Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Itse ajattelin josko taas sukeltais mukaan jossain vaiheesa tähän peliin mutta mietin vaan onko ne kamalat takaa-ajo tehtävät jo korjattu ?, meni meinaan totaalisesti hermo niihin. Siis missä ne maailman agressiivisimmat kytät seuras sua joka paikkaan ihan samam mitä teit.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Uus päivitys on mahtava mutta miten tässä saa nyt platina osia autoon? Huomannu että arvnnasta saa aina saman osan mikä on jo eli tässä pelkästään tulee lev50 kamaa mikä tosin ei haittaa ja hirveää vauhtia hyppimässä ennenkun tuo poistetaan? Ainut vaan että tän bugin takia ei pääse virittää ralli luokaa kaikissa muissa jo auki lev50 osta :/
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Tuli itsekin laitettua tämä tulille yli 6kk tauon jälkeen ja pakko sanoa, että oli kyllä ajaminen niin hemmetin kivaa uusimman need for speedin jälkeen kun autokin kääntyy sinne minne käskee silloin kun käskee.
Mukavana yllärinä annetaan jopa kokeilla monstereita, kiihdytyskisaa ja driftausta ilman lisärin ostoa. Kaikki oli paljon kivempia mitä videoiden perusteella oletin. Prätkiä valitettavasti ei pääse testaamaan kuin kaupan test drive moodissa.
On näköjään moninpelikin päivitetty joskus ja nyt jokainen saa äänestää sitä muotoa ja autoluokkaa minkä haluaa ja sitten kaikista äänestetyistä vaihtoehdoista arvotaan seuraava kisa. Viimeksi kun pelasin niin se jolla oli aulassa eniten pisteitä päätti aina mitä ajetaan. Sekin oli kiva muutos, että nyt noiden kisojen jälkeen saa myös uusia osia ja tarroja joten autotkin päivittyy siinä samalla hieman.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Höh. Luulin että tän saa season passilla mutta eih. Tunkit.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Kyllähän tuo ainakin itestä on ihan hintansa arvonen ja kyllä nuo motskarit tuo uutta virtaa peliin. :D kalliita kyl vaan osat tällä hetkellä mut esim katu luokassa ktm exc450 dominoi hallitavuudellaan mutkasilla radoilla ja kyllä tullut oikeastaan kokoajan sillä juuri ajettua ja lekittyä :D. Nyt kyl suosittelen kaikkia joilla on 50lev osat mutta ei kaikkea neljää niin nyt hyvä tilaisuus hankkia tuon bugin ansiosta!
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Tuli äsken ostettua jenkkistoresta toi Wild Run laajennus, mutta nyt on semmoinen ongelma että sanoo että se on lukittu kun pelaan sitä mun EU accolla. Aikaisemmin kaikki DLC:t ym. on aina toiminut kun oon ostanut jenkkistoresta ja pelannut EU accolla mutta ei nytten. Onks mitään neuvoja mitä voisi kokeilla, meinaan ei oikein kiinnostaisi alkaa alusta asti tahkoamaan tolla jenkkiaccolla. :D
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Madonizer: Aseta sillä jenkkitunnarillasi konsoli ensisijaiseksi PS4-järjestelmä ja käytä käyttöoikeuksien palautusta.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mul on ollut se ensisijaisena kokoajan ja olen myöskin koittanut palauttaa käyttöoikeudet, mutta ilman tulosta.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Tuli hankittua tämä Crew nyt Wild Runin ilmestyttyä ja on kyllä ollut pirun hauskaa menoa. Lähinnä haasteita ja tarinatehtäviä pelannut.

Lääniä riittää ajeltavaksi tolkuttomasti ja tehtävissäkin ollut kivasti vaihtelua.

Teknisesti PS4 versio on ihan hyvä, pääosin pyörii kivasti, mutta isommissa kaupungeissa kyykkää ja ruudun repeilyä ilmestyy. Kuitenkin ihan hyvin tämän kokoluokan peliltä.

Itselle ehkä tällä hetkellä paras autopeli. Need For Speedille en oikein lämmennyt, kun betaa testasin.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Voi olla että se ongelma löytyi miksi toi wild run ei toimi EU accolla, maksussa näköjään tapahtunut joku virhe vaikka näyttää et se olisi ostettu ja toimii jenkkiaccolla. En taida mitenkään saada tota pois tosta download questa?


