Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls III: Morrowind

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo... kyllä se sukupuoli vähän vaikuttaa. (but who cares)

Mites, kannattaako maagille ottaa unarmored vai lightarmor?

suosittelen ehdottomasti light armoria... glass armorilla saa pidennettyä elämäänsä aika nätisti ;).

Itse alotin juuri äskettäin uuden örkin ja haluasin tietää mistä saa hyviä kirveitä/heavy armoreita (kumpiakaan en ole katsos ennen käyttänyt).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
suosittelen ehdottomasti light armoria... glass armorilla saa pidennettyä elämäänsä aika nätisti ;).

Itse alotin juuri äskettäin uuden örkin ja haluasin tietää mistä saa hyviä kirveitä/heavy armoreita (kumpiakaan en ole katsos ennen käyttänyt).

Kävelet balmorasta calderaan ja menet sen läpi, tietä etäänpäin, pysyttele vuoren näköetäisyydellä, siellä on se yks ryöstetty barbaari jolta saa sen axe tehtävän.

Minkälainen sun vanha ukko oli?
Itsellä oma tekemä battlemage, level 15

Se Sword of white woe on kyllä hyvä, mutta en ymmärrä mitä se lisäominaisuus drain healt 1-10 for 30s tekee?
Ei ainakaa mato siihen kuole...

Mun vanha ukko oli taikuri josta tuli yllättäen aika kova taistelija (lvl 16 kai).. sain sille koko glass armorit ja joka lvl tuli aina 15 stat pointtia :D aseena sillä taisi olla joku ebony shortsword jonka olin enchantannut jää-vahingolla tjs...

örkillä on nyt kädessä dwemer battle axe jossa on 2 sec paralyzet..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger

jos et tiennyt, the sword of white woe löytyy balmorasta...

mene itäisen vartiotornin ylimmäiseen kerrokseen, kiipeä korin päälle ja katso kaapin päälle...

vartija ei ainakaan mun varastamista huomannut...

Yritin tänään useampaan otteeseen varastaa miekkaa ja vartija huomasi joka kerralla. Ei taida sneak-kyky olla vielä tarpeeksi hyvä. Pitää kierrellä vielä ja käydä kokeilemassa myöhemmin uudestaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JPH
Yritin tänään useampaan otteeseen varastaa miekkaa ja vartija huomasi joka kerralla. Ei taida sneak-kyky olla vielä tarpeeksi hyvä. Pitää kierrellä vielä ja käydä kokeilemassa myöhemmin uudestaan.

tiesitkö, että sneak taitoa voi helposti parantaa siten, jos huoneessa on jotain varastettavaa ja kauppias tai vartija ja esim. pylväs tai muu este, niin mene pylvään taakse ja paina sneak ja kun se keltainen sneak -merkki tulee näkyviin, niin voit varastaa helposti ja sun sneak -taito paranee nopeasti...
esim sä voit avata arkkuja sillä tyylillä vaikka kauppias näkee arkun, (ja sun kädet, kun sä kopeloit sen omaisuutta) mutta ei sua, niin voit varastaa...

se miekka juttu vois toimia näin: mene sen korin päälle ja odota vaikka pari tuntia (pelissä) ja kokeile sitten...

Mun vanha ukko oli taikuri josta tuli yllättäen aika kova taistelija (lvl 16 kai).. sain sille koko glass armorit ja joka lvl tuli aina 15 stat pointtia :D aseena sillä taisi olla joku ebony shortsword jonka olin enchantannut jää-vahingolla tjs...

örkillä on nyt kädessä dwemer battle axe jossa on 2 sec paralyzet..

15 stat pointtia???? Ite saan vaan otettua jotain 7?

Mistä muuten saa hyviä heavy armoreita? Omalla on normaali armori, 39 def.'

ja ukkoni on nyt lvl 17 :D

niih tota.. ei ne 15 stats pointit välttämättä aivan rehellisesti tule.. kun on levu tulossa savetan, katon kertoimet ja treenaan misc skillejä niin paljon että saan vitosen jokaiseen stattiin.. olen myöskin valinnut skillini niin että niitä misc skillejä löytyy jokaiseen governingiin sen verran että saan hyvät kertoimet.

niih tota.. ei ne 15 stats pointit välttämättä aivan rehellisesti tule.. kun on levu tulossa savetan, katon kertoimet ja treenaan misc skillejä niin paljon että saan vitosen jokaiseen stattiin.. olen myöskin valinnut skillini niin että niitä misc skillejä löytyy jokaiseen governingiin sen verran että saan hyvät kertoimet.

ärrr-- mistä niitä glass- tai jotain muita light armoreita löytyy?
Itellä joku chitin armor..
ja maagi lvl 5 pelauksessa..

Miten niitten vastustajien sieluja saa vangittua niihin soul gemeihin? Pitääks siin olla joku item mil ne sinne vangitaan tai jotain?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Miten niitten vastustajien sieluja saa vangittua niihin soul gemeihin? Pitääks siin olla joku item mil ne sinne vangitaan tai jotain?

Tarvitset soul trap taian, esim. balmoran mage-killasta

tiesitkö, että sneak taitoa voi helposti parantaa siten, jos huoneessa on jotain varastettavaa ja kauppias tai vartija ja esim. pylväs tai muu este, niin mene pylvään taakse ja paina sneak ja kun se keltainen sneak -merkki tulee näkyviin, niin voit varastaa helposti ja sun sneak -taito paranee nopeasti...
esim sä voit avata arkkuja sillä tyylillä vaikka kauppias näkee arkun, (ja sun kädet, kun sä kopeloit sen omaisuutta) mutta ei sua, niin voit varastaa...

se miekka juttu vois toimia näin: mene sen korin päälle ja odota vaikka pari tuntia (pelissä) ja kokeile sitten...

Sain sen miekan eilen kun ensin kiertelin ja kehitin kykyjäni treenaamalla: myin orcish armourin täyteen hintaan Calderassa örkkien kartanossa ja rahoilla nostin sneak-kykyä 10 pistettä. Kaksi orcish armouria olen jo Calderassa myynyt ja nytkin on yksi mukana myymistä odottamassa ja toinen on hahmon käytössä.

Todella addiktiivinen peli, täytyy myöntää. Pelisessiot venyvät tuntien mittaiseksi, eikä millään meinaa saada tarpeekseen. Koko ajan tekee mieli katsoa mitä seuraavan joen tai kukkulan takaa löytyy tai käydä kauppaa löytämillään esineillä tai vain etsiä seikkailuja. En ole vielä oikeastaan juurikaan käynyt saaren itä- tai pohjoisosissa paitsi Sadrith Morassa, joten tutkimista todellakin riittää. Bladeihin liityin alussa kun seurasin pääjuonta Balmoraan mutta muihin kiltoihin en ole vielä liittynyt, joten nekin tehtävät ovat vielä edessä. Tällaisia pelejä saisi tulla enemmän. Viimeksi tällaista vapautta olen pelissä kokenut Fallout 2:ssa. Pakkohan tätä on koko ajan kehua kun peli on yksinkertaisesti loistava!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Mistä saa hyviä light armoreita ja mitä recall loitsu tekee?

glass (light) -armorit saat ainakin ghost gate:sta... sulla pitää olla muutama level, jotta pärjäät... pääoven vasemmalta puolelta sisään ja kun löydät sellaisen äijän mikä myy niitä, niin tallenna peli ja "taunttaa" niin kauan, että se suuttuu (onhan sulla speechcraft -taito?) ja tapat sen muistaakseni kannattaa ostaa pari fireshield -pulloa, koska se lyö ja kovaa!! käytä fireshield -pulloa heti, kun se suuttuu..
tietenkin health ja fatigue -pulloja kans... jos sun haarniska kokonaisuus jää vajaaksi, niin vastapäätä olevassa huoneessa on pari äijää jolla on ne päällä... taunttaa toista ja kun se suuttuu, niin sä kuolet, eiku? tähän ehkä olis paras olla resist magicka pulloja pari mukana... varo, ettet lyö vahingossa sitä toista, kun taistelet!
ylimääräiset voit myydä... creepille...

recall taikaa tarvit, kun teet mark -taian
ja haluat siirtyä sinne paikkaan myöhemmin, jonka mark:kasit, niin siihen tarttet recall -taikaa... eli olet esim. balmorassa ja teet mark -taian ja
kävelet ghost gate:lle niin voit siellä käyttää recall -taikaa päästäksesi nopeasti takaisin balmoraan...

eikös nämä kysymykset ja vastaukset vois siirtää peliapu -palstalle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JPH
Sain sen miekan eilen kun ensin kiertelin ja kehitin kykyjäni treenaamalla: myin orcish armourin täyteen hintaan Calderassa örkkien kartanossa ja rahoilla nostin sneak-kykyä 10 pistettä. Kaksi orcish armouria olen jo Calderassa myynyt ja nytkin on yksi mukana myymistä odottamassa ja toinen on hahmon käytössä.

