Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Televisio tai näyttö Xbox 360:lle

Vastaus: lcd televisiot uudelle boxille?

viltsr sanoi:
Avasinpa linkin tämän triidin aiemmista viesteistä ja sattui yllätys eteen:
http://www.pixmania.com/fi/fi/166075/art/toshiba/lcd-televisio-16-9-27-68.html?itag=3912#fichetechnique Luuletteko että tuo on vain hetkellinen tarjous vai vastaako laatua?

Itse aion ostaa HD-telkun vasta n. vuoden päästä joten hinnat varmaan tippuu mukavasti..

Ihan ekaksi tuli mieleen, että kantsii lukea dvdplazan pixmania-threadi, osa puolesta osa vastaan.

Toiseksi, yleensä rahalla saa ja hevosella pääsee. Mutta ainakin tuossa näyttäis olevan resoluutio kohdillaan (1280x720) toisin kuin monissa muissa töllöissä, eli esim boxin kanssa sen skaalaimen laadulla ei ole niin suurta merkitystä?....

Lopuksi, kyllä noi hinnat tippuu nyt koko ajan ja tekniikka menee eteenpäin. Tosin, itselleni ei markkinoilta löytynyt mitään sopivaa telkkua jossa olisi oikea resoluutio, tarpeeksi iso ruutu ja halpa hinta jolloin tässä vaiheessa päädyin tykkiin. Jos nyt ostaa telkun, kantsii ainakin tarkistaa että on oikea resoluutio paneelissa ja tarpeeksi hyvät liitännät...
 
Televisio Xbox 360:lle

Eli millainen noin 32" LCD televisiota suosiotellaan nimenomaan Xbox 360:sta silmällä pitäen. Hyvä hinta/laatusuhde. kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

No tuossa vähän alempana on keskustelua, että millä telkkarilla kukin pelaa XO:n kanssa ja siellä on myös keskusteltu muutenkin näistä telkkareista, joten sieltä kannattaa vilkaista.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Eli millainen noin 32" LCD televisiota suosiotellaan nimenomaan Xbox 360:sta silmällä pitäen. Hyvä hinta/laatusuhde. kiitos jo etukäteen.

Miksi LCD? Riippuu missä hintaluokassa kuljet, jos on varaa noin 1600 sijoittaa televisioon, niin hanki 42" plasmatv. Plasmatv:t ovat mielestäni paljon parempia pelikäytössä, mutta eivät ne LCD:t huonoja ole.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

kloever sanoi:
Miksi LCD? Riippuu missä hintaluokassa kuljet, jos on varaa noin 1600 sijoittaa televisioon, niin hanki 42" plasmatv. Plasmatv:t ovat mielestäni paljon parempia pelikäytössä, mutta eivät ne LCD:t huonoja ole.

Tuossa hintaluokassa suosittelisin itse Sonyn 50" 3LCD-taustaprojua. Loistava hinta-laatusuhde ja natiiviresona 1280x720.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

tiong sanoi:
Tuossa hintaluokassa suosittelisin itse Sonyn 50" 3LCD-taustaprojua. Loistava hinta-laatusuhde ja natiiviresona 1280x720.
Esim juurikin tuo 1600e hintaluokassa oleva panasonicin 42" plasma pesee sonyn taustaprojun kuvanlaadussa mennen tullen, vaikkei olekaan natiiviresoltaan 720p.

Hieman tarkempia speksejä hintakatosta, kuvakoosta ja käytettävästä tekniikasta (plasma/lcd/taustaproju/tykki) pitäisi saada, jotta suosituksia voi antaa. Vaihtoehtoja on niin monia.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Jossain lehdessä juuri kehuttiin tuo Sonyn uus taustaprojisiotelkka taivaisiin, kuulemma vaan
kymppitonnin LCD:t ja plasmat pääsee samalle tasolle. On vähän paranneltu sitten vanhojen
mallien... :cool:

edit: Ja uus taustaprojisio on 1080p. Hintaa tais kyllä olla semmoset 3k...
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Paolo sanoi:
Jossain lehdessä juuri kehuttiin tuo Sonyn uus taustaprojisiotelkka taivaisiin, kuulemma vaan
kymppitonnin LCD:t ja plasmat pääsee samalle tasolle. On vähän paranneltu sitten vanhojen
mallien... :cool:

edit: Ja uus taustaprojisio on 1080p. Hintaa tais kyllä olla semmoset 3k...
Mun silmät kertoi eilen ainakin, että 2500e LG plasma pääsi samalle tasolle ja meni vielä ohikin kun vertailin niitä kaupassa. Molemmissa sama HD contentti. Mikäs lehti oli, missä tuollaista väitettiin?
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Paolo sanoi:
Jossain lehdessä juuri kehuttiin tuo Sonyn uus taustaprojisiotelkka taivaisiin, kuulemma vaan
kymppitonnin LCD:t ja plasmat pääsee samalle tasolle. On vähän paranneltu sitten vanhojen
mallien... :cool:

edit: Ja uus taustaprojisio on 1080p. Hintaa tais kyllä olla semmoset 3k...

Enpä ole itse törmännyt testiin, jossa vertailussa olisi LCD:t, plasmat ja taustaprojisiot, ja taustaprojisio vie voiton. Hyvä töllöhän se Sonyn taustaprojisio sikäli on, jos se vain omaa silmää miellyttää. Itse en voi päätyä muuhun kuin plasmatöllöön, vasteaika ja värit painavat vaa'assa enemmän kuin pixel perfect kuva.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

dasb00t sanoi:
Mun silmät kertoi eilen ainakin, että 2500e LG plasma pääsi samalle tasolle ja meni vielä ohikin kun vertailin niitä kaupassa. Molemmissa sama HD contentti. Mikäs lehti oli, missä tuollaista väitettiin?

