Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshimitsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huom!
Siltä varalta että tätäkin ketjua lukee ihmisiä, jotka suunnittelevat ehkä tulevansa, mutta eivät ole ilmoittaneet mitään. Teille pienenä varoituksena, että mukaan ei välttämättä mahdukaan vain saapumalla paikalle tuona viikonloppuna. Eli kannattaa ilmoittaa kiinnostuksestaan. Pistän tässä vielä puhelinnumeroni tuonne Rautanyrkki 2003 -sivulle.

Minä en taidakaan päästä kun kyytiä en saa hankittua.Ei sitten tule kamu eikä kamatkaan.Mutta jos vielä kyydin jostain saan tuurilla niin ilmotan!!!:(

Tämän hetkisen listan mukaan pleikkareita olis tulossa 8, ja padeja kokonaiset 9. Eli ihmiset vois ihan rohkeasti tuoda omia ohjaimiaan jos meinaa että kaikilla pelipisteillä päästään pelaamaankin... :rolleyes:

------------
Teloin muuten eilen polven treeneissä. Kyllä, sen saman polven mitä tässä on viimeiset 11kk yritetty hoitaa kuntoon... Vit*ttaa aivan järjettömästi. No sehän ei tietysti vaikuta Tekken-miittiin mitenkään, mutta jos tässä ollaan Rautanyrkin aikana esim. magneettikuvauksissa tai jopa jatkotoimenpiteissä (toivottavasti, ettei taas tarvi odottaa liian kauan), saatte ottaa matsit ilman meikäläistä. Mikä siis tarkoittaa että MultiTap kannattaa jo ihan varmuuden vuoksi pyrkiä hankkimaan joltain muulta... Epätodennäköistä on että viikonlopun aikana tarvii lekureille mennä näytille, mutta kerronpahan nyt ajoissa jos käy niin että tarvii jättää Tekkenit väliin. Palailen asiaan kun tiedän enemmän.

Jopas nyt sairaudet ja vammat vaivaa osallistujia... Pikaista paranemista bryanfury ja illu, tosin eipä nuo polvet ihan hetkessä taida kuntoutua.

Tein muuten tälllaisen listan tavaroista joita on miittin tulossa: http://www.hut.fi/~jgebhard/tavarat.txt. Hyvällä tuurilla voin saada joltakin kaverilta TV:n tai pari lainaan viikonlopuksi, jos näyttää siltä etteivät pelipisteet riitä. Eli tuokaa mielellään niitä pleikkareita kaikki joilla se suht helposti kulkee, vaikka listassa ei olekaan töllöjä yhtä monta.

Ai niin, senkin voisi mainita että ikävä kyllä Tukholman ja Uppsalan porukat eivät ole tulossa matkan hinnan vuoksi. Sääli sikäli että heillä todellakin on TTT hallussa ja heitä vastaan olisi ollut ilo pelata. Yksi ruotsalainen on todennäköisesti silti tulossa, Emil "genjuro" Rehnberg, hyvä pelaaja hänkin.

maklar
Sepäs ikävää. Juu pistä viestiä, jos satutkin saamaan jostain kyydin. Missä muuten asut? Porukkaahan on tulossa eri puolilta Suomea ja jotkut autolla...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Jopas nyt sairaudet ja vammat vaivaa osallistujia...
Aika tyypillistä. Sen takia onkin yleensä hyvä ajatus rahastaa etukäteen.

terveisin nimimerkki "ai-että-mistäkö-tiedän?"

Arvasin kyllä että "varmojakin" tässä vielä tippuu (maklar), mutta ei minua raha huoleta. Viitisentoista ihmistä jos saapuu paikalle, jään suunnilleen omilleni. Ja olisihan se vähän tylyä pistää ihmiset maksamaan yhtä euroa pankkisiirrolla. :rolleyes: Enemmän harmittaa se, jos Tekkeneistä ja miitistä kiinnostuneita ei pääsekään tulemaan.

Niin siis kyllä tällä kintulla vielä kävelee (kunhan ei enempää riehu), idea oli että jos jostain kumman syystä joudun viikonloppuna olemaan tekemisissä lääkäräiden kanssa, silloin en pääse. Mutta todennäköisempää edelleen on että tulen Pasilaan, eiköhän ne enimmäkseen arkipäivinä töitään tee ne lääkäritkin...

Aivan aivan, ymmärsin kyllä. :)
Tarkoitin noilla tippuneilla "varmoilla" maklaria ja paria muuta. Onhan se tietysti ihan ymmärrettvää näin isosta porukasta joillekin tulee esteitä viime hetkellä. Toivottavasti ei kovin monelle.

<feikkipsyykkaus>
Enää viikon verran aikaa miittiin. Täytyypä alkaa treenata vielä ahkerammin että pystyn antamaan edes vähän vastusta... ;)
</feikkipsyykkaus>

[feikkiuho]Otatte pahasti takkiinne TTT:ssä. Oon treenannu jo ainakin kolme tuntia.[/feikkiuho]

Hohooo.

Tuota..mä en pääse kyllä valitettavasti pelaileen, käyn vaan kehä3 sisäpuolella sen verran että käyn kaverin kihlajaisissa ja sitten kotiin päin. :( Mutta olen kuitenkin tosi kiinnostunut jos tämän tapaista on tulossa vielä joskus.. niinkuin todennäköisesti onkin.

Eipä mahda mittään. Ehkä sitten ensi kerralla/vuonna. :)
Tordragon on muuten myös Jyväskylästä, jos vaikka haluatte joskus pelailla.

Veibiltä olisi taas saada jotakin kommenttia.. Onkos suunnitelmat jo selkiytyneet? GGX2:takin pääsisit mättämään.

Noniin, nyt on tullut treenailtua Bryania. Saas nähdä. En minä sillä nyt mikään erikoinen ole, mutta kai sillä pystyy pari matsia viemään omiin nimiin.

Muut hahmot vaatiikin nyt sitten enemmän lämmittelyä. Miitissä käyttämieni hahmojen lista tulee luultavasti olemaan seuraavankaltainen:
Bryan, Lee, Christie, Steve, Hwoarang, Kazuya, Jin, Yoshimitsu, Paul ja Kuma.

Entomo heittää sitten viestiä kun hänen mielestään päivämäärä on tarpeeksi varma niin saadaan se kerhohuone varatuksikin. :D

Veibiltä olisi taas saada jotakin kommenttia.. Onkos suunnitelmat jo selkiytyneet? GGX2:takin pääsisit mättämään.

Tällä hetkellä vaikuttaa aika vahvasti siltä että tulisin paikalle. Viikonloppuna saanen aikaan lopullisen päätöksen.

Yoshi, mitäs jos joku päivä vaikka pelattais?

miitti

Justin Bailey + 2 muuta ilmoittautuu näyttämään kaapin paikan T4:ssa ;) Huomenna vielä varmistus, huomasin vast äsken tän ketjun uudestaan, mut jos me tullaan/mahdutaan, niin ainakin 3 kahvaa voitas ottaa messiin.

Eli mikäs onkaan tän hetkinen tilanne, kannattaako selvitellä frendien tilannetta vai laitanko jäihin. Tähdättäis oikeestaan vain tuolle perjantai päivälle.

Totta kai te nyt mahdutte vielä mukaan. :) Sinä ja Eltsi taidatte olla ne heput joiden kanssa tuli juteltua jo GameWorld2000-messuilla ja osallistuitte TTT-kisoihin GW2000:ssä ja GW2001:ssa. Luulisin ainakin... Tuo perjantai on lyhin (aloittamaan päästään vasta iltapäivällä) ja luultavasti kiireisin päivä, joten sikäli sääli jos ette voi olla pidempään. Lauantaina ja sunnuntaina pääsee vasta kunnolla pelailemaan kun ei tarvitse enää hakea porukkaa ja kaikki häsläys on häslätty. Jääkää toki yöksi tuonne miittipaikalle, jos viikonlopulle ei ole tärkeitä suunnitelmia?

Justin Bailey + 2 muuta ilmoittautuu näyttämään kaapin paikan T4:ssa ;)
Tuo oli sitten lupaus! :D

Totta kai te nyt mahdutte vielä mukaan. :) Sinä ja Eltsi taidatte olla ne heput joiden kanssa tuli juteltua jo GameWorld2000-messuilla ja osallistuitte TTT-kisoihin GW2000:ssä ja GW2001:ssa. Luulisin ainakin...[/i]

Nyt oot kyl sekoittanut kaverit!

2000 messuilla tuli joo käytyä, mut osallistuminen kisoihin ei vaan kiinnostanut, enkä kyllä muista vieraiden kanssa jutelleenikaan!

Anyways, perjantai on todennäköisesti ainoa mahdollisuus ellei sitten la aamusta tulla vielä erikseen. Harmillista, mutta aikataulu on vkonloppuna todella kiireinen. Siispä, jos vielä mahtuu, niin laita ainakin Justin Bailey + Parmesan perjantain listalle, ehkä kolmaskin heppu. Selvinnee huomenna..

Ja todellakin, lupaus on lupaus, kunnes toisin todistetaan ;)

Jeps, näin taisi päästä käymään. Vilkasin uudestaan GW2001-jubailuja tuossa T4-ketjussa ja se heppu taitaakin olla Jim Profit, johon tuossa yllä viittasin. Onhan tuo vähän samantyyppinen nickki... :rolleyes:

Tulkaahan perjantaina sitten. Ihan hyvin varmaan silloinkin pääsee pelailemaan, mutta pahoin pelkään että itse joudun säätämään kaikenlaista. Raahatkaa mut sitten koneen ääreen jos ei olla vielä pelattu ja poislähtö jo häämottää! ;) Ajattelin nimittäin pelata jokaisen osallistujan kanssa jossain vaiheessa.

Niin tota asun forssan lähellä jokioisililla onko joku menossa tästä ohi jos joku kyytiin ottaa..Voin sillon ps2 ja pari ohjainta ottaa.

Tota joo tuntu että tauti oli jo menossa pois, mutta eipäs näin käynnykkään. Kävin tossa keskiviikkona veljen luona Vantaalla ja tuli sitten syötyä pizzaa, jädeä ja juotua cokista. Mun taudille tää ei ollukkaan sitten mikää hyvä. Juuh taudin hienompi nimi on refluksitauti toiselta nimeltään vatsakatarri ja voi olla että kestää todella pitkään. Jos tää nyt ei jossain tapauksessa ala mennä kohta poies, niin ei kai se auta ku mennä siihen vatsatähystykseen. Tosin eka pitää olla sellaseen lähete. Eli eli kyllä kai mä olen vielä tulossa ja ei tää luultavasti vaikuta mitenkää mun pelaamiseen, mutta tietty sitä toivois että ois terve. Pitää näköjään konserttiinkin mennä hieman puol kuntoisena. Joo tuskin mä tota ps2:sta otan mukaani, mutta gba:n varmasti otan ja sille tekken advancen. Myös t4:n, tagin ja t3:n voin ottaa mukaan. Pal versioita kaikki. Mites toi tapaaminen sitten jossain, että osaa tulla sinne paikalle. Ite mieluiten tapaisin vaikka hesan rautatieasemalla, mutta kyllä kai mä sinne Pasilan rautatieasemallekkin pääsen. Tota paikkaa en kyllä käy etsimään. :p

Ylös Bottom