Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive Unlimited

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Test Drive Unlimited

AARGH! Kahdesti koittanut Millioners Challengea, ekalla mentiin lambolla aikaan 64 jotain, nyt enzolla ja aikaa meni 60:24:XX! Suolaa! Itkettää! Ei kykene!
Täytynee laittaa enzo kolmoselle ja koittaa vaan uudestaan...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Talwar sanoi:
AARGH! Kahdesti koittanut Millioners Challengea, ekalla mentiin lambolla aikaan 64 jotain, nyt enzolla ja aikaa meni 60:24:XX! Suolaa! Itkettää! Ei kykene!
Täytynee laittaa enzo kolmoselle ja koittaa vaan uudestaan...

ota viritetty ninja tai augusta ja aja pientareella aina kun mahdollista.

nyt ois kaikki tiet tutkittu.
olin 73% ajanut jo valmiiksi ennen kuin aloin oikein niitä etsiä ja silti meni about 4t.
no saipahan ilmasen kämpän.
seuraavaksi loput kuriiri,malli ja transporter tehtävät.
sitten tahkoamaan rahaa että saa vielä 5 taloa ja parikymmentä autoa.

miksi muuten aina moninpeli kisan jälkeen joudun takaisin ruutuun jossa valitaan se custom match tai quick match, eikö siinä todellakaan pääse takaisin aulaan sen porukan kanssa jonka kanssa juuri ajoi?

ja minä kyllä painan maaliintulon jälkeen return to lobby, vai toimiiko se vaan kaverilista porukan kanssa niin että kaikki pysyy mukana vaikka ratoja vaihdetaankin.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Onko kukaan muu törmännyt seuraavaan bugiin..? Lexuksen liikkeeseen ei pääse millään sisään, sitä ei ole myöskään merkattu pelin kartalle..? Itse rakennus kyllä löytyy paperikartan osoittamasta paikasta saaren pohjoispuolelta, mutta sisään ei pääse sitten millään eikä saa aktivoitua..

Eipä noilla Lexuksilla muutoin mitään väliä, mutta myös moottoripyörien avaaminen on mahdotonta koska liike pitäisi saada avatuksi jotenkin.. kyllä vetää mielen matalaksi.. :mad:
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

ei se ole bugi eikä sitä vaaditä prätkä liikkeiden avaamiseen.
lexukset varmaan tulee jonkun latauspaketin mukana.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

pelle sanoi:
ei se ole bugi eikä sitä vaaditä prätkä liikkeiden avaamiseen.
lexukset varmaan tulee jonkun latauspaketin mukana.


ok, kiitoksia, multa on jäänyt sitten vaan joku muu liike avaamatta kun ei ole pyöräliikkeiden ovet auenneet.. :)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Talwar sanoi:
AARGH! Kahdesti koittanut Millioners Challengea, ekalla mentiin lambolla aikaan 64 jotain, nyt enzolla ja aikaa meni 60:24:XX! Suolaa! Itkettää! Ei kykene!
Täytynee laittaa enzo kolmoselle ja koittaa vaan uudestaan...

Suosittelenpa, että laitat itsellesi joko Kawasaki Ninjan tai MV Augustan ja opettelet suurin piirtein ajamaan sillä. Pääsee alle 60min vaikka kämmäilee kovastikin. Itse ajelin vaihteeksi sen taas läpi, tällä kertaa ohjaamon kuvakulmasta. Tuntuu tuon vauhdin tunto jo melko kovalta, kun Augustalla kiihdyttää yli 300km/h. :) Tuli mukavasti kylläkin kämmäiltyä tuolla kuvakulmalla, mutta siltikin aikaan 54.47 :D
Parhaimmillaan olen sen ajanut suurin piirtein 48min...
Mutta joo, kokeilepa tuota...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

pelle sanoi:
ota viritetty ninja tai augusta ja aja pientareella aina kun mahdollista.
Ninjalla vedin ja oli huolella helpompaa. Kyl ne pärtsät vaan paremmin kulkee..
Sain kans sen Triumph kisan vedettyä = kaikki sinkkupelaajan kisat läpi.
14% tiestöö pitää tutkia ja 1300 kilsaa saada mittariin niin saan nekin gamerscoret.
Sitten vaan tehtävien kimppuun ja sieltä sitten multiplayeriin.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Imutin pelin ja menin pelaamaan mielestäni yksinpelin demoa. Eipä tarvinnut pitkään ajaa jo kun siellä alkoi näkymään muita kaahareita joita ei kone kuitenkaan ohjannut, meno oli sen verran härskin oloista :) Ihan hauskaa vapaata kaahausta ja skabassakin sai itse määritellä ruutulipun sijainnin. Jää silti hyllyyn toistaiseksi.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Nyt on sit tuo 200km kisa takana ja 1,000,000$ taskussa. Vakio Enzolla meni n.56 min ja virheitä tein jonkun verran. Nyt tahkoamaan noita lisää kisoja.

P.S. Jos oilis jollakin klubissa tilaa niin voisin tulla mukaan ;)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Todella hyvä peli on kyseessä. Useampi tunti tullut nyt peliä tahkottua ja positiiviset on fiilikset. Vapaa ympäritö ja vaihtelevat kisat/ tehtävät pitävät otteessaan todella hyvin. Visuaalisestikkin peli on oikein edustavan näköisessä kunnossa eikä äänissäkään radiota lukuunottamatta ole valittamista. Ohjaustuntuma arcadeotteestaan huolimatta sopii todella hyvin ainakin omaan makuuni, tietenkin ilman ajoapuja. Hyvälle siis tuntuu ja kyllä tuolla trooppisessa havajin saaristossa kruisailee paljon mieluummin kuin PGR:n kaupunkiympäristössä. Toki pelissä on myös ongelmansa, mutta kyllä ne kestää, kun muuten niin hyvä kokonaisuus on saatu kasaan. Toi onlinen kokoaikainen läsnäolo tuo myös omasta mielestä kivan lisävivahteen peliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Test Drive Unlimited

Kyllähän tuo on erittäin hyvä. AIkaan olen nyt vissii pelin parissa kuluttanut n.40h. Kaikki kelloa vastaan- kisat ajettu ja nopeus kisat myös. Nyt vielä 4 kisaa niin sitten kaikki kisat ajettu ja sitten niitä autonkuljetuksia sun muuta ajelemaan.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Mistä saa ostettua VW Golffiin vanteita? :confused: Ja kuinka löytää Around the crater -kisan?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Juu ostin myös pelin, olen nyt pelannut kaks päivää, mittarissa taitaa olla about 600 mailia achievementtejä about 14. Saleeni tallissa. : D Mutta nyt viikon lomalle!
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Kannataako tätä peliä ostaa yksinpelin takia? Entä millainen on pelata ratilla+polkimilla / minkä merkkiset ?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

ziggyx sanoi:
Kannataako tätä peliä ostaa yksinpelin takia? Entä millainen on pelata ratilla+polkimilla / minkä merkkiset ?
Ei... Tai en siis ainakaan itse ostais. Aika surullinen toi yksinpeli... Et kyl se muitten kans ruisailu tekee TDU:n. Rateist en tiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Test Drive Unlimited

HeHee
Seiskas oli arvostelu Test Run Unlimitedistä ku ne tarkoitti tätä peliä, mut anywa oon kuullu että ei oo oikein hyvä peli pelkällä yksinpelillä?
Kannataako ostaa jos ei pelaa livessä ollenkaan???

EDIT: ja heti huomasin, että n. 10cm ylempänä olisi ollut vastaus kysymykseeni...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

FindRb sanoi:
HeHee
Seiskas oli arvostelu Test Run Unlimitedistä ku ne tarkoitti tätä peliä, mut anywa oon kuullu että ei oo oikein hyvä peli pelkällä yksinpelillä?
Kannataako ostaa jos ei pelaa livessä ollenkaan???

EDIT: ja heti huomasin, että n. 10cm ylempänä olisi ollut vastaus kysymykseeni...

Noo se nyt vaan on mun mielipide... Muutenkin 100:n pelitunnin jälkeen on alkanut kypsyttää koko peli. Viimeksi pelannu joskus pari viikkoa sitten. Täytyy kattoo jos niistä DLC autoista sais uutta potkua peliin (Countach ja F40).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom