Entomolta peräisin:
Itseltäni ainakin löytyy kilpailuhenkeä sen verran, että jonkinlainen turnaus voisi olla ihan mukava osa miittiä. Mitään sponsoria tällaiselle kissanristiäiselle tuskin on luvassa, joten palkintoja voidaan harkita vain "kaikki maksaa ja voittaja kerää potin" -systeemillä. Tämä sopii kyllä minulle, mutta katsotaan nyt mikä on yleinen mielipide...
Vastaan tuohon sanomalla, että aivan sama. Kallistun kuitenkin sen puolelle enemmän, että mitä kaiken sortin järkkäilyyn tulee niin pääpaino on enemmän vain sillä, että mahdollisimman moni pääsee pelaamaan, joko sitten juuri friendly-otteluiden turvin. Toisaalta kyllä kun kerta Tekkenistejä ei juuri yhteen kokoonnu mitenkään päivittäisellä rytmillä niin ei ihmekään, että mieli halajaa pienen asteen turnauksen järkkäämiseen.
Kolme päivää tosin aikaa niin hommakos tuo jos mikä nyt on vaikka sellainen turnaus sunnuntaille järkätä. Itse kuitenkin lähden vain ja ainoastaan pelaamaan, joten olen vähän neutraali tuon asian kanssa. Tuskin siis kenellekään on sanomista tuota ideaa vastaan, mutta sanon vain, että jos se vaikeaksi menee tai muuten vain haittaa tapahtuman sulavuutta (ei tosin luulisi, eihän) niin sitten olen kyllä vastaan.
Kaksi tamperelaista haluaisivat osallistua, mutta eivät juurikaan Tekkenin takia, vaan lähinnä pelaamaan ja näyttämään ihmisille Guilty Gear X2:ta (uusi 2D-taistelupeli). Tavoitteena käsittääkseni saada edes jonkinlainen GGX-scene Suomeen.
Hehe, jostakinhan se on aloitettava. Ihan ymmärrettävääkin vielä, millekään Guilty Gearille ei kai nykyisellä skenepohjalla (näin oletan) oikein kannatakaan järjestää mitään omaa tapahtumaa vaan kerätään kansan huomiota jossakin muussa teemaa myötäilevässä tapahtumassa. Tiedän miten vajakkia Tekken-kulttuurikin täällä on ollut kaiken sortin tapahtumien sun sellaisten saralla niin kaikki tuki vain henkilöille, jotka jotain omaa, yleisesti katsottuna pientä, juttuaan aikovat tehdä yleisesti tunnetuksi.
Toisin sanoen: tullos mukaan vain.
Torstaina jos kuskaillaan sinne tavaraa (Tordragonin autolla toivon mukaan)
Käydään kuule vaikka Joensuusta jatkojohto hakemassa, jos joku vain bensat maksaa. Noei, pystyn kyllä joustamaan jutun eteen myös kustannuksissa, mutta kun oman rahatilanteen ottaa huomioon niin tässä taistellaan pennosia jo vain sinne tulemista varten. Mutta jos raha sikseen niin käy vallan mainiosti, kunhan karttaa lukee joku joka ihan oikeasti kaupungissa suunnistaa osaakin.
Alkujaan westin höpäjää:
Omat pleikkarit, muistikortit ja padit olisi varmaan syytä merkata nimellään, ettei ne sekoitu keskenään. Helpottaa kummasti kuin ruvetaan purkamaan....
Ihan hyvä juttu pitää mielessä, mutta pidin kyllä itse tätä asiaa aika perusjuttuna. Tai sanotaan vain, että kuka tahansa, joka vähänkään omista tavaroistaan välittää niin pitää myös huolen niistä, heh. Toisin sanoen, jos tavarat menevät sekaisin niin ne menevät vain henkilöillä, jotka eivät tavaroistaan välitä. Turvataan joo onnistunut ja sulava tapahtuma kaikille, tietty, eli eipä asian tiedottamisesta voi olla kuin vain hyötyä. Ei vara venettä kaada eikä myös v*tuta soutajaa.
Tikku, PS2-yksikkö ja laajakuvatelevisio ketjulla tolppaan kiinni ja lukon vara-avaimet vain tyttöystävälle.
Oireilevan bryanfury80'n juttuja:
-- en tiedä olenko enää niin varma tulemisestani, koska voi olla että kyseinen tauti mikä on tullut voi olla pidempiakainen ja en viittisi näin ollen tulla oireilemaan sinne, koska sekä itseltäni että muilta menee pelihalut.
Ei minulta pelihalut mene vaikka miten joku syöpää (..kielikuva, näet sen) vieressä harrastaisikin kunhan se ei tartu, hehe. Oma on kyllä päätöksesi, mutta tarkoitin tällä ilmaisulla vain sitä, että minun puolestani sopii kunhan ei mitään tarttuvaa kanna.
Jos ihan ruvella olet niin toimisit hyvänä pelipsyykkaajana kun vastustajan päälle yskit, heh.