Tekken Tag Tournament!

feldon

KonsoliFIN Alumni
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
Täytyy kyllä sanoa, että tag-vaihto (tai tarkemmin sen cancel, eikös vain?) napattuna Jinin d/f+2+3:llä (?) on kyllä tyylikkäintä mitä olen pitkästä aikaa todistanut
...
Täytyy vielä kyllä sanoa, että Jinin combot tagissa on yhtä rumaa katseltavaa kuin nelosessakin, ainakin pääosin. 1,2,3 d+4...
Vaihtokohta ansaitsee taputuksia. Myöskin Wincasterin yllättävä nousu tappioasemasta oli todella upea; Viittaan tietysti siihen muutaman sekunnin erävoittoon Heihachilla.

Tuo kombojen yksipuolisuus pisti kyllä silmään vähän turhan paljon. Wincaster sentään vaihteli välillä Devilin ja Heihachin välillä, mutta Jinittelyksihän tuo TTT tahtoo aina mennä. Eikä varmaan vähiten noiden halpamaisten kombojen vuoksi.
 

Tordragon

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
-- Wincaster sentään vaihteli välillä Devilin ja Heihachin välillä, mutta Jinittelyksihän tuo TTT tahtoo aina mennä. Eikä varmaan vähiten noiden halpamaisten kombojen vuoksi.
Sanottakoon kuitenkin, että TTT:n Jinin combot sentään edes vaativat jotain, olivat miten rumia tahansa, toisin kuin T4:ssa (mitä siis tuohon 1,2,3 d+4:een tulee).

Kuitenkin puolihuumorilla narisin asiasta.. Ihan luonnollista on, että combotteluissa mennään sen mukaan mikä eniten vie ja vähäpätöisempien, mutta tyylikkäimpien combojen tekeminen ihan vain vastalauseena ei oikein toimi. Se, että jos on mahdollista tehdä vaihtoehtona yhtä paljon vievä, mutta vaikeampi combo niin johan se nyt on selvää, että pitäisi mennä sen vaikeamman mukaan tietenkin :) Mitä nyt monista TTT-videoista voi päätellä niin tuntuu vain siltä, että tuo laser scraper f,f+2-lopetukseen on kaikista vaurioittavin. Entomo varmaan voi valoittaa asiaa, jos näin on tai ei ole.

Onko laser scraper ewgf-lopetukseen Jinillä TTT:ssä mahdollista? Jos on niin voisi nyt jotain sellaista edes vilkutella :p
 

Entomostracan

New Member
Kuvittelisin että combojen tekeminen alkaa alla jo hieman pakkopullaa pelin ollessa jo näinkin vanha. Jos mielenkiinto ei ole combottelussa, fiilis voi olla ikään kuin: "teenpäs nyt vain tuon vaurion tuolla ilmassa niin päästään taas pelaamaan". Näin kuvittelisin. Kaikki on kuitenkin jo nähty ja comboilla hienosteleminen olisi turhaa tuollaisissa selkeästi kilpailumatseissa. Osa turnaustahan tuokin setti oli. Vaurio ei muutenkaan ole aina se tärkein ja ainoa asia joka määrittelee onko combo hyvä vai huono. Toinen varsin tärkeä pointtihan on se kuinka lähelle tai kauas vastustaja maahan mätkähtää. Esim tuo varsin yleinen ewgf, b,f+2,1,2, f,f, 1+4 jättää vastustajan todella lähelle eli Jinin kannalta hyvään asemaan okizemeä varten. Ewgf-comboilla ei tee yhtä paljon vaurioita kuin tuolla yllämainitulla ja vastustaja pääsee jälkikäteen helpommin ylös, joten... Esim True Ogren kohdalla tuo kärjistyy siten että combon viimeinen vaurioittava hitti jätetään usein tekemättä ja "vaihdetaan" se hyvään okizeme-tilanteeseen, josta saattaa saada uuden combon.

