Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Mistäs revit päähäsi, että itse en aja rahan eteen?

Ja tuohon MyTDUHome juttuun, niin itsellä pari luksuslukaalia, eikä niissä ole tekemistä juuri paljoakaan. Olen kyllä tyytyväinen, että ovat kauniilla paikoilla, mutta semmoinen tekemisen puute vaivaa.

En epäilekkään, ettet ajaisi. Peruskisoilla ajamalla massin kerääminen vain kestää sikamaisen kauan. Toki tuolloin ostokset on sitäkin rakkaampia. Toivoa vain täytyy että jotain tasapainotusta tulee A1-luokkaan, ettei parin kuukauden päästä kaikki vain aja bugateilla.

Tuohon TDUHome-juttuun luvattiin hurjasti lisäsälää DLC-muodossa. Katsotaan mitä saadaan, mutta mikäli kaikki lupaukset täyttyvät, niin kaikki DLC:t tulevat maksamaan moninkerroin pelkän pelin hinnan.

Seasonal Eventit saisivat kyllä apinoida mukaan ja mielellään ihan ilmaiseksi kiitos.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Ilmeisesti ei jostain syystä pysty aina saamaan pelaajia takaa-ajoon vaikka pelaajia on lähistöllä. Niidenhän pitäisi saada soitto että haluaako he ryhtyä jahtaamaan poliisiautolla toista pelaajaa, ei vaan lähettänyt mitään ja pelin omat lähti samantien perääni. Onkohan siinä pelin yhteydessä joku lagi vai mikä siinä oikein mättää?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Ihan jeppiskamaahan toi peli vaikuttaa olevan, jos joku vielä ostoa epäilee...=)! Vasta pari tuntia ajoa takana mutta hyvältä vaikuttaa...Täällä ny kinasteltu tosta rahan saamisesta jne. Pakko sanoo että ite pelaan tota peliä vaan fiilistellen, ratilla, automaattivaihteilla, enkä ees yritä ajaa tuata kiäli keskellä suuta vaan pikemminki kieli poskes rennosti kruisaillen...Mukava vaan ajella paikasta toiseen, oli auto mikä hyvänsä alla...=)! Ja taas täytyi myöntää, että ihmeiden aika ei ole ohi, koska parempi puoliskoniki on jopa innostunu tuota padilla pelailemaan...=)!!!!!!!! Ihminen joka on tähän asti vaan hehkuttanu PS1-ajan ekaa Colin McRae Rallya ja sitä et hän oli siinä lyömätön...:D:D:D Nykyajan autopelit on kuulemma todella syvältä sieltä minne aurinko ei paista, mutta nyt on toinen ääni kellossa ku saa vaan kruisailla ympäri Ibizaa, vaikka se auto ei täysin käsissä näytä pysyvänkää...=)! Nyt jo kolmas tunti menos, eikä päästä meikäläästä ratin taakse ollenkaa...:D:D
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Padilla ajavat, käytättekö kaasuun ja jarruun noita oletusliipaisimia, vai kenties tattiohjaimia? Entä manuaali- vai automaattilaatikolla?
 
Onkohan siinä pelin yhteydessä joku lagi vai mikä siinä oikein mättää?

Ei toimi tällä hetkellä ollenkaan. Maksettu beta näet. Tai voi tuurilla toimia riippuen servereistä, mutta itse en ole kertaakaan saanut toimimaan.

Caterham 7-11 on muuten hillittömän hauska auto. Vähänkään mutkaisemmilla pätkillä ei ferrareilla yms ole mitään sanomista. Helppo rahastusauto pikakisoihin. Todellinen sleeper. Samanlainen rotankoppi on ariel atom.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Jestas että osaa olla koukuttava peli...=)! Tai ajaminen vaan yksinkertasesti on mukavaa...Oli kyllä erittäin positiivinen yllätys tämä peli vaikkakin ykkösen perusteella osas odottaakki loistotekelettä...Jostain syystä tää kakkonen ei aluksi innostanu, mutta onneks tuli ostettua...=)! Bugeja löytyy kyllä vaikka muille jakaa mutta ei ne ainakaa tähän mennes oo peli-iloa pilannu...=)!
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Ei voi kun ihmetellä tuota maisemien mallinnusta. Äskön sain kulutettua tunnin 15 kilometrin matkaan, kun ajelin hummerilla havajin metsien läpi. Odotin, että keskelle metsää, jossa ei ole teitä lähimaillakaan, niin ei olisi tehty edes puita siinä uskossa että siellä ei kuitenkaan ketään ajele, mutta ei. Koko ajan sai etsiä reittiä ryteikön läpi, tai kohtaa jossa on ruohoa eikä paljasta kalliota tai hiekkaa, että sai pitoa ja pääsi etenemään. Saattaa kuullostaa tylsältä, mutta kannattaa kokeilla. Yllättävän hauskaa puuhaa sekin :)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

No niin... Tänään tuli ekat kilsat ajeltua kauniissa maisemissa ja pieniä ihmetyksen aiheitakin tuli mieleen. Saikos ensinnäkin jostain valikosta/napista näkymään kartan suurempana? Entäs jos haluaa määrittää kohteen navigaattoriin? Sitten vielä hämmensi sekin, että kun Audi TT:llä ajelin niin kuvakulma muuttui itsekseen. Kuvakulma oli ensin auton ohjaamosta, mutta vaihtui itsekseen johonkin puskurikameraan tms. Ja vaikka kuinka R1:llä selasin niin ei enää päässyt ohjaamonäkymään. Myöhemmin kun olin käynyt vaatekaupassa kuva oli taas siirtynyt ohjaamoon.

Muuten kokemuksia: padilla ajelin ja alkuun se oli aika kulmikasta. Onneksi sitä sai säädöillä hieman paremmaksi ja ajaminen ei tunnu enää yhtään hassummalta. Täältä luettujen kokemusten perusteella jännitin ruudunpäivitystä kun olin online-tilassa, mutta vaikka porukkaa tuntuikin olevan liikkeellä niin kuva päivittyi mukavasti enkä huomannut ongelmia. Auton ostaminen sujui kätevästi, mutta voiko omaa autoa myydä pois? Vai onko hankitut autot aina omassa tallissa.

DLC-koodeja ois Kasinoon ja Chevy Camaroon, mutta näitä en vielä uskaltanut kokeilla kun kyseiset dlc:t on yhä poissa PS Storestakin.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Kartan saat esiin muistaakseni Selectillä.

Mikäs on tilanne sen klubin suhteen, onko jo olemassa?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Eli vastataas pariin kysymykseen.

Autoja voi myydä vain jos ei ole tarpeeksi rahaa uuteen, jolloin kauppias tarjoaa trade-in vaihtoehtoa. Tällöinkään eivät käy palkintoautot(pinkki mustang, Ryanin VW, Lotus, Atom V8 yms.) Eli tarkkana kun menette ajamaan niitä haasteita, että talli on täynnä, jolloin ne jäävät used car dealerin vaivoiksi. Noilla palkintoautoilla kun ei tee juuri yhtään mitään ja maalatakkaan niitä ei voi. Tämähän on vaihteeksi niitä, mitä on luvattu korjattavan päivityksellä. Se lista onkin melkoinen.

Serverit toimii tehokkaammin, joten lagi on vähentynyt selvästi onlinepuolella. Ei siis nyi kaupungeissa muiden kuskien vuoksi.

Tuo kuvakulman vaihtuminen ei ole normaalia. Onko ohjaimena kyseessä aito dualshock?

Älä tosiaan käytä noita koodeja, ennen kuin päivitys tulee ulos. Menee vielä ainakin viikko, sillä päivitys on laadunvalvonnassa Sonyllä ja MS:llä. Eka päivitys tuli sieltä bumerangina takaisin, joten josko nyt olisi parempi tuuri. Pc-päivitykset ainakin ovat saaneet pelin jopa semi-toimivaksi.

Klubit eivät edelleenkään toimi, eikä siten myöskään TDULife. Sidottu samaan serveriin nääs. Pc:llä tuota kokeillut ja kaikenlaista kivaa säätöä sieltä löytyy. Kannattaa odottaa. Klubikisat ollut PC:llä kivoja joskin kärsii(yllätys) huijareista.

