Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Conduit

Vastaus: The Conduit

Elikkäs tulee varmaan käyttämään friend codeja... http://gonintendo.com/?p=55803 Tais siirtyä pois mun ostoslistalta, kun ei tule edes split-screeniä (ehkä alennuksesta). Noh katotaa jos tulee muuten mahtava nettipeli ja yksinpelikin on rautaa
 
Vastaus: The Conduit

Onkos missään mainittu, käyttääkö tämä peli koko Optical Discin kapasiteetin (8,5 Gbit) vai sen mitä muut pelit tähän asti?
 
Vastaus: The Conduit

Peli kyllä parantaa kitiettävästi kokoajan ulkonäköään. Alkaa olemaan melkein ensimmäiset screenit, joissa tuo on minustakin hienon näköinen. Tähän asti ruutukaappaukset ei ole oikein tehnyt pelille oikeutta.
 
Vastaus: The Conduit

Ensimmäisestä levelistä pari läpijuoksuvideota. Spoilaahan ne tietty, mutta niistä saa selkeän kuvan pelimekaniikasta. Kehittäjien mukaan peli on edelleen keskeneräinen, mikä on aika hankala uskoa.

Summa summarum: Tempo on pelissä todella kova, viholliset ei onneksi kestä kuritusta liiaksi (ala moh), käsikranaatit on melko tehokkaita (voi olla huonokin juttu moninpeliä ajatellen) ja peli pyörii nätisti. Kontrollit toimii, kuten odottaa saattaa. Luulenpa että hyvä moninpeli tästä tulee, yksinpeli on varmasti melko tavanomainen putkijuoksu. Toki korkeilla tuotantoarvoilla toteutettuna.
 
Vastaus: The Conduit

The Conduitin alussa kuuluu sitten iloisesti "SEEEGAAAA!"

http://wii.ign.com/articles/924/924875p1.html?RSSwhen2008-10-29_075800&RSSid=924875

IGN:ssä uusia kuviakin, niitä on kohta niin paljon jo julkaistu että peli on kohta nähty.

http://media.wii.ign.com/media/142/14248157/imgs_1.html?RSSwhen2008-10-29_105500&RSSid=925037

Positiivinen asia että Sega tämän pelin julkaisee, heillä on ensi vuodelle kyllä kova lista wiipelejä. Onneksi nuo kuvat ovat parista ekasta kentästä, joten ehkä jotain jää paljastamattakin ennen pelin iilmestymistä :D

Onko julkaisupäivämäärästä ollut puhetta?
 
En tiiä sitten onko liian aikaista jo tälle keskustelulle mutta itteäni ainakin kiinnostaa että kuinka moni aikoo ostaa tämän pelin? Pelihän tukee Wii Speak laitetta joka on jo melko houkutteleva syy sen ostamiseen. :D

Pelin julkaisupäivä on omien tietojen mukaan maaliskuussa? Korjatkaa jos tiedätte paremmin :o

Itse ainakin meinasin pelin ostaa kerta Wii Speak tuki siihen on saatu, toivottavasti eivät sitä onnistu pilaamaan :D
En omista vielä laitetta joten tyyliin peli + Wii Speak olisi kelpo paketti

http://www.gamereactor.fi/uutiset/2678/GRTV:+The+Conduit+-trailereita/

"Ei hassumpaa jälkeä Wiin rajoitteet huomioon ottaen."
 
Vastaus: The Conduit

Pelin julkaisupäivä on omien tietojen mukaan maaliskuussa? Korjatkaa jos tiedätte paremmin :o
Viimeisin Segan julkaisulista sanoi The Conduitin kohdalla epämääräisen "Spring 2009". Eli voisi ehkä tulla parhaimmillaan niinkin aikaisin kuin maaliskuussa, mutta kevät taitaa viitatata enempi huhti- tai toukokuuhun.

