Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Wsh kans illal tulloo pelailee:) varmaa nhl tulee kans katottuu nih yöhön asti pelailen
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Korkki auki, tuskin pelaan tänän, i morgon igen.. Radiosta pauhaa guns n roses ja aurinko paistaa, maistuu...
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Syklistä puuttuu Grezky/Phoenix ja jekkis13/Nashville, ehdittekö millon pelaan?

Itellä vähän kiireitä, tuun pyörähtää onlinessa illalla, ehdotuksia tänne niin voin tulla sitten pelaan.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

itseltä puuttuu syklistä enää nashville/jekkis.. itse pystyn tänään pelaamaan oikeestaan mihin aikaan vaan puuttuvan pelin jos jekkikselle käy?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Millonhan mahtaisi olla NJ:n gm paikalla niin saataisiin pelit pelattua? Car arkipäivisin paikalla n klo 17 jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Grezkyyn Phoenix puuttuu myös täältä, sekä jekkis13:n Nashville jota vastaan oma netti katkes 3.erässä...
Millonkas kerkeisitte? Grezkyä en oo nähny online koko syklin aikana...
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Jaa, no sitten on käyny vaan huono mäihä ettei olla osuttu samoihin aikoihin online. Joka tapauksessa hieman "inhimillisemmät" ajat sopis meikälle paremmin, esim. 20-22
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Mä (Nashville) oon seuraavan kerran paikalla huomenna, arviolta n. klo 17.00 eteenpäin ja niin pitkään, kun on tarvis. Pari peliä tais jäädä ja Chicagoa vastaan kolmatta erää se 12 minuuttia pelaamatta.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Mä (Nashville) oon seuraavan kerran paikalla huomenna, arviolta n. klo 17.00 eteenpäin ja niin pitkään, kun on tarvis. Pari peliä tais jäädä ja Chicagoa vastaan kolmatta erää se 12 minuuttia pelaamatta.

Joo, sillon nähään. Käykö että pelataan se peli kuitenkin alusta, tilannehan oli mulle 3-1? Ei jaksais alkaa ootteleen koko peliä.

T: Chicago
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Mamuu eli Leijona1986 vastaan yksi peli jäljellä ja tänään duunissa klo.21 asti, joten peleillä aikaisintaan. klo.21:30

t.Vancouver
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Minnesota kaipailis vikaa peliään.
Vastassa tampa bay
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

AndreM1Fin kaipailisin paikalle oon nyt päivystelly eilisen ja tänpäivän aikaan 10h ja kaveripyyntöö laitettu ei hyväksy ja erään muun käyttäjän taholta laitettu myös et koska vois pelata minuu vastaa koska hänet hyväksyny ni ei vastausta,voihan olla et pahasti menty ristii mutta ois kiva saada toi syklin viimonen peli pois kuleksimasta ja tänäähän vaihtunee syklikin!?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Onko tää Phoenixin Grezkyy täällä foorumilla? Oletko illalla tulossa peleille? ite oon valmiina pelaan aina 22 asti, vaikka en online olekaan. t.chicago
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Liigaan etsitään 1peluria sekä muutamaa jannua varalle. 3paikkaa yhteensä vapaana 3liigassa kiinnostuneet yhteyttä yv:eellä meikäläiseen!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sykli vaihdettu 3syklin DEADLINE 20.3 noin klo.23

12peliä meni simuun
:mad: vastatkaa nyt jumalauta niihin viesteihin mitä teille täällä tai pleikkarilla laitetaan ei voi olla niin vaikeeta. Toimivan liigan ELIN EHTO ON EDELLEENKIN INFORMAATIO!!!

Dallasin uusi GM monelle jo tuttu joza87
.

Terkkuja lähettelee KOMITSAARI
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Vancouverilla viime peleissä hajonnut tähtiukot oikein huolella. Pistää miettimään laittaako loukkaantuneet halvemmalla myyntiin..
4peliä ja injuriin: Giroux 20peliä, Kesler 20peliä, Kassian 35 peliä (simus), Ovechkin 3 peliä..
Monia varmasti hymyilyttää tähtisikermän särkyminen ja suon sen ilon muille.

Illalla olisi tarkoitus pelata ainakin speedcellin Loseja vastaan, n.klo.22 aikaan... voi olla, et vähän heittää puoleen toiseen.
 
Ylös Bottom