Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

[emoji35] serveri pätkii jatkuvasti, sinne menee pointsit taas...
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

On kyllä aika turhia noi kisat missä on AI kuski. Voit käyttää palaa radalle nappia vaikka 10 kertaa ja jäät vaikka kilometrin...jostain syystä parin mutkan jälkeen olet jo perässä.

Lisäksi todella pitkissä kisoissa tietyt autot menee karkuun alussa, etkä voi mitään. Tiettyyn kohtaan kolaroivat joka kisassa ja pääsee itse karkuun.

Yhdessä kisassa eräs auto keskellä metsätietä suoralla pätkällä jarrutti auton noin 50km/h ilman syytä ja oli kuitenkin kilometrin päässä 0,08sek mua perässä, vaikka vedin 200 taulussa. Otin kisan uusiksi ja hiljensivät itsekin. Kaveri painoi sen jälkeen hyper vauhtia karkuun ja muutaman mutkan päästä pääsin ohi. Kunhan 2-3 viimeisellä portilla ajaa hyvin niin voittaa, muulla ei ole mitään väliä.

Olen sen verran leppoisalla asenteella tätä pelaillut muutenkin ja pitänyt vain hauskaa, niin tuo kyllä passaa et varman päälle nauttii kisat läpi ja puskee vain lopussa.


Aikaisemmin valittelin kun kaikki oli nollilla. Silloin myös kartassa tehtävät näkyi tekemättöminä (eli ei ollu sitä merkkiä et onko pronssia, hopeaa vai kultaa tullut). Seuraavalla pelikerralla ne ilmestyi, mutta itse tilastot on edelleen nollilla. Outoa bugaamista. Onneksi mulle ei ole pelin kanssa ollut muuten mitään itse peliä haittaavia bugeja yhtä kisaa lukuunottamatta, jonka päätteeksi heittää serveriltä ulos. Ja ratista katoaa force välillä.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mulla olis ylimääränen dlc koodi...

Nordic Pack, sisältö: BMW Z4 sDrive35is, Dodge Ram SRT 10, 2015 Ford Mustang

Samat autot ja hilavitkuttimet tuli kun ostin season passin, niin oliskohan kenelläkään tarvetta koodille ja mitäs kivaa siitä mä siitä kostuisin?
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Nordic Pack, sisältö: BMW Z4 sDrive35is, Dodge Ram SRT 10, 2015 Ford Mustang

Mullekin piti tulla ennakkovaraajana noi kaikki kolme, mutta vain Mustangin löysin kaupasta. Mistä sä olet nuo muut löytänyt, kun itellä ei näy lava-Dodgea, eikä varsinkaan tuota Bemaria. Detroitin ja New Yorkin kaupat on kyllä jo auki.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mullekin piti tulla ennakkovaraajana noi kaikki kolme, mutta vain Mustangin löysin kaupasta. Mistä sä olet nuo muut löytänyt, kun itellä ei näy lava-Dodgea, eikä varsinkaan tuota Bemaria. Detroitin ja New Yorkin kaupat on kyllä jo auki.

Verkkiksen kautta tilasin ennakkoon ja eilen laittoivat koodin meiliin. Koodia en ole käyttänyt, kun kaikki nuo kolme autoa ilmestyi suoraan talliin season passin oston ja latailujen jälkeen.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

BMW tais olla Miamissa

Cool! Muistaisitko vielä, paljonko se noin suunnilleen maksaa, niin voisin alkaa säästää siihen rahoja? :D Kuljettajalevelillä 20 kuitenkin aukesi performance-paketti, jos oikein muistan, niin tuosta ketterästä roadsterista voisi rakentaa sellaisen?

PS. Nyt kun Bemareista tuli puhe, niin onko kukaan vielä niin pitkälle, että voisi vahvistaa, pitikö se huhu paikkaansa, että pelistä löytyisi myös edelliskoppainen M5?
 
M5 oli kun kävin koeajollakin. Myös Miamissa. Hinnat tais olla jotai 90-110tonnia. Bemusta en tiedä mitä mallia oli..uudehko

Edit: jätin ostamatta kun sai viritettyä vain urheiluautoksi.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Aukeaako nuo kaupunkien autokaupat vaan menemällä kaupunkiin ja etsimällä linkkiaseman, vai pitääkö tarina olla siinä pisteessä, että käsketään menemään uuteen kaupunkiin ja uudelle alueelle? Meinasin vaan, kun itsellä on se New Yorkin tarinavaihe alkamassa ja voisin kyllä vaihtelun vuoksi ajella jo välillä muullakin autolla kuin tolla Mustangilla.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Aukeaako nuo kaupunkien autokaupat vaan menemällä kaupunkiin ja etsimällä linkkiaseman, vai pitääkö tarina olla siinä pisteessä, että käsketään menemään uuteen kaupunkiin ja uudelle alueelle? Meinasin vaan, kun itsellä on se New Yorkin tarinavaihe alkamassa ja voisin kyllä vaihtelun vuoksi ajella jo välillä muullakin autolla kuin tolla Mustangilla.

Kauppoihin pääsee, kun vain käväisee kylillä.

ps. Molemmat bemarit ovat vm2011 kustantavat 97.290 / kpl

pps. Täältä löytyy "kaikki" autot mitä myynnissä: http://imgur.com/a/e8d8j
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Kauppoihin pääsee, kun vain käväisee kylillä.

ps. Molemmat bemarit ovat vm2011 kustantavat 97.290 / kpl

Kiitokset tiedoista ja hinnoista! Täytyy vetäistä itärannikkoa etelään Mustangilla ja käydä poimimassa toinen Bemareista ajoon, niin saa Mustangin ja uuskoppasen Camaron kylkeen vähän eurooppalaistakin autoa vaihteeksi.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Itse tein niin, että lentokoneella vedin siirtymät, ajoin autokauppaan. Näin jokaisen kanssa. Sen jälkeen niihin pääset kartasta suoraan menemättä paikalle.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Itse tein niin, että lentokoneella vedin siirtymät, ajoin autokauppaan. Näin jokaisen kanssa. Sen jälkeen niihin pääset kartasta suoraan menemättä paikalle.

Juu noin on varmasti nopeampi, mutta itse kun en ollut beta-versioissa ollenkaan mukana, niin maisemat on kaikkinensa ihan uusia ja ajaminenhan tässä pelissä on tarkoituksena. Lisäksi matkan varrella on aina jotain löydettävää tai taitokisaa ajettavana, joista saa uutta osaa ja kokemuspistettä kuskin levelöintiin. Tähtäimenä on, että jokaiseen paikkaan ajetaan se ensimmäinen edestakas-kerta ja sen jälkeen sitten pikamatkustellaan.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Miniä en ole löytänyt vaikka se dlc koodi on syötetty...missän moinen auto majailee???
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Miniä en ole löytänyt vaikka se dlc koodi on syötetty...missän moinen auto majailee???

Pitäis löytyä omasta tallista. Eli bugailee taas kerran...

Kannattaa viel käydä vilkasemassa alkuvalikosta -> store. Sieltä oon laittanu kaikki autot jne lisukkeet viel latautuu.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Pitäis löytyä omasta tallista. Eli bugailee taas kerran...

Kannattaa viel käydä vilkasemassa alkuvalikosta -> store. Sieltä oon laittanu kaikki autot jne lisukkeet viel latautuu.
Jaa...no storen redeemin kautta olen laittanut ja kaikki näkyy että on hyväksytty, pelissä vaan ei näy omassa tallissa. Mites ne muut preorder dlc autot..nordic pack? Tuleeko talliin vai vaan kauppaan..?
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Jaa...no storen redeemin kautta olen laittanut ja kaikki näkyy että on hyväksytty, pelissä vaan ei näy omassa tallissa. Mites ne muut preorder dlc autot..nordic pack? Tuleeko talliin vai vaan kauppaan..?

Nordic packia en ladannu, kun ostin season passin. Mutta sen mukana tuli nordic packin autot ja ne 2 super autoa. Kaikki ilmesty omaan talliin.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Nyt on ajettua peliä sinne asti, että aukesi maastoajokit. Kivalta vaikuttaa edelleen..

Onko muilla rattia? Ensin luulin et ratti pätkii forceja. Koitin testailla vaikka mitä. Lopulta tulin tulokseen, että vain tämä peli pätkii.

Sit aloin seuraamaan, niin toimii ongelmitta, kunnes ottaa urheiluauton alle, siinä ei ole forceja ja sen jälkeen se katoo muistakin autoista. Vain ratin buutti auttaa.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Olenko ymmätänyt oikein?

Rahalla ostettavassa season passissa tulee mukana vain autoja + tuning heebeleitä ja tarroja, joita voi ostaa pelin sisäisellä valuutalla, jota voi tarvittaessa ostaa oikealla rahalla, jos ei jaksa pelin valuuttaa grindata?

Tällöin Ubi toimii kuin verottaja joissain tapauksissa, maksetaan veroa jo verotetusta asiasta lisää?

Ymmärtäisin, jos season passissa tulisi lisää pelattavaa ja sitä pelaamalla "palkintona" saisi niitä autoja ja tuninkia, ja ihan sama silloin vaikka joutuisikin niitä ostamaan sisäisellä valuutalla, jos sitäkin saa lisäsisältöä pelaamalla.

Yhtään lisäpakettia en itselle rahalla osta, jos sillä ei saa oikeasti lisää pelattavaa, pelkistä virtuaali "pippelin jatkoista" en maksa latiakaan.

Ymmärrän myös sen, että rahastustahan tämä tietenkin on, ja pelien pitää Ubin omistajille tahkota voittoa, mutta kyrsii se silti.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Perhana kun niin tekis mieli ostaa tämä mut kun tuntuu vaikka mitä ongelmia olevan jengillä niin ei tiedä uskaltaako sitä ropojaan tähän tunkea. Vaikka peli nyt ei ps4 puolella graafisesti vakuuttanut betassa niin se oli muuten hauskaa ja niistä ongelmista pääsee PCllä eroon.
 
Ylös Bottom