Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja genshu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

genshu

New Member
No tällä hetkellä 75, mutta tosin siitä on jo pitkä aika ku oon pelannu viimeks...ja tosin pelasin senkin enkan kaverin kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan genshu
No tällä hetkellä 75, mutta tosin siitä on jo pitkä aika ku oon pelannu viimeks...ja tosin pelasin senkin enkan kaverin kanssa.

Mullahan se on 79, Kazuya ja Ogre-setä teki havoccia..olis varmaan korkeampikin jos eräs nimeltä mainitsematon Eltsi taas lainais mulle koneen ja pelin... heh eli sivuhuomautuksena lisää suolaa Gameworldissä mulle hävinneiden haavoihin: en siis omista ps2:sta ja tagia... :D

Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jim Profit

heh eli sivuhuomautuksena lisää suolaa Gameworldissä mulle hävinneiden haavoihin: en siis omista ps2:sta ja tagia... :D

Oh for fucks sake...

Nojoo, kyllä mä nytten voittaisin :)
Harjoitus on tosiaan auttanut.

Re: Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu

Epäilen, jos pääsisin kaikista hahmoista valitseen. Olisin Gameworldissäkin ottanu Kazuyan ja Lein /Ogren ja näyttäny Jini-miehille että Kuka On Isi.. :)

Harjoittelu olis tosiaan kivaa mutta aina kun Eltsin kanssa tavataan ja tagataan ja mä sanon että "nyt ultra hard,infinite time, 5 erää ja pelataan läpi 10 kertaa!" niin se on sen näkönen että vois ripustaa ittensä narun jatkeeks... tai kun sanon että nyt pelataan niin kauan kunnes saadaan 200 voittoo survivalissa niin sama juttu, samoin kuin sen kanssa että "nyt katotaan vanhoja matseja nauhalta!" :D

Onkos kukaan muuten T3:ssa tai Tagissa saanu practise modessa väännettyä 99 combon sarjaa? Minä olen, heh, kun total damage ylitti 999 niin se total damage luku alkoi nollasta taas...

Re: Re: Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Harjoittelu olis tosiaan kivaa mutta aina kun Eltsin kanssa tavataan ja tagataan ja mä sanon että "nyt ultra hard,infinite time, 5 erää ja pelataan läpi 10 kertaa!" niin se on sen näkönen että vois ripustaa ittensä narun jatkeeks... tai kun sanon että nyt pelataan niin kauan kunnes saadaan 200 voittoo survivalissa niin sama juttu, samoin kuin sen kanssa että "nyt katotaan vanhoja matseja nauhalta!" :D

Yo dude joillakin on sentään elämä! :p Kuka tulee kylään ja tuo 30 kasettia omia survival-matseja mukanaan? Siinä vaiheessa on kyllä "isillä ollut kova päivä ja etsä viitsitsä!" Da´man joka ei osaa ottaa pelausta "rennosti". Olen joskus kuullut, että pelauksesta voi nauttia.

Ja et muka Tekkeniä ole pelaillut, kellä on ollut Ps2 lainassa ja kuka väänsi sitä 12h päivässä. Ketkä istu kesällä joka päivä tyyppien kanssa ringissä padi kourassa? Kuka on pelaillut vuonna 68 Löpön kanssa työkseen?

Re: Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Oh for fucks sake...

Seuraavat turnamentit pidetäänkin sitten Imatralla ;) Ajetaan sinne Jim:in kanssa autolla ja nöyrytetään kaikki Team Jackeillä.

Re: Re: Re: Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi

kyllä "isillä ollut kova päivä ja etsä viitsitsä!" Da´man joka ei osaa ottaa pelausta "rennosti". Olen joskus kuullut, että pelauksesta voi nauttia.
Pakana! Se on Kuoleman vakava asia, sinä syntinen! :D
Tottakai sitä voi rennosti pelata mutta se on parasta sillon kun osaa ja ei pelaa "pelleillen" sitä, niin että ottaa miehestä mittaa tosissaan.. Ei mitään "mistäs tää lyö" tasoa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi

Ja et muka Tekkeniä ole pelaillut, kellä on ollut Ps2 lainassa ja kuka väänsi sitä 12h päivässä. Ketkä istu kesällä joka päivä tyyppien kanssa ringissä padi kourassa? Kuka on pelaillut vuonna 68 Löpön kanssa työkseen?

