Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Conduit

Vastaus: The Conduit

Mahtaakohan tässä saada ajaa tankkeja tahi autoja? Koska jos tähän tulis Team Deathmatch ja nämä ajoneuvot niin se olis mielenkiintosempaa. Omasta mielestä.
 
Vastaus: The Conduit

Sen jälkeen kun siirryin PC-pelaamisesta konsolipelaamiseen lopullisesti, eivät tällaiset pelit oikein enää kiinnosta. Onhan FPS:t kivoja pelejä, mutta pian varmaan tällaisten pelaaminen johtaisi takaisin PC:llä pelaamiseen ja siihen älyttömään isin ja äidin lompakon tyhjentämiseen -- näin jälkeenpäin katsottuna on tuo kyllä aika järkyttävää rahantuhlausta, kun moni varmaan Crysisiäkin varten osteli päälle 500 euron GPU:ta. :eek:

Ehkä jos tästä oltaisiin tehty Wiin filosofiaa noudattava peli, joka on kuin hybridi missä on FPS-elementtejä mutta muutakin (ehkä uutta ja innovatiivista, ehkä vanhaa jostain toisesta genrestä) niin olisin saattanut kiinnostua.
 
Vastaus: The Conduit

The Conduit kiinnostaa lähinnä Wiimote kontrollien ansiosta, kun Wiille ei ole vielä ainuttakaan kunnon FPS-peliä(paitsi MOH2H, mikä ei sekään hirmu hyvä) ja on myös kiva nähdä miten pitkälle tuo Wii pääsee tehoissa.

Ajoneuvoja en halua missään nimessä tähän peliin. Vihaan kaikissa FPS:ssa ajoneuvoja kun nykyään ne tunkee niitä lähes joka peliin ja ne minusta jotenkin pilaa vaan koko kokonaisuutta, kun jotkut pellet vain tykittää ajoneuvoilla...
 
Vastaus: The Conduit

Onko se nyt täysin varmaa ettei tule split-screen moninpeliä? Itelle ainakin aikakova pettymys, koska kellään kavereista ei ole wiitä, niin ei onnistu moninpelit ellei ole split screeniä, joten eipä tämäkään räiskintä omaan hyllyyni ilmesty. Koskahan tulis se ensimmäinen wiin fps jossa olis kunnollinen split-screen moninpeli..
 
Vastaus: The Conduit

No ei ne ainakaan virallisesti ole sitä kieltäneet, tosin ei ole kukaan kysynytkään.
 
Vastaus: The Conduit

GoNintendo:

". Having said that, this title has to be the best looking game Ive seen on the platformperiod. The screenshots look great, the trailers are fantastic, but actually seeing it with your own two eyes makes things even better. I was no longer looking at things through rose-tinted glasses."

"I was annoyed with third parties before, but The Conduit looks so good that itll make you sick over third party support thus far."

http://gonintendo.com/?p=49579

Lupaavalta kuulostaa myös grafiikan suhteen, jos pitää tyylistä.
 
Vastaus: The Conduit

Tuo raportti lataa kyllä hurjia odotuksia tälle pelille....olisi kyllä tervetullut lisä valikoimaan. Jos arvostelut natsaavat, tämä lähtee saman tien meikäläisen hyllyyn.:D
 
Vastaus: The Conduit

Tällä GoNintendon kaverilla on arsenaalissaan myös PS3 (toisin kuin itsellä, ei löydy PS3 tai X0), joten luulen myös ettei ihan turhaan kehu. No, kunhan pääsee bugittomana ja hyvällä ohjauksella eetteriin, niin hyvä grafiikka on bonusta.

edit: lisää gameplayta (se alempi video):
http://www.nintendowiifanboy.com/2008/07/16/e308-the-conduit-for-your-inner-graphics-whore/

Täällä on erään gamasutralaisen neogaffiin kirjoittama hands on. Hän oli ihan vaikuttunut pelistä. Näyttäisi olevan hyvä idea tuo ylös-alas-akselin rauhoittaminen. Ja pelissä on samantyyppinen lock on systeemi kuin metroid 3:sessa mutta vieläkin pehmeämpi. Tätähän se Zoukka halus ;)

Paljon ainakin tekijät peliin panostaa, kehitysaikaa on vielä 9 kk jäljellä...
 
Vastaus: The Conduit

http://wii.ign.com/articles/891/891710p1.html

IGN preview

Later, when High Voltage brought The Conduit to our E3 war room, the polished visuals encapsulating the title tricked a few passersby into believing that The Conduit was an Xbox 360 game.

