Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tenchu 3: Wrath of Heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zide
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Hyvä, hyvä. :) Pelaajan mielipiteisiin on voinut aika hyvin yhtyä sen lyhyen historian aikana. Tosin Timeslpitters 2:en arvosana oli vähän liian yläkanttiin, mutta muuten ei tähän mennessä ole ollut suurempaa valitettavaa.

TS2 sai ko. lehden arvostelussa liian VÄHÄN. Se voidaan todeta ihan vaikka Metacriticistä kattomalla. Kaikkien aikojen paras shoot 'em up, piste. Mutta se ei tähän threadiin kuulu. :) :)

Tenchu 3 sai gamespotissa 8.3. Se ei vaan paljon aina kerro, niillä on arvosanat liian usein ihan muuta kun muilla. Jokos IGN on arvostellu Tenchun?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
TS2 sai ko. lehden arvostelussa liian VÄHÄN. Se voidaan todeta ihan vaikka Metacriticistä kattomalla. Kaikkien aikojen paras shoot 'em up, piste. Mutta se ei tähän threadiin kuulu.

Off-topic:
Hyvä, että pidit mutta minulle se oli pettymys. :( Ei tuolla samalla kaavalla jaksanut enään pelata Goldeneyen ja Perfect Darkin jälkeen. Eikä kaksi kaverianikaan jaksanut sitä pelata moninpelissä, vaikka hekin olivat pelailleet aikoinaan innoissaan noita N64 hyviä fps-pelejä. Saman vanhan kierrätystä, eikä mitään uutta. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Off-topic:
Hyvä, että pidit mutta minulle se oli pettymys. :( Ei tuolla samalla kaavalla jaksanut enään pelata Goldeneyen ja Perfect Darkin jälkeen. Eikä kaksi kaverianikaan jaksanut sitä pelata moninpelissä, vaikka hekin olivat pelailleet aikoinaan innoissaan noita N64 hyviä fps-pelejä. Saman vanhan kierrätystä, eikä mitään uutta.

Edelleen off topic :D :
Aika lähelle noin. Ite pelasin hulluna Bondia silloin aikoinaan, mutta PD ei napannu tippaakaan. Fiilis kateissa. Nyt tää TS2 on samantyyppinen kun noin kaks edeltäjäänsä (samat tekijät, duh), mutta uudella tekniikalla, uusilla tempuilla, uudella asenteella. Kaikki on isompaa ja parempaa kun ennen, mun mielestä kutakuinkin täydellinen peli. Mut makuasioitahan nää tosiaan on. Jos kaikki tykkäis tasan samanlaisista peleistä, ei peliteollisuus tuottais kun muutaman teoksen vuodessa... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Edelleen off topic :D :
Mut makuasioitahan nää tosiaan on. Jos kaikki tykkäis tasan samanlaisista peleistä, ei peliteollisuus tuottais kun muutaman teoksen vuodessa... :)

Jep jep. :)

Pitänee ens viikolla käydä hakemassa paikallisesta liikkeestä, mikäli peli nyt vaan ilmestyy ajallaan. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Pitänee ens viikolla käydä hakemassa paikallisesta liikkeestä, mikäli peli nyt vaan ilmestyy ajallaan. :)

Ilmestyy ajallaan. Ainakin paikallinen pelipuoti (Järvenpää) saa pelin sisään tänään.

-PV-

Joku joka omistaa jo Tenchu 3:n voisi kertoa miten on PAL käännös onnistunut? Onko 60 Hz:n tukea ja löytyykö surureunoja?

Soitin muutamiin Helsingin kauppoihin (Dose, Filmifriikki, KT Pelipiste, Akateeminen, Funstation) tuossa klo 11 aikoihin eikä yhteenkään ollut vielä peliä saapunut. :(

Tänään käyn tuosta paikallisesta hakemassa ( pieni muutos suunnitelmissa ) joten kommentit tulossa myöhemmin illalla. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS
Joku joka omistaa jo Tenchu 3:n voisi kertoa miten on PAL käännös onnistunut? Onko 60 Hz:n tukea ja löytyykö surureunoja?

Ei ole 60 Hz tilaa, mutta peli on PAL-optimoitu, eli ei luultavasti ole surureunoja. En itse omista peliä, mutta katsoin tiedot Pelaajan arvostelusta.

