Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13
Toi sama juttu ärsyttää niin paljon, pelatkaa niitä muita pelejä tai muita pelimuotoja sitten kun liigapelit on pelattu.
Minä EN lähde liigasta ettei tule väärinkäsitystä
Eilen alko vähä vituttaan tää liigailu.. Tiedustelin eräältä tyypiltä, joka pelasi fifaa pleikalla, ehtisikö ottaa matsin nhl:ää. Ei ehtinyt. Kysyin millon ajatellut pelailla änäriä. Vastaus, Sit ku sattuu huvittaan.
Oon nyt yön yli miettiny tätä asiaa. Mä en pompi siviilielämässä muiden pillin mukaan, enkä tee sitä täällä virtuaalimaailmassakaan.
Jos täällä porukka ottaa sellasia etuoikeuksia itselleen, että 'pelit pelataan sillon ku MINUA huvittaa', katson että mulla on oikeus toimia samoin. Eikä muuten varmasti huvita samaan aikaan. Perkele.
Tässäpä ollaanki sit sellasessa tilanteessa, että tämä estää tällaisen pelimuodon pelaamisen.
Kiitokset kaikille joiden kanssa yhteistyö sujunut hienosti.
Ja kiitokset hyvistä peleistä KAIKILLE.
Vituttaa jättää liiga, mut vielä enemmän vituttaa tanssailla toisten tahdon mukaan. Se on vaan mulle yksinkertaisesti mahdotonta.
Toi sama juttu ärsyttää niin paljon, pelatkaa niitä muita pelejä tai muita pelimuotoja sitten kun liigapelit on pelattu.
Minä EN lähde liigasta ettei tule väärinkäsitystä