Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Itse en odota kakkoselta mitään.
Ykkönen oli aluksi todella hyvä ja sitten se pilattiin sillä smart loot systeemillä. Sen jälkeen stunt päivitys raiskasi prätkien ajettavuuden ja wild run lisäri oli pelkkää leaderboard kisaamista muiden aikoja ja pisteitä vastaan ja huijarit oli tietenkin listoilla ekana.

Samoin monessa kisassa ei ollut mitään jakoa ellet omistanut oikeaa autoa täysin viritettynä. Koko wild run vaan pyrki siihen, että ihmiset ei jaksa grindata ja ostaa virtuaali valuuttaa oikealla rahalla.
Vieläkin vituttaa kun menin tuon wild runin ostamaan, koska luulin sen ilmaisen maistiaisen perusteella, että siinä on ihan yksinpeli sisältöäkin.
Se ei käynyt mistään ilmi ennen ostamista, että koko homma perustuu vain ja ainostaan leaderboardeihin.

edit: Taisi sittenkin ensin tulla wild run ja sen mukana prätkät ja vasta tuon jälkeen tuli se stunt päivitys.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Eurooppa voisi olla hyvä veikkaus ja todennäköisesti pääfocus näissä isoissa maissa (Saksa, Ranska, Italia, Espanja ja UK). Itse haluaisin nähdä Itä-Eurooppaa, olisi hienoa nähdä ja oppia vaikka jostain Romaniasta lisää pelin kautta. Vanhoista Top Geareista vaan mallia.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mulle sopisi mikä maa vaan kunhan autolla ajetaan oikealla puolella tietä.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Itse en odota kakkoselta mitään.
Ykkönen oli aluksi todella hyvä ja sitten se pilattiin sillä smart loot systeemillä. Sen jälkeen stunt päivitys raiskasi prätkien ajettavuuden ja wild run lisäri oli pelkkää leaderboard kisaamista muiden aikoja ja pisteitä vastaan ja huijarit oli tietenkin listoilla ekana.

Samoin monessa kisassa ei ollut mitään jakoa ellet omistanut oikeaa autoa täysin viritettynä. Koko wild run vaan pyrki siihen, että ihmiset ei jaksa grindata ja ostaa virtuaali valuuttaa oikealla rahalla.
Vieläkin vituttaa kun menin tuon wild runin ostamaan, koska luulin sen ilmaisen maistiaisen perusteella, että siinä on ihan yksinpeli sisältöäkin.
Se ei käynyt mistään ilmi ennen ostamista, että koko homma perustuu vain ja ainostaan leaderboardeihin.

Itse pelasin ykkösen betaa ja sit julkaisuviikolla niin paljon (kymmeniä kymmeniä tunteja), etten ikinä ole koskenut ainoaankaan lisäriin. Eikä prätkät jne kiinnostanut, kun ratilla ajelin. Joten en tiedä oikein mihin suuntaan peliä veivät. Harmi jos meni huonompaan.

Itse nautin vain cruisailuista liikennesääntöjen mukaan ympäri jenkkejä.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Aika paljon ovat julkaisun jälkeen viilanneet fysiikoita ja autojen hallintaa sekä jotain pieniä hyviä juttuja tullut. Sen lisäksi tuli se iso graafiikka päivitys Wild Runin julkaisun aikana.

Noista online vioista ja pelin epätasapainoista ei ole omaa kokemusta, kun yksin vain seikkailin maailmassa sekä tein tehtäviä.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Eivät saaneet tässä tuota 3. persoonan kameraa ikinä kunnolla toimimaan kuten muissa autopeleissä. Ihme vetkula oli päivitystenkin jälkeen, ohjaus tuntui sika lagiselta vaikka kyseessä oli vain väärin tehty kamera :(
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Ykköstä tuli hakattua sen verran että kaikki ajoneuvot tuli hankittua ennen tätä viimeisintä dlc, kyl tulee 2 hankittua.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

En ole pädillä pelannut sitten Betan ja ratillakaan 1,5-2 vuoteen, mutta nyt Crew 2:n julkaisun jälkeen alkoi polttelemaan.

Pistin pelin päälle ja muistin, etten Betassa saanut pädillä tuntumaa koskaan hyväksi, nyt oli ilman säätämistä heti hyvä. Joko on pelitottumus muuttunut, tai tuota on matkan varrella päivitetty. Joku gigan päivitys latautuikin ennen pelin aloittamista.