23rd Jan 2009 PC Football Manager Live

February 2009 Wii House of the Dead: Overkill Horror
February 2009 Wii House of the Dead: Overkill: Collectors Edition
February 2009 PS3 SEGA Mega Drive Ultimate Collection
February 2009 X360 SEGA Mega Drive Ultimate Collection

March 2009 PC Empire: Total War
March 2009 PC Empire: Total War: Special Forces Edition
March 2009 DS Bleach: Dark Souls
March 2009 PS3 Stormrise
March 2009 X360 Stormrise
March 2009 Wii Sonic and the Black Knight
March 2009 Wii Madworld

Spring 2009 PSP Phantasy Star Portable
Spring 2009 Wii The Conduit

Q1 2009 PS3 Alpha Protocol
Q1 2009 X360 Alpha Protocol
Q1 2009 PC Alpha Protocol
Q1 2009 PS3 Aliens: Colonial Marines
Q1 2009 X360 Aliens: Colonial Marines
Q1 2009 PC Aliens: Colonial Marines

2009 PS3 Bayonetta
2009 X360 Bayonetta
 
Vastaus: The Conduit

Viimeisin Segan julkaisulista sanoi The Conduitin kohdalla epämääräisen "Spring 2009". Eli voisi ehkä tulla parhaimmillaan niinkin aikaisin kuin maaliskuussa, mutta kevät taitaa viitatata enempi huhti- tai toukokuuhun.

23rd Jan 2009 PC Football Manager Live

February 2009 Wii House of the Dead: Overkill Horror
February 2009 Wii House of the Dead: Overkill: Collectors Edition
February 2009 PS3 SEGA Mega Drive Ultimate Collection
February 2009 X360 SEGA Mega Drive Ultimate Collection

March 2009 PC Empire: Total War
March 2009 PC Empire: Total War: Special Forces Edition
March 2009 DS Bleach: Dark Souls
March 2009 PS3 Stormrise
March 2009 X360 Stormrise
March 2009 Wii Sonic and the Black Knight
March 2009 Wii Madworld

Spring 2009 PSP Phantasy Star Portable
Spring 2009 Wii The Conduit

Q1 2009 PS3 Alpha Protocol
Q1 2009 X360 Alpha Protocol
Q1 2009 PC Alpha Protocol
Q1 2009 PS3 Aliens: Colonial Marines
Q1 2009 X360 Aliens: Colonial Marines
Q1 2009 PC Aliens: Colonial Marines

2009 PS3 Bayonetta
2009 X360 Bayonetta


Madworld ja Conduit ainakin ostettava :D
eikö toi Bayonetta ilmestykkään Wiille?
 
Vastaus: The Conduit

Hyvä The Conduitin tekijöiden haastattelu MTV:ltä:

Lue koko haastattelu täältä.

Käsitellään eritoten pelin myyntiä ja kohdeyleisöä, Wiin hardcore-pelaamista ym.

MTV Multiplayer: Why do you think The Conduit will sell?

Kerry Ganofsky, CEO High Voltage Software:
We feel that The Conduit offers gamers the chance to experience the Wii in the way that we all originally dreamed of. This is a gamers game, and we make no excuses for it. With incredible graphics, a captivating story, and completely customizable controls we are providing a complete package of gaming entertainment.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Conduit

http://media.wii.ign.com/media/142/14248157/vids_1.html Kyllä on nätin näköistä. Alkaa taas Conduit hype nousta päähän...

Kyllä kyllä. Wiillä rupeaa olemaan jo jonkinlainen kilpailutilanne Segan ja Activisionin välillä fps-genressä. Tuskinpa meinaan Activision jää katselemaan Conduitin todennäköistä myyntimenestystä, joten eiköhän COD:Modern Warfare 2 ole wiillekkin kehityksessä. Pelaajan kannalta hyvä tilanne, sillä cod:waw on jo kelpo tekele ja Conduit näillä näkymin tulee olemaan vielä parempi.

Co-op puuttuminen hiertää.
 
Vastaus: The Conduit

Kyllä kyllä. Wiillä rupeaa olemaan jo jonkinlainen kilpailutilanne Segan ja Activisionin välillä fps-genressä. Tuskinpa meinaan Activision jää katselemaan Conduitin todennäköistä myyntimenestystä, joten eiköhän COD:Modern Warfare 2 ole wiillekkin kehityksessä. Pelaajan kannalta hyvä tilanne, sillä cod:waw on jo kelpo tekele ja Conduit näillä näkymin tulee olemaan vielä parempi.

Co-op puuttuminen hiertää.

Omasta mielestä ei toi co-op niin paljoa haittaa, jos kerran on tulossa verkkopeli jossa wiispeak- tuki.
Jos moni täällä tän ostaa, itteni mukaan lukien, niin sais jo jonkun konsolifin tiimin sinne koottua :D

Kerran kun xboxilla puhuminen tapahtuu headsetillä, niin wiispeak alkaa jo vähän tavoitella samaa meininkiä ;)
 
Vastaus: The Conduit

Erittäin mielenkiintoinen "Making the Conduit" artikkeli IGN:ssä itsensä Eric Nofsingerin kirjoittamana.
Tässä muutamia mielenkiintoisimpia kohtia:

One of the major challenges that we discovered when moving forward with the project was that most publishers we spoke to had no (zero, less than zero, terribly less than zero) interest in seeing what we could do with higher-end graphics, tight gameplay, and integrated mechanics. "The Wii is not a hardcore market," and variations on that theme were common refrains.
The Conduit had no publisher for several monthsmost of its development life, actually. This created an interesting dynamic. On the one hand, we were free to make what we wanted; but in the end, we had to craft something we felt confident that publishers would go for. We wanted to make something appealing to ourselves, potential publishers, and the Wii gaming audience. This is largely why the game has gone through so many iterations of improvement.
We started creating, building, and architecting a game from the ground-up with little-to-no outside direction. Now, we know some of you are thinking that this sounds awesome, and it was a very awesome thing, but let us tell you, it also comes with some healthy fear. As a company, we were investing our own dollars into a project without a guaranteed future Hell, we had been explicitly told, by many companies, that it was a loser, it had no market, and none of the people that own a Wii would want it. So, while it was so truly awesome, in many ways, it was a big weight on the team's shoulders, and it was a big show of faith from the management of our company regarding the team making The Conduit.
I promise you, we read your feedback every developer does. If they say they don't, they are lying. We read it, we get irritated at the dumbass comments, excited when we see a fan, and thoughtful when we see suggestions. To illustrate, let's go to the well and share some thoughts from our Lead Programmer, Ed Federmeyer:

Many of the games we work on at our studio are work-for-hire, which means the publisher gets to make any final decisions, and does all the publicity. We are usually not allowed to publicly talk about what we're working on, sometimes even after the game ships. This makes it hard to know how the fans will like a game. Since The Conduit is self-funded, we've been able to talk about the game, and even better, to get it into the hands of the fans at events like PAX and E3, and the upcoming Comic Con in New York. When we hear back that the people who have actually spent hands-on time with the game like it, or even have criticisms we can work with, that is really cool. It really helps us to know what we're doing right, and even more importantly, what we still need to work on.

A great example of this was that we were not going to do online multiplayer at first. The team really wanted to do it, but we just didn't have the resources to make it work. We made plan after plan, and schedule after schedule to try to make it fit, but it just could not be done in the time we had with the people we had. After PAX though, so many fans talked about how much an online mode would mean to them, our management saw that, and brought in the resources we needed to do it. It really would not have been possible without that level of excitement from the fans!
Also, from the start we wanted customizable controls. As a gamer, it kind of annoys me when a control scheme is almost, but not quite, what I want. Especially when I just got done playing a game with say, jump on B and shoot on A, and the next game I get has them reversed and I have to re-train myself to the new controls. As a programmer, I know that it's usually not that hard to make remap-able controls.
 
Vastaus: The Conduit

Wii on jäänyt valitettavasti vähälle huomiolle Metroidin jälkeen, kun ei itseäni kiinnostavia pelejä ole tullut. Mutta Conduit on kyllä todella kiinnostava näin ennakkoon. Toivon todella, että ei tarvitse pettyä. Wiin ohjaus on mielestäni Half Lifen jälkeen parasta, mitä fps-genressä on tapahtunut (tai olisi jos joku tekesi hyviä pelejä) ja ainoa mitä olen remotella ohjastanut on Samus :( Ei oikein nuo CoDit ja muut multiplatterit Wiillä kiinnosta.

Olisi myös mahtava meidän pelaajien kannalta, jotka haluavat Wiille muutakin kuin näitä - no tiedätte mistä puhun - pelejä, että Conduit synnyttäisi edes pienen lisäsykäyksen laadukkaiden Wii fps-pelien tekemiseen. Tai miksei myös 3rd-person pelien jossa pääsee tähtäilemään omaa ruutuaan kohti ;)

Erityisesti nettipeli kiehtoo ajatuksena, ja mitenkäs se remote taipuu siihen. Jos on homma toimii Conduitissa jouhevasti, niin meikäläinen on mukana jos saataisiin jonkin näköinen foorumin klaani pystyyn :D
 
Vastaus: The Conduit

Huhhuh, ja taas näyttää hienommalta kuin sitten viime näkemän. Toivotaan, etteivät mokaa tätä ihan loppumetreillä...
 
Ylös Bottom