Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Callisto Protocol

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Kiinnostaa myös itseäni. Ihan vain koska Dead Space oli kyllä loistava ja tässä on hyvin samanlaisia viboja. Toki tuskin olen Day one pelaamassa, koska backlogia on. Toki jos hyvin käy niin tämä ohittaa backlogin :D

Niin ja se Dead Space Remake.. Ei innosta. Koska mielestäni se ei tarvitse remakea. Omassa päässä se on hyvinkin moderni, vaikka taitaa siitä 2008 olla aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli eilen ennakkotilattua tämän tuo season pass versio. Alkaa jo tosiaan aika kovasti syyhytellä, että pääsisi pelaamaan. Kaikki tähän mennessä nähty tästä on kyllä näyttänyt upealta ja kun Dead Space on yksi omista suosikki kauhupeleistä niin tuskin tässä kovin pahasti voi vikaan mennä. :)
 
Parin previkan loppukaneetin lukaissut ja lähinnä muutaman kuvan tsekannut. Mietin josko striimaisi tätä.

Dead Space oli aikoinaan kyllä niin kovaa settiä, että piti vääntää se äkspoksin trophy tms, pariin kertaan kun tuo tuli vedettyä melkein peräperää. Jälkimmäisistä DS:stä ei ole ihan hirveästi muistikuvia, mutta kaippa ne ihan kelpoisia oli. Ykkönen on kuitenkin jäänyt mieleen tietynlaisen mureuden vuoksi - vihollisten tallominen painovoimabuutseilla muhjuksi oli yllättävän antava kosto, kun olivat prkeleet saattaneet säpsäyttää. Ensimmäistä osaa taisin takavuosina paljon kritisoida siitä, että 9/10 tapauksesta pelottavat äänet eivät johtaneet mihinkään, mikä oli ehkä isoin pettymys - remake on itselle varsin tervetullut, sillä ehkä nyt hommassa on enemmän arpaa ja laajennetun Ishimuran nuohoaminen kiihottaa.

Liittyen tuohon Season Passin "kolmeentoista lisäkuolema-animaatioon" tms:



Eli kyseessä ei ole leikattua sisältöä. Hyvä selvennys, sillä omakohtaisesti ajatus vtutti sen verran, että mietin tämän hankkimista myöhemmin kun koko höskän saa edullisemmin - kokonaisena. Kuolinvariaatiot ovat epäilemättä iso osa pelin viehätyksestä, ei sillä että koittaisi kuolla kuolemisen takia, vaan onhan se hienoa saada epäonnistumiselle vastenmielinen loppusilaus :)
 
Itse odottelen kyllä arvosteluita ennenkuin pistän tämän ostoon. Peli näyttää törkeän hyvältä mutta olemme nähneet kokonaisuudesta niin vähän että paha sanoa onko peli oikeasti hyvä vai loistava. Uskoisin että lähemmäs 90 arvosanat tulee ellei jopa ylikin mutta ennakkovaraaminen on niin turhaa joten sille ei ole tarvetta. Ellei tiedä 100% että tulee laatua kuten GoW tai Xenoblade 3 oli.
 
Itse odottelen kyllä arvosteluita ennenkuin pistän tämän ostoon.

Varsinkin uuden IP:n kanssa tämä on vakio, koska laatu voi olla mitä vaan.

Toivottavasti onnistuvat tuomaan laatua genreen ja ainakin omaan ostoskoriin tämä päätyy jos arvostelut eivät tätä lyttää (alle 75 keskiarvo) ja toisaalta jos ihan GOTY-mainintoja jaetaan (yli 88 keskiarvo), niin voi olla, että lähtee ostoskoriin jo ennen ensimmäistä alennustakin.
 
Itsekkin hyvin kahden vaiheilla, että ostaisiko heti julkkarissa vai sitten ensimmäisistä alennuksista. Crisis Core on tulossa kuitenkin jo parin viikon päästä ja sen ostan hyyyvin suurella todennäköisyydellä julkaisussa.
 
En ole hirveästi perehtynyt tähän peliin, mutta nyt on iskenyt joku ihme into. Aloin pelaamaan Xboxilla Dead Spacea ja katsoin elokuvat Event Horizon sekä Pandorum ihan vain lievittääkseni odotuksen tuomaa tuskaa. :D
Event Horizon on hemmetin hyvä leffa ja tulee se joka vuosi katsottua.

