Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Conduit

Vastaus: The Conduit

Nyt on hetki pelattu yksinpeliä ja muutamia mietteitä. Tekstuurin on ainakin tarkkoja :p Juonta on tavallaan turhaa haukuttu, sillä se on juuri "hyvää" schaissea tällaiseen peliin ja itse ihan mielenkiinnolla seuraan juonenkulkua. Pelimekaniikasta keroo se että toisessa missiossa tapoin 144 vihoillista, eli melkoista run 'n gunia koko homma. Guardedillakaan ei rynnimällä pärjää, melko haastava peli taitaa olla. Kaiken kaikkiaan olen yksinpelissä viihtynyt paremmin mitä codin vastaavassa. Tosin aseiden materiaalin läpäisykyä on jo nyt ikävä.... Kohta nettikarkeloihin.

Milläs ohjausasetuksilla pelaatte?
 
Vastaus: The Conduit

Nyt on hetki pelattu yksinpeliä ja muutamia mietteitä. Tekstuurin on ainakin tarkkoja :p Juonta on tavallaan turhaa haukuttu, sillä se on juuri "hyvää" schaissea tällaiseen peliin ja itse ihan mielenkiinnolla seuraan juonenkulkua. Pelimekaniikasta keroo se että toisessa missiossa tapoin 144 vihoillista, eli melkoista run 'n gunia koko homma. Guardedillakaan ei rynnimällä pärjää, melko haastava peli taitaa olla. Kaiken kaikkiaan olen yksinpelissä viihtynyt paremmin mitä codin vastaavassa. Tosin aseiden materiaalin läpäisykyä on jo nyt ikävä.... Kohta nettikarkeloihin.

Milläs ohjausasetuksilla pelaatte?

melee isku kannattaa laittaa alanuoleen ja kranaatin vaihto vaikka siihen wiimoten heilautukseen, tähtäys kannattaa laittaa vasempaan nuoleen. Herkkyyttä vaaka akselilla reilusti enemmän, että haulikolla voi kääntyä hyvin lähietäisyydellä :)
 
Vastaus: The Conduit

melee isku kannattaa laittaa alanuoleen ja kranaatin vaihto vaikka siihen wiimoten heilautukseen, tähtäys kannattaa laittaa vasempaan nuoleen. Herkkyyttä vaaka akselilla reilusti enemmän, että haulikolla voi kääntyä hyvin lähietäisyydellä :)

Olen säätänyt kontrollit jo nyt mieleiseksi, näppäin asettelu on aika jees nyt. Melee on wiimoten tökkäsyssä!

Kampanjaa olen nyt kolmanneksen pelannut, ja olen viihtynyt siinä paremmin kuin codin vastaavassa tai conduitin nettipelissä. Pelimekaniikka oli codissa parempi nettipelaamista varten, se oli sen verran paljon taktisempi. Mutta ei tämäkään huono ole.. Ja suoraan sanottuna tekee ison pesäeron codiin teknisellä puolella ja kontrolleissa. Mut en ihan täysin lämmennyt ja ihmettelen että on aika vähäinen määrä pelaajia langoilla jos vertaa codiin. Mutta ehkä se siitä, kun pääsee vähän enempi sisään juttuun ja saataisiin frendi matseja aikaiseksi.
 
Vastaus: The Conduit

Kontrolleista sen verran että ne on melkein täydelliset kyllä FPS-peliin. Melkein jopa parempi kuin hiiri+näppis. Tosi helppo napsia pääosumia. Sen lisäksi kaikesta huomaa että pelimoottori on aika hyvä. Nettipeli ei vaan sytytä. :(

Käykääpäs ihmiset lisäämässä oma koodinne tuonne ketjuun.
 
Vastaus: The Conduit

Itselläni ei sytytä tuo nettipeli kehnojen pelimuotojen vuoksi. Lipunryöstöstä en ole koskaan innostunut ja TDM:ää pelaan lähinnä silloin tällöin huvikseni. Alueen hallussapito ja pommipurku/plänttäys ovat olleet jo pitkään nettipeleissä joten sääli ettei tekijätiimi ole vaivautunut. Koskapa noitakin pelimuotoja pelaavia pelaajia on linjoila kun Wow:ia oon pelannu niin innokkaita pelaajia riittänee the Conduittiinkin.

CoDin yksinpelihän on lähinnä vitsi, mutta kyllä the Conduitista näkee että sitä on pitkälti tehty moninpeliä ajatellen. Mikä tietysti on järkevääkin pelin elinikää ajatellen. Kaukana ollaan yksinpelissä Bioshock tai Dead Space tasosta.

Sivumennen sanottununa joskus tuntuu että Wiillä suurin immersion kato HD konsoleihin ei johdukkaan grafiikasta (720p->480p) vaan äänistä (5.1 DD -> 2.0 pro logic). Koska 5.1 DD ei vaatisi mitään mahdottomia, niin tuntuu että siinä Nintendo on kyllä mennyt turhan matalasta aidasta, olettaen tietysti että omaa allekirjoittaneen tavoin kunnollisen kotiteatterin.
 
Vastaus: The Conduit

Tilt.tv sanoi:
Toinen hyvä asia on Wiin ohjauksen mukanaan tuoma epätarkkuus ja karkeus. Tämä ei ole peli, jossa tehdään tarkkaan viilattuna headshotteja. Usein paras tapa toimia on juosta vihollista päin ja ampua joka suuntaan kunnes mikään ei enää liiku. Siinä on oma hupinsa. Nykyräiskinnät vaativat usein hyvin taktista pelitapaa, jossa täytyy miettiä tarkkaan, mitä tekee. The Conduit sen sijaan tukee holtitonta hillumista.

REPESIN :D:D:D
 
Vastaus: The Conduit

Toivottavasti tämä saa pelintekijät tajuamaan, että wiilläkin voi räiskinnät myydä!
 
Vastaus: The Conduit

En nyt jaksaisi koko ketjua ruveta lukemaan mutta pelihän on jo ilmestynyt(?) Onko pelissä pakko olla motion plus palikka vai toimiiko ilman?
 
Vastaus: The Conduit

Oletteko muuttaneen noita kontrollien sensitivyä yms? Eilen kokeilin vähän muutella mutta ei meinannut löytyä hyvää tasapainoa noihin. Pitäisikö pelata vaan alkuperäisilää asetuksilla. Vai miten olette itse tehneet?
 
Vastaus: The Conduit

Oletteko muuttaneen noita kontrollien sensitivyä yms? Eilen kokeilin vähän muutella mutta ei meinannut löytyä hyvää tasapainoa noihin. Pitäisikö pelata vaan alkuperäisilää asetuksilla. Vai miten olette itse tehneet?

Muuta ihmeessä, minullakin meni ainakin vartti parhaiden asetusten löytämiseen.

EDit: Nyt on niin hyvät kontrollit, että tiettyjen aseiden headshot prosentit pyörii siinä 60 ylikin (pistooli ja SCAR) Aika huima luku minusta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Conduit

Muuta ihmeessä, minullakin meni ainakin vartti parhaiden asetusten löytämiseen.

EDit: Nyt on niin hyvät kontrollit, että tiettyjen aseiden headshot prosentit pyörii siinä 60 ylikin (pistooli ja SCAR) Aika huima luku minusta...

Et viittis katsoa ja kopioida tähän:p ?
 
Vastaus: The Conduit

Et viittis katsoa ja kopioida tähän:p ?

Dead Zone: 140x147
Turning Speed:50
Cursor Sensitivity: 30
Horizontal View 56
Vertical view 65
Sensitivityt 50 molemmissa koskien liikkeentunnistusta
Camera Style: Human
Auto center ja Offscreen cursor turn OFFilla.

Nettikarkeloissa varmaan joutunee nostamaan cursor sensitivityä. Mutta noilla mennään yksinpelissä. :)
 
Vastaus: The Conduit

Yksi asia pistää silmään tässä yksinpelissä ja se on vaikeustason heittelehtiminen. Aivan jumalattoman hankalaksi heittäytyi yhtäkkiä. Ja nettipelin pystyttäminen kestäääää.... Pelaatteko kovin usein netissä?
 
Vastaus: The Conduit

Tuli itse heräteostoksena tilattua tämä setti Playstä:
Play.com (UK) : The Conduit: Special Edition (with FREE Play.com Exclusive Portable Speakers) : Nintendo Wii - Free Delivery

38.99 e ei kauhean paha, kun mukana tulee pikku kajarit.

Peli tosin menee jonoon, sillä pari muuta peliä puskee ainakin eteen. Vähän kyllä FPS/shooter-fanina tämän pelin taso pelottaa, mutta avoimin mielin...

No, jos tykkää putkijuoksusta niin kyllähän tämä on ihan jees yksinpelinä. Ampuminen on nautinnollista ja pelaaminen vaatii hiukan taitoa ja taktiikkaakin. Mutta putkijuoksua.

Toisaalta, nyt kun olen enempi pelannut nettipeliä niin äsken oli kaksi oikeesti hienoa matsia. Eli ensimmäistä kertaa viihdyin moninpelissä!
 
Vastaus: The Conduit

No, jos tykkää putkijuoksusta niin kyllähän tämä on ihan jees yksinpelinä. Ampuminen on nautinnollista ja pelaaminen vaatii hiukan taitoa ja taktiikkaakin. Mutta putkijuoksua.

Niin, taas kerran tämä "putkijuoksu"-termi.. En ole suoraan sanottuna varma mitä se tarkoittaa, koska kaikki räiskinnät ovat enemmän tai vähemmän "putkijuoksuja". Ei niistä "sandboksia" saa tekemälläkään..

Miten tätä peliä muuten ohjataan? Ampuminen tapahtuu jotenkin ohjainta "huitomalla" yms?
 
Ylös Bottom