Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan genshu
No tällä hetkellä 75, mutta tosin siitä on jo pitkä aika ku oon pelannu viimeks...ja tosin pelasin senkin enkan kaverin kanssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jim Profit
heh eli sivuhuomautuksena lisää suolaa Gameworldissä mulle hävinneiden haavoihin: en siis omista ps2:sta ja tagia...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Nojoo, kyllä mä nytten voittaisin
Harjoitus on tosiaan auttanut.
Harjoittelu olis tosiaan kivaa mutta aina kun Eltsin kanssa tavataan ja tagataan ja mä sanon että "nyt ultra hard,infinite time, 5 erää ja pelataan läpi 10 kertaa!" niin se on sen näkönen että vois ripustaa ittensä narun jatkeeks... tai kun sanon että nyt pelataan niin kauan kunnes saadaan 200 voittoo survivalissa niin sama juttu, samoin kuin sen kanssa että "nyt katotaan vanhoja matseja nauhalta!"![]()
Oh for fucks sake...
Nojoo, kyllä mä nytten voittaisin
Harjoitus on tosiaan auttanut.
Pakana! Se on Kuoleman vakava asia, sinä syntinen!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
kyllä "isillä ollut kova päivä ja etsä viitsitsä!" Da´man joka ei osaa ottaa pelausta "rennosti". Olen joskus kuullut, että pelauksesta voi nauttia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
Ja et muka Tekkeniä ole pelaillut, kellä on ollut Ps2 lainassa ja kuka väänsi sitä 12h päivässä. Ketkä istu kesällä joka päivä tyyppien kanssa ringissä padi kourassa? Kuka on pelaillut vuonna 68 Löpön kanssa työkseen?
Epäilen, jos pääsisin kaikista hahmoista valitseen. Olisin Gameworldissäkin ottanu Kazuyan ja Lein /Ogren ja näyttäny Jini-miehille että Kuka On Isi..![]()
Ja Löpön kanssa kyllä T3:sta väännettiin onnessamme silloin vuonna miekka ja kilpi mutta eihän se ole sama kuin Tagi...
HC-luokan pelaajaa...
Jos nyt pitäisi valita hahmot, ottaisin luultavasti Jin&King -parin... Rolling Death Gradle saattaisi hiljentää kovimmatkin Hwoarangit![]()
Hmmz...Jos Tekken 3:sta on pelannu niin kyllä Tekken Tagiakin osaa helposti. Ainakaan mulla ei ollu mitään vaikeuksia pelata, samalta tuntu ku ois Tekken 3:sta pelannu.![]()
Jos ny tolla kingin liikkeellä osuis, sillä hyvät pelaajat ainakin väistää sen.
Ei se nyt paljoa vaadi... tuo liikehän aloitetaan swaylla, jolla taasen voi väistää monenlaiset potkut. Ja onhan Kingillä kova counteri potkuja vastaan, johon ei chicken-reversaalit toimi.
Jos pelaat paljon Kingillä, tiedät että monet noista heittosarjojen aloituksista ovat aika ovelia. Aina välillä pääsee yllättämään kokeneemmankin pelaajan.
Mutta eikös noista heittosarjoista pääse pakenemaan? Ite ainakin niiden alussa oikeita näppäimiä hakkaamalla olen useasti päässyt pois, ei tosin ole kaikista sarjoista kokemusta...
No tällä hetkellä 75, mutta tosin siitä on jo pitkä aika ku oon pelannu viimeks...ja tosin pelasin senkin enkan kaverin kanssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Kuka tollasta "replay" tekkenii jaksais pelata![]()
Anyways...mun enkka on 10![]()
Kaverilla on parhaimmillaan 156![]()
Suomessa on niin vähän HC "Tekkenistejä" verrattuna Ruotsiin...
Mun kaveri muuten voitti Tiltin Tekken skaban, paskan kännyn sai palkinnoksi. toinen kavereista tuli tokax. Kaikki "paskat tekkenistit" saivat heiltä...... muahahahahahahahaaha!!!!
Muutenkin ton kilpailun taso oli ihan P*******ä.
Muuten toi on aika säällittivää leijuu/whinettaa jälkeenpäin kun on saanu pataa... "Jos-olisin-ottanut-sen/tehnyt-ton...olisin-varmana-voittanu-ton-vastustajan" asenteella. Aika naurettavaa..ei millään pahalla...
Vaikka mua ei toi TTT kummempaa kiinnosta.... T4 on ihan p**** verrattuna VF4!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
sori! toi sanankäyttöni oli vähän tiukka.
En osallistunu, koska en ole kiinnostunu PAL versiosta! se on liian hidas...
Monesko olit siel GW skabas? palkintoja?