Edit: Purchase historyssa ei myöskään näy et oisin ostanut, mutta rahat kyl meni.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Jos jotain tämä kiinnostaa niin nyt on ihan hyvä tilaisuus ostaa kun cdonissa on wild run edition black friday tarjouksena 30.95e. Sisältää siis perus pelin + lisärin. Normaalisti tuolla on hintaa 49e ja pelkkä lisärikin maksaa 29.95e storessa joten varsin hyvä hinta. Itsekin laitoin tilaukseen vaikka perus versio jo löytyykin kun oli 5e alekoodi käyttämättä.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Eka "pää summitti" ohi ja platinamitallin myötä tuli voitettua lotus palkintoauto. Tuo uus dlc on kyllä aivan mahtava ja vaikka itse peli ei ollut vuodenkaan pelaamisen jälkeen tylsistynyt, toi tuo dlc rutkasti intoa ja tekemistä peliin. Nuo summitit on hyvin keksitty ja palkinnotkin on hyvät(kredittejä,asennussarjoja joiden hinnat 400k-500k), jotka jaksaa innostaa lähteä takomaan mukaan mitallikilpailuun. Ja pyörät ovat hyvin osattu mallintaa joten ei voi kun kehua.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Itsekin olen tätä nyt parina päivänä pelannut ihan innoissani. Alunperin päätin alkaa taas pelaamaan multiplayeria kun näin yhdellä videolla niiden uusien vehkeiden hinnat. BMW:n pärrä 0.5 miljoonaa ja kuulemma kaikki uudet konversiot maksaa n. 0.4 miljoonaa ja esim pärrä kuskin kypäräkin 50 000.
Joskus parin tunnin pelaamisen jälkeen en enää edes pelannut rahan saamisen takia vaan koska se oli yksinkertaisesti hauskaa. Nyt on jo yli 2 miljoonaa valmiina kunhan se wild run versio joskus postissa saapuu. Muutenkin tuo uusittu reputation systeemi on kiva. Silloin yli 6kk sitten mun päivittäinen "palkka" oli muutaman tonnin. Nyt olen street boss tasolla ja saan kerran päivässä yli 70 000 heti kun käynnistän pelin.

Onko muuten jotain suosituksia niihin wild run kisoihin?
Sen päätin jo, että moottoripyöriksi ostan tuon bemarin ja sen KTM:n enduron. Testailin noita test drive moodissa ja aika samat ajat sain tuolla bemarilla ja ninjalla joten ostan bemarin vaikka se onkin kalliimpi. Se kuitenkin kuulostaa ja näyttää kivemmalta.
Driftaukseen ostan sen subarun BRZ:n koska sillä ajaminen toimi kuin ajatus ainakin siinä yhdessä drifti kisassa jota pääsi ilmaiseksi koittamaan.

Jäljelle jää monster ja drag luokka. Onko esim eri monstereissa isoja eroja? Mieluiten ottaisin jonkun sellaisen joka oikeastikin voisi olla monsteri. Joku skyline monsterina tuntuu hiukan tyhmältä. Se tuntui ihan kivalta mitä pääsi testaamaan, mutta en tiedä mikä se oli. Dodgen logo siinä taisi maskissa olla ellen aivan väärin katsonut.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Nuo wild run summit kisojen ajoneuvot vaihtelee kisan teeman mukaan. Esim tässä summitissa mikä nyt on päällä on amerikka teema ja autot jotka voi valita kisaan täytyy olla amerikkalaisia merkkejä eli jos vaikka omistaa subarun ja siin driftaus sarja ei sitä pysty tässä summit karsinnassa käyttämään. Ja jos omaa ajoneuvoa ei löydy antaa peli lainavehkeen kisaan. Eli kiire ei noiden kiihdytys ja monsterisarjojen ostamisessa ole, ainut vaan että toki oma ja viritetty menopeli voittaa lainavehkeen. Monstereissa en niinkään ole vielä huomannut eroja tehossa tai ajettavuudessa (ford,nissan,dodge) mutta esim driftausautoissa ainakin itelle sopii paremmin ferrari kun nissani mutta nää toki henkilökohtaisia ja pitää vaan päättää mistä tykkää. Uuen päivityksen mukana kaikki autoluokat tasaantu eli enää ei pysty dominoimaan laferrarilla vaan muillakin autoilla on mahdollisuus voittaa mikä mielestäni hyvä juttu. Ite suosittelen ottamaan kun alussa saat ottaa yhden ilmaisen alustan (driftaus,monsteri tai kiihytysauto) niin ota tuo kiihdytysauto. Kun noita summit kisoja vetää saat pisteitä joita tarpeeksi keräämällä ekana palkintona saat driftaus sarjan ja toisena monsterin ja sitten kiihdytys sarjan. Myös summit kisojen palkintona on monstersarja joten senkin voi voittaa nopeasti...
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Pakko sanoa, että wild run on pettymys. Luulin saavani jotain yksinpeli sisältöäkin, mutta tässä kisataan vain ja ainoastaan leaderboard sijoituksista muita pelaajia vastaan. Joko olen ollut sokea tai tuota ei ole missään mainittu. Ollaan vaan hehkutettu uusia luokkia ja kisoja.
Lisäksi tuo eri teemojen käyttö noissa kisoissa on perseestä. Ai eikö sulla ole hot hatch dragsteria? Ota tuosta paska auto lainaksi millä et varmasti pärjää. Tämä muistuttaa jo jotain freemium känny peliä kun pärjätäkseen pitää omistaa kymmeniä eri autoja ja kaikki on hinnoiteltu aivan naurettavan kalliiksi.

