Vastaus: TGCL - The Great Champions League
Nyt oon pohtinu vähän aikaa tässä, ja nyt päätin että saa riittää. Syynä on seuraava:
Olen vähän aikaa yrittänyt pelata ja tehdä maaleja tavoilla, joita ei ole rannari etuyläpesään/läpiajossa oikea-vasen-maali. Korostan nyt, että kenenkään vastustajan pelityyli ei ole syynä eroamiseen. Itse kyllästyin samanlaisten maalien tekemiseen, halusin kokeilla pystyykö peliä pelaamaan "toisella" tavalla. En tiedä osaanko selittää tätä nyt oikein, mutta kaikille "bugimaalien" valittajille, se ei ole pelaajan vika, se on pelin vika että niitä tehdään. Kun maalin tekeminen on tehty niin helpoksi tietyillä tavoilla, ja käytännössä lähes mahdottomaksi muilla tavoilla, niin kyllä se ottaa pannuun. Molarit ottaa poikkarin poikkarin poikkarin laukauksen kuin vettä vaan, mutta se laukaus sinne samaan kohtaan yläpesään uppoo yhdeksän kertaa kymmenestä. Ja sitten ne taklaukset: yksinläpi vastustaja koskee, ja kaveri lentää päätyverkosta yli neloislutzilla.. Saatoin unohtaa sanoo jotain tärkeetä, mutta eiköhän asia oo ymmärretty.
Great mess-liigassa voin jatkaa vielä kun se 2 sykliä jäljellä, tässä liigassa vielä joukkueella hyvät mahdollisuudet jatkoon, niin haluan antaa sen jollekin joka sen haluaa.
Kiitos peleistä, ensi vuonna olen mukana taas, jos mukaan otetaan.