Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Conduit

Vastaus: The Conduit

The Conduit myi jenkeissä 9 päivän aikana reilut 71 000 kappaletta, tämän kuun jälkeen tietää enemmänkin missä mennään. Tai sitten ei, jos myy hitaasti mutta varmasti.
Eikös tuo ollut vasta joku Twitteristä repäisty huhulukema? Vähintään yhtä epäluotettava vgchartz väittää kahden viikon USA-myynneiksi 160k. Oli miten oli, eiköhän tämäkin myy pitkällä aikavälillä ihan mukavasti. Euroopan luvut kiinnostaisi tietää, mutta niitä tuskin mistään virallisesta lähteestä saadaan.
 
Vastaus: The Conduit

GoNintendossa on julkaistu NPD-lukuja (jotka toki nekin edelleen huhua), jossa The Conduitilla sama summa. Eiköhän tuo uudeksi IP:ksi myy lopulta (vuoden kuluttua) aivan kohtuullisesti.

GoNintendo - RUMOR - Wii, DS NPD top 20 for June

Jos vertaa codiin niin on yli tuplasti parempi luku. Muutenkin on mielenkiintoista verrata näitä kahta peliä keskenään, kunhan saan pelin käsiini.

Kävin katselemassa kuopiossa kaupasta conduittia mutta oli loppu.
 
Vastaus: The Conduit

Vähän enempi tullut taas pelattua moninpeliä. Pari peliä tullut voitettuakin ja mm. voitin Marathonin, vaikka siellä oli joku super pro parhaalla rankilla. K/D ratio on tällä hetkellä 2:1 ja muutama rankki hopeassa.

Itse nautin eniten alle kuuden pelaajan matseista... siitä kun menee ylöspäin, niin alkaa tulla semmosta kaaosta, eikä pienellä pelaaja määrällä lagi yhtään myöskään. Moninpelissä on kanssa hyvä tuo, että se on _oikeasti_ balanssissa. MOH heroesin moninpelin koko homman pilasi kun aseet ja varsinkin kranaatit eivät olleet YHTÄÄN balanssissa. Siinä pelissä kranaatit oli niin ylivoimaisia, että kaikki noobit muuta tehnytkään kun heittelivät niitä. The Conduitissa varsinkin noi kranaatit on todella hyvässä balanssissa - eivät yhtään ylivoimaisia, mutta kuitenkin todella hyödyllisiä.
 
Vastaus: The Conduit

Vgchartz arvaussivun mukaan Conduitti olisi päässyt Usa listalla top10:iin ja Eurolistalla top20:iin. Nyt on toisaalta niin että kun pelimarkkinat ovat kärsineet niin pahasti laman takia että vaikka peli pääsisi top listoille niin takkiin tulee silti. En ole itse näillä näkymin ostamassa Conduittia.
 
Vastaus: The Conduit

Joidenkin pelaajien mukaan The Conduit oli US:ssa loppunut useista kaupoista julkaisuviikolla. Vaikea uskoa, että vain 72k on mennyt kaupaks 9pv:ssa :O
 
Vastaus: The Conduit

Jos siitä on otettu liian pieni painosmäärä?

On varmaan. Itse en ole vielä nähnyt kertaakaan conduittia livenä, ehkä jumbosta löytyisi?

Kysymys moninpelin pelimekaniikasta, kestääkö pelaajat saman määrän mätkyä kuin mohhissa vai tipahtaako helpommin kuten codissa?
 
Vastaus: The Conduit

On varmaan. Itse en ole vielä nähnyt kertaakaan conduittia livenä, ehkä jumbosta löytyisi?

Kysymys moninpelin pelimekaniikasta, kestääkö pelaajat saman määrän mätkyä kuin mohhissa vai tipahtaako helpommin kuten codissa?

Huomattavasti nopeemmin kuolee. Riippuu tosin mihin ampuu ja osuuko :). Lempiaseeni on pistooli ja on imo kyl ehkä paras ase koko pelissä. Äärinmäisen tehokas jos vain osuu ja oikeaan kohtaan. Pistoolilla mm. 10 ammusta tappaa, ja taas kolme ammusta päähän tappaa. Ja ihan helposti ampuu 10 kutia muutamassa sekunnissa. Pelissä myös regenaa huomattavasti hitaammin, niin vastustaja ei pääse noin vaan karkuun.

Löysin netistä aseiden taulukon, jossa näkyy kuinka monta ammusta menee että vastustaja kuolee. Vastustajan tappaminen riippuu täysin omasta itsestään, haulikolla voi tappaa yhdellä laukauksella, jos läheltä ampuu tarkasti ja pelkkä pistoolikin voi vetää vastustajan alas parissa sekassa, mutta tämä onnistuu ainoastaan jos pelaaja oikeasti osaa pelata, sillä pitää itse liikkua ja ampua liikkuvaa vastustajaa samaan aikaan.

aseet.gif
 
Vastaus: The Conduit

Olen nyt pelannut kampanjaa 5/9 tehtävää ja nyt alkaa jo tuntua tervanjuonnilta koko homma. Ohjaus on kiva, mutta en voi sietää loppumattomasti Conduit-porteista spawnaavia vihuja. ASElla seinien skannailu rikkoo tehokkaasti juuri vauhtiin päässeen toiminnan.