Tuossahan tuo peli nyt on. Postiin tuli jo kymmeneltä aamulla, mutta en jaksanut vaivautua alakertaa kuin vasta 8 tuntia myöhemmin. :D Peliä en ole vielä siis kerinnyt kokeilemaan, mutta voin kuitenkin vähän kommentoida pakettia. Olisi ollut tyylin sopivaa, jos paketti olisi ollut pahvinen kuin ICO:ssa. No meneehän se näinkin, mutta kuiteskin. Mukana ei tule kuin ohjekirja englanninkielellä, sekä jonkinlainen rekisteröintilappunen. Niin ja peli tuoksuu uudelta. :rolleyes: Tässä informatiiviset ensi kommentit ja myöhemmin odotettavissa lisää kirjoitusvirheiden täyttämiä kommentteja itse pelistä. ;)

No niin nyt on sitten muutama tunti peliä takana ja kuten voi arvata kyseessä on aivan mahtava peli höystettynä parilla pienellä ongelmalla. Yksi noista ongelmista on kamera, joka tuntuu välillä pyörivän aivan jossain muualla missä pitäisi tosin asiaa helpottaa se että voit itse pyöritellä kameraa.

Pal-käännös on tehty hyvin ja surureunat loistavat poissaolollaan. Jos nyt tiettyjä alueita pelistä pitää erityisesti kehua niin intro on hieno ja musiikit aivan mahtavia. Sitten grafiikka siitä voisin sen verran sanoa, että en kyllä ymmärrä miksi joku lehti on sanonut ko. pelin grafiikoita huonoiksi sillä sitä ne eivät kyllä ole.

Itse peliä olen pelannut Rikimarun kolmanteen tehtävään ja Ayamen toiseen, vaikeusasteena hard. Lähinnä olen yrittänyt hankkia noista ensimmäisistä kentistä grand master-arvosanaa jokaisesta layoutista ja jokseenkin se on jo tuottanut tulosta.
Kentät ovat tähän asti olleet ainakin aika suuria ja jo ensimmäinen Rikimarun tehtävä toi muistot mieleen suoraan Tenchu ykkösestä. :)

Tenchu

Joo, peli tuli viime perjantaina ja nyt ois pelattuna kaikilla hahmoilla läpi. Eikä voi muuta sanoa kun loistava peli. Ja se paljon haukuttu kamerakaan ei mun mielestä ollu niin paha. Pitää vaan liikkua varovaisemmin.

Re: Tenchu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu.I
Joo, peli tuli viime perjantaina ja nyt ois pelattuna kaikilla hahmoilla läpi.

Oletpas sie nopea. :eek: Olen itse vasta Ayamella Buddha Temple kentässä, jos oikein muistan. :) Muilla hahmoilla en ole vielä edes kerinnyt pelaamaan. Muuten rätiseekö kellään muulla Ayamen kakkoskentässä musiikit? Minulla rätisee, mutta voi toisin johtua noista kaiutinjohdoista. Pitäisi kai vilkaista ne läpi, mutta ei jaksa. :p

Itellä on nyt menossa Rikimarun viimeinen tehtävä ja kaikista edellisistä on hankittuna grand master, Ayamella menossa on Buddha Temple ja samoin edellisistä on hankittu gm:t. Tarvii kyllä myöntää, että pari mappia tuossa onnistuu kyllä pilaamaan tunnelmaa aika rajusti ja sitten taas muutama mappi iskee kuin 10 000 volttia.

Tenchu

Eipä se läpipeluu ollu hankalaa kun on aikasempia osia tullu tahkottuu satoja tunteja. Eipä hirveemmin tarvinnu mitään liikkeitä ruveta miettimään ku kaikki oli vanhassa muistissa. Eilen lähdin heittämään uusintakierrosta ja kokeilin eri vaikeustasoja. Kumma kyllä ei niissä vaikeustasoissa ole normaalin ja hardin välillä muuta eroo ku hardilla vihulaiset liikku laajemmalla aluella. Eilisiltana tahkosin kuiteskii rikimarulla viimoseen kentään saakka.

Tähänkin osaan oon jääny armottomasti koukkuun.........:D

Pelasin eilen vasta Ayamella läpi peli. Sekin normaali tasolla, enkä kyennyt saamaan kaikista grand masteria. Pelattavaa siis riittää vielä paljon. :)

Pakko laittaa tenchu veteraanina vähän kritiikkiä kenttäsuunnittelusta, joka ainakin mulle aiheutti lievän pettymyksen... K2:sen poijaat ei oo hoksannu että tenchu1 oli parhaimmillaan just laajoilla ULKOILMA alueilla, ei noissa itteään toistavissa käytäväsokkeloissa ja muissa sisätiloissa... no, mielipiteitä on varmasti monia. Muutenhan toi on ihan ok, peli.

Ylös Bottom