Sitten löytyi helppo tapa tienata hauskasti rahaa. Eli FRIM. Lisenssitestipaikoilla on järkyttävän kokoiset testialueet, joissa voi subarulla, tai muulla hyvän teho/paino-suhteen nelivedoilla tempoa driftingiä. Kikka on tiputtaa kesken liu'un vaihdetta, jolloin saa aikaan siistin ja pitkän nelipyöräluisun, ilman että se menee "yli" jolloin pyörähtää. Alta minuutissa saa FRIMin täyteen, kun vähän treenaa ja tämä yhdistettynä päivitettyyn FRIMiin(10000$) rahaa tulee nopsaan. Toinen hauska vaihtoehto on ajaa nelivedoilla Hawai'in golf-kentillä ja kerätä hyppyjä. Kannattaa varoa hiekkakuoppia, sillä osa niistä on pohjattomia onkaloita(bugi, Yllätys!!!) Jokainen saa etsiä sisäänpääsyn ihan itse tai katsoa yuutuubista, mutta sehän vie kaiken ilon tästä pelistä.

Hyödyllisempää on toki kiskoa pitkin Hawai'in tiestöä(kartoittaa sitä samalla), sillä tiet on jenkkityyliin leveitä ja suoria ja liikennettä on selvästi Ibizaa enemmän. Atom, Caterham tai joku muu superketterä, pieni ja kapea auto on tuohon omiaan. Eikä kannata ajaa urku auki. 220-250km/h ehtii reagoida kaikkeen ja FRIM täyttyy käytännössä yhtä nopeasti kuin 50 kilsaa kovemmin ajettaessa.

Itse napsein eilen yhdistelmällä golf-kenttä rallia ja hivottelua julkisilla kaduilla pelkällä FRIMillä tunnissa 192k. Toki itsellä on päivitetty FRIM, mutta sen miten tuon saa, en osaa sanoa mitään. Se voi ilmestyä milloin vaan välillä 12-32 leveliä. Mitään selkeää yhtä avaavaa toimintoa ei ole löytynyt.

Onko porukka muuten kokenut pelin haastavaksi? Tiedä sitten johtuuko G25-ratista ja Hardcore asetuksista, mutta koko ajan peli tuntuu sikamaisen helpolta ja kaikki lisenssit ja kisat olen voittanut ainakin 5sek marginaalilla ja ekalla yrityksellä. Yksi lisenssi vaati(joku A2 Viperillä) peräti kaksi yritystä, kun ajoin vahingossa keilaan. Missään kisassa en ole tarvinnut "parasta" autoa tai edes virittää sitä. Yleensä olen ostanut halvimman tai pari. Ainoastaan A1 meni läpi Bugattilla, mutta siinä ei missään kisassa ollut mitään vastusta edellistenkään vertaa. Yhtään kisaa ei tarviste ajaa urku auki. Herkkyys kaasun annossa ja nopeasti ajetut mutkat on paras tyyli.

Tätä ihmettelen vaan, kun foorumeilla porukka määkii, että peli on sadistisen vaikea ja lisenssien aikarajat ovat yli-inhimilliset. Vaikuttaako ratti tosiaan noin paljon, vai hidastaako full assistance ja sport-mode niin valtavasti? Porukkaa on jäänyt jopa B4-sarjaan tappiin viritetyllä Land Roverilla! Haasteissa tosin monet tuntuvat lähes pysähtyvän mutkissa tai sitten vetävät ne suoriksi, joten tuossa taitaa olla osasyy. Jarrut on hurjan tehokkaat tosielämään verrattuna.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Tuo kuvakulman vaihtuminen ei ole normaalia. Onko ohjaimena kyseessä aito dualshock?

Ihan ehta aito Sonyn Dualshock-ohjain. Kun silloin yritin vaihtaa ohjaamonäkymään niin selatessani kuvaa auton takaa huomasin, että auto oli näkymätön :) No onneksi tuota ei ole toistamiseen sattunut.

Oli pakko ajella tänään offlinessa kun kierteli vaan itsekseen teitä. Onlinessa ajeltuna sieltä löytyi joitain Tuscon1996 tai mitä lie joiden ainoa harrastus oli ajaa täysiä päin. Todella hienoa. Kisoja en oo kauheasti ajellut vielä. C4-kisat oli Lancialla ihan iisi homma, voitot reiluilla eroilla. Mutta tossa vaiheessa kisojen kai pitääkin olla vielä helppoja. Lisenssit (C4, B4, A6/A5) ovat olleet kanssa aika helppoja. Ratilla olisi ollut varmasti helpompaa kuin padilla jolla on tullut ite mokailtua pari kertaa ihan turhaan.