Muistelen tähän tulleen lisäreiden yhteydessä grafiikka päivityksiä ja mielestäni näyttää oikein hyvältä edelleen.

Mutta..nyt alkoi houkuttaa kunnon monsteriautot, kiihdytysautot ja pyörät.

Huomasin, että se poliisi lisäri sisältää sen Wild Run lisärin myös. Hintaa storessa 25e. Onko nuo kaksi lisäriä tuon arvoisia ja oliko se tyyliin muutamalla eurolla juuri alennuksessa, eli kannattaako kärvistellä jonkun uuden alennuksen toivossa vielä?
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Hmm, mitenköhän tuo menee. Tuon Calling All Unitin kun hommasi niin kartalle aukesi kisoja aikalailla paljon.

Kaikki poliisitehtävät ok ja toimii, kaikki katukaaharitehtävät toimisi jos mulla olisi auto millä ajaa.

Mutta, sitten tuo Wild Run puoli. Onko ne pelkkiä niitä Summit kisoja? Jos on niin ok.

Näiden lisäksi aukesi ehkä 10-15 uutta kisaa, jotka oli samanlaisia, kuin pääpelin tehtävät. Mutta ne on aivan kaikki lukittuina. Kun menen kisan kohdalle, se ilmoittaa että täytyy olla esim maasto luokituksen auto, tai proto, tai urheilu tms. Mutta kun mulla on joka luokan autoja ollut pääpelissä kokoajan, niin miksi ne o lukossa?? Millä ne auki saa? Ja onko ne Wild Runin mukana tulleita tehtäviä vai jotain muita?
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Osaako joku sanoa tuohon alimpaan jotain? Eli miksi kisat on lukossa?
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Osaako joku sanoa tuohon alimpaan jotain? Eli miksi kisat on lukossa?
Muistelen etäisesti, että vaikka onkin käyttänyt kaikkien ajoneuvoluokkien kiesejä, ei se juuri sillä hetkellä oleva rassi välttämättä täytä speksejä. Vaihda siis sellaiseen autoon, joka varmasti kelpaa tai käy tuunaamassa sitä nykyistä.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Tätä epäilinkin, mutta en osannut kisojen kohdalta löytää mitään mikä siinä autossa olisi pielessä, kun herjaa vain autoluokkaa. Mulla on noin 5-10 autoa joka luokkaan, eikä niistä yksikään käy näihin uusiin kisoihin jotka lisärissä tuli, vaikka kaikkiin pääpelin tehtäviin käy. Siksi ajattelin, että onko tuossa jotain mikä pitää ensin suorittaa, jotta nuo aukeaa.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

No nyt selvisi! Nuo on poliisitehtäviä. En vain tajunnut, että poliiseilla on myös urheilu, katu, ralli jne luokitukset.
Kun tehtävä on avoinna, siinä on käsiraudan kuva, mutta lukittuna on vain lukko, eikä sitä ole eroteltu et mikä tehtävä on kyseessä. Ostin rallipoliisiauton ja nyt rallipoliisitehtävät aukesi.

Onkohan noille pyörille myös jotain omia kisoja? Ei ainakaan niitä kartalla näy..
 
Sen verran nostan vanhaa ketjua, että peli on nyt delistattu kaikista digikaupoista ja serverit sulkeutuvat Ubisoftin mukaan maaliskuun viimeinen päivä kaikilla alustoilla. Koska kyseessä on online only -peli (enpä tätä itse edes tiennyt) ja siihen ei ole tulossa offline-pelaamista mahdollistavaa patchia (tietenkään), niin peli itsessään siirtyy kokonaisuudessaan digituonpuoleiseen.

Tuli tämä parilla eurolla jokunen vuosi sitten hankittua ja testattua korkeintaan puolisen tuntia. Voisi laittaa asennukseen ja käydä pelailemassa edes sen muutaman euron edestä.

 
Minusta se on edelleen ihan hyvä peli ja hauskaa viihdettä ainakin tarinan ajan. Kannattaa ehdottomasti kokeilla eikä säikähtää osittain aika karua visuaalista puolta. Olen pelannut sen läpi ainakin kaksi kertaa. Kerran pleikkarilla ja kerran Xboxilla. PC:llä en ole tainnut jaksaa. Pelissä on osa ympäristöistä mallinnettu hienommin kuin sen jatko-osassa.
 
Ylös Bottom