Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshimitsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minun ja kaverini nimet voidaan värjätä vihreiksi;)

:( huomasin juuri kun piti tosissaan ruveta treena niin t4 oli "syöty pois" mutta koitan ostaa jostain käytettynä uuden :D

Saako muuten kaikilla hahmoilla pelata vai vaan niillä jotka on valmiiksi "asennettu"?

MUOKKAUS:nyt tuli vaikee päätös, kaverit kysy mua just Ruisrockiin(ei täysin varma reissu). Täytyy miettiä vaihtoehtoja((toivoisin tietysti että jos lähtisin niin että rautanyrkkiä siirrettäisiin mutta, ei mitään tän luokanjuttua yhden ihmisen takia siirretä, sen ymmärrän (ilmottelen päätöksestä piakkoin).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan _skuge_
Saako muuten kaikilla hahmoilla pelata vai vaan niillä jotka on valmiiksi "asennettu"?
Aikaisemmin taisi olla mainintaa, ettei tapahtumassa tule olemaan mitään 'Eddyllä ei saa pelata' -sääntöjä sun sellaisia, johan se nyt aika naurettavaa onkin. Vaikka en nyt mitenkään vastaavana ole tässä niin uskallan kyllä väittää, että kaikki hahmot on pelattu auki ja jos Combot venettäsi keinuttaa niin senkin saat, ehe.

Ei siis mitään Freedom Tour 2:sta nyt kyseessä, kai niillä oli silloinkin joku hemmetin pätevä syy sille miksi vain oletusarvoiset hahmot olivat auki (ainiin juu, minulle sanottiin silloin kyllä organisoijien taholta, että pelaajien olisi pitänyt lämmittelyn aikana hakata Arcadella niitä auki. Juuri niin). Yhtä järkevää sekin kuin myös se, ettei tikuillakaan saanut pelata - vaikka kyse tässä olikin enemmän järjestämisen vaikeudesta.

Ja tosiaan: nyt tapahtumassa pääasia varmasti on itse pelaaminen eikä kilpailu, joten senkin varjolla en ymmärrä miksi joku edes haluaisi lukita/bannata tiettyjä hahmoja (*cough*Jinhelvettiinsieltä*cough*).

MUOKKAUS:nyt tuli vaikee päätös, kaverit kysy mua just Ruisrockiin(ei täysin varma reissu). Täytyy miettiä vaihtoehtoja((toivoisin tietysti että jos lähtisin niin että rautanyrkkiä siirrettäisiin mutta, ei mitään tän luokanjuttua yhden ihmisen takia siirretä, sen ymmärrän (ilmottelen päätöksestä piakkoin).
Tämä ajankohta näyttä kyllä aika lupaavalta, melkeinpä kaikki alunperin kaavailemani henkilöt ovat jo vihreinä tuossa listassa. Mutta katsotaan nyt tuleeko vielä ilmoituksia, että päivämäärä ei sovi. Varsinkin ruotsalaisten aikataululla saattaa olla paljonkin painoarvoa.

Kaikilla hahmoilla saa pelata ja pidän huolen myös siitä, että ne on kaikki aukaistu kaikkiin koneisiin. T4:ssä Jinin kohdalla voisi kyllä melkein tehdä poikkeuksen... :p Mutta vain melkein.

maklar
Jäi tuohon yhteen viestiin vastaamatta. Padeille on käyttöä, PAL-TTT:lle ei niinkään. Heitäpä muuten jotain kommenttia tuosta päivämäärästä, jos jo tässä vaiheessa osaat sanoa.

ILLU huomasin että myyt tekkeniä(4) ja minä puolenstani tarviin semmosen(vanha hävöksissä ja tavallaan kiire) joten miten on?
Missä muuten asut?, voisin ehkä tulla hakemaan sen pääkaupunkiseudulta. Onko peli täysin kunnossa?

LAINAUS:T4:ssä Jinin kohdalla voisi kyllä melkein tehdä poikkeuksen... Mutta vain melkein.(en ymmärtänyt läppää mutta olen vain minä:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
T4:ssä Jinin kohdalla voisi kyllä melkein tehdä poikkeuksen... :p Mutta vain melkein.
en ymmärtänyt läppää mutta olen vain minä:)
Puoliherja tavallaan. Sanotaan vain, että on suhteellisen yleisessä tiedossa se fakta, että Jin vain on hieman ylivertainen. Aiheesta ei sinänsä kannata edes vääntää kättä kun se vain on niin. Sanotaan vielä, että Jin ei ole esimerkiksi samalla tavalla ylivertainen kuten esimerkiksi Eddy on joidenkin mielestä (hieman vihreiden pelaajien), Jin on ihan oikeasti hieman onnellisemmassa asemassa muihin nähden.

Loppupeleistä itse pelaajan taito kyllä on se mikä ratkaisee ja niin edelleen. Jin on yhtä lailla sallittu missä sitten pelataankin - mukaanlukien nyt tämä tapahtuma. Hahmon pervoudesta on vain niin kiva vinkua, hehe. Ja puhe tosiaan on Tekken 4:sen vastaavasta.

_skuge_
illu asuu Lappeenrannassa joten postilla joudutte varmaankin hoitamaan kauppanne.

Jinin kohdalla voisi melkein tehdä poikkeuksen ja bannata hahmon koska se on pirun ärsyttävä. Tordragonin viimeseen kommenttiin tässä viittasin. :)

Pleikkareita todennäköisesti tarvitaan, ilmottelen sitten myöhemmin tarkemmin. Voiko tästä muuten päätellä että olet tulossa etkä mene Ruisrockiin? Entäs kaverisi Jani?

Enköhän tuu pelailee(once in the life time),pääsee sinne festarelle vuodenkin päästä;)MUTTA jos pidetään vuoden päästä vastaava niin koitetaan kattoo semmonen viikonloppu ettei miitään isompaa häppeninkiä olisi tiedossa:cool:

Omasta mielestä iso J vain huonontui neloseen siirryttäessä(tai sitten en vain osaa pelata :D )

MUOKKAUS:Joku tais kysästä muita tappelu pelejä.Voin roudata virtua figter4 sen ja mortal combat:deadly alliansen.Otanko jotain muita pelejä mukaan vaihtelun vuoksi(vaiks.nhl)

Omasta mielestä iso J vain huonontui neloseen siirryttäessä
No näin ei kuitenkaan käynyt, ehe. No huonontui ja huonontui, pervoutui sanon ma.

Joku tais kysästä muita tappelu pelejä.Voin roudata virtua figter4 sen ja mortal combat:deadly alliansen.Otanko jotain muita pelejä mukaan vaihtelun vuoksi(vaiks.nhl)
Tiedä paljon oma ääneni vaa'assa painaa, mutta tuo NHL on kyllä aika huippu veto. Pääpaino on kyllä ihan varmasti vain ja ainoastaan Tekkenissä, mutta mikäpäs siinä, jos sitten lajissa pysytään eli VF:t, Guilty Gearit ja MK:t menevät kyllä varmaan siinä ohessa, mutta NHL:stä en tosiaan muuta saa aasinsiltana tuohon Tekkeniin kuin sen, että lätkässäkin on aika kontaktipitoista se toiminta.

Joka tapauksessa, kyllä nuo muut mättöjudanssit sitä vaihtelua tuovat (jos sitä nyt sitten kaivataan edes). Ehkä se NHL:kin tykkää, jos jää kotia vain.

Tuota joo näillä näkymin ainakin vielä olen tulossa kait viikoksi hesaan eli eka ois toi Maidenin konsertti ja sitten jos odottelis tota tekken tapahtumaa. Oon vaan ollu tässä vähä kipee tai siis olen vieläkin joten saa nähä missä iskussa oon. Toivottavasti paranen sitten tohon mennessä. Juu kyllä ajattelin ottaa ps2:ni mukaan ja parit padit ja tietenkin noi tekkenit. Jos jotakin kiinnostaa niin voin ottaa retro tekkeneitäkin, mutta ei varmaan ketää kiinnosta noita pelata. GBA:n varmaa otan myöskin messiin ja jos jollakin on gba ja t advance ja linkkikaapeli niin sitten vois vaikka kokeilla sellastakin. Juu että sellasta. Pitäsköhän se joku makuupussikin sitten ottaa vai mites toi yöpyminen tuolla. Onkos siinä lähellä mitä safkamestoja ja sellasia? :p

Minäkin ainaskin vielä olen tulossa jos jotain esteitä ei tule ja voin tuoda ps2, telkkarin, 2 ohjainta ja Tekken tagin pal version.
Siitä kamusta en ole varma kun en ole saanut kiinni sitä.

Onko sie siis kilpailuja jossa on palkinnot ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Onkos siinä lähellä mitä safkamestoja ja sellasia? :p

Aivan vieressä on Siwa, ja jos haluaa vähän jotain tuhdimpaa niin Ravintola Mestarikilta on myös noin 10 metrin päässä. Tietysti Pizza-Taksiakin voi hyödyntää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maklar
Onko sie siis kilpailuja jossa on palkinnot ?

En nyt Entomon uusimpia aivoituksia tiedä, mutta epäilen vahvasti. Miitti taitaa olla enemmän hauskanpitoa ja taitojen kohentamista.

_skuge_
Kesällä tuntuisi olevan vähän joka viikonloppu festaria ynnä muuta jossai päin Suomea, aika hankalaa keksiä viikonloppua joka kaikille sopisi. Pistetäänpä silti muistiin tämäkin näkökohta suoraavaa vuotta (kertaa?) silmällä pitäen. VF4 ja Mortal Kombat molemmat kelpaavat, mutta NHL:t sun muut voisi jättää suosiolla pois. Tekken-miitti kuitenkin kyseessä.

maklar
Televisioille olisi todella käyttöä. Mitä enemmän niitä on, sitä vähemmän tarvitsee pelivuoroa odotella. Minkä kokoinen televisio on kyseessä, tukeeko se 60Hz-tilaa (tod.näk. tukee jos on suht uusi) ja millä ajattelit sen tuoda? Pleikkarille on myöskin käyttöä, monikin voi varmasti tuoda PAL-T4:n mukanaan.

west
Hyvä juttu että päivämäärä sopii. Yksi pelikaani-Tekkenistikin ilmaantui lisää: Sebastian a.k.a. Sebu. Ei ollut kyllä vielä varma sopiiko päivämäärä (on intissä :p). Kuten tässä on tullut mainittua, pleikkarit ja televisiot erittäin tervetulleita. Voisitko muuten harkita noiden tavaroiden raahaamista etukäteen? Olen tässä ajatellut että paikan voisi pistää kuntoon jo edellisenä päivänä.

Autolla minä ne voin tuoda ku mun isäkin sinne tulee (voi kantaa ne). Ku tullaan aika kaukaa ja minähän edes autoa voi ajaa niin...

Tarvitaanko niitä ohjaimia eli minähän tuon siis koko jutun tv ps2 ja ohjaimet pelin saa joku muu hankkia.. En voi tullla aikasemmin ja en ole pakosti koko aikaa että se tv ja ne ei ole sie kauaa.

Niin ja haluaisin että mun matseja voitais nauhottaa.

Juu tuo ohjaimetkin, ja muistikortti olis hyvä myös ottaa mukaan. Hieno homma jos telkkari kulkee matkassa, vaikka sitten vain osaksi aikaa. Se 60Hz-tuki olis kyllä hyvä tarkistaa, muuten siinä ei T4 pyöri kunnolla. Jos vaikka jotain manuaalia löydät, katso mainitaanko siinä jotain NTSC-tuesta tai 60Hz-tilasta.

Tekken4:ssä voi matseja tallentaa muistikortille eli siinä nauhoittaminen onnistuu helposti. Siirrän niitä sitten vain tietokoneelle miitin jälkeen ja pistän nettiin (tai CD:lle). TTT:n ja muiden pelien nauhoittaminen on jo vähän vaikeampaa, koska niissä ei voi matseja tallentaa. Eli minun pitäisi raahata tietokone paikalle ja kaapata videokuvaa "livenä". Voi olla että sen teenkin, saapa nähdä. Mutta Tekken4:ssä homma toimii ainakin.

Niin ja tuosta mahdollisesta turnauksesta...
Itseltäni ainakin löytyy kilpailuhenkeä sen verran, että jonkinlainen turnaus voisi olla ihan mukava osa miittiä. Mitään sponsoria tällaiselle kissanristiäiselle tuskin on luvassa, joten palkintoja voidaan harkita vain "kaikki maksaa ja voittaja kerää potin" -systeemillä. Tämä sopii kyllä minulle, mutta katsotaan nyt mikä on yleinen mielipide...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Tuota joo näillä näkymin ainakin vielä olen tulossa kait viikoksi hesaan eli eka ois toi Maidenin konsertti ja sitten jos odottelis tota tekken tapahtumaa. Oon vaan ollu tässä vähä kipee tai siis olen vieläkin joten saa nähä missä iskussa oon. Toivottavasti paranen sitten tohon mennessä. Juu kyllä ajattelin ottaa ps2:ni mukaan ja parit padit ja tietenkin noi tekkenit. Jos jotakin kiinnostaa niin voin ottaa retro tekkeneitäkin, mutta ei varmaan ketää kiinnosta noita pelata. GBA:n varmaa otan myöskin messiin ja jos jollakin on gba ja t advance ja linkkikaapeli niin sitten vois vaikka kokeilla sellastakin. Juu että sellasta. Pitäsköhän se joku makuupussikin sitten ottaa vai mites toi yöpyminen tuolla. Onkos siinä lähellä mitä safkamestoja ja sellasia?
Hyvältä kuulostaa, on sitten useampi päivä hioa strategioita, jos vain kiinnostaa pelailla. :p Toivottavasti nyt paranet.