Ja jos rumista comboista puhutaan niin entäpä muun muassa Ryan Hart vs Kim Bong Min matseissa vilauteltu vanha kunnon Devilin wgf, 4. :p

EDIT: Niin ja Tordragon, Accelerator heti tilaukseen. Tai ainakin heti kun on ylimääräistä rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

BryanFur

New Member
Joo vai tag foorumissakin ootte alkaneet jutella. Joo no huomas mun tag osaamisen taas tuolla rautanyrkissä. Selittyy varmaan minimaalisella tagin pelaamisella. Sentää Law:lla ja Paulilla sentää jotain osaa tehdä. Joo kyllä kiinnostas toi accelerator että sais tosta tagistakin enemmän irti. Hmm tulikin mieleeni että isoveli pystyy ainakin amazonista tilailee. Onko siellä tota myynnissä? Joo no ei tässä muuta. Voishan sitä joku kerta taas pelailla ennen tota miittiäkin. :)
 

Entomostracan

New Member
Omistus...

Lisätäänpä nyt vielä Jouluisia haasteita osa 3 mun puolesta:

Tekken Tag Tournament
ShinJin vs Romancer 10-0 (kaikki matsit erin 3-0)
Linkki
 

Entomostracan

New Member
Juu ei se oikein taida harrastaa heittojen techaamista. Mutta mikäpä siinä, vaihtoa peliin heiton aikana niin osuuhan se tag dive (f,f,n+1+2) maassa makaavaankin kun nopeasti tekee. Ja vauriota tulee.

Pelasinpa muuten sattumalta juuri eilen arcade modea (napsin parit kuvat Williamsien heitoista) ja huomasin että jopa easy tasolla kone ei anna tehdä Ninalla Evil Mistia (hcf,db+2+3) vaan keskeyttää sen aina juuri ja juuri ajoissa jollain liikkeellä. Hieno osoitus taas pelin tekoälystä. :rolleyes:

Syy miksi ylipäänsä pistin pelin päälle oli COMin Ling Phase 2 -video. Oli päässyt unohtumaan nuo Lingin taunt-combokikkailut ja piti kokeilla. Esim Hwoarang cd+4~5, Ling 2+3+4 (vilkutus siis osuu vastustajaan) jälkeen saa kaikkea hauskaa, koska vastustaja ei voi techata ja tauntin voi canceloida muihin liikkeisiin välittömästi. Jos joku muukin haluaa testailla, niin tässä muutamat combot. Osa videosta ja osa omia keksintöjä:
(XMTS = X Marks The Spot = f,f+1+2,1+2)
Devil ss+2~5, Ling 2+3+4, f~2+3+4, df+1, 2, 2, 3 (eka osuma sivulta)
Devil ss+2~5, Ling 2+3+4, AoP u+4, ws+2, 2,1, xmts (GunJackia vastaan)
Hwoarang cd+4~5, 2+3+4, UF,n+4, xmts
Hwoarang cd+4~5, 2+3+4, df+2~1, 1, xmts
Hwoarang cd+4~5, 2+3+4, 1,2, 1,2, xmts
Hwoarang cd+4~5, 2+3+4, U,3 (alas osuva potku)
Hwoarang cd+4~5, 2+3+4, f,f+4
Ling CH AoP d+1+2, 2+3+4, db+1 (Annaa vastaan)

-----------------------------------

Jos joku jaksoi lukea tänne asti niin tässä vaiheessa voisin vielä ilmoittaa että ajattelin järjestää jatkossa jokseenkin säännöllisiä Tekken-sessioita. Tähän mennessä kun homma on mennyt niin että satunnaisina sunnuntai-päivinä kysyn kaikilta neljältä mahdolliselta tulijalta, ja lopulta tänne ilmestyy vain Juhana. Pientä suunnitelmallisuutta ja tuurilla muitakin saisi mukaan.

Eli aloitetaanpa vaikka ilmoittamalla että ensi sunnuntaina 1. helmikuuta kaikki vanhat tutut ja etenkin tuntemattomat ovat tervetulleita tänne Espooseen pelaamaan Tagia, T4:ää ja miksei vaikka T3:akin. Vastausta tähän ketjuun tai privaviestia mulle niin kerron tarkemmin. West, McJake, Skuge, Vagrant, feldon(?) ynnä muut vastatkaahan, jos näette tämän ja Tekken vielä kiinnostaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

illu

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Juu ei se oikein taida harrastaa heittojen techaamista. Mutta mikäpä siinä, vaihtoa peliin heiton aikana niin osuuhan se tag dive (f,f,n+1+2) maassa makaavaankin kun nopeasti tekee. Ja vauriota tulee.
Niinpä. Mutta siinä on "ihan kivat" setupit muillekin liikkeille, olettaen että vastustaja nimenomaan techrollaa... Menee vaan pikkasen laskeskelun ja arvailun varaan niiden toimivuus jos ei voi testata käytännössä ihmistä vastaan. Sitä tässä kirosin.

