Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Komissaari pahoittelee myöhästynyttä syklin vaihtoa menen vaihtamaan nyt sen kello (02.58) eli myöhästymistä 4h siitä syytän emännän ruottista tulleita sukulaisia kun piti erästä poikaa opettaa juomaa wiskiä.. Hyvin näytti osaavan.. Mutta tosiaa jos vihjaatte komissaarille astikka jos ette saa yhteyksiä joihinkin kavereihin tässä tapauksessa viitataan Andreen ja juuddoon niin hihkaskaapas tänne astikka niin koitetaan kysellä mikä on meininki liigan suhteen..

Seuraavaksi pyöritellään sykliä 10.4 Keskiviikkona 23-24välisenä aikana. Sillo ei kait pitäs ketää olla kyläilemässä..

- Komitsaari -
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Eepi voisit myös vielä vähän painii sen kalskin kanssa, että se tulis pelailee :D Meni nyt sitä vastaan simuun kun ei pariin päivään näkyny ja vielä ois fdl:sä tuplat sitä vs.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Terve! Pahoittelut että mulla jäi viime sykli vähän epäaktiiviseksi, tapahtui pääsiäisen jälkeen muutama odottamaton asia enkä päässyt kotiin ennen tätä aamua.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Terve! Pahoittelut että mulla jäi viime sykli vähän epäaktiiviseksi, tapahtui pääsiäisen jälkeen muutama odottamaton asia enkä päässyt kotiin ennen tätä aamua.

Kuulostaa ihan siltä, että oisit putkassa ollut viime päivät.. :)
Mutta hyvä kun palasit ja toivotaan. että ei ollut mitään kovin vakavaa ja nyt taas kympillä mukana.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Vancouverilla mukava seitsemän syklin peli, vastassa mm. Calgary *2, San Jose, Minnesota, St.louis ja pari muuta mitä ei muista.
Tässä kun selailin foorumin änäri ketjuja niin muistui viime yön uni mieleen:

Siinä komissaari eepi oli laittanut mulle vihaisen viestin, koska olin jossain viestissä kutsunut häntä herr komissaariksi, minkä oli unessa katsonut viittavan saksanmaalle ja Aatu Hitleriin. Lisäksi oli mustalla kirjoittanut kielioppivirheitä mitä teksteissäni on.
Että tällaiset unet täällä...
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Vancouverilla mukava seitsemän syklin peli, vastassa mm. Calgary *2, San Jose, Minnesota, St.louis ja pari muuta mitä ei muista.
Tässä kun selailin foorumin änäri ketjuja niin muistui viime yön uni mieleen:

Siinä komissaari eepi oli laittanut mulle vihaisen viestin, koska olin jossain viestissä kutsunut häntä herr komissaariksi, minkä oli unessa katsonut viittavan saksanmaalle ja Aatu Hitleriin. Lisäksi oli mustalla kirjoittanut kielioppivirheitä mitä teksteissäni on.
Että tällaiset unet täällä...

Hahhah :D Tuollaista painajaista ei kyllä toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. Kai heräsit hiestä märkänä omaan kiihtyneeseen sydämen sykkeeseen?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Panttereilla tähän sykliin:
Boston
Rangers
Nashville
Tampa
Montreal

Kuinka herrat ehtii peleille? Tänään pleikkari huutaa hunajaa aina 21 asti..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Nashville on huomenna koko illan paikalla (tuun treeneistä tänään vasta 23 pintaan, joten jos on jotain yökyöpeleitä niin ehdin kyllä siinä puolenyön kieppeilläkin pelailemaan).