Vielä kun saisi tosiaan jostain toisen GBA:n ja linkkikaapelin niin pääsisi Tekken Advanceakin mättämään kaksinpelinä. Tiedätkö muuten vaatiiko se kaksi pelikasettia? Tietokoneella tietysti onnistuisi näppiksellä se kaksinpelikin (GBA-emulaattorilla), jos sen koneen siis paikalle tuon...

Makuupussi ja makuualusta, ilmapatja tms. kannattaa ottaa mukaan. Onhan siellä niitä sohvia, mutta vielä ei tiedä kuinka moni siellä meinaa koisia. Pelkällä lattialla nukkuminen ei kuitenkaan ole kovin mukavaa, nimimerkillä "kokemusta on". :p Käväsin sitä paikkaa eilen ulkoapäin vilkaisemassa ja ainakin ihan asiallisen näköinen ravintola siinä on aivan vieressä. Mitään en kyllä niistä ikkunoista kurkkimalla nähnyt, niitä ei oltu ihan eilen pesty.. :rolleyes:

Ghegs
Saisitko sen avaimen tässä joku päivä lainaksi, niin näkisin paikan sisältäkin. Voisin vähän paremmin suunnitella paljonko sinne sopii porukkaa ja laitteita. Mitenkäs sen vuokran kanssa oli?

==================================================
Huom! Kaikki jotka tuovat miittiin pleikkareita, televisioita yms.

==================================================
Vaikka tavarat ovatkin kunkin omaisuutta, toivoisin kuitenkin joustavuutta siinä mielessä, että ne olisivat miitin ajan "yhteistä omaisuutta". Eli toisin sanoen, ettei kukaan linnoittaudu oman television/pleikkarin ääreen, muiden joutuessa jonottamaan pelivuoroa. Mielestäni homma ei siten toimi. Reilu peli ja näin päin pois. :)

Eriäviä mielipiteitä saa toki esittää.

Kysynpä tässä samalla tätäkin:
Onko kenelläkään mahdollisuutta tuoda videokameraa? Olisi hauska saada miitistä vähän muutakin videokuvaa kuin niitä Tekken4-matseja. Ilmoitelkaahan.

Ja vielä yksi ilmoitusluontoinen asia:
Kaksi tamperelaista haluaisivat osallistua, mutta eivät juurikaan Tekkenin takia, vaan lähinnä pelaamaan ja näyttämään ihmisille Guilty Gear X2:ta (uusi 2D-taistelupeli). Tavoitteena käsittääkseni saada edes jonkinlainen GGX-scene Suomeen. Mielestäni tuossa ei ole mitään ongelmaa koska he tuovat itse pienen TV:n ja pleikkarin ynnä muut. Varmasti mahtuvat johonkin nurkkaan ( ;) ) ketään liiemmin häiritsemättä. Ajattelin nyt kuitenkin ilmoittaa ja kysäistä muiden osallistujien mielipidettä. Positiivisena puolena vuoroaan Tekken-koneille odottavat voivat halutessaan käydä kokeilemassa GGX2:ta (itse ajattelin ainakin kokeilla). Lisäksi pari Tekken-pelaajaa ovat kiinnostuneet pelaamaan kyseistä peliä näitä tamperelaisia vastaan.

Tuosta kamerasta, itse olen piakkoin hankkimassa(en tiedä kuinka piakkoin) tavallista digikameraa(Canonin G3,ixus400 tai s45) jolla voi ottaa 3:n minuutin lyhyitä clippejä. Jos saan kameran hankittua turneeseen mennessä niin voi sillä jonkun näkösa clippejä ottaa:cool:

Wautsi, tuohan kuulostaisi hyvältä. :D

Ei tästä miitistä mitään elokuvaa olekaan tarkoitus tehdä, joten tuollaiset pienet clipit ajavat asian oikein hyvin. :) Toivottavasti hankit sen, ja pistäpä viestiä kun tiedät.

Ylös Bottom