Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Mahtaakohan GM Zephydra ja GM Speedcell olla vielä mukana liigassa... Ei ole näkynyt meinaan... :mad:

Ja Kalzzone meil olis tupla, koska pääset pelaa vai täytyykö hakata botteja vastaan?
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Mahtaakohan GM Zephydra ja GM Speedcell olla vielä mukana liigassa... Ei ole näkynyt meinaan... :mad:

Ja Kalzzone meil olis tupla, koska pääset pelaa vai täytyykö hakata botteja vastaan?

Nihkeesti väki pelaa =/ tän jälkee ois 2sykliä jälellä ni oishaa tää kiva viedä läpitte mutta kohta sitte monotetaa ja arvotaa poffijengejä jos ei onnistu pelaamiset..
Mun puolesta vaikka simutaan poffeihin astikka kun ei tunnu väkeä kiinnostavan (pitkään aikaa) pelit niin saatas tämäki kuraliiga pakettii tältä NHL versiolta..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Rangers myös siinä pari tuntia ennen Leijonien vikinää paikalla.Vastustajina vielä nautaeläin ja Andre
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Tuun siinä tunnin pari ennen Suomen peliä, pelin jälkeen tuun myös.

Loistavaa, pelaillaan vaikka ennen jos olet mestoilla :)


Nihkeesti väki pelaa =/ tän jälkee ois 2sykliä jälellä ni oishaa tää kiva viedä läpitte mutta kohta sitte monotetaa ja arvotaa poffijengejä jos ei onnistu pelaamiset..
Mun puolesta vaikka simutaan poffeihin astikka kun ei tunnu väkeä kiinnostavan (pitkään aikaa) pelit niin saatas tämäki kuraliiga pakettii tältä NHL versiolta..


Näiden pelien metsästäminen on parhaimmillaankin tuskaista... Mut aika sama toi kaksi sykliä et miten etenee, ennemmin noi toki pelais, mut jos jokatapauksessa menee noin puolet simuun niin sama vetää kaikki ja aloittaa poffit...
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Kingsillä ny pleikkari päällä, chattia tsekkailen sivusilmällä.

Tää liiga vissiin lopetetaan heti pleijareiden päätyttyä? Itelläkään ei oikeen mielenkiintoa jatkaa pelejä, mut ois ollu mielenkiintosta nähä, miten meikän pelaajista mm. Granlundin veljekset, Armia, Pulkkinen, Salomäki, Teräväinen, Määttä, Jokipakka, Järvinen, Lajunen, Kivistö, Rissanen, Ortio ja Säteri ois kehittyny... ;)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

GM Kaksinaama heittää lusikan nurkkaan, nyt on mitta täys tätä peliä, täysin kuppi nurin...


Ensi syksynä sitten seuraavan kerran, kiitos peleistä kaikille erityisesti Komissaareille.

Alkuperäiskokoonpanossa oleva, tuleva oikea Stanley Cup -13 voittaja San Jose Sharks on nyt vapaata riistaa, Marleau pääsee takaisin kokoonpanoon juuri ennen poffeja...
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Muistutuksena kaikille että ykkösveskari saa pelata max. 70 ottelua runkosarjasta. Eepin Luongo lähimpänä 70 ottelun rajaa 67 pelatulla matsilla.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sykli meni jo nyt vaihtoon koska komissaarilla on tässä kisastudioon lähtö ja muutenkaan noita pelejä tunnu paljo porukka pelaavan niin sama tuo varmaan on.. Laittakaahaa tänne nyt mielipidettä että joko simutaan poffeihin asti tämä liiga? Siel o nyt niin monta jengiäkin vapaana että huhhuijjaa..

 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sykli meni jo nyt vaihtoon koska komissaarilla on tässä kisastudioon lähtö ja muutenkaan noita pelejä tunnu paljo porukka pelaavan niin sama tuo varmaan on.. Laittakaahaa tänne nyt mielipidettä että joko simutaan poffeihin asti tämä liiga? Siel o nyt niin monta jengiäkin vapaana että huhhuijjaa..


Mun puolesta vois.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Täällä riittäisi intoa vaikka muille jakaa. Eli voin hypätä jonkun playoff jengin ohjaksiin (esim san jose). Eipähän kenenkään tarvitse konetta vastaan pelata.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Itekkin ilmottauduin play-off jengin ohjaajaksi jo aikasemmin.. Eli jos vaan on vapaita tiimejä niin intoa riittää :) Harmi että en millään ehtinyt nostaan omaa joukkuetta play-off paikalle.. Oli niin paljon kirittävää paluun jälkeen. :)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sykli meni jo nyt vaihtoon koska komissaarilla on tässä kisastudioon lähtö ja muutenkaan noita pelejä tunnu paljo porukka pelaavan niin sama tuo varmaan on.. Laittakaahaa tänne nyt mielipidettä että joko simutaan poffeihin asti tämä liiga? Siel o nyt niin monta jengiäkin vapaana että huhhuijjaa..


samaa mieltä, eli simut vaa poffeihin asti... Pingviinit taitaa jäädä ulos, mutta ei siitä voi kuin itseään syyttää.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sikariportaan päätöksellä simutaan poffeihin tämä ja sitte katotaa miltä poffi jengeiltä puuttuu GM ja niihin arvotaan GM:ät. Lucciukki ja vehka ainakin tarjoutuneet poffeihin pelaamaan.

Simulointi käynnissä.


- Komitsaar -
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Huonosti kävi simuissa Canuks tippu poffeistä :D Poffeja voi alkaa jo pelaamaan mutta vapaita joukkueita vs ei saa pelata!! Huomenna suoritan arvonnan joukkueisiin Carolina, Nashville ja SanJose.

Nyt kun simuissa mentiin nämä viimeset syklit niin maalivahtia ei ole pystynyt porukka siellä vaihtamaan joten jos sielä on 1-4peliä menny yli ni saa pelata 1maalivahdilla poffeissa kuitenkin.

vehka ja lucciukki ottavat ainakit yhdet noista joukkueista katotaan viimeseen sitte vielä joku.

- Komitsaar -
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Poffi jengit on nyt arvottu. Vehka on Carolina Lucciukki on Nashville ja Jounism on San Jose

Onnea kaikille poffeihin toivottavasti porukka viitsii edes ne pelata ettei niitä tarvi simuta
:rolleyes:

Laittakaahan jonkin näköstä raporttia sarjan kulusta/päätyttyä. Viimestään Pe 17.5 saisi olla 1kierros pelattu.

Onnea Peleihin.


- Komitsaar -
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Noniin, minulla olisi vastassa Leijona, oiskohan ollut Tamba Bay.

Milloin pääset peleille? Itse en pääse ainakaan perjantaina ollenkaan enkä varmaan torstainakaan ehdi hirveästi pelata... Maanantaista keskiviikkoo pitäs pystyä pelaamaan, viimeistään klo 22 pitää lopettaa joka ilta.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Toronto Vs. Montreal

Jamsku koska alotetaan meidän poffit? Mulle sopii joka ilta paitsi keskiviikko.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Toronto Vs. Montreal

Jamsku koska alotetaan meidän poffit? Mulle sopii joka ilta paitsi keskiviikko.
Maanantai ja tiistai menee lätkää tuijottaessa. Keskiviikko ilta myös itellä menoa. Torstai taas kiekko ilta. Joten perjantaina pelit putkeen olis mun ehdotus, mites tämä kävisi?(olen silloin kotona noin 16.00)
 
Ylös Bottom