No 3 viikkoa, itse asiassa hieman alle, on ollut ps2 sulta lainassa yhteensä tähän mennessä. Ja kun oli koulussakin käytävä niin ei 12h peluu oikein onnistunu. Ja Löpön kanssa kyllä T3:sta väännettiin onnessamme silloin vuonna miekka ja kilpi mutta eihän se ole sama kuin Tagi...

Epäilen, jos pääsisin kaikista hahmoista valitseen. Olisin Gameworldissäkin ottanu Kazuyan ja Lein /Ogren ja näyttäny Jini-miehille että Kuka On Isi.. :)

No tulkaa Imatralle, niin katsotaan... ;)
Gamewordissa nyt olis pärjännytkin, siellä kun oli alle kymmenen HC-luokan pelaajaa...
Jos nyt pitäisi valita hahmot, ottaisin luultavasti Jin&King -parin... Rolling Death Gradle saattaisi hiljentää kovimmatkin Hwoarangit :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Ja Löpön kanssa kyllä T3:sta väännettiin onnessamme silloin vuonna miekka ja kilpi mutta eihän se ole sama kuin Tagi...

Hmmz...Jos Tekken 3:sta on pelannu niin kyllä Tekken Tagiakin osaa helposti. Ainakaan mulla ei ollu mitään vaikeuksia pelata, samalta tuntu ku ois Tekken 3:sta pelannu.:)

Re: Re:Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

HC-luokan pelaajaa...
Jos nyt pitäisi valita hahmot, ottaisin luultavasti Jin&King -parin... Rolling Death Gradle saattaisi hiljentää kovimmatkin Hwoarangit :)

Jos ny tolla kingin liikkeellä osuis, sillä hyvät pelaajat ainakin väistää sen.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Hmmz...Jos Tekken 3:sta on pelannu niin kyllä Tekken Tagiakin osaa helposti. Ainakaan mulla ei ollu mitään vaikeuksia pelata, samalta tuntu ku ois Tekken 3:sta pelannu.:)

No onhan siinä nyt eroa, asetuksista riippuen ja se että on 2 hahmoa kummallakin, niiden vaihto ja yhteistyö ja se energian palautuminen tuo kyllä yhdessä muutaman uuden liikkeen ja hahmon kanssa aika paljon lisää mietittävää, varsinkin jos pelaa muilla kuin T3:ssa olleilla hahmoilla ja mielestäni joittenkin hahmojen aiheuttamaa damagea on vähennetty, esim Ogre laitto T3:ssa aika hulluna damagee mutta ei niin pahasti enää Tagissa.
Niin ja meinasipa unohtua se että se blocking damage on alhaisempi kuin T3:ssa.

Re: Re: Re:Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Jos ny tolla kingin liikkeellä osuis, sillä hyvät pelaajat ainakin väistää sen.

Ei se nyt paljoa vaadi... tuo liikehän aloitetaan swaylla, jolla taasen voi väistää monenlaiset potkut. Ja onhan Kingillä kova counteri potkuja vastaan, johon ei chicken-reversaalit toimi.

Jos pelaat paljon Kingillä, tiedät että monet noista heittosarjojen aloituksista ovat aika ovelia. Aina välillä pääsee yllättämään kokeneemmankin pelaajan.

Re: Re: Re: Re:Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Ei se nyt paljoa vaadi... tuo liikehän aloitetaan swaylla, jolla taasen voi väistää monenlaiset potkut. Ja onhan Kingillä kova counteri potkuja vastaan, johon ei chicken-reversaalit toimi.

Jos pelaat paljon Kingillä, tiedät että monet noista heittosarjojen aloituksista ovat aika ovelia. Aina välillä pääsee yllättämään kokeneemmankin pelaajan.

Mutta eikös noista heittosarjoista pääse pakenemaan? Ite ainakin niiden alussa oikeita näppäimiä hakkaamalla olen useasti päässyt pois, ei tosin ole kaikista sarjoista kokemusta...

Re: Re: Re: Re: Re:Tekken Tag Tournamentin survival enkka!

Mutta eikös noista heittosarjoista pääse pakenemaan? Ite ainakin niiden alussa oikeita näppäimiä hakkaamalla olen useasti päässyt pois, ei tosin ole kaikista sarjoista kokemusta...

Toki, mutta se vaatii hyvin tarkkaa ajoitusta / hyvää tuuria.

Itse olen karannut rolling death cradlesta vain pariin otteeseen (tuossa heittosarjassa on vain kaksi kohtaa joissa voi paeta, nekin hemmetin vaikeita).

Joo mulla se on tällähetkellä muistaakseni 65 Forestilla ja Paulilla. Pitäs saaha parannettuu sitä kyllä, mutta ei oo vielä onnistunu. :p

Suomes on niin p****** "tekkenistejä"

Kuka tollasta "replay" tekkenii jaksais pelata:p

Anyways...mun enkka on 10:o

Kaverilla on parhaimmillaan 156:eek:

Suomessa on niin vähän HC "Tekkenistejä" verrattuna Ruotsiin...

Mun kaveri muuten voitti Tiltin Tekken skaban, paskan kännyn sai palkinnoksi. toinen kavereista tuli tokax. Kaikki "paskat tekkenistit" saivat heiltä...... muahahahahahahahaaha!!!!
Muutenkin ton kilpailun taso oli ihan P*******ä.

Muuten toi on aika säällittivää leijuu/whinettaa jälkeenpäin kun on saanu pataa... "Jos-olisin-ottanut-sen/tehnyt-ton...olisin-varmana-voittanu-ton-vastustajan" asenteella. Aika naurettavaa..ei millään pahalla...

Vaikka mua ei toi TTT kummempaa kiinnosta.... T4 on ihan p**** verrattuna VF4!!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Suomes on niin p****** "tekkenistejä"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Kuka tollasta "replay" tekkenii jaksais pelata:p

Anyways...mun enkka on 10:o

Kaverilla on parhaimmillaan 156:eek:

Suomessa on niin vähän HC "Tekkenistejä" verrattuna Ruotsiin...

Mun kaveri muuten voitti Tiltin Tekken skaban, paskan kännyn sai palkinnoksi. toinen kavereista tuli tokax. Kaikki "paskat tekkenistit" saivat heiltä...... muahahahahahahahaaha!!!!
Muutenkin ton kilpailun taso oli ihan P*******ä.

Muuten toi on aika säällittivää leijuu/whinettaa jälkeenpäin kun on saanu pataa... "Jos-olisin-ottanut-sen/tehnyt-ton...olisin-varmana-voittanu-ton-vastustajan" asenteella. Aika naurettavaa..ei millään pahalla...

Vaikka mua ei toi TTT kummempaa kiinnosta.... T4 on ihan p**** verrattuna VF4!!!

Jos sinun ennätyksesi on 10, voisin väittää että olet aika huono pelaaja. Turha siinä vaiheessa on kehua ystäviensä pelaamisella.

Eräs ystäväni, Toni Riipinen, voitti muuten toisen finaaleista päässeen revanssissa 3-1, joten ehkä se taso ei sittenkään ollut niin paska.

Osallistuitko itse?

sori! toi sanankäyttöni oli vähän tiukka.

En osallistunu, koska en ole kiinnostunu PAL versiosta! se on liian hidas...

Monesko olit siel GW skabas? palkintoja?

Juu tuli viikonloppuna pelattuu survivalii ja sain 79 Forestilla ja Paulilla. Prkle yritin kyllä sataa, mutta ehkä jossaa vaihees. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
sori! toi sanankäyttöni oli vähän tiukka.

En osallistunu, koska en ole kiinnostunu PAL versiosta! se on liian hidas...

Monesko olit siel GW skabas? palkintoja?

Jäin seitsemänneksi. Karsiuduin sitä toista finalistia vastaan, ja hävisin sitten vielä Jim Profitillekin.

Paska nakki, uutta yritystä ensi vuonna.

Ylös Bottom