joka kasvanee kun viikonloppuna ihmisiä alkaa ilmaantua. Muistan kyllä että rahatilanteesi ei ole kehuttava.



Kaikille tiedoksi, pelipaikan vuokra ei onneksi liiku tähtitieteellisissä summissa, mutta en sitä kuitenkaan ajatellut itse kokonaan maksaa. Joten pieni pääsymaksu tiedossa, euro per pää riittänee. Tavaroitaan ystävällisesti paikalle tuovat voisi olla luonnollista päästää maksutta. Mielipiteitä?

EDIT: Tarkoitin tuossa lähinnä henkilöitä, jotka tuovat paikalle TV:n sekä muita kamppeita. Vähän jokainenhan tuonne jotain tuo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
-- pieni pääsymaksu tiedossa, euro per pää riittänee. Tavaroitaan ystävällisesti paikalle tuovat voisi olla luonnollista päästää maksutta. Mielipiteitä?
Jepjep, sanon kyllä, että vaikka rahatilanteeni on päin helvettiä suorastaan niin euro kyllä on niin naurettava summa, että tuonhan nyt maksaa kuka tahansa. Toisin sanottuna, ei tuota kehtaa olla maksamattakaan, heh.

Jos kuluja aiotaan kompensoida pääsymaksulla ainoastaan niin ehdotan kyllä ihan suoraan jotain ~kahden euron pääsymaksua. Ja jotta tässä ei olisi ihan liian suurta omaa lehmää ojassa niin voisin melkein itsekin maksaa, vaikka tavaroita tuonkin (ja kaukaa). Mietin vain, ettei tuo yhden euron pääsymaksu kyllä mitään kompensoi ja uskon taas, että tuonkin summan nostamista tuskin kukaan panee pahakseen, en siis edes minä. Kun tapahtuma kuitenkin tapahtuu yhteishengessä, kuten yleensäkin tapahtumat, niin kaikki tuon maksun maksaneet kyllä osallistuvat sitten itse tapahtumaan kulujen makselemisen saralla. Toimisikin asiat ilmaiseksi..

Mutta tuohon vielä sanottakoon, että kun ~50 Euroa itse matkoihin joudun laittamaan niin euro sitten perillä ei juuri kuule tunnu, että sillä tavalla vähän ignoorasin tuon 'roudaajilta ei pääsymaksua' -politiikan ja sen ehdotuksen. Vaivasta nyt ei kannata edes puhuakaan. Bensarahoja en nyt kommentoi, mutta madaltaa kyllä kynnystä monesta suunnasta omalla kohdalla (ja tuo hyvän mielen, varsinkin jos turpaan tulee niin paljon perillä).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Sarsfury80 :confused:

Koitahan bryan parantua!
Juu no ei tää sentää sars eikä mitään tarttuvaa. On vaan huonoa oloa ollu tässä lähemmäks 3 viikkoa ja jonkunlainen vatsakatarrin tapanen todettiin. On mulla lääkitys, muttei oo hirveesti tehonnut. Ehkä vähän. Juu jos ei kuulemma ens viikkoon mennessä oo olo tästä parantunut niin johonkin jatkotoimenpiteisiin ryhdytään. Luultavasti sitten vatsatähystys. Mutta toivon etten toho joudu ja paranisin muuten ja olisin täydessä iskussa sitten tekkenissä. Kyllä mä nyt pystyn sitä pelailee, muttei oo muille kiva jos valitan huonoa oloa siellä. :p
 
Voisikohan tonne tulla ihan vaan mielenkiinnosta seuraamaan tapahtumaa? Pelailemaan en lähtisi, sillä, vaikka niin pidänkin Tekkeneistä, viimeksi tuli pelattua Tekken 3:sta reilu pari vuotta sitten, joten taidot saattaa olla vähän ruosteessa :( Olis kuitenkin kiva seurailla muiden pelaamista, ja onhan tämä nyt jonkin sortin kulttuuritapahtuma :D

Eli siis: tulisin mielelläni katsomaan, jos mukaan vain mahtuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ami
Eli siis: tulisin mielelläni katsomaan, jos mukaan vain mahtuu.
Tiivistitkin vastaukseni tuossa aika hyvin. :)
Paikka saattaa nimittäin käydä ajoittain ahtaaksi. Todennäköisesti niin täyttä ei kuitenkaan tule, että pitäisi alkaa valikoimaan ketkä pääsevät sisään. Jos tulee, pelaajat ovat silloin etusijalla. Tämä ihan vain varmuuden vuoksi sanottuna, eli tervetuloa mukaan.
 