Hauskahan tää peli on. Huomasin eilen illalla, että oli vajaa pari tuntia tullut vaan ajeltua Ibizalla. Kai sitä pitäis jotain muutakin puuhaa siellä kehitellä kun rahaa ei liikaa ole kertynyt ja mieli tekisi jotain uutta pirssiä Audi TT Coupen tilalle. En tiedä mitä autoja sitä kannattais valita, mutta mieli tekisi hankkia joku millä vois ajella maastossa paremmin. Ehkä sitä Volkkarimiehenä kai sitten Touareg... En tiedä pärjääkö sillä kisoissa? Niin ja tietty pitäis ensin saada uutta kämppää alle jotta autot mahtuu talliin. Kai sitä täytyy grindata tota F.R.I.M:iä noiden vinkkien mukaan :) Yrittää ainakin. Driftaaminen tolla padilla ei oo oikein sujunut toistaiseksi.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Onkos muilla ollut sitä ongelmaa, että kavereita ei tahdo löytyä online puolelta? vaikka pelin mukaan molemmat ovat kirjautuneena, ja painaa "join" kaverin nimimerkin kohdalla, niin peli herjaa joko, että "serveri ei ole saatavilla" tjsp.. Tai sitten peli siirtää sinne missä kaveri on, mutta ketään ei näy kuitenkaan missään, kun taas kartan mukaan molemmat ovat kuitenkin ihan vierekkäin.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Onkos muilla ollut sitä ongelmaa, että kavereita ei tahdo löytyä online puolelta? vaikka pelin mukaan molemmat ovat kirjautuneena, ja painaa "join" kaverin nimimerkin kohdalla, niin peli herjaa joko, että "serveri ei ole saatavilla" tjsp.. Tai sitten peli siirtää sinne missä kaveri on, mutta ketään ei näy kuitenkaan missään, kun taas kartan mukaan molemmat ovat kuitenkin ihan vierekkäin.



Tämä on yleinen ongelma, mutta itse olen kaverini kanssa huomannut, että yleisiin paikkoihin kuten: Halvat talot,keskusta,upeat näköalapaikat sun muut ovat suosittuja, joten sinne joinaaminen tai sieltä invin lähettäminen kaverille ei saata onnistua. Lisäksi on hyvä muistaa, että vain 8 pelaajaa voi liittyä alueellesi elikkä silloin ei kaverin invi onnistu ja jos hän vaikka yrittää joinata sinuun, niin se sanoo, että serveri on täynnä.

Ja kun sitten invitte kaverinne ja hän hyväksyy invin, niin siinä kestää noin 30sek, kunnes hän ilmaantuu taaksesi ja voitte puhua. Kärsivällisyyttä:)

Jotta voisit pelata huoletta kaverisin kanssa, niin suosittelen menemään mahdollisimman "harvinaiseen" paikkaan, johon ei taatusti muita autoilijoita tule. Näitä ovat mm. Yli miljoonan talot, vuorenrinteen tiet,random metikkö/hietikko. Sieltä vain "inv friend" ja taatusti pääsee samaan servuun:)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Älkääkä sitten kaverin kanssa ajautuko liian kauas toisistanne, tai pelin "nerokas" systeemi siirtää teidät eri servuille. Liian kauas on värikäs termi. Joskus jopa kilsa riittää.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Onko porukka muuten kokenut pelin haastavaksi? Tiedä sitten johtuuko G25-ratista ja Hardcore asetuksista, mutta koko ajan peli tuntuu sikamaisen helpolta ja kaikki lisenssit ja kisat olen voittanut ainakin 5sek marginaalilla ja ekalla yrityksellä. Yksi lisenssi vaati(joku A2 Viperillä) peräti kaksi yritystä, kun ajoin vahingossa keilaan. Missään kisassa en ole tarvinnut "parasta" autoa tai edes virittää sitä. Yleensä olen ostanut halvimman tai pari. Ainoastaan A1 meni läpi Bugattilla, mutta siinä ei missään kisassa ollut mitään vastusta edellistenkään vertaa. Yhtään kisaa ei tarviste ajaa urku auki. Herkkyys kaasun annossa ja nopeasti ajetut mutkat on paras tyyli.

