Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

En otakkaan. Ärsyttää vaan suunnattomasti sinun kaltaisesi ihmiset, jotka pilaavat muiden peli-ilon.

Eihän tätä tosissaan oteta! :) mutta tuollaiset minnesotan sankarit juuri tulee ja pilaa senn peli-ilon toisilta nih miksi edes pitää osallistua tälläseen liigaan, kun on tuollaine luovuttaja tyyppi valmiiksi :D
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Ottawan Tiedotustilaisuus:

Ois pelejä 4 vielä (Calgary,Oilers,Canucks,Rangers) huomenna lähen Tallinnaan ja tuun sunnuntaina takas et sit illast peleillä :) ja toinen asia .. itselläni hajosi pää totaalisesti puolustaja numero #65 Erik Karlssoniin joka on kaupan ja lähtee ku homo ****** päältä joukkueestani suht hyvän tarjouksen tullen!

Terveisin : Hegyttaja Ottawan GM!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Speedcell "rentoa kiekkoa" :D joo mut on toi kyl perseestä, toivottavasti löytyy minnesotalle uus gm.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Kotiuduttu Virosta ja tää ukko on niin rikkipoikkiväsyny ettei avaa ees pleikkaa tänään! rankkoja noi risteilyt.. eli huomenna peleillä ! RISTUS MIKÄ REISSU!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Tänään Ottawa tästä hetkestä eteepäin iltaan saakka -> nii kaua ku silmät pysyy auki :D et huutelua pleikkarilla vaan
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Carolinalta uupuu Colorado, Winnipeg, New Jersey ja Toronto, millon herrat paikalla?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Nautaeläin psn: nautaelain on uusi Minnesotan GM Tervetuloa!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Toronto enää pelaamatta buffalolla. Millon kalski pääsee miekkailemaan? Itse illasta tänään ja huomenna linjoilla.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Islanders tulee onlineen tänään illalla, tosin illan futismatsi voi sotkea kuvioita hieman. Huomenna sitten loput matsit! :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Rangerssia vaille valmis Ottawan sykli millo pääsisit peleille Mr.Rangers ?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Ilmotelkaas Calgary, NY Rangers ja Minnesota millon teille sopii pelit? Mulle sopii tänään tai huomenna 16.30 jälkeen. Ilmotelkaa tänne niin osaan tulla peleille oikeaan aikaan. Koko iltaa ei tuolla onlinessä jaksa roikkua. Calgaryä vastaan oli 2 peliä.

t. St.Louisin GM
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Millonkohan Phoenix aikoo tulla pelaamaan pelit alta pois? Laitoin sulle viestiä maanantaina pleikkarin kautta, muttet vissiin huomannut sitä..

t. Columbus
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Chicagolta puuttuu syklistä vielä
-montreal/Sluibailija
-new jersey/jukepox17

Itse olen illalla tavoitettavissa chatista.

EDIT: Montreal hoidettu, New Jersey puuttuu enää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

ei myöskään taida wpg:n gm:ää enää pelailut kiinnostaa, eikä myöskään viesteihin vastailut, vaihtoon.
 
Ylös Bottom