Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Vastaus: The Crew [Hype]

Miltäs ajo tuntuma vaikutti?
Pc:llä en pystynyt yhtään nauttimaan ajamisesta oli jotenki liian hidas tai liian nopea kun käänsi rattia.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

No toivotaan ettei muuten mahdollisesti hyvä peli kaadu ajotuntumaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

No toivotaan ettei muuten mahdollisesti hyvä peli kaadu ajotuntumaan.

Alkufiilis varmaan monella todella järkyttävä, kun ymmärtää logiikan miten se toimii niin ihan mielikseen ajelee. Eli se käyttäytyy hyvin erilailla kuin voisi odottaa, eikä voi vetää kaasu pohjassa.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Tuo on luultavasti ihan hyvä juttu, vaikka peliä joudutaankin kauemmin odottaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Beta kaatuili sen verran usein et ihan hyvä vaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Odotinkin milloin tämän tai ac unityn julkaisua siirretään, kun olivat samalle päivälle. No eipä tarvii ainakaan miettiä kumman ostaisi ensin.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Hyvä vaan että hierovat kunnolla valmiimmaksi. Nykyään julkaistaan muutenkin ihan liikaa näitä keskeneräisiä pelejä.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Ohho. Toinen beta on torstaista alkaen jälleen ja jostain syystä mut valittiin uudestaan testailemaan. Toki juttelut itse pelistä jätetään taas pois, mutta toivottavasti olisivat pienen kaatumataudin saaneet korjattua niin alkaa olemaan valmista kauraa kyllä myyntiin.

Ei voisi sairasloma paremmin jatkua!

Edit: tulen näköjään saamaan myös kolme koodia, jotta voin perustaa oman Crew:n betaan. En tiedä miten nuo saan, vai tapahtuuko kutsu vasta pelistä, ainakaan tuosta spostista ei niitä löytynyt, mutta kolmelle nopeimmalle voin pistää tulemaan, kunhan selviää miten. (Eli psn nick varmaan tarvitaan et saa kaverilistalle)
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Ohho. Toinen beta on torstaista alkaen jälleen ja jostain syystä mut valittiin uudestaan testailemaan. Toki juttelut itse pelistä jätetään taas pois, mutta toivottavasti olisivat pienen kaatumataudin saaneet korjattua niin alkaa olemaan valmista kauraa kyllä myyntiin.

Ei voisi sairasloma paremmin jatkua!

Edit: tulen näköjään saamaan myös kolme koodia, jotta voin perustaa oman Crew:n betaan. En tiedä miten nuo saan, vai tapahtuuko kutsu vasta pelistä, ainakaan tuosta spostista ei niitä löytynyt, mutta kolmelle nopeimmalle voin pistää tulemaan, kunhan selviää miten. (Eli psn nick varmaan tarvitaan et saa kaverilistalle)

Sain kans uuden kutsun, yllätyin koska annoin Ubisoftille aika tiukkaa mutta rakentavaa palautetta pelistä ja olin varma etten kuule heistä enää :D Noh, edellisen betan peluu jäi mun osalta siihen että aina kun ruudulle tuli muita pelaajia, peli kaatui. Katsotaan josko tämä bugi olisi korjattu ja pääsisi peliä kokeilemaan paremmin.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Tännekin tuli. En ole aiemmin päässytkää testailemaan. Eka konsoli beta meni ihan ohi, pc betaa ei päässyt pelaamaan kun Avast ei tykännyt siitä. Jospa sitten torstaina jo.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Kepagt on psn ja mulle voi kutsua kans laittaa, kiitos sille, joka sen pistää!
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Täällä vois kans testata jos löytyy ylimääräsiä koodeja, kiitos. Kiinnostas ite kokeilla tuo ajotuntuma..

zoni-1985
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Tännekinpäin vois laittaa ylimääräsen koodin jos vaikka säväyttäis paremmin kuin pc:een puolella.
Psn ranezki93
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Tänne voi laittaa kutsua. PSN: Therussu


Kepagt on psn ja mulle voi kutsua kans laittaa, kiitos sille, joka sen pistää!


Täällä vois kans testata jos löytyy ylimääräsiä koodeja, kiitos. Kiinnostas ite kokeilla tuo ajotuntuma..

zoni-1985

Laitan teille kolmelle koodin,kun selviää tuleeko ne spostiin, vai kutsutaanko pelistä sitten torstaina suoraan. Ilmoittelen sitten vaikka psn viestillä tms.

Edit: Therussu ja zoni-1985:lle laitettu kaverikutsut, kun ei löytynyt vielä listoilta..lisäilkääs. :)
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Tännekkin voi koodin heittää jos ylimääränen löytyy. jaska8383 on psn tunnus
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

On se nyt kumma, kun ei Ubisoft suostu minulle koodia lähettämään vaikka ostelen sen pelejä ja ilmottautunut betaan jo useamman kertaa. No aina ei voi voittaa..

Olisi kiva, jos koodin saisi. PSN: BandW1897
 
Ylös Bottom