Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Callisto Protocol

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vihdoinkin Callisto protocol läpi huippu peli, kun oppi tuon väistämisen!
Onko siis tosi vaikea, vai mikä siinä mättää? Peli odottaa piiitkällä tulevaisuudessa backlogissa, mutta toki kiinnostaa mitä mieltä pelistä ollaan.
Pelasin äsken läpi. Lopulta, kun oppi väistäminen, niin meni aika helposti tuo loppubossin tappelu. Tämä kannattaa pelata , suositus tälle, mutta kannattaa tosin opetella kontrollit kunnolla.
 

Liitetiedostot

  • 16964160687747253707402408021094.jpg
    16964160687747253707402408021094.jpg
    1,4 MB · Lukukerrat: 14
Viimeksi muokattu:
Itse laitoin loppu bossessa asetuksista väistöavun päälle niin meni aika helposti, tuolla asetuksella ei tarvitse kuin pitää tattia pohjassa jompaan kumpaan suuntaan niin väistää aina automaattisesti. Aluksi oli myös se ongelma tuossa bossessa että loppui panokset niin vaikeutui huomattavasti, piti ladata sitten hieman aikaisempi talletus että sai ostettua panoksia.
 
Jotenkin tuntuu että sinne plussapelehin tulee aina tapauksia "liian huonot myynnit, ehkä ihan hyvät myynnit mut muuten kriittisesti haukuttu jne" Noh ei sil välii, tämä on oli tarkoitus ostaa mut nyt ei tarvii sitäkään tehää nii kai se ihan hyvä asia on.
 
Mulla loppu plussa eikä ole aikomustakaan ottamaan sitä enää. Ihan tarpeeksi pelattavaa ilmankin pitkäksi aikaa.

Noh, eiköhän tämä joskus hankittua kunnon aleista kunhan saa pelejä pelattua backlogista.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla loppu plussa eikä ole aikomosta ottamassa sitä enään. Ihan tarpeeksi pelattavaa ilmankin pitkäksi aikaa.

Noh, eiköhän tämä joskus hankittua kunnon aleista kunhan saa pelejä pelattua backlogista.

Mä en käyttäis plussaa ollenkaa mut pakko se on olla ihan nettipelien takia. Halvempi 30 vuos riittäis mulle jossa olis pelkkä pilvitallennus ja online pelaaminen, näiden turhien pelien takia en plussaa käytä, harvoin sinne eksyy mitään mitä oikeesti pelaa eikä vaa et käy kokeilee, yleensä ei edes kokeile vaa pistää ne sinne kirjastoon unohtumaan ihan vaan sen takia että on "Ilmainen".
 
Sain työstettyä Calliston finaaliin, vaikka vähän hampaat irvessä. Alku oli erittäin lupaava vanhan Dead Space -fanin silmin. Audiovisuaalinen ulosanti -- eritoten ihmismallit ja animaatio -- on kerrassaan huikeaa. Hieno joutsenlaulu Unreal 4:selle! Väistelyyn perustuva lähitaistelu tuntui alkuun hankalalta, mutta sehän oli ihan kivan innovatiivinen. Eihän ala kehity, jos kaikki kulkevat samoja polkuja. Parhaimmillaan taisteluissa oli brutaali rähinä päällä.

Vaan valitettavan nopeaan iski ähky päälle. Kovasti on samaa harmaata avaruuskäytävää tai visvan peittämää ruskeaa tunnelia. Päähahmo, Jacob Lee, on heittämällä yksi tympeimmistä videopelihahmoista taas pitkään aikaan. Näitä sänkitukkiahan videopelit tapasivat ammoin olla väärällään. Juoni sai lähinnä haukottelemaan.

Viimeinen kolmannes kävi sitten jo työstä. Samaa hirviömallia puskee päälle ovista ja ikkunoista. Vaihdoin pelin helpolle ihan jo sen vuoksi, että saisin pelin rullaamaan kohti maalia. Olisin vaihtanut vielä helpommalle, jos olisin suinkin voinut. Ne raivostuttavat kaksipäiset hirviöt imivät kaikki panokset ja lopulta Jacob nykii huoneen nurkassa ja vaihtaa melee-hyökkäykseen väistön sijasta just väärällä hetkellä.

Muuten tykkään pelistä, mutta onhan tuo loppu bossi aivan idiootisti tehty. Ennen sitä olisin antanut 4,5 /. 5 mutta lopun perusteella 1,5 / 5. paska loppupomo, ei mitään järkeä….mikään peli ei aiemmin ole niin kenkuttanut, kuin tämä.

Yhdyn näihin sanoihin, näihin tunnelmiin. Joskin mun arvio lörpähti nelosesta kolmoseen jo matkan varrella. Ehkä ton rasittavan loppupomon vuoksi putoaa vielä 2/5 tasolle. Tulipahan tähänkin tuhlattua elämäänsä. Tokko tulee Final Transmission -lisäriin koskaan kajottua. Ei kauheasti kiinnosta loppuratkaisu.

Mutta ne visut!
Piristävä ulkoilu käytäväsamoilun sijaan.Jupiter-fiilistelyä olisi saanut olla rutkasti enemmän samanlaisen käytävän sijaan.Hahmomallit ovat alansa huippua. Sääli, että sielua ei ole mukana rahtustakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom