Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Pelejä löytys !!
Nashville
Pittsburgh
Carolina
Chicago
Toronto
Ottawa
Tamba Bay. Millos pelataa ??
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Chicago tulossa siinä 18 pintaan pyörimään. Chat-huoneesta saa kiinni.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Tallinnasta kotiuduttu ja liigaan löytyi lahden takaa Phoenixille gm: superande aka chillande.
Eli Phoenixia vastaan ei pelata koska uusi gm hyväksytty liigaan.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Onko vapaita joukkueita?

Laitan sut varalle, olet siis ensimmäisenä joka saa jengin sen vapauduttua.
Fantasy dream liigassa olis 6paikkaa auki jos sinne haluat kakkoskaudelle, kausi alkaa näillä näkymin alkuviikolla.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Tallinnasta kotiuduttu ja liigaan löytyi lahden takaa Phoenixille gm: superande aka chillande.
Eli Phoenixia vastaan ei pelata koska uusi gm hyväksytty liigaan.

Uusi Phx gm palauttaa minulle sitten ystävällisesti W.Wolskin :)) kiitoss
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

St.Louis Blues seuraavan kerran sunnuntaina peleillä. Tulkaa sillon haastaa jos uskallatte. En muista ketä oli vastassa, eikä kyllä kiinnosta voitan kumminki. #selkäsauna #warmawoitto #kehumattaparas
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Toronton Kalski vissii lopetannu koko pasqan? Ei oo vähää aikaa näkyny? Jekkikse Nashville ? Millos sulle passaa??
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Morjesta. Olen lähettänyt TGCL-liigaan siis pyynnön ja olen tuleva Phoenixin GM. Tää GM-connected on uutta mulle, mutta tuskin menee kauaa, että ton oppii. Pelin ääressä olen hyvin usein, kun ei mitään hommaa ole juuri nyt. Että pelit kyllä kykenen pelaamaan ajallaan ja noin. Vähän takkuilee tää homma siltä osin, että mulla tällä hetkel vaan yks nettijohto, mutta asiaan tulossa alkuviikolla muutos.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Olit kerennyt menemään offline 15min sitten. Käykö tänään 2230 eteenpäin? Jos ei niin huomenna tarkoitus pelata STL vastaan niin samaan syssyyn voisin sitten pelata myös MIN vastaan niin saisi sykli pakettiin.

siinä 22-23 paikkeilla voin tulla ihan hyvin pelaa tänää pelaa
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Morjesta. Olen lähettänyt TGCL-liigaan siis pyynnön ja olen tuleva Phoenixin GM. Tää GM-connected on uutta mulle, mutta tuskin menee kauaa, että ton oppii. Pelin ääressä olen hyvin usein, kun ei mitään hommaa ole juuri nyt. Että pelit kyllä kykenen pelaamaan ajallaan ja noin. Vähän takkuilee tää homma siltä osin, että mulla tällä hetkel vaan yks nettijohto, mutta asiaan tulossa alkuviikolla muutos.

Morjens ja tervetuloa liigaan toivottaa Washingtonin Gm! Tota yleensä näissä liigoissa ollu tapana palauttaa waiwers listalle joutuneet pelaajat, kun sitä ei ole sinne tarkoittannut, minulla meni W.Wolski sinne ja vanha Phx gm nappas sen sit sieltö niin herrasmies sännöis ois et ne palautettas jos toinen niin haluais :) Toivoo Jontte Capitals :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Morjens ja tervetuloa liigaan toivottaa Washingtonin Gm! Tota yleensä näissä liigoissa ollu tapana palauttaa waiwers listalle joutuneet pelaajat, kun sitä ei ole sinne tarkoittannut, minulla meni W.Wolski sinne ja vanha Phx gm nappas sen sit sieltö niin herrasmies sännöis ois et ne palautettas jos toinen niin haluais :) Toivoo Jontte Capitals :)

Jees, pitääpi siirtää, sen saa ihan vaan vaihdon kautta laitettuu takas?
 
Ylös Bottom