PS. Ei TTT Nina mikään heittopussi ole. Kaikkea muuta.
 

Entomostracan

New Member
PAL-Tagissa on sentään practice modessa se command capture toisin kuin tässä mun torsossa japski-versiossa. Mitään ei voi oikein testailla, varsinkaan yhellä padilla. :( Mutta sinne vaan kokeilemaan, vaikka melkosta säätämistähän se välillä vaatii että saa vastustajan käyttäytymään niinkun haluaa.

Minkäslaiset setupit oli mielessä ja millä hahmolla (siis uf+1+2~5:n jälkeen olettaisin)? Tietääkseni tuo dive kun on ainoa liike minkä alta vastustaja ei ehdi pakoon tagaamalla ulos heti tech rollin jälkeen ja sekin pitää tehdä pirun nopeasti. Muutenkin 5 on vähän liian hyvä pakokeino kaikista ikävistä tilanteista, kuten Hwoarangin blokattuna kääntävät liikkeet. :D

Joskus luin Decschiefin juttuja Ninan CH f,f+3:sta lähtevistä tag-comboista. Esim CH f,f+3, 5, Ling FC+3,2,1,... pitäis olla mahdollinen ja tekee red bar damagea niinkun "aidotkin" tag-combot. En ole saanut tuota kylläkään onnistumaan, mutta pointti oli siinä että f,f+3 on vielä vaarallisempi liike kuin voisi kuvitella.

Ei Nina minustakaan ihan pohjasakkaa ole P.Jackin, Wangin, Junin ja Kunimitsun tavoin, mutta Williamsin siskoista se toinen on kuitenkin melko samanlainen mutta vahvempi oikeastaan joka osa-alueella, joten suosittelen tutustumaan tarkemminkin jos et vielä ole sitä tehnyt. Tietysti tyyli ennen kaikkea ja eihän sitä pakko ole mennä sieltä mistä aita on matalin. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

illu

New Member
Command capture on tuttu, ja padejakin on. Sen kanssa leikkiminen loppui eilen vaan lyhyeen sen takia ettei muista niitä nappeja. Accelerator kun on tunnetusti sitä mieltä ettei mun tartte nähdä ruudun alareunaa. :D

Samoin noita CH ff+3, 5 -comboja oon jo testaillu, avaa kivasti uusia ovia. Tosin tuntuu että matsissa sieltä lävähtää aina se vanha tuttu CH ff+3, d+4,1, 1,2, ff+3.

Ja kyllä, Anna on mitä on. Vaikka nyt uf+1~3, f+1+2...just joo. Sillä nyt ei vaan niin paljon tuu pelattua kun muilla. Jos matematiikka olis kaiken a ja o niin eiköhän kaikki turnaukset olis samanlaisia kun Korean Evo-karsinnat... ;) Ja toisaalta Anna ei millään osa-alueella merkittävästi siskoaan parempi ole, samaan tier-luokkaan pistäisin. Ninalla on ehdottomasti omat vahvuutensa, mitkä Anna taas korvaa omalla scheissellansa. Mun mielestä niillä pitää pelata vaan vähän eri tavalla, just lähinnä Ninan huonontumisen takia T3:n jälkeen. Vähän oman pelityylin mukaan.

No anyway, ei mun Williamsit vielä samalla tasolla ole kun noi vakiohahmot. Ja ei tässä ihan heti ehdi liikaa pelaamaan ton koulun takia (nytkin pitäis tenttiin lukea...).
 

