Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Otetaanko jontte tos 30min pääst peli? sit toinen vaihtoehto menee tonne iltaan vasta, mikä sulle ei ilmeisesti käy?
St.Louis tänään peleillä klo 16.30-20.00 ja seuraavan kerran keskiviikkona samoihin aikoihin. Tiistaina en kerkeä pelamaan.
Vastustajina vielä:
Jontte/Washington ja Mediapunta/NY Islanders
Juu otetaaa heti sit 16.30 ni lähen sit jo melkeepä gymille ja töihi
Carolinalta uupuu Boston syklistä, millon henni paikalla?
Mediapunta vois pikku hiljaa ilmoitella meinaako pelailla enää ollenkaan vai milloin tulee paikalle?
Koko syklin ollut pois ja ainakin edellisellä kerralla hienosti ilmoitit poissaolon, mutta mikä nyt on?
Onko tuon suhteen tehty vielä mitään päätöstä. Minnesotan GM oli eilen koko päivän, illan ja yön onlinessa ja on nytkin, mutta pelaillut kaikkea muuta, kuin NHL ja jokusen kerran privalla kysynyt, koska kävisi peli. Tasan yhden kerran vastasi minulle ja kysyi, että käykö illalla, mutta illallakin pelaili muita pelejä.
Ilmeisesti olisi ainakin uusi GM tilalle laittaa heti.
EDIT: Kysyin nyt käykö peli ja vastasi samantien, että odotteli illalla minua, eikä minua näkynyt, vaikka pelasin pleikkarilla eri pelejä aamu kuuteen asti. Varmaan tosiaan uutta geeämmää huutaa Minnesota.
EDIT2: Nyt suostui pelaamaan.
EDIT3: JUURI NÄIN!!!! VOI V*TTU. Menin toisen erän alussa 3-0 johtoon, kun toista erää pelattu 2.09 ja Minnesotan GM aivot-on päätti sammuttaa koko pleikkarin/poistui ottelusta ja poisti minut kavereista. Toivon todella, että tämä pelleily loppuu nyt ja Minnesotalle saadaan asiallinen GM, mutta toivon myös, että saan sen, mikä minulle tuosta ottelusta kuuluu eli voitto.
EDIT4: Nyt hän on taas pelaamassa FIFA13...