Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Maanantai ja tiistai menee lätkää tuijottaessa. Keskiviikko ilta myös itellä menoa. Torstai taas kiekko ilta. Joten perjantaina pelit putkeen olis mun ehdotus, mites tämä kävisi?(olen silloin kotona noin 16.00)
Hyvinkin voi ratketa suoraan nejässä pelissä, motivaatio kadoksissa näin lämpimien päivien lisääntyessä+muutenkin pelit ollu melko huonoa suorittamista ja simujenjälkeen varmaankin taas ykköskenttä saikulla(en tiedä kun en ole käynyt katsomassa) että kyllä tässä ainekset on ihan lyhyeen sarjaan on olemassa.Voi voi, huonosti sopii meidän aikataulut yhteen.
Mut, perjantai sopii klo. 20-24 huomioiden meidän aikasemmat matsit niin tuskin tämä sarja katkee neljässä ottelussa.
Niin olis hyvä jos pystyisit joku ilta lätkämatsin jälkeen ottaa edes yhen pelin änäriä!? niin ei jäis kaikki tuohon pe. yöhön.
Hyvinkin voi ratketa suoraan nejässä pelissä, motivaatio kadoksissa näin lämpimien päivien lisääntyessä+muutenkin pelit ollu melko huonoa suorittamista ja simujenjälkeen varmaankin taas ykköskenttä saikulla(en tiedä kun en ole käynyt katsomassa) että kyllä tässä ainekset on ihan lyhyeen sarjaan on olemassa.
No niin tänään sit alkaa Toronto Vs. Montreal
Oon Ysin jälkeen pleikalla Jamsku! Be There!
Minnesota - Nashville 3-1
Minnesota - Nashville 1-2
Tänään tai huomenna loput.
Montreal-Toronto sarjaa tahkottiin kaikki 7 peliä ja lopulta Montreal pääsi jatkoon voitoin 4-3. Tasasia vääntöjä nuo kaikki oli tais olla et maalin pelejä kaikki. Kiitos vielä opitalle hyvistä peleistä.