Callisto Protocol lähti diginä ostoon, koska posti olisi ihan varmasti kussut toimituksen julkaisupäiväksi :D
 
Itsekkin hyvin kahden vaiheilla, että ostaisiko heti julkkarissa vai sitten ensimmäisistä alennuksista. Crisis Core on tulossa kuitenkin jo parin viikon päästä ja sen ostan hyyyvin suurella todennäköisyydellä julkaisussa.
Itselleni tämä ja moni muukin peli taitaa mennä heti hankintaan lähiaikoina (mm. Crisis Core), kun tulee monenlaisia palkkioita joulukuussa, joten on tuota ylimääräistä laittaa muuhunkin kuin joulun viettoon. 500-700 euroa olen jo budjetoinut pelihakintoihin joulukuulle. Varmaan tuo uusi Marvel peli menee myös hankintaan. Ja Nintendolle ainakin Bayonetta 3. The Callisto Protocol joka tapauksessa aikalailla varma hankinta, kun julkaisuhintakin näyttäisi olevan varsin kohtuullinen. Vielä pitäisi päättää kummalle tämän hankin, boxille vai pleikkarille?
 
500-700 euroa olen jo budjetoinut pelihakintoihin joulukuulle.
Ensinnäkin o_O

The Callisto Protocol joka tapauksessa aikalailla varma hankinta, kun julkaisuhintakin näyttäisi olevan varsin kohtuullinen. Vielä pitäisi päättää kummalle tämän hankin, boxille vai pleikkarille?
Onneksi tämä on vain "70e" peli, mutta kohtuullinen on silti termin venyttämistä. :D

Vinkkivitosena Gigantissa peli on 59,95e tämän sukupolven konsoleille, joka on kyllä ihan kohtuu houkutteleva julkaisupäivän hinta.

Tiedät varmasti minun mielipiteen kummalle tämä kannattaa ostaa, mutta jos tätä ihan täysin alustaneutraalina katsoo, niin eipä myytävissä versioissa alustojen välillä taida juuri eroja olla. Suorituskyvystä ja resoluutioista ei vielä voi sanoa mitään.
 
Todennäköisesti ei ole noilla tehokonsolien versioilla kovinkaan olennaisia eroja, paitsi jos välittää esimerkiksi PS5-ohjaimen erityisominaisuuksista. Itselleni ei mitään väliä, mutta sellainen huomio tähän kuitenkin. Jopa levyversiot taitavat sisältää samat sisällöt, kun on erikseen Xbone/Xseries- ja PS4/PS5-versiot olemassa.

 
Ensinnäkin o_O


Onneksi tämä on vain "70e" peli, mutta kohtuullinen on silti termin venyttämistä. :D

Vinkkivitosena Gigantissa peli on 59,95e tämän sukupolven konsoleille, joka on kyllä ihan kohtuu houkutteleva julkaisupäivän hinta.

Tiedät varmasti minun mielipiteen kummalle tämä kannattaa ostaa, mutta jos tätä ihan täysin alustaneutraalina katsoo, niin eipä myytävissä versioissa alustojen välillä taida juuri eroja olla. Suorituskyvystä ja resoluutioista ei vielä voi sanoa mitään.
Ite ostin tällä kertaa PS5:lle, jospa olisi hyviä DualSense ominaisuuksia. Tuskinpa tuossa isompia eroja on taaskaan suuntaan saati toiseen. :)
 
Itselleni tämä ja moni muukin peli taitaa mennä heti hankintaan lähiaikoina (mm. Crisis Core), kun tulee monenlaisia palkkioita joulukuussa, joten on tuota ylimääräistä laittaa muuhunkin kuin joulun viettoon. 500-700 euroa olen jo budjetoinut pelihakintoihin joulukuulle. Varmaan tuo uusi Marvel peli menee myös hankintaan. Ja Nintendolle ainakin Bayonetta 3. The Callisto Protocol joka tapauksessa aikalailla varma hankinta, kun julkaisuhintakin näyttäisi olevan varsin kohtuullinen. Vielä pitäisi päättää kummalle tämän hankin, boxille vai pleikkarille?
Eihän toi 500-700€ riitä mihinkään, kun ostaa boksille sen 2 teran lisämuistin, niin 500€ meni jo siihen :D

Meinaakos boksille diginä ostaneet matkustella uuteen seelantiin torstaina?
 
Vinkkivitosena Gigantissa peli on 59,95e tämän sukupolven konsoleille, joka on kyllä ihan kohtuu houkutteleva julkaisupäivän hinta.
Powerissa vitosen halvemmalla. Ite sain synttärilahjaksi 50€ lahjakortin Giganttiin, niin pitäiskö se tähän käyttää? En ole Dead Spacea ikinä pelannu. Alien Isolationin oon kyl pelannu, onkohan tämä niin pelottava?
 
Ylös Bottom