Ohjauksesta:
The Conduit additionally features a fully customizable control scheme so that you create your layout as you see fit. Don't like the fact that scope zoom is mapped to the bottom D-Pad? Change it. Prefer that the A button be used for crouching? No problem. And High Voltage promises that in the final version, you will even be able to map certain moves to Wii remote gestures if you'd prefer. On top of everything else, you can also completely edit the game's heads-up display, moving around information such as character health and ammo to your preferred positioning. Supposing you're the type who hates their screen clogged with any items, you can altogether remove it. The developer has really provided all of the options that hardcore gamers will want.
 
Vastaus: The Conduit

Ihan kiinnostava kommentti tekijöiltä: http://kotaku.com/5026583/conduit-devs-wii-worth-better-games-than-its-getting

The Wii is a really cool game system. It's worth better games than it's getting right now. There are some great games out there for the system, but it just seems like there's such an opportunity to do so much more with it. Considering it's such a popular system right now, it just doesn't make sense to not focus on making really quality games.
 
Vastaus: The Conduit


Tuo on tosiaan "ongelma" että pelintekijät haistavat "helpon" rahan. Kun niitä myyntilukemiakin tavattiin siinä Nintendon E3 esityksessä. Potentiaalia löytyy kyllä kuten näkyy myyntilistoista että wiin third party pelit ovat useimmiten HD konsoleiden edellä. Yksinoikeuspelit vievät tietenkin aina oman siivunsa ja hyvä niin. Toivottavasti The Condit iskisi kultasuoneen niin muut pelintekijät voisi ottaa hieman mallia.
 
Vastaus: The Conduit

The Conduit iskee kultasuoneen jos peli todella on niin hyvä kuin IGN hehkutti previewssaan, ihan älytöntä hypetystä.

Kehittäjien pitäisi jo kyllä olla huomanneet että kyllä FPS-pelit menevät Wiilläkin, MOH2 kuuluu kepeästi tohon 400 000+ joukkoon, kun on sentään myynyt pelkästään US-mantereella 250 000 ja loput PAL alueella. Red Steel on myynyt yli miljoonan ja kun vielä ajattelee miten huono peli se on niin se on lähinnä puskenut pelkällä asenteella ja ihmisten himolla kunnon Wii FPS-peliä kohti. Jopa Call of Duty on päässyt melkein tohon 400 000 joukkoon vaikka sekin kuraa.

The Conduit tulee olemaan sitä mitä kaikki on halunnut, kunnon FPS-peli Wiille
 
Vastaus: The Conduit

^ Pointti lieneekin siinä että kun Wiillä paskakin peli myy kuin mehujää saharassa niin miksi haaskata aikaa ja resursseja vääntääkseen koodia monta vuotta. Rahaahan ne pelistudiot on tekemässä useimmiten :/ Heti kun kura lakkaa myymästä niin alkavat pelistudiotkin panostaa.
 
Vastaus: The Conduit

^ Pointti lieneekin siinä että kun Wiillä paskakin peli myy kuin mehujää saharassa niin miksi haaskata aikaa ja resursseja vääntääkseen koodia monta vuotta. Rahaahan ne pelistudiot on tekemässä useimmiten :/ Heti kun kura lakkaa myymästä niin alkavat pelistudiotkin panostaa.

Kokolailla noin. Nyt kun Conduit tulee markkinoille niin kilpailijoiden on pakko panostaa peleihinsä kunnolla, muuten ei myy. Hyvä esimerkki kilpailutilanteesta on COD5 vs. Conduit, kumpi on paremman näköinen ja yyberimpi räiskintä? Molemmat yrittää pirusti, mikä on kuluttajille hyväksi.

Olen itse yllättynyt, että Conduit saa noin ylistäviä previkoita osakseen. :)
 
Vastaus: The Conduit

MOH2 kuuluu kepeästi tohon 400 000+ joukkoon, kun on sentään myynyt pelkästään US-mantereella 250 000 ja loput PAL alueella.

On se varmaan ihan hyvin myynyt, mutta jos tuolla 400 000+ kommentilla tarkoitit vertailua siihen Nintendon mainitsemaan lukuun niin siihen se ei kuulu noilla myynneillä, sillä kyse oli vain Amerikassa myydyistä peleistä. Joka tekeekin siitä luvusta melko kovan.
 
Vastaus: The Conduit

The Conduit tulee olemaan sitä mitä kaikki on halunnut, kunnon FPS-peli Wiille. [ja toinenkin quote] Kokolailla noin. Nyt kun Conduit tulee markkinoille niin kilpailijoiden on pakko panostaa peleihinsä kunnolla, muuten ei myy.

Itse en yllättyisi jos conduit osoittautuisi keskiverroksi FPS:ksi a la Haze/Turok. Mutta sekin voi olla jotain FPS nälkäisille Wii-pelaajile.
 
Ylös Bottom