BryanFur

New Member
Joo no nytkun on toi acceleratorkin niin on hieman tullut tota tagia pelattua. Eilen viimeksi. Pelasin mm:ssa Kingilla ja Armor Kingillä ja täytyy sanoa että se A King -> King tag heitto on komeaa katseltavaa eli FC db 2+4, 5. Joo muillakin pelailin ja ainakin Lingin ja Jinin yhteistyö pelaa iha mukavasti. Onkos noilla mitää muuta yhteistä heitto kuin Lingin f 2~1,5, eli löytyykö Jiniltä mitää samanlaista. Vois vaikka entomo laittaa tähän noi kaikki yhteisheitot, koska ne on varsin näyttäviä. Poison arrow:ta nyt ei tarvitse sen osaan jo. Onhan toi reilusti parempi ja ei toi kuvan venyminen pelattavuutta häiritse yhtään. Pitää vaan siirtää kuvaa aika rutkasti koska se heittää sen ihan oudosti acceleratorin avulla. Suosittelen kaikille pal ttt:n omistajille jotka haluu saaha pelistä enemmän irti. Peli paranee heti roimasti. :)
 

Entomostracan

New Member
Tuossahan ne heitot. Yllättävän vähän niitä itse asiassa on, tosi lyhyeltä näyttää tuo lista. Mutta ei siitä kyllä mitään puutu. Aking -> King heitosta muuten pääsee pakenemaan kesken kaiken 2:lla. Hietettävä hahmo hyppää pois sieltä olkapäiltä. Hieno hiettohan se, ei vaan mene läpi jos ajattelit ihmistä vastaan käyttää. :)

Law & Paul poison arrow comboakin saa muuten hieman pidennettyä jos ei halua aina tehdä sitä perusversiota. Yhden tagin saa lisää tekemällä: Law f+2~1,5, Paul 1~5, Law d+1, ws+2~5, Paul f,f,n+4. Yksi harvoja 3x-tag-comboja pelissä.

Ninasta ja Annasta vielä. :D Mun nähdäkseni suurin ero noissa hahmoissa on liikkeiden turvallisuudessa. Vaikka molemmilla on periaattessa hyviä liikkeitä, Annan tehokkaita liikkeitä voi käyttää aika rauhassa siinä missä Ninalla syö rankaisua jos huiskii sinne tänne. Hyvä pelaaja tietysti varoo mitä tekee, mutta selvä plussa Annalle se kuitenkin mun mielestä on. Voi tietysti olla että mulle ei vaan ole tullut vastaan yhtään hyvää Nina-pelaajaa ja jäänyt pahat muistot Kungenin Annasta. :) Muutamia esimerkkejä hänen pelistään:
(illu näistä varmaan jo tietää kun Zaibatsussa luuraa, mutta tuleepahan nyt osa Annankin perustaktiiktiikoista lueteltua)
- df+1+2-työntö kyykistyvään vastustajaan antaa ilmaisen qcf+1:n tai f,f,UF+4:n (vaikea). Ei kannata kyykistellä.
- 1_df+1,2,14,2 on ns jail-stringi jonka aikana ei voi tehdä mitään, ei edes ottaa osumaa vaikka eteenpäin painaisi. Lopussa Anna saa ilmaisen low-mid mix-upin (4_ss+1+2). Molemmat ikäviä osuessaan.
- qcf+1 jättää plussaa blokattuna, CH:na jugglettaa puolet palkista.
- df+4 varsin ärsyttävä low poke
- uf+1+2 nopeampi kuin Ninalla ja tagaamalla ulos siis tag dive (f,f,n+1+2) osuu sekä techaavaan että maahan jäävään vastustajaan. 1+2-pakeneminen todellakin parempi olla hallussa.
- 1+3 heitto jättää vastustajan Annan jalkoihin --> d+3+4_d+4,1 mix-up
- Cat Stance (b+4) auto-reversoi alaliikkeet ja heitot
Voisin ehkä yhden meidän välisen matsinkin pistää nähtäville. Mieshän ei ole enää pelannut aikoihin, joten en sitten tiedä mitä mieltä hän siitä olisi. En voi oikein kysyäkään. :rolleyes: Mutta ilmoittakaa jos kiinnostaa nähdä Ruostin paras King & Anna -tiimi vauhdissa, muutoin en vaivaudu.
 

illu

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
illu näistä varmaan jo tietää kun Zaibatsussa luuraa
:p No ei nyt sentään koko saittia ole läpi koluttu...vääähän turhan paljon luettavaa. Samalla tavalla tossa tuli mullekin jotain uutta Anna-tietoutta, danke schön.
 

Gust

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Mutta ilmoittakaa jos kiinnostaa nähdä Ruostin paras King & Anna -tiimi vauhdissa, muutoin en vaivaudu.
Minua ainakin kiinnostaa kun Annalla tykkäilen pelata. Jos keksisi itselle hieman uusia kujeita. :)
 

illu

New Member
Ihan vaan ketjun elvyttämiseksi pari buenoa juttua koskien Ninaa.

