Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Näkyykö Bostonia tänää onlines?, sais viimesenki pelin pelattuu.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

winnipeg tentin jälkeen vapaa 12 eteenpäin matsit pois alta

ps. 2x washington mut sil ei viel gm:ää... millo syklit vaihtuu?

Keskiviikko tais olla deadline. Mut tosiaa washington saapuu maanantaina vasta liigaan. Netti aukiaa sillon joten ootellaa rauhassa häntä. Mut mielellää vaihtaisin jo sillo maanantaina syklin että toivotaa että washington saa pelinsä pelattua nopeesti sillo.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Philadelphia pelannu syklinsä alta pois! ps.ihmetyttää vähän miten noi avojäällä tapahtuvat selästä taklaamiset menee tuomareilta läpi sormien esim. briere pääs yksin läpitte vastustaja tulee takaanta antaa kovan niitin selkään tuloksena ei jäähyä ja briere loukkaantu nii ja tää ei ollu valitusta vaan silkkaa ihmetysta koska säännöthän samat kaikille pisti noi vaan silmään :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

En oo päässy pelaa viel yhtäkään pelii ku ikinä ei tunnu olevan vastustajat onlinessa samaan aikaan kuin minä, vastassa siis : Rangers,Capitals,Ottawa,Boston:rolleyes:
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

ai niin sinne foorumille oli tehty se syklin kuittaus unohin koko jutun :) noo nyt o käyty kuittaamas :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

En oo päässy pelaa viel yhtäkään pelii ku ikinä ei tunnu olevan vastustajat onlinessa samaan aikaan kuin minä, vastassa siis : Rangers,Capitals,Ottawa,Boston:rolleyes:


Jos niitä pelejä koittas sopia vaikka täällä yv:nä tai psn niin sitte saattaski löytyä vihuja.. ;)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Missä viilettää rangersien jamppa? Sitä vaille sykli valms mut ei oo näkyny kolmeen päivään. Millos kerkeisit tulla peleille?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Carolinalla jälellä Vancouver, millonhan mahd. paikalla. Carolina huomenna klo 13 eteenpäin aina iltamyöhään odottelee ohjain kädessä.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Tänää netti saapui uutee osotteesee niin Washingtoni valmis alottaa sitten liigan:) kuha pääsis kirjautuu tonne huoltokatkost läpi
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Andrem1fin ollaan menty vissiin aika lahjakkaasti ristiin. Voisitko kertoa pääsisitkö millon pelaan kun ei huvittaisi tuota peliä heti ensimmäisessä syklissä laittaa simuun?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Moneltako mahtaa olla syklin vaihto? Pääsen pleikalle ite vasta tuosa varmaan 22 et mahtaako mennä simuun tuo vimonen peli? Olis myös yks treidi hyväksyttävänä mutta kun kiirettä tuntuu pukkaavan tällä viikolla.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Toki sitä joutaa venaamaa jos tietää että sielä o peli kesken/sovittu pelattavaks.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

No ei oo varsinaisesti pelii sovittuna kun ei toi andrem1fin oo mulle vastannu mitään kertaakaan kun oon kysyny et millon pelataan. Mutta treidi pitäisi keretä hyväksyä.
 
Ylös Bottom