Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

Ja jotta kaikkien suunnitelmat menee nyt varmasti sekaisin, ilmoitan että saatiin kerhohuone varatuksi vain launtaiksi ja sunnuntaiksi. Jos perjantaina haluaa tuoda telkkareita ym. Pasilaan miittiä varten, voin säilyttää niitä kämpässäni (50 metriä kerhohuoneelta), mutta muuten päästään vasta lauantaina tositoimiin.
 
Damn... Tuli pieni väärinkäsitys ja luulin että se oli jo varattu. :( Eipä mahda mitään. Tuosta perjantaista ei voi varmaankaan enää neuvotella niiden varaajien kanssa? (EDIT: Sain vastauksen privaviestissä, eipä taida onnistua.)

Mutta ei tässä niin suurta hätää. Keksin kyllä jotain että päästään aloittamaan jo perjantaina ilman suurempia vaivoja. Tosin ne jotka eivät kaikkina päivinä olisi muutenkaan tulossa saavat kyllä liittyä joukkoon vasta lauantaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli homman nimi olisi nyt sitten tämä:

Jos kerhohuoneeseen ei pääse perjantaina, ainoa vaihtoehto joka tulee mieleen on käyttää vanhempieni asuntoa, joka on tyhjänä tuon viikonlopun. Mutta se ei suinkaan ole huono vaihtoehto. Kyseessä on melko tilava omakotitalo ihan hyvällä paikalla, Oulunkylän juna-asemalta 5 min kävely. Ainoa pulma on vain se, että kaikki tavarat ja osallistujat eivät sinne kuitenkaan mahdu. Enkä edes haluaisi päästää sinne isoa joukkoa suht tuntematonta porukkaa, kuten varmaan ymmärrätte. Pieni joukko tuntemattomia on vielä ok. :)

Pitkältä tulevat voivat puolestani tulla Helsinkiin jo perjantaina, jos haluatte saada viikonlopusta Tekkenin kannalta kaiken irti. Nukkua voitte halutessanne tuolla Oulunkylässä (patjoja löytyy), tai sitten tutun/kaverin luona jos täältä päin sellaisia tunnette. Mikäli unirytmilla ei ole niin väliä, niin voihan tuon yön valvoakin ja vetää sitten tirsat vaikka lauantai aamuna siellä kerhohuoneella. Jos perjantailla ei ole niin väliä, tulkaa vasta lauantaina. Minulle sopii kuinka vaan, kunhan tulette. :D Niille pääkaupunkiseutulaisille, jotka eivät minua juurikaan tunne, tuon perjantain skippaaminen ei varmaankaan ole ongelma. Eli "massoille" miitti alkaisi vasta lauantaina.

Tässä karkea lista niistä jotka voisivat puolestani tulla jo perjantaina. Tämä on vasta pelkkä ehdotus, pitkältä tulevia mahtuu tarvittaessa lisää:
Juhana
Emil
Sebu (jos tulee)
Yoshi
Tordragon (+kaveri Henri?)
west
illu
bryanfury80
Veib (jos tulee)
McJake (pääsee vain pe)
Justin Bailey
Parmesan



Justin Bailey
Koska muut päivät eivät teille oikein käy, voitte tulla jo tuolloin perjantaina jos haluatte. Lauantain ohjelmasta on paha mennä sanomaan vielä mitään varmaa, mutta luulenpa että ihmiset eivät ole kovin aamuvirkkuja. Paikat ovat varmaan kunnossa siinä 10-11 aikoihin aamulla, veikkaisin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan

Justin Bailey
Koska muut päivät eivät teille oikein käy, voitte tulla jo tuolloin perjantaina jos haluatte. Lauantain ohjelmasta on paha mennä sanomaan vielä mitään varmaa, mutta luulenpa että ihmiset eivät ole kovin aamuvirkkuja. Paikat ovat varmaan kunnossa siinä 10-11 aikoihin aamulla, veikkaisin...


Ok, meillä on lauantaina ohjelmaa klo 14:30 -> eli pitää nyt viel miettii tullaanko aamulla vai jo perjantaina. Ilmottelen vielä tänään. [uho]Perjantai ois kyl ihan jees jos sieltä vaan löytyy kovia haastajia..[/uho]

;)
 
Teidän täytyy alkaa ensi vuonna mainostamaan tapahtumaa jo joskus varhain talvella ja varata jo ajoissa kunnon laajat mestat tapahtumaa varten. Sitten vielä hankitte sponsorit tapahtumalle, jotka lahjoittavat voittajille kunnon palkinnot ja maksavat kulut, niin tuostahan voi kehittyä joka vuotinen ja ainutlaatuinen, (oikeasti) Suomen parhaiden tappelupelien pelaajien miitti, vrt. Assembly (tapahtumana). :D
 
Jos vain löydän paikalle niin perjaintai sopisi ihan hyvin... Olisi varmaan helpointa tavata vaikka keskustan asemalla ja lähteä sitten sieltä. ( huom. ehdin sinne aikaisintaan 16:30 ).