CH 4 takaa STFU-combon, olettaen ettei 4 osu sieltä kantaman äärirajoilta. Ja 4 on vain -4 blokattuna. EM antaa DC-combon. Yleensäkin Ninan combot on erittäin hyviä.

Keskelle löytyy myös turvallisia pokeja, mainittakoon df+1+2 ja df+1,2. Ja ub+3 on lahja Jumalalta.

Power-liikkeet parempia kun T4:ssä, ff+3:sta olikin jo puhetta...

Ninan custom stringit > Annan vastaavat. Mahdollisuus useamman kun kahden jabin peräkkäiseen nakuttamiseen vaikuttaa aika paljon.

Paremmat sarjaheitot.

Annan SS-mixuppeja pidetään parempana pääasiassa sen takia että Ninalla siellä "selkeimmät" vaihtoehdot on SS+2 ja SS+4. Molemmat huonoja/keskitasoa. SS+1 sen sijaan on osuman jälkeen +3, blokissa +7(!). Ja ne mixupit mitä niistä canceleista saa on ihan oma maailmansa.

Sway. Ei tartte perustella. Siihen sekaan backflip ja backdash, niin ainakin tilaa saa aikaan.

No joo, ei jaksa enempää kirjotella. Mulla on TTT Nina -tavaraa melkein FAQ:n verran, mutta eiköhän tossa nyt oo tarpeeksi todistetta että Ninallakin voi olla hauska pelata... :)

PS. Entomo, siitä pelaajatilanteesta mistä puhuit tuolla TZ:ssa. Täällä ainakin tilanne paranee kesällä, kun yks vakiovastus pääsee armeijan harmaista ja muuttaa lappeen Rantaan. Ja sittenhän on Veib ja Ukko. Ei ihan huonosti ole asiat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Vagrant

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Mutta ilmoittakaa jos kiinnostaa nähdä Ruostin paras King & Anna -tiimi vauhdissa, muutoin en vaivaudu.
No ehottomasti halutaan nähä. Joten pistähän linkkiä tulemaan.
Aina on hauska katsella hyvää pelaamista.
 

Entomostracan

New Member
Tulihan pelattua taas sunnuntaina. Westkin saatiin paikalle ja osallistujamäärä nousi heti 50% normaalista määrästä. Seuraava sessio on kaiketi ensi sunnuntaina 8. helmikuuta ja kaikki kiinnostuneet edelleen tervetulleita.

Se yksi matsi jonka tuossa mainitsin ei muuten ollutkaan erityisen hyvä, mutta vilkaisin meidän välisen setin läpi (17 matsia) ja kai niistä voisi parit näyttää...

-------------------

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
CH 4 takaa STFU-combon, olettaen ettei 4 osu sieltä kantaman äärirajoilta. Ja 4 on vain -4 blokattuna. EM antaa DC-combon. Yleensäkin Ninan combot on erittäin hyviä.
Juu tuo CH 4 catch combo toimi jo T3:ssa ja on tosiaan hyvä. Ninan oikea potku kun on vieläpä sitä nopeinta luokkaa: 10 framen "magic-nelonen". :p Combojen yleisestä tasosta olen vähän eri mieltä, keskiluokkaa sanoisin... Kannattaa muuten varmuuden vuoksi pistää nuo komennot aina näkyviin, esim STFU kun ei välttämättä sano mitään. (STFU = Shut Up = d~df+2; EM = Evil Mist = hcf,db+2+3; DC = Divine Cannon = db+3+4_d~db+3)

Kun nyt aiheeseen päästiin niin voisin luetella nämä muutkin vastaavat catch combot joita on toki muillakin hahmoilla:
Annalla CH 4, f,f+1+2 ja vähän vaikeampi CH 4, f,f~qcf+1
Hwoarangin CH 4, f,f+4 ja df+2, f,f+4
Baekin CH 4, uf+3+4
Ja suoraan jugglettavat CH f+4:t on ihan oma lukunsa.

Keskelle löytyy myös turvallisia pokeja, mainittakoon df+1+2 ja df+1,2. Ja ub+3 on lahja Jumalalta.