Itse ainakin näin Hifi-lehdessä juttua tästä Sonyn uudesta taustaprojisiosta (olisikohan ollut jotain 9-10/06 numeroa), ihan hyväksi sanottiin, mutta eipä taidettu kehua plasmaa paremmaksi.

Esimerkiksi Hifin isojen töllöjen vertailussa Panasonicin ja Pioneerin töllöt ottivat voiton, kolmantena tuli Sonyn taustaprojisio. LCD:tä ei testissä muistaakseni ollut.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

kloever sanoi:
Itse ainakin näin Hifi-lehdessä juttua tästä Sonyn uudesta taustaprojisiosta (olisikohan ollut jotain 9-10/06 numeroa), ihan hyväksi sanottiin, mutta eipä taidettu kehua plasmaa paremmaksi.

Esimerkiksi Hifin isojen töllöjen vertailussa Panasonicin ja Pioneerin töllöt ottivat voiton, kolmantena tuli Sonyn taustaprojisio. LCD:tä ei testissä muistaakseni ollut.

Mitä nyt television kokoon tulee, itse en voi enään 42" suositella, koska mielestäni se on liian pieni. 50" tuntuu jo passelilta, katseluetäisyys on 3.5m itsellä. Taustaprojisio voisi siis tässä budjetissa olla hyvä, riippuu hakeeko kokoa ja hyvää laatua, vai hakeeko huippulaatua kuvalta.

P.S. Piti kyllä kaikkien tulla samaan viestiin.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Eli millainen noin 32" LCD televisiota suosiotellaan nimenomaan Xbox 360:sta silmällä pitäen. Hyvä hinta/laatusuhde. kiitos jo etukäteen.

Sony pesi muut merkit kesän testeissä 6-0. Sieltä lompakon kestokyvyn mukaan joku seuraavista sarjoista Bravia U/S/W/X. Suosittelisin tutustumaan 40" kokoluokkaan, itse valitsisin sieltä tällä tiedolla, jos olisi hankinta nyt edessä.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Onkos tälläisestä Sony Bravia KDL-32S2000 mihkään? Tämä olisi lähempänä minun varallisuutta :p

ja minkälaisia töllöjä LG tekee oikein ja kuinka ne ovat soveltuneet pelaamiselle, kokemuksia kenelläkään?
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Onkos tälläisestä Sony Bravia KDL-32S2000 mihkään? Tämä olisi lähempänä minun varallisuutta :p

Huippumalli, joka voitti kesän MikroPC, MikroBitti ja Hifi-lehden testit. Itseltä löytyy sellainen ja takapuolen komponenttiin on kytketty Xbox 360 :)
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Nisupulla sanoi:
Huippumalli, joka voitti kesän MikroPC, MikroBitti ja Hifi-lehden testit. Itseltä löytyy sellainen ja takapuolen komponenttiin on kytketty Xbox 360 :)

Olen itse nähnyt kyseisen näytön demonäyttönä Xbox 360:lla, ja LCD-televisioksi on hyvä kuva. Ei varmasti olisi huono ostos.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Onkos tälläisestä Sony Bravia KDL-32S2000 mihkään? Tämä olisi lähempänä minun varallisuutta :p

ja minkälaisia töllöjä LG tekee oikein ja kuinka ne ovat soveltuneet pelaamiselle, kokemuksia kenelläkään?

Itsellä oli LG:n 42" plasmatv, joka oli ihan hyvä. Parannettavaa toki löytyi, mutta ikääkin yli 2 vuotta.

LG on aika lähellä siinä missä Samsung, tekee keskikastia tai sitä parempaa näyttöä keskimäärin, mutta ei aivan huipputason, siinä missä Sony.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

TaBe sanoi:
Onkos tälläisestä Sony Bravia KDL-32S2000 mihkään? Tämä olisi lähempänä minun varallisuutta :p

ja minkälaisia töllöjä LG tekee oikein ja kuinka ne ovat soveltuneet pelaamiselle, kokemuksia kenelläkään?
Jep, kyllähän se on ihan perusvarma hankinta ja varmasti hyvä. V-malli tosin taitaa olla se huippumalli. U-on sitten markettimalli. Osta saksasta, saat samalla hinnalla 40" mitä suomessa 32" ja sonylla on eurotakuu, joten takuu asiat hoituvat suomessa.

Plasmoista vielä sen verran, että suomalaisesta pesukonekaupastakin irtoaa jo FS Myrica 50" plasma 2250e (1366x768 reso) ja LG:n vastaava 2500e. Ei enää periaatteessa pahoissa hinnoissa ja kuva on nannaa. :)
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

32" Panasonic 32LX60F itsellä käytössä ja olen päässyt vertaamaan Sonyn tuohon 2000-malliin, joka on kaverilla. Kuvanlaadussa ei mitään eroa, Panasonicissa 2xHDMI. Jos haluaa ottaa varman päälle kannattaa ottaa Sony. Jos haluaa säästää muutaman satasen, suosittelen Panasoniccia, sillä se pieksee tonnin paikkeilla olevat LG:t, Philipsit ja Samsungit ja omaa kaksi HDMI-liitäntää. Tuo Panasonicin 32LX60F maksaa gigantissa 999 ainakin mitä viime aikoina olen katsellut.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Toi 2xHDMI on selkeä plussa Panasonicille, myös JVC pystyy tarjoamaan tämän liittimen tuplana.
 
Vastaus: Televisio Xbox 360:lle

Onkos sivustoja mistä saisi halvalla ja varmasti saksasta telkkareita. Sen kun vielä saisi niin pääsis tilaamaan :)

Tuo S2000 taitaa mennä tilaukseen, kuulostaa ihan näpäkältä peliltä siis.
 
Ylös Bottom