Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Yleisestiottaen aika harmillisen vähän näihin pelinhaku ilmoituksiin vastaillaan, saa useimmiten laittaa vain sormet ristiin ja toivoa et oikeat äijät on onlinessa kun laittaa pleikan päälle...
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Liigoihin etsitään varapelaajia jos kiinnostaa niin yhteyttä meikäläiseen yv:eenä!! 3 Liigaa pyörii "alaisuudessani" joten luultavasti varalla ei kauaa tarvitse olla. 1-2paikkaa avoinna todnäk heti. Eli jos kiinnostaa yv:eetä eepi:lle!


 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Yleisestiottaen aika harmillisen vähän näihin pelinhaku ilmoituksiin vastaillaan, saa useimmiten laittaa vain sormet ristiin ja toivoa et oikeat äijät on onlinessa kun laittaa pleikan päälle...

Näin on ja sitte vaiks jokku heput on onlinessa niin tuntuu väliin se vastauksen saaminen olevan vaikeaa jollei mahdotonta, miks yleensä ilmottautuu liigoihin jos ei viitsi edes vaivautua vastaamaan peli kyselyihin.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Montreal vielä hetken linjoilla mikäli vastustajista joku kerkeis pelaamaan(toronto,columbus,carolina,rangers).
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Zordo vapautetaan Calgaryn GM:än pestistä ja tilalle tulee Zephydra elikkä ei muutaku tervetuloa vaan joukkoon pieneen.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Flyers jäljellä syklistä enää, koska OLDTIMEHOCKEY on linjoilla...

Sharks kaukalossa kello 2040 eteenpäin...
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Arvoitus/kysymys täksi yöksi.... Oi missä oi missä on Flyers!?! Ei kai ny vaan mene simuun tää peli...

c'mon!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sama aihe jatkuu, eli onko Flyers ilmoittanut poissaolostaan... kannattaako tota matsia enää edes odotella?
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sama aihe jatkuu, eli onko Flyers ilmoittanut poissaolostaan... kannattaako tota matsia enää edes odotella?

On ollu kyllä tänääki pleikalla tosin ennenku ite tulin joskus tos päivällä mutta koitetaapas porukalla laittaa sille privaattia niin jos sais jonkin näköstä yhteyttä kaiffarii =)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

St Louis Bluesilla on ollut vähän kiireitä viime päivät ja tulee olemaan vielä huominenkin, perjantaina pääsen taas vähän enemmän koneen ääreen.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Joo o.. koskahan sulla Speedcell mahtais olla aikaa pelata Carolinaa vastaan toi peli pois.. ? :) Lauantaina tässä liigassa deadline ja Chämppärissä vaihtui sykli vasta eilen, niin silti sun piti pelata ne n. 5 Chämppäri peliä, etkä voinut mua vastaan pelata tota yhtä peliä pois.. viesteihinkin saa toki vastata !
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

St Louisin pitää vissiin lopettaa sarja... Jäi sit levy litistyksiin ja paskaksihan se meni.. Uuden ostan jossain vaiheessa ja tulen sitten taaa pelaan eashl:llää... Mutta en ihan heti sitä peliä osta, joten ei mitään järkiä ole jäädä minua oottelemaan..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Los Angelesilta puuttuu vielä kaksi peliä:
-Colorado
-Florida

Itse tänään n. 21-23 online, eli kutsua saa laittaa.

HUOM! Ja sellainen huomio: eli jos olen online mutta en PSN-chatissa, se tarkoittaa että olen pelissä, eli odota vähän aikaa niin tulen chattiin.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

SanJose Tunafish purkissa tänään kello 1830 alkaen

Vastassa:

Dallas
Vancouver
Los Angeles x2
Anaheim
Edmontton

Tulkaahan haastamaan!!! :cool:
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Dallas tulee haastaan San Josen SM-liiga kierroksen jälkeen. Sit olis pelit viel Phoenixia, St.Louisia ja Minnesotaa vastaan.

Aika hankalan oloinen sykli taas, Columbukselta tuli jo pataan 5-3, tasainen matsi mielestäni. Kaveri viimeisteli tehokkaasti, Crawfordilla 10 torjuntaa :D
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Bluessit olisi linjoilla epämääräisen ajan ennen duuniin lähtöä
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Eilen alko vähä vituttaan tää liigailu.. Tiedustelin eräältä tyypiltä, joka pelasi fifaa pleikalla, ehtisikö ottaa matsin nhl:ää. Ei ehtinyt. Kysyin millon ajatellut pelailla änäriä. Vastaus, Sit ku sattuu huvittaan.

Oon nyt yön yli miettiny tätä asiaa. Mä en pompi siviilielämässä muiden pillin mukaan, enkä tee sitä täällä virtuaalimaailmassakaan.
Jos täällä porukka ottaa sellasia etuoikeuksia itselleen, että 'pelit pelataan sillon ku MINUA huvittaa', katson että mulla on oikeus toimia samoin. Eikä muuten varmasti huvita samaan aikaan. Perkele.

Tässäpä ollaanki sit sellasessa tilanteessa, että tämä estää tällaisen pelimuodon pelaamisen.

Kiitokset kaikille joiden kanssa yhteistyö sujunut hienosti.
Ja kiitokset hyvistä peleistä KAIKILLE.

Vituttaa jättää liiga, mut vielä enemmän vituttaa tanssailla toisten tahdon mukaan. Se on vaan mulle yksinkertaisesti mahdotonta.
 
Ylös Bottom