Moninpeli on jees vaihtoehto, mutta valitettavasti esimerkiksi Battlefield 1943 on paljon kauniimpi ja sujuvampi kokemus.

=> Kampanja loppuun ja sen jälkeen aina ajoittain moninpeliä. Team Objective vaikutti mukavimmalta.
 
Vastaus: The Conduit

Yksinpeli oli tosiaan rasittava. Arvaa meinasiko pää hajota, kun just kun pääs kovaan toimintaan ja vihuja jokapuolella, niin piti rueta jotain miinoja rikkomaan ASE:lla >__>
 
Vastaus: The Conduit

Toi tiltin arvostelu oli täyttä roskaa. Pelin yksinpeli parantuu huomattavasti kun pelaa 3- 4 tehtävää läpi, miinojen purku on ainut ärsyttävä asia, olen nyt viimeisessä kentässä menossa, kun moninpeli on niin koukuttava niin yksinpeliä ei ole ehtinyt pelata paljon. Ja lol tiltille kun menee sanomaan jotain paskaa kontrolleista, kontrollit ovat parasta mitä pelistä löytyy.

Ärsyttää moninpelissäkin tyhmä kaverikoodien vaihtelu, mutta hyvä asia on että kaverin, kaveri voidaan lisätä helposti, oneclickwifi.net conduit turnauksessa kävi huono tuuri kun heti ensimmäisenä jouduin sivuston parasta pelaajaa vastaan :mad: tappio tuli sanctum kentässä long range aseilla, 4 -8. Yritin parhaani mukaan huijata aina tekemällä itsemurhia aina kun oli low health ettei tappoa tule toiselle pelaajalle, on meillä ollut OCW:ssä 2 vs 2 matseja kans.

Minusta tämä on wii-omistajien must buy peli (jos tykkää scifi-räiskinnöistä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Conduit

Toi Tilt.tv:n arvostelu toi kyllä hymyn huulille, eikä ollut kyllä ensimmäinen kerta kun tiltti on tuommoista saanut aikaan :). Olen seurannut tiltin sivua sen alkuajoista lähtien(tosin foorumeila minua ei löydä) ja vaikka minkälaisia kommelluksia on tullut vuosien saatossa. Paras luultavasti se, että yhdessäa arvostelussa eräs arvostelija periaatteessa kopsasi osan arvostelusta suoraan IGN:n arvostelusta :D

"Toinen hyvä asia on Wiin ohjauksen mukanaan tuoma epätarkkuus ja karkeus. Tämä ei ole peli, jossa tehdään tarkkaan viilattuna headshotteja."

Näitähän tässä pelissä vasta voikin tehdä ja vielä helposti. Enhän mä mihinkään muuhun tähtää kuin päähän.
 
Vastaus: The Conduit

Kampanja tuli juuri läiskittyä läpi. Välillä meinasi hermot mennä niiden miinojen kanssa, mutta lähinnä sen piipityksen takia. Tuossahan pääsee ihan taktikoimaan niiden miinojen kanssa kun räjäyttelee niiden avulla vihulaisia :P Ei kylläkään ois haitannut jos ne ois ollu näkyvissä koko ajan...

Loputtomat viholliset Conduittien kautta taas oli mielestäni hyvä juttu! Oikeasti pitää taistella metri metriltä eteenpäin. Pelasin tätä normaalia vaikeammalla tasolla ja rynnäköt eivät toimineet ollenkaan. Henkihän siinä lähtee kun ristituleen juoksee. Toisaalta taas nurkan takana istuskelu ja vihollisten yksi kerrallaan mäiskiminenkään ei toimi (vrt. Halo)

Juonenkuljetus ei ehkä ollut parasta luokkaa. Mieluummin olisi vaikka nähnyt jotain CGI-juttuja joissa herra Ford tepastelee kylänraittia ja keskustelee siinä sitten liturgiansa.

Ohjaus toimii niinkuin pitääkin mutta olenkohan ainoa jolla menee käsi kipeäksi tätä pelatessa? Ihan jumissa on kun pitää latailla ja kikkailla ja tarkasti tähdätä :P

Ai niin, mikä helvetti siinä on että nykyään joka ikinen viihdetuote pitää lopettaa kuin seinään jollain älyttömällä cliffhangerilla!? Kaikessa on vaan tuota "to be continued" meininkiä joka alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. Otetaanpas nyt pelinkehittäjät mallia vaikka ekasta Star Warsista. Kuolemantähti poks ja kaikilla hyvä mieli! Sitten jos ja kun säkällä peli myy niin paljon että saa tehdä kakkosen ja näinollen menestyvän pelisarjan voidaan lopettaa Imperiumin Vastaisku tyyliin. Jookos-kookos?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom