Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Vancouverilla viime peleissä hajonnut tähtiukot oikein huolella. Pistää miettimään laittaako loukkaantuneet halvemmalla myyntiin..
4peliä ja injuriin: Giroux 20peliä, Kesler 20peliä, Kassian 35 peliä (simus), Ovechkin 3 peliä..
Monia varmasti hymyilyttää tähtisikermän särkyminen ja suon sen ilon muille.

Illalla olisi tarkoitus pelata ainakin speedcellin Loseja vastaan, n.klo.22 aikaan... voi olla, et vähän heittää puoleen toiseen.

Laitappa Giroux halpa tarjoust wsh päin :))
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

AndreM1Fin kaipailisin paikalle oon nyt päivystelly eilisen ja tänpäivän aikaan 10h ja kaveripyyntöö laitettu ei hyväksy ja erään muun käyttäjän taholta laitettu myös et koska vois pelata minuu vastaa koska hänet hyväksyny ni ei vastausta,voihan olla et pahasti menty ristii mutta ois kiva saada toi syklin viimonen peli pois kuleksimasta ja tänäähän vaihtunee syklikin!?

Jees sori... oli muutama yö putkeen töitä ja vaimo & kersa kipeinä ni ei paljo ol tarttenu pohtii koko pleikkaria.
Poika käynnistää pleikkarin ain välil, mut jos olen oikeesti online ni olen kyllä siellä tsätissä.
jatkossa kerkiän paremmin, huomenna tuun n.21 ->
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Vanvouverilla syklistä enää jäljellä liuku31, onko äijästä mitään tietoa kellään tai ottaisitko yhteyttä milloin voit pelata? psn: tikru11
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

OTTAWAL Huutais viel Florida,Boston ja Toronto! Millo ois mahdollist pelata ?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

panttereilla kostea viikonloppu joten ei uskaltanut pelejä pelailla, tänään linjoilla 18 eteenpäin.. vancouver, edmonton ja ottawa jäljellä..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

panttereilla kostea viikonloppu joten ei uskaltanut pelejä pelailla, tänään linjoilla 18 eteenpäin.. vancouver, edmonton ja ottawa jäljellä..

Pelataan illalla peli pois. Pikku jurrissa on aina hyvä pelata, kankkuses en oo kokeillu T.Canukkien gm
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

leijona päivystää minnesotaa vs 2x eli psn aivot-on nimimerkkiä ja new jerseyä psn jukebox17.linjoilla oon koko päivän...
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Liigoihin etsitään varapelaajia jos kiinnostaa niin yhteyttä meikäläiseen yv:eenä!! 3 Liigaa pyörii "alaisuudessani" joten luultavasti varalla ei kauaa tarvitse olla. 1-2paikkaa avoinna todnäk heti. Eli jos kiinnostaa yv:eetä eepi:lle!


 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Meikältä puuttuu pelit vielä jounism:n Coloradoa ja eepin San Josea vastaan.
Millon saatas pelit hoidettua?

Itse olen online tänään n. 19-21, huomenna melkein koko ilta klo 17 eteenpäin.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Meikältä puuttuu pelit vielä jounism:n Coloradoa ja eepin San Josea vastaan.
Millon saatas pelit hoidettua?

Itse olen online tänään n. 19-21, huomenna melkein koko ilta klo 17 eteenpäin.

Hai Lauma ei oikee uskaltas enää pelaa sua vs =( mutta otetaa tänää illalla peli alta poijjees.. =)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Hai Lauma ei oikee uskaltas enää pelaa sua vs =( mutta otetaa tänää illalla peli alta poijjees.. =)

Juu yritetään tänään ottaa, äsken koitin mennä online niin valitti että joku huolto kesken, saas nähä toimiiko vielä tänään. Kokeilen uudestaan jossain välissä, ja vaikka tänään ei pystyis, niin huomenna on ainakin meikäläisellä aikaa koko ilta. :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Meneekii huomiselle lährössä just kuntokiekkoilee mut huomee aikaa..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sinitakkiset linjoilla tänään kello 17 etiäppäin aina sinne iltamyöhään asti! Vastassa oli muistaakseni Buffalo, Los Angeles, St. Louis, Nashville x2 sekä Dallas. Mikäli muut kuin SPEEDCELL ei tänään pääse myllyttelemään, meikäläisellä on ainakin huomenna käytännössä koko päivä aikaa (vapaapäivä) pelailla, kun taas lauantaina ja sunnuntaina kumpanakin päivänä linjoilla klo 19 eteenpäin...
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Voi ttu mitä paskaa... Tein viime syklissä treidin Edmontonin ( AeonChase ) kanssa, ja odotin innolla syklin vaihtoa, että pääsen laittamaan Hemskyn ja Bäckströmin ykköskentän uusiksi vahvistuksiksi.. Noh eipä siinä mitään tänään, kun olin menossa rukkaamaan ketjut kuntoon,niin Hemskyä ei löydy mistään..kunnes kävin katsomassa loukkaantumisraportin ja ruutuun pamahti : " A. Hemsky, murtunut jalka, 49 peliä sivussa " ....Todella reilua ! Eipä siinä.. Pistetään Frolovia ykköseen..onhan se ihan Hemskyn tasoa :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Chicagoa saa tulla haastamaan koko päivän. En välttämättä koko aikaa jaksa pleikalla päivystää niin tänne viestiä niin huomaan. Parhaiten saa yhteyden psn chatin kautta.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

kuinka tampa ja washington ehtis pelaan? sais syklin ajoissa valmiiks..
 
Ylös Bottom