P.S. Shea Weber on terve - vapiskaa, tai laittakaa treidiehdotuksia tulemaan. ;) Hyökkäyspäähän haussa edelleen ykkösketjun materiaalia. Rinteen kauppaamista harkitaan myös.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Syklistä jäljellä Vancouver, st.Louis, Detroit, Phoenix ja Winnipeg. Kaksi jälkimmäistä ei varmaan taaskaan ilmaannu pelejään pelaamaan, mutta muille: tänään olen linjoilla ainakin sinne kymppiin asti ja huomenna sitten klo 14 eteenpäin
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sellane nopeahko kysymys, että mitä voi tehdä estääkseen vastustajan pääsemästä yksinläpi suoraan aloituksesta, jossa vastustaja puskee eteenpäin ja sitoo aloittajani? En tiedä onko se joku bugi, kun vastustaja näin aloittaa, niin en saa puolustajiani ohjaukseen ollenkaan ja kaverin jantteri painaa siitä sitten vain pakkieni ohi, jotka hienosti nousevat vain ylöspäin. Siinäpä sitten tiedät kun alotukseen kyyristyt että kaveri on varmassa yksinläpitilanteessa joka kerta. Onhan se ny suoraan sanottuna perseestä sellane. Joka ikinen alotus. Ittekkin koitan puskea eteenpäin, niin joskus voitan, useimmiten en. Kiitos.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sellane nopeahko kysymys, että mitä voi tehdä estääkseen vastustajan pääsemästä yksinläpi suoraan aloituksesta, jossa vastustaja puskee eteenpäin ja sitoo aloittajani? En tiedä onko se joku bugi, kun vastustaja näin aloittaa, niin en saa puolustajiani ohjaukseen ollenkaan ja kaverin jantteri painaa siitä sitten vain pakkieni ohi, jotka hienosti nousevat vain ylöspäin. Siinäpä sitten tiedät kun alotukseen kyyristyt että kaveri on varmassa yksinläpitilanteessa joka kerta. Onhan se ny suoraan sanottuna perseestä sellane. Joka ikinen alotus. Ittekkin koitan puskea eteenpäin, niin joskus voitan, useimmiten en. Kiitos.

Kyllä. Kyseessä on pelin suurin bugi. Leftin pelaajalla aloituksen alku OT vasen VT alas - aloitushetkellä OT alas ja VT vastustajan aloittajan kätisyyden mukaan joko vasen tai oikea(rightin aloittajalla OT oikea alussa). Tuolla sen saa ainakin hc-asetuksilla vältettyä sen läpiajobugin melkein 100%:sesti - oletuksella ja normaalilla tietokoneen apu heittelee vastukselle almuvoittoja välillä enemmän ja välillä vähemmän. EA vois kastroida sen idiootin joka tuon on peliin saakka päästänyt - miksi tappaa taito aloituksista?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louis voi ottaa tänään pelejä klo 17.00-21.00. Kattelen varmaan sm-liigaa siinä välissä, mut voin tulla pelaamaan matsit myös sm-liiga pelien aikana. Kunhan ilmottelette millon teille sopii. Vastustajina on vielä:

Phoenix x2 (tätä kaveria ei ole näkyny vähään aikaa. Onko vielä jatkamassa?)
Vancouver
Dallas
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Sellane nopeahko kysymys, että mitä voi tehdä estääkseen vastustajan pääsemästä yksinläpi suoraan aloituksesta, jossa vastustaja puskee eteenpäin ja sitoo aloittajani? En tiedä onko se joku bugi, kun vastustaja näin aloittaa, niin en saa puolustajiani ohjaukseen ollenkaan ja kaverin jantteri painaa siitä sitten vain pakkieni ohi, jotka hienosti nousevat vain ylöspäin. Siinäpä sitten tiedät kun alotukseen kyyristyt että kaveri on varmassa yksinläpitilanteessa joka kerta. Onhan se ny suoraan sanottuna perseestä sellane. Joka ikinen alotus. Ittekkin koitan puskea eteenpäin, niin joskus voitan, useimmiten en. Kiitos.


Itseäni vituttaa tuo kanssa, mutta minkäs teet. Itse ratkaissut sen sillä, että otan välillä veskan haltuun kun 100% ne kaverit yrittää rysty-kämmen harhautusta, saa aika usein torjuttua..
Eniten mua vituttaa kuitenkin se, että kun menee taklaamaan niin kaveri pistää suojauksen laitaa vasten.. Se sylettää, kun sais hyvän pommin..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Mulla tais Vancouver ja Buffalo olla enää joten tulkaas ihmeessä pelailee jossai välissä :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Aukasin jo korkin hyvissä ajoin,niin jos sattuu kiinnostaa helpot pisteet Bostonista ni 12 jälkeen varmaanki saa helpoimmin :D

Jos satun oleen psn niin viestiä vaan,eksyn chattii kyllä jos muistan/näen vielä eteenpäin edes toisella silmällä :)

Vihuista ei oo nyt ulkomuistista mtn hajua.

Kippis!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Hupsista väärä liiga :D Tapahtuhaa se viimenää mitä on ootettu =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom