Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Washingtonil vie 3 pelii jälel,, täs oon aina päivystelly varmaa eri aikoihin ku vastukset, ku ei oo osunu samaa aikaa. Florida,wpg,blues? 4 päewän yötyöt alkaa ni aika päivisin wsh vois pelailla sit
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Otetaanko jontte tos 30min pääst peli? sit toinen vaihtoehto menee tonne iltaan vasta, mikä sulle ei ilmeisesti käy?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louis tänään peleillä klo 16.30-20.00 ja seuraavan kerran keskiviikkona samoihin aikoihin. Tiistaina en kerkeä pelamaan.

Vastustajina vielä:

Jontte/Washington ja Mediapunta/NY Islanders


 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Chicagolta puuttuu syklistä seuraavat pelit:
-Minnesota
-Calgary

Milloin olisitte peleillä? Itsellä koko päivä aikaa pelata ja luultavasti olenkin pleikalla varsinkin illasta, mutta en koko aika jaksaisi päivystää siellä, joten mieluiten tänne viestiä niin voidaan sopia aikoja.

T. Chicagon GM
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louis tänään peleillä klo 16.30-20.00 ja seuraavan kerran keskiviikkona samoihin aikoihin. Tiistaina en kerkeä pelamaan.

Vastustajina vielä:

Jontte/Washington ja Mediapunta/NY Islanders


Juu otetaaa heti sit 16.30 :) ni lähen sit jo melkeepä gymille ja töihi:)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Juu, ite kotosalla siinä kuuden paikkeilla niin vois pelata alta pois
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Juuddo ja Mediapunta, eli WPG ja NYI. Millonkas tulisitte buffalon sapeleitten kanssa askiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Chicagolta puuttuu vielä yksi matsi Minnesotaa/aivot-on vastaan. Millonkas oot peleillä poika?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Buffalo tänään kaukalossa viimeistään klo 19, eli WPG ja NYI olisi hyvin mukavaa jos tulisitte pelaamaan pelimme pois, jotta välttäisimme simuloinnin!

Terveisin Pekkalisko
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Mediapunta vois pikku hiljaa ilmoitella meinaako pelailla enää ollenkaan vai milloin tulee paikalle?
Koko syklin ollut pois ja ainakin edellisellä kerralla hienosti ilmoitit poissaolon, mutta mikä nyt on?
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Mediapunta vois pikku hiljaa ilmoitella meinaako pelailla enää ollenkaan vai milloin tulee paikalle?
Koko syklin ollut pois ja ainakin edellisellä kerralla hienosti ilmoitit poissaolon, mutta mikä nyt on?

En nyt sentään koko sykliä ole ollut poissa, silloin tällöin käynyt kääntymässä mutta nyt pari päivää mennyt todella kiireessä! Olen erittäin pahoillani tästä ja tulen tänään paikalle mutta en aivan vielä.

Eeep. Isles pian paikalla!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Eli tosiaan sykli vaihtui eilennä tuossa 24kieppeissä. Uusi DEADLINE on: 3.4 Keskiviikkona 23-24välillä. Toki aikasemmin jos pelit pelattu..

Tässä liigassa vaihtuu todennäkösesti Minnesotan GM ei herra osaa vastata kenellekkään viesteihin niin parempi jättää sitte leikki siihen. Eli jos kiinnostaa Minnesotalla pelailu niin otappa yhteyttä!

- Komitsaari -
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Onko tuon suhteen tehty vielä mitään päätöstä. Minnesotan GM oli eilen koko päivän, illan ja yön onlinessa ja on nytkin, mutta pelaillut kaikkea muuta, kuin NHL ja jokusen kerran privalla kysynyt, koska kävisi peli. Tasan yhden kerran vastasi minulle ja kysyi, että käykö illalla, mutta illallakin pelaili muita pelejä.


Ilmeisesti olisi ainakin uusi GM tilalle laittaa heti.

EDIT: Kysyin nyt käykö peli ja vastasi samantien, että odotteli illalla minua, eikä minua näkynyt, vaikka pelasin pleikkarilla eri pelejä aamu kuuteen asti. Varmaan tosiaan uutta geeämmää huutaa Minnesota.
EDIT2: Nyt suostui pelaamaan.
EDIT3: JUURI NÄIN!!!! VOI V*TTU. Menin toisen erän alussa 3-0 johtoon, kun toista erää pelattu 2.09 ja Minnesotan GM aivot-on päätti sammuttaa koko pleikkarin/poistui ottelusta ja poisti minut kavereista. Toivon todella, että tämä pelleily loppuu nyt ja Minnesotalle saadaan asiallinen GM, mutta toivon myös, että saan sen, mikä minulle tuosta ottelusta kuuluu eli voitto.
EDIT4: Nyt hän on taas pelaamassa FIFA13...


Elä hei ota noin tosissaa mitää peliä :D
Pahoittelut ku jäi kesken,toivottavasti löydätte tuuraajan.
 
Ylös Bottom