Todella addiktiivinen peli, täytyy myöntää. Pelisessiot venyvät tuntien mittaiseksi, eikä millään meinaa saada tarpeekseen. Koko ajan tekee mieli katsoa mitä seuraavan joen tai kukkulan takaa löytyy tai käydä kauppaa löytämillään esineillä tai vain etsiä seikkailuja. En ole vielä oikeastaan juurikaan käynyt saaren itä- tai pohjoisosissa paitsi Sadrith Morassa, joten tutkimista todellakin riittää. Bladeihin liityin alussa kun seurasin pääjuonta Balmoraan mutta muihin kiltoihin en ole vielä liittynyt, joten nekin tehtävät ovat vielä edessä. Tällaisia pelejä saisi tulla enemmän. Viimeksi tällaista vapautta olen pelissä kokenut Fallout 2:ssa. Pakkohan tätä on koko ajan kehua kun peli on yksinkertaisesti loistava!

mähän sanoin!!
ja niin hyvä noin halvalla...
itse en ole pelannu Fallout 2:sta, mutta olen kuullut, että se on loistava...
mun wood elf on nyt level:illä 42 enkä ole tehnyt vieläkään yhtään pääjuonen tehtävää.... olisko aika? en ole käynyt vielä Khuul:in lähellä tai siis koko luode on käymättä ja pää saaren ylä osa ja n. 20 kaupunkia on kiertelemättä... arvio....
ja kymmeniä luolia...

argghhh! Vvardenfell:in saaren tutkimiseen menee ikuisuus!

tuskin maltan odottaa seuraavaa osaa!
tuleekohan?:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:
kuinka niistää vihaiset kaverit:
1.Osta paljon mazdeja, sjujammia, fire/lightning shieldejä, yms.

2.hommaa fortify ability pulloja.

3. juo kaikki pullot ja hakkaa kaveri tohjoksi.

etsin muuten vieläkin parempia heavy armoreita.. multa löytyy nyt dwemerit päältä.

tuskin maltan odottaa seuraavaa osaa!
tuleekohan?:confused:

Toivottavasti tulee.

PC:llehän olisi jo yksi lisälevy ja toinen tulossa. Harmi vain kun ei ole tarpeeksi sähäkkää konetta tullut hankittua. Pistäisivät kummatkin lisälevyt yhteen pakettiin Xboxille. Tietysti mieluummin saisi tulla kokonaan uusi peli, johon voisi siirtää oman hahmonsa jos niin haluaisi. Mutta kyllä ne lisälevytkin kelpaisivat Vvardenfellin tutkimisen loputtua. Mutta eipä ole vielä kiirettä. Tutkimista riittää.

Oma Dark Elf on nyt tasolla 23. Olen tehnyt muutaman tehtävän pääjuonesta ja ajattelin taas vähäksi aikaa irtaantua siitä ja ryhtyä tekemään jotakin muuta.

The Elders Scrolls III: Morrowind

Uusi painoshan on tulossa ensi suksynä. Se sisältää PC:n lisäosat ja ilmeisesti korjaa Alkup. pelin bugeja (linkki)

Kuinka buginen Morrowind sitten oikein on. Onko kannattavaa hankkia se, vai olisiko järkevämpää odotella vielä uuden painoksen ilmestymistä ja halpenemista. Morrowind irtoaisi kuitenkin tällä hetkellä suht halvalla.

Ilmeisesti ainakin ruudunpäivityksen ja vihollisten tekoälyn kanssa on ollut ongelmia. Mitä olen arvosteluja lukenut, niin peli on loistava, mutta niitä kirjoitettaessa ei olla vielä tiedetty uudesta osasta.

EDIT: Missähän Pelit-lehdessä tämä on arvosteltu?

itse peli on aivan loistava mutta grafiikka on karua ja ruudunpäivitys takkuilee aina ulkona ollessa

Ylös Bottom