Aluksi olin tyytyväinen kun sain jokaiseen luokkaan hommattua vehkeet ja pärrä kuskille kuteetkin vielä vaikka kalliita olivatkin. Sitten kun totuus valkeni mitä nuo summitit oikeasti on niin se oli märkä rätti päin naamaa.
Myös tuo uusi smart loot systeemi on sieltä ja syvältä. Moninpeli kisoja ajaessa se oli kiva kun autot oli muutenkin melkein maksimiin viritetty, mutta alapa hommaamaan parempaa palikkaa juuri ostettuun autoon niin menee ikuisuus. Välillä saat skill gameista vain yhden tai kaksi pykälää paremman osan ja välillä voi tulla kuusi kertaa peräkkäin joku tarra tai puskuri. Koita siinä sitten virittää dragsterista sellainen, että sillä voi edes pärjätä.

Dragstereista puheenollen olisi kiva tietää, että onko esim tuossa nyt voimassa olevassa esikarsinnassa oleva aika muka mahdollista saada rehellisesti? Se kun on hieman päälle VIISI SEKUNTIA. Sama ollut myös kahdessa muussa esikarsinnassa jonka olen ajanut.
Driftauksessa sain hiukan päälle 25 000 pojoa ja sijoitus oli hiukan päälle 500. Ykkösellä yli 750 000. Taas on vaikea uskoa, että noita pisteitä saa ainakaan sillä tiellä missä tuo kuuluisi ajaa vaikka vetäisi koko setin yhtenä kombona.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Tuo uusi älykäs osien saanti on just hyvä ku ennen sai yhtä osaa hyppiä 30-60min mutta nyt joka hypyllä tulee parempi tai harvoin sama. Esim päivitin proton tasolta 700 --> 1299 ja aikaa meni vain 1h. Tosin myös rihkamaa tulee mutta kun nyt kaikki luokat päivittänä ainakin yhen maksimiin niin ei rihkamaakaan ennee tule. Ja tuo luokka juttu kisoissa on just hyvä jolla saahaan erot sijoituksiin. Tulee vaihtelua peliin kun ei jurru siihen yhteen hikiseen kaaraan vaan joutuu myös ehkä hankkimaan uuen ja virittämään sen. Ja ainakn itse omistan jokaisen auton ja kaikki maholliset sarjat niihin niin ei silleensä ole ongelma.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Wild Run DLC alennuksessa PSn storessa, hintaa 20€. 30€:lla lähtee mukaan peruspeli+DLC
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mitähän äsken tapahtu kun olin tuunaamassa autoa ja siinä voivottelin ku rahaa joku 8000 ja hommasin siis pelin eilen. No olin siitä jo lähössä ajeleen pois ni huomasin että oho tilillä yhtäkkiä 4 miljardia :D no ei menny kauaa ni peli heitti ulos:)
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Bugeja :D samaa teki mulla kun olin ostamassa liigapalkintoja :p tosin ne eivät tallennu ja kun seuraavankerran kirjaudut on kaikki taas normaalisti :)
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Bugeja :D samaa teki mulla kun olin ostamassa liigapalkintoja :p tosin ne eivät tallennu ja kun seuraavankerran kirjaudut on kaikki taas normaalisti :)
Juu näin kävi, mutta sai ainaki hetken tuntea olevansa rikas :)
 
Ylös Bottom