Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekkensuomi maailmankartalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Radikus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Radikus

Member
Elikkäs vois nyt jotkut muutkin vähän panostaa tähän osoitteeseen:

www.namco.co.jp/home/cs/ps2/tekken4/ranking/

Eli ei kun heittämään omia tuloksia sinne, sen tarkistuskoodin saa kun painaa heti ennätyksen tehtyään tulevassa ruudussa (Missä pyydetään painamaan starttia) yläviistoon oikealle ja neliö/kolmio. Sitä koodia ei sitten vissiin saa enää uudestaan eli se pitää ilmotella suoraan tonne sivuille.

Täällähän on osa hehkuttanut kuinka hyviä pelaajia ovat. Nyt on sitten tilaisuus katsoa kuka pärjää parhainten ;)

Pitänee ruveta harjoittelemaan...

Juuh, mua vaan häiritsee että Suomalaisia on tuolla niin onnettoman vähän, vetäsin surkean "ennätyksen" Hwoan Survivaliin, mutta eipä näy kuin yksi toinen Suomalainen lähettyvillä.

Jotain yritystä pojat ;)

No pitää kokeilla...

edit:
Ei kyllä kestä hermot, jos vaikkapa time attack menee tosi hyvin niin sitten siellä toiseksi viimeisessä vastustajassa tärisee kädet niin että koko homma menee pieleen... ;) Pitää vaan jatkaa harjoitusta, jospa tulisi sellainen tulos että sen tuonne listoille kehtaisi lähettää (vähintään 50 joukkoon).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulla sama vika, kun oon rikkomassa enkkaa niin kädet hikoilee ja tärisee enkä osaa yhtäkkiä enää mitään :D

No kyllä tuossa survivalissa sellaisia tuloksia saa, että sadan parhaan joukkoon pääsisi, mutta eihän se riitä. Vähintään viidenkymmenen parhaan joukkoon olisi päästävä... treeniä treeniä... ;)

Tuli sitten viikonloppuna pelattua Tekkeniä. Tai ainakin yritettyä, mutta hermot tuntuu menevän ;)

Itselläni tuntuu olevan vaikeuksia tuossa ajoituksessa. Ainakin ensi alkuun ja harjoittelussa välillä ei tunnu saavan määrättyjä liikkeitä aikaiseksi.

Mitä muuten tarkoittaa tumma nuoli ja sen jälkeen valkoinen. Entäs kun on teksti ja sitten pitäs jotakin nappia painaa. En nyt muista mitä tekstissä luki, mutta tekkenistit varmaan tajuavat mitä yritän selittää ;)

Pikkasen taitaa jo vanhuus vaivata, mutta ei auta kuin harjoitella...

Tumma nuoli tarkoittaa lyhyttä painallusta ja valkoinen nuoli suunnnan painamista pohjaan hetkeksi. Usein tuon tyyppiset liikkeet voi kuitenkin tehdä vaikka kahtena lyhyenä painalluksena. Teksti ennen komentoa kertoo yleensä missä tilanteessa liikkeen voi tehdä. Esim. sivuaskeleen aikana, hahmon noustessa kyykystä tai jonkun erikois-stancen aikana.

Viimeksi muokannut moderaattori:
No joo nyt tuli tossa time attackia jonkun verran hakattua ja ainakin Yoshilla ja Kumalla varmasti pääsin ihan kivasti listoille. Survival ei vieläkää oikein luonnistu paras taitaa tällähetkellä olla Law:n 23. Pitääkin pistää ne tonne rankinkiin kaikkien nähtäville. :D

hehheh yoshilla time-attackissa 7:ksi, mutta Kumalla vasta joku 40 vaikka tuli mielestäni kova aika? No joo muilla nyt pääsin kanssa sinne 40 paremman puolella, esim Marshalilla sekä survivalissa, että time-attackissa. Mutta yoshista olen ylpeä. No vielä sitä kyllä saa parannettua. :D

No tulipa eilen taas sen verran tahkottua tota Tekkeniä, että time-attackissa alittui maaginen 2 minuutin raja. Kumalla sain 1:59 ja risat ja pitääkin heittää se tonne ranking listaan. Harmi vain että just siinä saitissa on jotain vikaa ja ei suostu avaamaan sitä. Tais olla jossain muussakin vikaa. Yoshillakin olin pariin otteeseen hyvässä vauhdissa, mutta sitten tuli esim. kusipää Julia tai Nina, jotka pilaavat mahdollisuudet 2 minuutin pintaan. No ei muutakuin uudestaan ja uudestaan. :D

Pyh ei yltänyt aika 1:59:73 kuin 41. sijalle. Kyllä on pojat kovia aikoja takoneet Karhulla. Ois kiva nähä millasia. :eek:

noh karhulla on kahden liikkeen tappokombo :) f,f+2 ja sitten salmon hunter( just frame ) vie noin 95%, ja tappaa luultavasti counterilla. Ei kivaa.

heh juu no ite käytän eteen+neliö+kolmio ja sitten toi salmon hunter. Tosiaankin tappaa joskus suoraan. Nopeiten olen saannut päälle 2 sekunnin erän, mutta silloin pitää olla aikamoista tuuria. :p

Yeh tuli taas hiki hatussa tahkottua tota time-attackii ja meinas välillä tikku/padi lentää seinään. Mutta sitten se tuli eli alle 3 minuutin aika Forestilla, jota pidän jo aika kovana. Tarkka aika jotain 2:53 ja risat kai ja rankingissä 19 sija. :D

Tuota siis pelaan sekä padillä että tikulla, ja tikun ostin joskus hesan sokoksesta ja ihan hyvin on toiminu mitä nyt vähän liian herkkä ehkä on, mutta muuten ihan ok. :p

No joo tuli taas tossa vähä survival enkkoja parannettua eli Yoshilla sain 30 ja ranking 23 ja Kumalla 31 ja ranking 28 eli ihan kivasti meni. Mites muut ovat survivalissa saanneet. Esim Yoshimitsusta ei ole kuulunut mitää. Pistäkääpä nyt jotain tietoo. :p

Ylös Bottom