Tätä ihmettelen vaan, kun foorumeilla porukka määkii, että peli on sadistisen vaikea ja lisenssien aikarajat ovat yli-inhimilliset. Vaikuttaako ratti tosiaan noin paljon, vai hidastaako full assistance ja sport-mode niin valtavasti? Porukkaa on jäänyt jopa B4-sarjaan tappiin viritetyllä Land Roverilla! Haasteissa tosin monet tuntuvat lähes pysähtyvän mutkissa tai sitten vetävät ne suoriksi, joten tuossa taitaa olla osasyy. Jarrut on hurjan tehokkaat tosielämään verrattuna.

Toissapäivänä oli eka tiukka paikka A3/A2 lisenssissä down the hill- tehtävässä, mitä sain hinkata 10-15 kertaa kunnes sain ajettua tarpeeksi puhtaan ja nopean kierroksen. Taisin alittaa aikarajan sekunnin kymmenyksellä. Sen verran tiukka aikaraja siinä oli mielestäni etten ihmettele jos joku jää siihen jumiin pitemmäksikin aikaa. Vielä B/C-lisenssit ajamatta. Ratilla ajelen (aina), ja muutoin hardcorella, lisenssithän peli asettaa aina sport-ajotilaan.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Onko porukka muuten kokenut pelin haastavaksi? Tiedä sitten johtuuko G25-ratista ja Hardcore asetuksista, mutta koko ajan peli tuntuu sikamaisen helpolta ja kaikki lisenssit ja kisat olen voittanut ainakin 5sek marginaalilla ja ekalla yrityksellä. Yksi lisenssi vaati(joku A2 Viperillä) peräti kaksi yritystä, kun ajoin vahingossa keilaan. Missään kisassa en ole tarvinnut "parasta" autoa tai edes virittää sitä. Yleensä olen ostanut halvimman tai pari. Ainoastaan A1 meni läpi Bugattilla, mutta siinä ei missään kisassa ollut mitään vastusta edellistenkään vertaa. Yhtään kisaa ei tarviste ajaa urku auki. Herkkyys kaasun annossa ja nopeasti ajetut mutkat on paras tyyli.

Tätä ihmettelen vaan, kun foorumeilla porukka määkii, että peli on sadistisen vaikea ja lisenssien aikarajat ovat yli-inhimilliset. Vaikuttaako ratti tosiaan noin paljon, vai hidastaako full assistance ja sport-mode niin valtavasti? Porukkaa on jäänyt jopa B4-sarjaan tappiin viritetyllä Land Roverilla! Haasteissa tosin monet tuntuvat lähes pysähtyvän mutkissa tai sitten vetävät ne suoriksi, joten tuossa taitaa olla osasyy. Jarrut on hurjan tehokkaat tosielämään verrattuna.

Allekirjoitan joka ikisen lauseen. Lisenssit oli sellaista pakko pullaa että. Varmaan ainuttakaan testiä ei tarvinnut ajaa kahdesti ellei pelleillyt ja koittanut driftata yms. Ja tuon kisojen "vaikeuden" huomasin kanssa. Yllätyin kun Ascarilla ei meinannut pärjätä A1 kisoissa. Suorilla jäi reilusti mutta mutkissa tuli sitten taas kaulaa reilusti. Sitten ne pikku eventit... Ainoat "vaikeat" kisat niissä on ne Jolt-haasteet, joissa pitää varoa ettei kyydissä oleva rupea heittämään autossa pitkää sylkeä. Tämäkin sen takia, kun ei malta ajaa mutki niin hitaasti :D

Ajan itse myös ratilla ja hc asetuksella. Mutta kyllä ratilla tuossa on paljon nopeampi...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

A3/A2 lisenssissä down the hill- tehtävässä, mitä sain hinkata 10-15 kertaa kunnes sain ajettua tarpeeksi puhtaan ja nopean kierroksen.