Huippua että suomessakin on edes jotain tekken-elämää!! Huomasin vain tekkenzaibatsussa ton "rautanyrkki 2003" -aiheisen jutun. Harmi vaan viimeaikoina jäänyt toi pelaaminen vähemmälle..Aikaisemmin, kuten esim. viime kesänä pelasin 6-10tuntia päivässä t3:sta, harjoitellen kaikkea.. pääasiassa Jinillä, Bryanilla ja Xiaoyulla. Päässyt jo noi taidot ruostumaan, ja on töitä ton tekken miitin aikaan niin ei varmaan pääse tulemaan, mutta pidetään mielessä :rolleyes: Jos vaikka ensivuonnakin jotain tämän tapaista on niin täytyy tulla kattoon meininkiä..näkee vähän paikallista tasoakin. :cool:
 
Tota joo... olo on ehkä hitusen parempi jo, mutta ongelmana mulle taitaakin tulla toi kamojen roudaaminen. Menen nääs hesaan bussilla ja suoraan siis konserttiin, eli voi olla vähä ongelmallista kantaa mukanani ps2:sta sun muuta hilpetööriä. Pitäs nääs kaikki muutkin kamppeet saaha mukaan. Voi olla, että joudun käydä himassa uudestaan ja ottaa noi kamat mukaan kun turnaus on. Katellaan nyt. GBA:ta en tiedä otanko sittenkää jos keltään muulta ei kyseistä laitetta löydy, koska yksinpelinä se on aika tylsä. Linkissä vois olla iha hauskaakin. Joten näillä näkymin en nyt vielä ole ihan sataprosenttisen varma osallistumisestani, mutta toki kiinnostusta löytyy. Tosin en mä ikinä ole varma oikein mistään. :rolleyes:
 
Ojuni
Sait nähtävästi sen privaviestin, jonka lähetin kaikille Zaibatsun suomalaisille. Parille kymmenelle lähti viestit, mutta muista ei ole pahemmin kuulunut. :rolleyes:

T3 on kyllä huippupeli, siinä sentään jokaisella on jotain ihme settiä. :D Ihanko practicea hakkasit tuollaisia aikoja vai muitakin modeja? Pidemmän päälle harjoittelu on pirun tylsää, mutta kaksinpeliä jaksaa mättää vaikka kuinka paljon. Tai ainakin mulla nykyään jokseenkin noin. Toivottavasti pääset tulemaan miittiin, vaikka sitten vaan käymään, jos työt estää.



bryanfury80
Hyvä jos olo alkaa kohentua, ei taida se Iron Maidenkaan ihan joka päivä täällä käydä. :p Onneksi noita pleikkareita näyttäis tulevan aika hyvin. Eli ei mitään ongelmaa, vaikka et saisikaan tuotua omaasi. Kunhan vain vastaavia esteitä ei tule muille pleikkareita tuoville...
 
Yhen kaverin kanssa vedettiin team battle modea ja välillä sitten harjottelin jotain juggleja ym. sitten time attackia. Survivalia jonkun verran on tullut pelattua mutta ei siinä oikeen ole ideaa. Nykyään mulla ei edes toimi toi ps1 ja kun ei satu olemaan aitona sitä niin ei voi pelata ps2:llakaan. Oon siTä yrittäny etsiä jostain mutta ei tahdo oikein löytyä...nooo ehkä ei nyt ole tullut niin paljoa etsittyäkään. Onhan mulla toi t4 ja tag tournament, mutta en jotenkin ole jaksanut niin paljoa niistä innostua (johtuneeko siitä että t3 kaikilta muistaa aika paljon kaikilta hahmoilta liikkeitä mutta noissa uudemmissa ei niinkään :rolleyes: )
 
Emme välitä. :)

Hyviä pelejä on noi TTT ja T4:kin, kannattaa innostua jos jonkun pelikaverin löytää. Kuka sitä nyt pelkkää konetta vastaan jaksaa pelata. T4:ää on jopa siunattu 60Hz-tilalla, mikä nostaa sen kirkkaasti muiden PAL-versioiden yläpuolelle. Kunhan vain TV tukee sitä. (Ja jos ei tue, silloin ostetaan uusi. :D)

Pistän sut tuonne mahdollisten listalle. Laitapa viestiä kun tiedät pääsetkö tulemaan.
 
Ylös Bottom