Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGCL - The Great Champions League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Tämä tuntuu taas menevän tähän. Sama juttu oli 2. syklin kanssa. Sykli muuten paketissa, mutta Phoenixia (Grezkyy) ei näy. Taaskaan kyseistä herraa ei ole onlinessa näkynyt neljään päivään. Viimeksikin muistaakseni neljä päivää kyselin, koska mahtaisi olla peleillä. Mikäli Grezkyy luet tämän, voisitko ystävällisesti ilmoittaa, koska ilmaannut paikalle. Olisi nimittäin kaksi peliä sinua vastaan tässä syklissä..

Sama juttu. Sykli muuten valmis, mutta 2x Phoenix on vielä jäljellä. Jos herraa ei kiinnosta tai kerkeä niin jäisi sitten pois. Mieluummin pelaan bottia vastaan kun, että menee simuun. Eniten sylettää noi simuun menneet matsit, kun niissä aina tuppaa tulemaan tappio ja loukkaantumisia:mad:
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Carolinalla syklistä jälellä NSH, ANA ja DET. Mites herrat paikalla. Meikäläistä voi tänään yrittää huudella iltaan asti. Pidän pleikan auki mutta en oo joka sekunti siinä päivystämässä. Paikalla myös tiistai ja keskiviikko illat.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Montrealin GM luovuttaa paikkansa muille.. Ei riitä enään moti tähän, kun tuntuu joku syklissä menevän pelejä simuun ja äijät loukkaantuu.. Sen lisäksi liigan asetukset on aika..persiistä.. =D joka niitistä äijä lentää hirveen voltin..ei maistu:)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Montrealin GM:n pesti auki, lisäksi phoenixin gm grezkyy saa lähteä pian jos ei tänään näy.
Infoa liigoista laitettu, että löytys gm:iä.
Hesarin etusivu juttu..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

No mites mediapunta? Olin jo voittamasa beliä sinnuu vastaa mutta sulla oli hyvä syy luovuttaa, mutta olisi kiva se voitto sinusta saada viellä:) etten simussa sitten häviä ja loukkaantumisia satelee:/ milloin käyy???
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

No mites mediapunta? Olin jo voittamasa beliä sinnuu vastaa mutta sulla oli hyvä syy luovuttaa, mutta olisi kiva se voitto sinusta saada viellä:) etten simussa sitten häviä ja loukkaantumisia satelee:/ milloin käyy???

Hei c`moon!! Itelläki tappioita satelee tämän tästä ja heikko pää nuppini on lujilla.Ja vaikka saatankin kommentoida pelin jälkeen jotain mautonta,niin ei oo tullut kyl mieleenkään lähtee kesken matsin.
Usko toki on jo mennyt monesti pelin tiimelyksessä,mutta aina oon kuitenkin sätkinyt loppuun saakka vaikka kurat housussa.

Niin ja mullakin ois vielä N.Y Islanders täs syklis jäljellä ja jos meininki on tuollaista niin äkkiä GM vaihtoon.Tai sitten pelaisin mieluusti konetta vastaan,kun nyt jo on pois 4 ykkös/kakkos kentän kaverii.
Vai kestääkö herra Mediapunnan pää vielä pelata??


"Häviäjä ei ole se joka kärsii tappion vaan se joka antaa periksi." -Paulo Coelho-
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Hei c`moon!! Itelläki tappioita satelee tämän tästä ja heikko pää nuppini on lujilla.Ja vaikka saatankin kommentoida pelin jälkeen jotain mautonta,niin ei oo tullut kyl mieleenkään lähtee kesken matsin.
Usko toki on jo mennyt monesti pelin tiimelyksessä,mutta aina oon kuitenkin sätkinyt loppuun saakka vaikka kurat housussa.

Niin ja mullakin ois vielä N.Y Islanders täs syklis jäljellä ja jos meininki on tuollaista niin äkkiä GM vaihtoon.Tai sitten pelaisin mieluusti konetta vastaan,kun nyt jo on pois 4 ykkös/kakkos kentän kaverii.
Vai kestääkö herra Mediapunnan pää vielä pelata??


"Häviäjä ei ole se joka kärsii tappion vaan se joka antaa periksi." -Paulo Coelho-

Olen sitä mieltä, että otetaan käyttöön konetta vastaan pelattavat pelit, jotta ei mene simuun. Eli kaksi tuntia aiemmin kuin syklin vaihto on, niin VOI alkaa pelata konetta vastaan. Eli JOKAISEN pitäisi nyt sallia "salli omaa joukkuetta vastaan pelattavat pelit" -tai jotain vastaavaa siellä lukee, kun on aloittamassa haasteen laittamista. Ja tuota KAHDEN TUNNIN aikarajaa ei rikota. Mikäli noita ei ole laitettu mahdollisimman pian ni potkin liigasta väliaikaisesti ne, jotta muut voivat pelata pelinsä.
Samat kaverit hyvin pitkälti aina näiden huutelujen kohteina.


 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Phoenix lähtee tänään ulos liigasta ja sitten voi pelata bottia vastaan, ei ole löytynyt mutta jos tiedätte jonkun ni Phoenixin Gm paikka auki sekä Floridan.
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Jaaaaa miks florida(minä) on saanu kenkää?? Olis iha mukava tietää..
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Jaaaaa miks florida(minä) on saanu kenkää?? Olis iha mukava tietää..


Tarkotus ei ainakaan ollut, sieltä poistin phoenixin aamulla en muita. Liekö painanu vääräst kohdasta. Vilpittömät pahoittelut ja laita hakemus takasin ni lisään sut heti ku avaan pleikan...
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Enpä osaa puhelmella näitä lainauksia laittaa, mut sain tosta sun edellisestä viestistä vaan sen käsityksen et floridan paikka olis avoinna kanssa.. Mut nou hätä jos ymmärsin vaan väärin, näin aamulla ei vielä yläkerta pelitä täysillä.. :)
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Enpä osaa puhelmella näitä lainauksia laittaa, mut sain tosta sun edellisestä viestistä vaan sen käsityksen et floridan paikka olis avoinna kanssa.. Mut nou hätä jos ymmärsin vaan väärin, näin aamulla ei vielä yläkerta pelitä täysillä.. :)

Sori liuku31, mulla meni liigat sekasin kun mess liigas florida oli lähtenyt. Eli nou hätä en oo potkinu sua pois. Eikä tulis mieleenkään!
 
Vastaus: TGCL - The Great Champions League

Syklin vaihto tänään,koitetaan vaihtaa mahdollisimman aikaisin. n.klo.21-22 jotta komissaari pääsee ajois nukkumaan, kun lähtee viroon huomenna aikaisin aamulla. (Ja ehtii pelata pari peliä)
 
Ylös Bottom