Ps. Tuon tietysti myöskin padit (kaksi) ja tikun sekä muistikortin mukaan, jos haluat lisätä tarvikelistaan.

PPS. Pääsin PS2 netti beta testiin! :D
 
Minun on nyt kyllä ihan pakko elostella suurella ja mahtavalla saavutuksellani. Kävin äskettäin Yoshin kanssa pelaamassa, ja minähän olin niin sanotusti tulessa. Minä voitin 14 matsia, hän 35. Olen oikein tyytyväinen lopputulokseen.

Tosin kun hän käytti Jiniä tai Eddyä niin minä olin ihan kusessa. Pöh.
 
Ilmeisesti tuo paikan vaihdos ei enää tule kysymykseenkään?
Mutta, ei tuo Ogeli ainakaan minulle tuota ongelmia(pari tuttuvaa asustelee sielä päin(pääseekö sisään(ei nimi näyttänyt olevan"listassa").. Mutta kaverit on taas houkutelleet RUISROCKIIN siihen malliiin että olin suostua seuraavaan menetelmään, pelaan perjantain ja menen " rockaamaan" lauantaina ja ehkä sunnuntaina/(kyyti)...mutta ei näytä onnavaan(olen näillä näkyvin tulossa pelailee kamojen kanssa(ja kaverin(ja hyvän semmosen)).
Digikamera oli mielestäni jo varma valinta(olin ostamassa HUUTO.NETISTÄ kameraa kun myyjä käytännössä kusi minut ulos kaupasta). SHIT HAPPENS, täytyy tilailla kameraa kaupasta..(ilmoittelen itsestäni kameran suhteen)!?

PS: bryanille "anti-biotteja"naamaan ja pelailee!!
 
Luin tossa eilen noita viestejä vähän silmät ristissä ja sain väärin käsityksen.Tulen lauantaina sinne kerhohuoneelle kamojeni kanssa.
 
Miitti alkaa siis "virallisesti" lauantaina aamulla Pasilassa . Pitkältä tulevien ja itselleni ennestään tuttujen kanssa aloitellaan jo perjantaina Oulunkylässä. Kuitatkaahan listassa olevat oletteko tulossa perjantaina: Tordragon & Henri, illu, bryanfury80, Veib, Justin Bailey ja Parmesan. Muitakin vielä mahtuu, pitkältä tulevat etusijalla (|Card|, Sepi?).



Justin Bailey: Kannattanee tulla perjantaina. Vähän epäilen että Pasilaan ei noin aikaisin vielä paljoa porukkaa tule. Ja jos perjantain porukan tasosta puhutaan niin parempaa saa etsiä. :p


Leo Stenbuck: Heh, aika useaa pikkutapahtumaa verrataan Assemblyyn. Mutta mikäs sen hienompaa, jos tästä kasvaisi isokin tapahtumaa.


west: Voin hakea Oulunkylän asemalta ettei tarvitse karttojen kanssa lähteä eksymään. Pitkältä tulevat sun muut pitänee hakea kaupungista asti tai sitten ohjeistaa hyvin (P tai I lähijuna, pois Oulunkylässä :rolleyes: ).


maklar: MezatteIDL ja kaveri (GGXX-tyypit) tulevat Tampereelta autolla. Eihän tuo Forssa ihan matkan varrella ole mutta voin kysäistä jos he voivat tehdä peinen mutkan.


bryanfury80: Onneksi ei mitään sen vakavempaa toi sun tauti.. Olisitko tulossa jo perjantaina Oulunkylään? Ja tosiaan ei sun sitä PS2:ta kannata raahata, eiköhän niitä löydy täältä lähempääkin. Ota mukaan GBA, Tekken Advance, T4, pad tai padeja, ja nukkumakamat, kiitos. :)


_skuge_: Aivan, ei tässä muuttuneet suunnitelmat kun vain perjantain osalta. Olit siis tuomassa TV:n, PS2:n sun muut. Saatko tuotua ne itse, vai tarvitaanko autoa, ja löydätkö itse paikalle?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan



Justin Bailey: Kannattanee tulla perjantaina. Vähän epäilen että Pasilaan ei noin aikaisin vielä paljoa porukkaa tule. Ja jos perjantain porukan tasosta puhutaan niin parempaa saa etsiä. :p

El Parmesan on viel tän päivän kiinni laneissa, mut eiköhän senkin tilanne varmistu illemmalla. Omasta puolestani voin kyllä luvata tulevani paikalle jo perjantaina. Mitä tohon tasoon tulee, niin itselläni ei ole ollut PlayStationia sitten Tekken 2 aikojen, mutta jonkun verran on tuota nelostakin tullut otettua kavereilla. Luotan silti taitoihini sen verran, että rökitän kaikkia ainakin kertaalleen :)
 
_skuge_: Aivan, ei tässä muuttuneet suunnitelmat kun vain perjantain osalta. Olit siis tuomassa TV:n, PS2:n sun muut. Saatko tuotua ne itse, vai tarvitaanko autoa, ja löydätkö itse paikalle? [/B][/QUOTE]

Paikalle löydän varmasti, kyydinkin varmasti saan jos sitä tarvitsen(TV)
Tuosta telkkarista vielä sen verran että ottaisin mielelläni vain oman kakkos telkkarini(21") koska muut mahdolliset telkkarit on niin iso"perseisiä" ettei sirtäminen ole helppoa(tossa telkkarissanion vain pientä häikkää kuvaputki tahtooo välillä sammua).
 
