Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Conduit

Vastaus: The Conduit

Tuli nyt hommattua tuo The Conduit Huuto.netistä ja mietin että pelaako tätä enää kukaan netissä? :)

Ilman parempaa tietoa sanoisin perstuntumalla, että varmaankaan ei kovin moni. Mikäli The Conduitin hankkii, motiivina kannattanee olla yksinpeli.
 
Vastaus: The Conduit

Conduit 2 hypetystä gonintendon blogista poimittuna

I'm not sure that this is 100% confirmed, so we'll try to get the full details soon. For now, here's what we've heard.

- voice chat with friends and non-friends
- players met while playing online can be added to an 'ally list'
- ally list holds roughly 96 player
- friend codes are required to add 'friends', but not 'allies'
- allies will also show up in future online battles

- Conduit 2 will allow for remote patches to fix online issues
- ships with a headset
- chat actively in the gameplay lobby before matches, during the matches themselves, and in-between setup for matches that follow
- SCAR semi-automatic rifle has secondary charge side effect that allows you to be invisible on radar
- perk system akin to Modern Warfare
- may see vehicles in specific multiplayer maps
- short downtime between online matches
- alternate fire for TPC launcher: sticky proximity mines
- 30 suit upgrades
- weapon blueprints (for unlocking weapons in multiplayer mode)
- Conspiracy items which unlock background materials
- Teammates can revive you if you die
- Expose enemy weakspots by blasting off helmets and armor
- DLC still in discussion
- 70 fps when starring at a wall, 28 fps with explosions and action VOISIKO JOKU SELITTÄÄ miksi fps pitää olla parhaimmillaan 70 ???
- 15 multiplayer maps, but more may come before launch
 
Vastaus: The Conduit

Conduit 2 hypetystä gonintendon blogista poimittuna

- 70 fps when starring at a wall, 28 fps with explosions and action VOISIKO JOKU SELITTÄÄ miksi fps pitää olla parhaimmillaan 70 ???

No tietenkin mitä parempi FPS sitä sulavampi peli on. Mitään syytä tuskin juuri tuolle 70 fps:lle löytyy, se nyt vaan on se maksimi minne päästään seinää tuijottamalla.
 
Vastaus: The Conduit

Jälleen kerran! Hirveä hehkutus kun oli viimeksikin ja oikein mitään ei pystytty lunastamaan.
 
Vastaus: The Conduit

Toinen kerta toden sanoo. Ainakin tällä kertaa kaikkea on pirusti enemmän. Ja vaikka GoldenEye onkin omalla odotuslistalla korkeammalla, niin kyllä tätä myös odotetaan. Tiimi on kuitenkin aloittelijan kengissä "oikeiden pelien" tekemisessä (ennen Conduitia oikeastaan vain lisenssipelejä), joten onnistumista toivotaan.

Ja voiko kukaan oikeasti väittää, että 4 pelaajan online ja offline co-op ei ole kova lisäys? Tai tälläisestä Segan viralliset huhut ovat ainakin kertoneet.
 
Vastaus: The Conduit

Ja voiko kukaan oikeasti väittää, että 4 pelaajan online ja offline co-op ei ole kova lisäys? Tai tälläisestä Segan viralliset huhut ovat ainakin kertoneet.

Jos itse pelikin toimii! Edellistä ei co-oppikaan olisi nostanut yhtään mihinkään.
 
Vastaus: The Conduit

Jos itse pelikin toimii! Edellistä ei co-oppikaan olisi nostanut yhtään mihinkään.

Saa nähdä onko koko yksinpeli mahdollista vetää yhteistyönä, vai onko erikseen suunnitellut co-op tehtävät. Itse en oikein tiedä kumpaa toivoisi, kun edellisessäkin pelissä oli moninpeli kuitenkin selkeästi vahvemmin toteutettu. Pelkkä päälle liimattu co-op ei tosiaan peliä pelasta.
 
Vastaus: The Conduit

Saa nähdä onko koko yksinpeli mahdollista vetää yhteistyönä, vai onko erikseen suunnitellut co-op tehtävät. Itse en oikein tiedä kumpaa toivoisi, kun edellisessäkin pelissä oli moninpeli kuitenkin selkeästi vahvemmin toteutettu. Pelkkä päälle liimattu co-op ei tosiaan peliä pelasta.

Kyseessä valitettavasti haiskahtaa olevan aika päälleliimattu ominaisuus. Ei ole coop kampanja vaan loppumattomia viholliswave joukkoja. Onkohan suunniteltu julkaisu vielä syksyllä, kun luin jostain, että peli ilmestyy 2011 helmikuussa. Headbanger headset-tuki on silti suuri askel wii verkkopelaamiselle(taitaa olla samanlainen tekniikka kuin wii speakissä) ja saa puhua vapaasti kaikille pelaajille ja 96 kaveria parhaillaan saa lisätä suoraan ilman frendikoodeja.

Olen ainakin lisännyt conduit 2:n odotuslistalle. Wiin parhaat tulevat fps pelit
1. Goldeneye
2. Conduit 2
3. CoD black ops
 
Vastaus: The Conduit

Conduit kakkosen asetrailer:
[video=youtube;wtBGEbxgGdA]http://www.youtube.com/watch?v=wtBGEbxgGdA&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: The Conduit

Conduit 2:sen fact sheet:
GoNintendo - Conduit 2 - updated fact sheet

Laitetaan myöskin suora lainaus:

General:

-21 weapons

-Online Updates Support

-48 kHz audio

-Fully realized medals and achievements system that yields in-game currency: other player’s achievements can be viewed online from the game lobby

-Faster frame rate

Campaign:

- 16 missions

- 6-8 hours long

- 23 enemy types

-Real time in game cut scenes

-Universal ammo crate (replenishes any weapon ammo by just walking near it)

Multiplayer:

-12 maps

-14 modes

- 64 friend limit

-Hardcore mode

-Playlist enhanced that’s supports variety and avoids repeated matches on the same maps with the same weapons

-4 load outs per profile

Multiplayer Maps:

-Pentagon Prime – Based upon Pentagon out of The Conduit.

Best with 8-12 players

-Sanctum Prime – Based upon Sanctum out of The Conduit.

Medium size; Best with 6-10 players

-Streets Prime – Based upon Streets out of The Conduit

Small size; Best with 2-6 players

-Lost City – Based upon the Lost City of Z from single-player M12

Best with 8-12 players

-Precipice – Based upon the one-off single-player M15

Best with 6-10 players

-Agartha – Based upon the John Adams boss fight from single-player M14

Best with 8-12 players

-Whiteout – Based upon the Siberian tundra single-player M09

Best with 6-10 players

-Crash Site – Based upon the one-off from single-player M16

Best with 6-10 players

-Serenity – Based upon the one-off from single player M17

Best with 6-10 players

-Dig Site – Based upon the Lost City multiplayer map

Best with 2-6 players

-Abyss – Based upon the Agartha multiplayer map

Best with 2-6 players

-Avalanche – Based upon the Whiteout multiplayer map

Best with 2-6 players

Multiplayer Modes:

Deathmatch – First player to kill limit in the time allowed wins!

Balloon Battle – Lose balloons with every death. Gain balloons with kills. With no balloon, become a mini bomb! Last player alive wins!

ASE Ball – Longest time holding the ASE wins!

Bounty Hunter – Kill your assigned target for points or kill those hunter you for fun. But beware; killing someone who doesn’t fill those roles will cost you points!

Free for All CTF – Get to the flag and then carry it back to a random goal location. First to the scoring limit wins!

Team Deathmatch – First team to the kill limit in the time allowed wins!

Shared Stock – Teammates share a pool of lives while trying to get the highest kill count possible.

Capture the Flag – Each team tries to capture the ASE (flag) of the other. First team to the capture limit in the time allowed wins!

Killing Override – First team to the kill or capture limit wins!

Single Flag CTF – Teams fight over a single centrally located ASE (flag). First team to capture limit wins!

VIP – Fight to kill the randomly selected VIP on the opposing team. First team to the point limit wins!

ASE Basketball – Each team tries to capture a centrally-located ASE and then carry it into the enemy base. Toss or carry the ASE through the goal to score. First team to the point limit wins!

Annexation – Teams fight for control over capture points. These totems award points over time. First team to the point limit wins!

Power Surge – Teams must defend their own generator while destroying the enemy’s when its shield is down. First team to destroy the generator or the team with the more intact generator wins!
 
Vastaus: The Conduit

Julkaisua taas lykätty, uusi julkaisupäivä 22. huhtikuuta 2011.

Harvoin itse olen mielissäni lykkäyksistä, mutta kun tämä peli on tälläinen "rajatapaus" (ei oikein tiedä mitä ajattelisi, ja mitä tästä oikeen tulee), niin jokainen lykkäys antaa kehittäjille vielä lisää aikaa hioa peliä, ja kenties tällä kertaa tiimi onnistuukin.

Itse toivon onnistumista varsinkin yksinpelissä, split-screenissä ja offline team-invasionissa, nettiä kun ei moneen kuukauteen tule multa löytymään. Jos nuo saa kehuja arvosteluissa, niin sitten täytyy rutistaa pikkaisen irti armeija-ajan budjetista, mutta muuten taitaapi jäädä armotta hyllyyn.
 
Vastaus: The Conduit

Everything you can do online, you can do via splitscreen to include all competitive modes and the cooperative Team Invasion mode. linkki

Tuon perusteella yksinpelikampanjaa ei voi pelata cooppina läpi, vaan siinä on joku oma moodi mitä voi pelata cooppina.
 
Vastaus: The Conduit

Everything you can do online, you can do via splitscreen to include all competitive modes and the cooperative Team Invasion mode. linkki

Tuon perusteella yksinpelikampanjaa ei voi pelata cooppina läpi, vaan siinä on joku oma moodi mitä voi pelata cooppina.

Kiitos vastauksesta. Nyt on hyvä :) Pelin julkaisun lähestyessä voitaisiin luoda pelille oma ketju, mutta menköön hype vielä tässä ketjussa. Conduitin yksinpeli oli oikeastaan aika jees, vain moninpeli sukkasi rankasti. Nyt toivotaan että muutosta parempaan suuntaan on tullut tuossa moninpelissä. Ja juurikin pelimekaniikan kannalta. Erilaisia pelitilojahan tuossa on vaikka kuinka hirveästi.
 
Vastaus: The Conduit

Conduit 2 -arvostelu

The Good:
-Irreverent, B-move-caliber story
-Labyrinthine levels with plenty of secrets
-Varied artistic design
-Exciting boss fights.
The Bad:
-Hilariously awful AI
-Classic Controller issues.

Conduit 2 is a breath of fresh air in a genre that takes itself far too seriously. Breaking away from the shackles that made The Conduit an insipid chore, this unrestrained sequel addresses every concern from the first game with a jester's aplomb. Gone is the overly dramatic story that made government conspiracies as banal as a tour through a doorknob factory, replaced by a tongue-in-cheek narrative that revels in preposterous logic. The paint-by-numbers level design has been tossed in the scrap heap as well. You travel the globe in Conduit 2, and the circuitous layouts make it fun to figure out where to go next. There are even thrilling set-piece moments mixed in, culminating in a number of over-the-top boss fights that provide an explosive change from the normal action.

That's not to say Conduit 2 is without fault. The core action is mired in problems, ranging from hapless AI to predictable combat, and the lifeless multiplayer fails to build on the cartoonish charm of the campaign. But Conduit 2 rises above these complaints. It has a style all its own, and though it has its fair share of issues, you'll still have a smile on your face the whole time.

Vaikuttaa ainakin pelaamisen arvoiselta?
 
Ylös Bottom