Tuon tempaisin ekalla ja eroa tuli 7.8 sek. Ilmeisesti juttu on katsoa pikkukartasta etukäteen tulevat mutkat ja jyrkkyyden mukaan säätää vauhti, kun pelissä on niin paljon pimeitä mutkia. Linjan voi jo hyppyyn tultaessa sovittaa tulevan kaarteen mukaan vaikka ei sitä silmillä vielä näkisikään. Sitä ajolinjaväritystä on muuten turha seurata. Näyttää koko ajan, että ajaa liian kovaa kurviin, vaikka auto pysyisi kuinka hyvin lapasessa.
Tuossa Viperilla ajettavassa ratatestissä ajoin takasuoran pitkäksi(seinään) ja spinnasin noin neljä kertaa ympäri ja SILTI alitin tavoiteajan 5 sekunnilla.

Juttu kai on herkkä kaasunanto ja mieluumin tarkasti, mutta rennosti ajettu linja kuin hirveällä repimisellä vedetty. 90 asteen mutkissa, kun ei jarruun juuri tarvitse kuin pikaisesti survaista ja nopeasti tempaista mutka läpi. Itse olen huomannut, että peruskisa-autoilla nopeutta alas sen verran että kakkosvaihteella kierrokset on melkein rajoittimella ja sitten mahdollisimman apexin kautta nuo 90-asteen mutkat. Toimii joka kerta ja kone jää aina. Atomilla, Zondalla ja Caterhamilla sitten vastaava vaihde on 4. Niin ja kaasu pohjaan vasta kun renkaat on suorassa. Lisätkää rattimiehet throttle ja brake linearity tappiin niin on pidempi liikevara polkimissa.

Mikäs on muuten lempi kruisailuautonne?
Itsellä riippuu saaresta, mutta Hawailla Mustang, Camaro SS, Shelby Daytona/Cobra tai Challenger ja Ibizalla Buggy tai Spykerin SUV. Ibizalla kun on niin kipeästi noita hiekkapätkiä. Jyrkkä no-no superautoille minulta.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

GT5:ssa inhottaa grindaaminen rahan vuoksi, eikä sitä ole tullut harrastettua. Nyt jostain syystä kärsivällisyys rahan tienaamiseen on heikompi (varmaan siksikin, että tarttee lisää autotallitilaa). Voiko noita championship-kisoja ajella uusiksi tienestit mielessä vai onko niin, että jos on voitettu jo niin that's it? Eli kerran saa rahat per kisa ja muuten pitää yrittää hankkia tienestejä muualta?

Hauskaa on kyllä ajella ihan vaan pitkin ja poikin saarta (toistaiseksi siis vielä Ibizaa kierrellään). Offlinessa piti ruveta ajeleen kun onlinessa ärsyttää kaksi asiaa yli kaiken: 1) sun päälle ajelevat spedet ja 2) muiden pelaajien keskustelut joita ei saa mitenkään vaimennettua. Ei mua todellakaan kiinnosta kuunnella muiden juttuja, ymmärsinpä kieltä tai en.

Voiko muuten lisenssihommat hoitaa alta pois ihan pelin alussa vaikka ei olisi kyseisiin luokkiin sopivia autojakaan? Autothan tulee sieltä racing schoolin puolesta joten luulis olevan mahdollista? Ei tarvis sitten jatkossa noista lisensseistä välittää vaan vois keskittyä ajelemaan.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [PS3]

Voiko noita championship-kisoja ajella uusiksi tienestit mielessä vai onko niin, että jos on voitettu jo niin that's it?

Kisoja ei pääse suoraan ajamaan uusiksi, mutta kisaikonin alta löytyy valinta "Give up this championship" tms. Olettaisin, että tuo nollaa vanhan tilanteen ja kisaa pääsee uusiksi grindaamaan. En tiedä tosin onko tuossa järkeä, kun voittosummat kasvavat melko nopeasti, mitä pidemmälle etenee. Tulee helposti tehtyä turhaa työtä noita alun cuppeja grindaamalla. Alkupään kisoihin löytyy sopiva auto käytettyjen joukosta, mikäli rahapula uhkaa yllättää, ja noilla pärjää virittämättäkin mainiosti.

Voiko muuten lisenssihommat hoitaa alta pois ihan pelin alussa vaikka ei olisi kyseisiin luokkiin sopivia autojakaan?

Lisenssit taitavat olla sidottu driver leveliin, joten ripotellen pitkin peliä joutuu pelaamaan.
 
Ylös Bottom