Ich komme, ich komme kuten ystävämme saksalaiset hydrauliikkavideoissaan asian ilmaisisivat.

Elikkä siis saavun paikalle perjantaina, kun muuten pitäisi herätä lauantaina kuudelta jos mielii ekaan junaan ehtiä.

Ja koska minä en yhtään osaa liikkua Helsingissä, niin tarvitsen neuvoa & opastusta. Eli siis millä asemalla minun olisi syytä jäädä pois päästäkseni suorimmin ja nopeimmin sinne Oulunkylään? Ja jonkun pitää kyllä sitten tulla noutamaan minut sieltä.

Ja mihin aikaan on soveliasta saapua?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veib
Ja koska minä en yhtään osaa liikkua Helsingissä, niin tarvitsen neuvoa & opastusta. Eli siis millä asemalla minun olisi syytä jäädä pois päästäkseni suorimmin ja nopeimmin sinne Oulunkylään?

Junalla toki ihan helsinkiin asti imatralta. Voin tulla noutamaan vaikkas rautatieasemalta, kun taidan muistaakin reitin entomon vanhempien kämppään. Ja kun kerta tunnistankin sinut.
 
Jee tänään on Maidenin konsertti ja olen parahikseni jo aika hyvässä kuosissa. Vielä menee lääkekuuri, mutta onneksi olo on jo paljon parempi. Juu eli ajattelin tulla koko viikoksi hesaan joten enköhän mä sinne Entomon vanhempienkin kämpille voi tulla. En tiedä onko mulla oikein mitää makuukamoja, mutta kai mä jotain keksin. Pitää vissiin ottaa toi entomon numero, että voidaan vaikka tavata tuolla hesan keskustassa sitte. Juu no mä otan tekken tagin ja nelosen voinhan mä tietenkin t3:nkin ottaa, jos joku sitä hidasta pallia jaksaa pelata. Tag on myös hidas pal versio. Joo no hesassa iso velin luona voikin sitten vähä taas treenata vaikka kyllähän noi liikkeet aika hyvin on muistissa. Katsellaan. :p
 
Joo no en oikein taida viittiä noita mun padeja tuoda ku on jo aika kulahtaneita. Tai siis niitä on niin paljon hakattu, että ne on löystyneet aika pahasti ja ehkä moni ei niillä osais pelata. Ite tietenkin pelailen niillä parhaiten. :D
No joo jos pakko on ja siis padeista pulaa niin ilman muuta sitten. Entomo varmaan vielä ilmottelee. ;)
 
Jos hyppään junaan jo perjantaina, tuleeko joku limusiinillaan hakemaan asemalta Helsingin päässä...? Mulle on periaatteessa ihan sama tulenko perjantaina vai lauantaina, olettaen ettei lekurit keksi mulle muuta tekemistä ko. viikonlopulle.

Mutta jos sujuvasti pääsen Oulunkylään jo perjantaina niin mikäs siinä. Ehdinpähän ottaa enemmän turpiini. :p (On jääny Tekkenit tosi vähälle kesällä, mutta jospa asia korjaantuu Helsingissä...)


Edit: Ja onko se SilverMist nyt tulossa vai ei? :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Melkeinpä kaikki näyttäisivät olevan tulossa perjantaina, hyvä juttu. :)
Sitten vaan sopimaan aikaa ja paikkaa niin tulen (Yoshin kanssa?) hakemaan vaikkapa rautatieasemalta. Miltäs kuulostaisi klo 17.00 ja vaikkapa aseman sisäpihalla siinä "grilliterassilla". Siinä on sellainen aidattu rykelmä pöytiä ja tuoleja raiteen nro 4 takana (Kartta, kioskihallista kun tulee niin heti oikealla). En nyt parempaakaan paikkaa keksi, ehdotelkaa jos tulee mieleen. Hommahan sujuu helpoiten jos voin hakea kaikki yhdellä kertaa eli pistäkääpäs kommenttia kellonajasta.

Ja ettei nyt tule väärinkäsityksiä niin lauantain systeemit on sitten erikseen ja kerron myöhemmin moneltako sinne Pasilaan voi tulla ja miten porukat haetaan.


_skuge_: 21" on ihan jees, ota se. Kunhan olis se 60Hz-tuki...

illu: SilverMist ei ikävä kyllä pääse tulemaan. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom