Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Tuo Ekitus vois olla vähä aktiivisempi tai vastailla johki viesteihi edes välillä perkl :D
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louisilla vastassa vielä eepin San José ja LEIJONAN Deetroit. Huomenna klo 16.30-18.30. Passaako?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louisilla vastassa vielä eepin San José ja LEIJONAN Deetroit. Huomenna klo 16.30-18.30. Passaako?



joo passaa hyvin.oon plegel sillo niin tuu psn chattii huutelee..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

makee678, kerkeetkö tänään tuossa klo 21 pintaan peleille. Saataisiin pelata tuo meidän peli ennen syklin vaihtoa. Meinasin sillon pelata konetta vastaan, kun sut oli poistettu gm tehtävistä väliaikaisesti, mutta päätin että oottelen että tuut takaisin niin mukavampaa. Nyt vähän toki harmittaa jos ei saada tuota peliä sovittua.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sykli vaihdettu seuraavaks KE 1.5 klo 21-22 välillä

- Komitsar -
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sykli vaihtuu. Seuraavaks sihte Ke 8.5 noin 20-22 välillä.

- Tsaari -
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Speedcell ja tmslash vastaan vie ainaki oli? Vois enne Suomi pelii ottaa??
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louis tänään peleillä klo 17.00->

Pelit jäljellä:

vs Edmonton
vs Anaheim
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Anaheim Huomenna Klo:17 jälkeen paikalla aina Suomen peliin saakka.Ja jos yksikin pelaa vielä mun botteja vastaan,niin lopetan tän pelleilyn.Nyt kahdessa syklissä ollut niitä aika vitusti!
Käsittääkseni se oli tuntia ennen syklin vaihtoa sallittua joo ja en oo vaihtamassa asetuksia,niin ettei se ois mahdollista.Oma vika vois joku älypää lohkaista :mad:

Ei vaan se on loppu nyt!! Ryan telottu ulos ja 24 pelii sivussa.Heitä mut pois liigasta ja mitään vittuiluja on turha pistää!
Hyvä kesää kaikille ja onnea peleihin!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sykli pelattu.

1. Vancouver
2. Chicago
3. Carolina
4. Anaheim
5. Karvalakit

6.Detroit
7. Edmonton
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Nyt oon pohtinu vähän aikaa tässä, ja nyt päätin että saa riittää. Syynä on seuraava:

Olen vähän aikaa yrittänyt pelata ja tehdä maaleja tavoilla, joita ei ole rannari etuyläpesään/läpiajossa oikea-vasen-maali. Korostan nyt, että kenenkään vastustajan pelityyli ei ole syynä eroamiseen. Itse kyllästyin samanlaisten maalien tekemiseen, halusin kokeilla pystyykö peliä pelaamaan "toisella" tavalla. En tiedä osaanko selittää tätä nyt oikein, mutta kaikille "bugimaalien" valittajille, se ei ole pelaajan vika, se on pelin vika että niitä tehdään. Kun maalin tekeminen on tehty niin helpoksi tietyillä tavoilla, ja käytännössä lähes mahdottomaksi muilla tavoilla, niin kyllä se ottaa pannuun. Molarit ottaa poikkarin poikkarin poikkarin laukauksen kuin vettä vaan, mutta se laukaus sinne samaan kohtaan yläpesään uppoo yhdeksän kertaa kymmenestä. Ja sitten ne taklaukset: yksinläpi vastustaja koskee, ja kaveri lentää päätyverkosta yli neloislutzilla.. Saatoin unohtaa sanoo jotain tärkeetä, mutta eiköhän asia oo ymmärretty.

Great mess-liigassa voin jatkaa vielä kun se 2 sykliä jäljellä, tässä liigassa vielä joukkueella hyvät mahdollisuudet jatkoon, niin haluan antaa sen jollekin joka sen haluaa.

Kiitos peleistä, ensi vuonna olen mukana taas, jos mukaan otetaan. :)
 
Ylös Bottom