Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Darkness

M!!K@ sanoi:
Locustin spoilerikohdasta tämä pakko nostaa muillekkin esille:

Järisyttävän todentuntuinen meininki.

Ehdottomasti paras boxin peli ikinä. Gearssi on vellihousujen touhua tähän verrattuna.

Ja totta, Boxin paras räiskintä, ja paras räiskintä mitä olen ikinä pelannut, Halo 1 toki vielä edellä mutta sitä ei ohita mikään :D

Joo ei muuta ku joka jamppa joka ei vielä omista tätä, heti huomen kauppaa.
Jokanen joka pitää elokuva tasoisesta yksinpeli stoorista ei tule pettymään.

Justice_Fist sanoi:
Mutta kun noista sivutehtävistä kerran tuli puhe, niin onko tuommoiset kuvatunlaiset, hieman laajemmat keissit jotenkin piilotettu, vai löytääkö niitä aina jollekulle juttelemalla? Nimittäin tähänastiset löytämäni ovat olleet suunnilleen tyyliä; "Mun kännykkä putos tänne jonnekin, ettisitsä sen mulle?"

Juttelemalla vaan kaikelle joka puhua osaa.
Mitä nyt arvosteluita oon lukenut niin suurin osa taitaa olla juuri tuommoisia "eti tää, tuo mulle" tyyppisiä. Sitten seassa on jonkin verran Hitman tyylisiä " eti hemmo, tapa se "

Tosiaan mullakin on vielä paljon koluttavaa tuossa jäljellä, kun en pelaa kuin öisin muksujen takia. Hitaanlaisesti edistyy. :o

Aika ylistäviä sanoja saanut.Himo vain kasvaa näitä lukemalla :D Tulis pian 20 päivä :D

Ei hemmetti. Mietin eka Forza vai The Darkness. Mutta kun kuin tätä ketjua ja katselin gameplay videoita Youtubesta, päätös oli helppo.. Ostan Darknesin seuraavalla viikolla. :)

Locust sanoi:
Joo ei muuta ku joka jamppa joka ei vielä omista tätä, heti huomen kauppaa.
Jokanen joka pitää elokuva tasoisesta yksinpeli stoorista ei tule pettymään.

Totta !

JA KYLLÄ! PELI LÄPI ! 3 päivää siinä meni, joka päivä pelasin paljon.
Ei YHTÄÄN todellakaan liian lyhyt peli, eikä liian pitkä. Sopiva, tarina päätyi tyylillä ja muuta en edes tuohon kaipaisi.

Tyly tuomio tolle pelille on että yksinkertaisesti paras peli jota olen pelannut. Halo 1 toki vielä edellä. Mut kyl tää menee jo varmasti senki ohi vaikka en sitä itselle halua myöntää.

Pelin vika tapahtumapaikka on niin ällistyttävän hieno että ei voi ku seota.
Tapettavaa oli PALJON, pahuus oli jo MAHTAVALLA tasolla ja meno oli raakaa, julmaa, synkkää ja nopeaa.

Kun 4 vihollista ruikuttaa maassa että jätä heidät henkiin ja kuinka koskee ja miten sattuu. Lävistät ensimmäisen lonkerolla, heität parvekkeelta, yhdeltä syöt sydämen vielä kun se on elossa ja kaksi muuta tulitat tupla-TMP:llä helvettiin.

Samalla ympärillä karmiva häslinki ja viholliset hyppivät ikkunoistakin karkuun.

Tuntee olevansa PAHA :D

Ja tosiaan, itse The Darkness, näyttää myös voimiaan tuossa kentässä, helvetin näyttävää menoa !! :eek:

Pelin lopetus toi toki kylmät väreet ja kyllähän niitä päätöksen tekoja siihenkin liittyi.

Pelissä muutenkin hienoja tilanteita, yksi pienimmistä ja turhimmista hienoista tilanteista oli sellainen että:

Tulin juna-asemalta, kävelin kadulla ilman aseita tai mitään. Kadun kulman takaa tuli henkilö, pysähdyn, mietin että onko vihu vai ei. Henkilö pysähtyy, hiljainen hetki, kaivan M16- rynnäkkökiväärin esiin, henkilö edessä nappaa Dessun kouraansa, rei'itän kusipään kadulle.

Aseen piippu käryää ja olen onnellinen.

Helvetin hieno peli :D Luultavasti tänään aloitettava jo uusiksi. Suosittelen kaikille täysin.

M!!K@ sanoi:
Totta !

JA KYLLÄ! PELI LÄPI ! 3 päivää siinä meni, joka päivä pelasin paljon.
Ei YHTÄÄN todellakaan liian lyhyt peli, eikä liian pitkä. Sopiva, tarina päätyi tyylillä ja muuta en edes tuohon kaipaisi.

Tyly tuomio tolle pelille on että yksinkertaisesti paras peli jota olen pelannut. Halo 1 toki vielä edellä. Mut kyl tää menee jo varmasti senki ohi vaikka en sitä itselle halua myöntää.

Pelin vika tapahtumapaikka on niin ällistyttävän hieno että ei voi ku seota.
Tapettavaa oli PALJON, pahuus oli jo MAHTAVALLA tasolla ja meno oli raakaa, julmaa, synkkää ja nopeaa.

Kun 4 vihollista ruikuttaa maassa että jätä heidät henkiin ja kuinka koskee ja miten sattuu. Lävistät ensimmäisen lonkerolla, heität parvekkeelta, yhdeltä syöt sydämen vielä kun se on elossa ja kaksi muuta tulitat tupla-TMP:llä helvettiin.

Samalla ympärillä karmiva häslinki ja viholliset hyppivät ikkunoistakin karkuun.

Tuntee olevansa PAHA :D

Ja tosiaan, itse The Darkness, näyttää myös voimiaan tuossa kentässä, helvetin näyttävää menoa !! :eek:

Pelin lopetus toi toki kylmät väreet ja kyllähän niitä päätöksen tekoja siihenkin liittyi.

Pelissä muutenkin hienoja tilanteita, yksi pienimmistä ja turhimmista hienoista tilanteista oli sellainen että:

Tulin juna-asemalta, kävelin kadulla ilman aseita tai mitään. Kadun kulman takaa tuli henkilö, pysähdyn, mietin että onko vihu vai ei. Henkilö pysähtyy, hiljainen hetki, kaivan M16- rynnäkkökiväärin esiin, henkilö edessä nappaa Dessun kouraansa, rei'itän kusipään kadulle.

Aseen piippu käryää ja olen onnellinen.

Helvetin hieno peli :D Luultavasti tänään aloitettava jo uusiksi. Suosittelen kaikille täysin.

Heh. Mainiota. :D :D

En kyllä malta oottaa, että huomenna pääsee tätä alottelemaan,
kun sen verran on täällä tätä hehkutettu. Huominen työpäivä voi tuntua pitkältä:D

Jani86 sanoi:
kun sen verran on täällä tätä hehkutettu. Huominen työpäivä voi tuntua pitkältä:D
keskiviikkona pääsee vihdoin pelaamaan tätä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo, tämä täytyy saada. Perkele, kun kone on yhä Saksassa :mad: . Täytynee kuitenkin käydä
ostamassa odottamaan hyllylle boxin paluuta.

Ilokseni voin sanoa että pelistä löytyy Condemned -henkistä tunnelmaa, paitsi että tämä on noin
seitsemän kertaa parempi, lähes joka osa-alueella. Hemmetin onnistunut peli, täytyy nostaa
lippalakkia naapurimaan jampoille.

Jani86 sanoi:
Saitko omasi tänään?, itselleni ei tullut ja oli kyllä viimeinen kerta kun tilasin vpd:stä mitään peliä :mad:

yliverkko sanoi:
Saitko omasi tänään?, itselleni ei tullut ja oli kyllä viimeinen kerta kun tilasin vpd:stä mitään peliä :mad:
Joo kyllä tänään postissa tuli. Konsolifinista tilasin.
Kohta pelaamaan:D

HItusen ongelmia taas, aika loppupuolella ilmeisesti:

Edit: No voi elämä, että oli taas yksinkertaista! Eipä mitään...

Hienoja hetkiä on peli tarjonnut tähän mennessä, ja tykitys senkuin jatkuu! Jospa saisi läpi tänään...

Mul on viel 2 chapterii jälel. Tänää pidän vapaapäivän. Kertakaikkiaan niin mahtava peli et en halua sen loppuvan. :p

Oon tehny kaikki sivutehtävät mitä oon löytäny ja aion tehdä loppuun asti. Tutkin kerta heitolla kaiken mitä tolla pelillä on annettavaa.
Sitten ehkä joskus pelaan vielä Hardilla uudestaan rankemmalla otteella, nyt olen ollut hieman nössö. Tapan kaiken liikkuvan ja tapettavissa olevan. :D

Locust sanoi:
Tapan kaiken liikkuvan ja tapettavissa olevan. :D

Jos joku kukkahattutäti näillekkin fooorumeille eksyisi:rolleyes: Mutta hienoa kuulla vaan lisää positiivista kommenttia pelistä.Mille nettipeli on maistunut?

Mitähän Starbreeze on tuumannut suunnitellessaan kakkoskappaletta? Ykkösosa hipoi täydellisyyttä tunnelmansa, hahmojensa ja rytmityksensä osalta. Mutta sitten tulee seuraava kappale ja kääntää koko asetelman uusiksi. Vaihtelua se kyllä tarjosi, mutta ei mielestäni oikeanlaista. Max Paynessa painajaisunet olivat sentään vain lyhyitä pätkiä siellä täällä. Nyt on vähän vaikea päästä entiseen tunnelmaan kiinni, kun kolmatta osaa aloittelen. Ehkä sitten huomenna.

Hakkiz sanoi:
Mitähän Starbreeze on tuumannut suunnitellessaan kakkoskappaletta? Ykkösosa hipoi täydellisyyttä tunnelmansa, hahmojensa ja rytmityksensä osalta. Mutta sitten tulee seuraava kappale ja kääntää koko asetelman uusiksi. Vaihtelua se kyllä tarjosi, mutta ei mielestäni oikeanlaista. Max Paynessa painajaisunet olivat sentään vain lyhyitä pätkiä siellä täällä. Nyt on vähän vaikea päästä entiseen tunnelmaan kiinni, kun kolmatta osaa aloittelen. Ehkä sitten huomenna.

Samat fiilikset jäi. Tuo chapter 2 tuntui vähän vaisulta jotenkin. Mutta uskon et ennen loppua nähdään vielä jotain mullistavaa...

Jooh, hyvä pelihän tää oli, mutta ei tota kyllä jaksa ainakaan puoleen vuoteen pelata uusiksi läpi. Loppu pilasi muuten hyvän juonen, bugejakin riitti ja pirun lyhyt. Vaikka kuinka yritti seikkailla ja auttaa ihmisiä, niin 9 tunnissa meni läpi. Sekin ois oikeesti varmaan 7h, jos noi kaikki lataustauot ottaisi pois. Niitä tuli meinaan ja paljon. Darknesillakin oisi toki saanut olla enemmän voimia. Ainoastaan 3:tta "voimaa" tuli käytettyä paljon.

Hienoja hetkiä kyllä mahtui paljon sekaan.
Kun niitä darkness-aseita haettiin helvetistä, niin ne "salamat" kyllä pelästytti usein ja ammuksiakin kului melkoinen määrä. Tosin, ei niitä zombeja kyllä jaksanut.

Ja vielä kysymykseksi tuosta ihan lopusta.
Saako siinä mitenkään säilyttyä turvassa darknessilta? Ite yritin olla tappamatta Paulieta, kun se niin kovin aneli siinä maassa, mutta sitten se kaivoi jostain itelleen aseen, niin oli pakko pärskäyttää sitä haulikolla. Oisko mun pitänyt antaa sen ampua mut kuoliaaksi?

Ylös Bottom