Power-liikkeet parempia kun T4:ssä, ff+3:sta olikin jo puhetta...
ub+3 on hyvä poistumiskeino tukalista tilanteista ja saattaa pistää vastustajan miettimään milloin pokettaa, mutta 20 pisteen vaurio ei ole silti kovin paha pelote. :rolleyes: Vai oliko tuo ehkä typo ja tarkoitit uf+3:a? Kokeilin tuota liikettä ja en olekaan ennen huomannut että se tekee pienen guard stunin torjuttaessa. Näyttäisi olevan niitä harvoja liikkeitä (ainoa?) jotka on parantunut T3:sta. Harmi ettei TZ:sta löydy liikkeen frame dataa, olisi hauska tietää paljonko siitä jää Tagissa miinusta... T4:ään verrattuna en tiedä, mutta voimaliikkeistä ainoa turvallinen taitaa olla f,f+3. Eipä niitä kyllä muita oikein tarvitakaan, poketushahmohan tuo Nina on. d+1~n+4 muuten yksi parhaista, ainakin mun mielestä.

Annan SS-mixuppeja pidetään parempana pääasiassa sen takia että Ninalla siellä "selkeimmät" vaihtoehdot on SS+2 ja SS+4. Molemmat huonoja/keskitasoa. SS+1 sen sijaan on osuman jälkeen +3, blokissa +7(!). Ja ne mixupit mitä niistä canceleista saa on ihan oma maailmansa.
Ninan ss+2 ja ss+4 ei tosiaan mitään huippuliikkeitä ole: blokattuna rankaistavissa vaikka millä ja toisaalta osumakaan ei ole kovin palkitseva. Huono risk/reward-suhde kaiken kaikkiaan. ss+1+2 sen sijaan on ihan kätevä liike jokseenkin säästeliäästi käytettynä. Vain -10 blokattuna, osuessaan ok vaurio ja osuman jälkeen Ninalla hyvät okizeme (= maassa olevaan vastustajan hyökkääminen) vaihtoehdot... ss+1 on tosiaan vähän kimurantimpi juttu ja siitä varmasti saa kaikkea hauskaa, varsinkin ss+1~b:stä. Pointsit Ninalle tästä, vaikka nopeat peräkkäiset ss+1:t ei Tagissa ikävä kyllä onnistukaan kuten T4:ssä.

Sway. Ei tartte perustella. Siihen sekaan backflip ja backdash, niin ainakin tilaa saa aikaan.
Sway ehdottomasti plussa ja backflip lähinnä miinus (Annalle). Viittaan tässä sisään tagaamiseen jolloin tuo Sway (qcb = d,db,b) toimii hyvänä tag cancelina. Annalla kun ei Swayta ole ja tavallinen u~ub tag cancel tuottaa backflipin, jonka aikana osumaa tulee helposti. Onhan sillä Ninan Swaylla tietysti käyttöä muutenkin, mutta tuossa mielessä se on korvaamaton.

PS. Entomo, siitä pelaajatilanteesta mistä puhuit tuolla TZ:ssa. Täällä ainakin tilanne paranee kesällä, kun yks vakiovastus pääsee armeijan harmaista ja muuttaa lappeen Rantaan. Ja sittenhän on Veib ja Ukko. Ei ihan huonosti ole asiat.
Hyvä että edes sielläpäin pelaajia löytyy. Pari potentiaalista osallistujaa lisää seuraavaaan Rautanyrkkiin. :) Vielä kun siellä jollakin olisi kappauskortti tai sopiva näytönohjain niin saisitte matsejakin talteen... Täällä taistelu ihmisten motivoinnista jatkuu edelleen. :p

Rupeaa muuten hieman muistuttamaan TZ:n oman teoriataistelijan Jaguar Kingin postauksia nää mun viestit. Näin siinä käy kun yrittää suoltaa kaikkea sekalaista mieleen muistuvaa infoa yhteen pakettiin. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

illu

New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Rupeaa muuten hieman muistuttamaan TZ:n oman teoriataistelijan Jaguar Kingin postauksia nää mun viestit. Näin siinä käy kun yrittää suoltaa kaikkea sekalaista mieleen muistuvaa infoa yhteen pakettiin. :rolleyes:
Vaan sisältö on onneksi ihan eri tasolla. :p
 

MAINOS

Ylös Bottom