Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mahtaakohan GM Zephydra ja GM Speedcell olla vielä mukana liigassa... Ei ole näkynyt meinaan...
Ja Kalzzone meil olis tupla, koska pääset pelaa vai täytyykö hakata botteja vastaan?
Ja Kalzzone meil olis tupla, koska pääset pelaa vai täytyykö hakata botteja vastaan?
Tuun siinä tunnin pari ennen Suomen peliä, pelin jälkeen tuun myös.
Nihkeesti väki pelaa =/ tän jälkee ois 2sykliä jälellä ni oishaa tää kiva viedä läpitte mutta kohta sitte monotetaa ja arvotaa poffijengejä jos ei onnistu pelaamiset..
Mun puolesta vaikka simutaan poffeihin astikka kun ei tunnu väkeä kiinnostavan (pitkään aikaa) pelit niin saatas tämäki kuraliiga pakettii tältä NHL versiolta..
Sykli meni jo nyt vaihtoon koska komissaarilla on tässä kisastudioon lähtö ja muutenkaan noita pelejä tunnu paljo porukka pelaavan niin sama tuo varmaan on.. Laittakaahaa tänne nyt mielipidettä että joko simutaan poffeihin asti tämä liiga? Siel o nyt niin monta jengiäkin vapaana että huhhuijjaa..
Sykli meni jo nyt vaihtoon koska komissaarilla on tässä kisastudioon lähtö ja muutenkaan noita pelejä tunnu paljo porukka pelaavan niin sama tuo varmaan on.. Laittakaahaa tänne nyt mielipidettä että joko simutaan poffeihin asti tämä liiga? Siel o nyt niin monta jengiäkin vapaana että huhhuijjaa..
Maanantai ja tiistai menee lätkää tuijottaessa. Keskiviikko ilta myös itellä menoa. Torstai taas kiekko ilta. Joten perjantaina pelit putkeen olis mun ehdotus, mites tämä kävisi?(olen silloin kotona noin 16.00)Toronto Vs. Montreal
Jamsku koska alotetaan meidän poffit? Mulle sopii joka ilta paitsi keskiviikko.