Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
suosittelen ehdottomasti light armoria... glass armorilla saa pidennettyä elämäänsä aika nätisti .
Itse alotin juuri äskettäin uuden örkin ja haluasin tietää mistä saa hyviä kirveitä/heavy armoreita (kumpiakaan en ole katsos ennen käyttänyt).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
jos et tiennyt, the sword of white woe löytyy balmorasta...
mene itäisen vartiotornin ylimmäiseen kerrokseen, kiipeä korin päälle ja katso kaapin päälle...
vartija ei ainakaan mun varastamista huomannut...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JPH
Yritin tänään useampaan otteeseen varastaa miekkaa ja vartija huomasi joka kerralla. Ei taida sneak-kyky olla vielä tarpeeksi hyvä. Pitää kierrellä vielä ja käydä kokeilemassa myöhemmin uudestaan.
Mun vanha ukko oli taikuri josta tuli yllättäen aika kova taistelija (lvl 16 kai).. sain sille koko glass armorit ja joka lvl tuli aina 15 stat pointtia aseena sillä taisi olla joku ebony shortsword jonka olin enchantannut jää-vahingolla tjs...
örkillä on nyt kädessä dwemer battle axe jossa on 2 sec paralyzet..
niih tota.. ei ne 15 stats pointit välttämättä aivan rehellisesti tule.. kun on levu tulossa savetan, katon kertoimet ja treenaan misc skillejä niin paljon että saan vitosen jokaiseen stattiin.. olen myöskin valinnut skillini niin että niitä misc skillejä löytyy jokaiseen governingiin sen verran että saan hyvät kertoimet.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Miten niitten vastustajien sieluja saa vangittua niihin soul gemeihin? Pitääks siin olla joku item mil ne sinne vangitaan tai jotain?
tiesitkö, että sneak taitoa voi helposti parantaa siten, jos huoneessa on jotain varastettavaa ja kauppias tai vartija ja esim. pylväs tai muu este, niin mene pylvään taakse ja paina sneak ja kun se keltainen sneak -merkki tulee näkyviin, niin voit varastaa helposti ja sun sneak -taito paranee nopeasti...
esim sä voit avata arkkuja sillä tyylillä vaikka kauppias näkee arkun, (ja sun kädet, kun sä kopeloit sen omaisuutta) mutta ei sua, niin voit varastaa...
se miekka juttu vois toimia näin: mene sen korin päälle ja odota vaikka pari tuntia (pelissä) ja kokeile sitten...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Mistä saa hyviä light armoreita ja mitä recall loitsu tekee?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JPH
Sain sen miekan eilen kun ensin kiertelin ja kehitin kykyjäni treenaamalla: myin orcish armourin täyteen hintaan Calderassa örkkien kartanossa ja rahoilla nostin sneak-kykyä 10 pistettä. Kaksi orcish armouria olen jo Calderassa myynyt ja nytkin on yksi mukana myymistä odottamassa ja toinen on hahmon käytössä.
Todella addiktiivinen peli, täytyy myöntää. Pelisessiot venyvät tuntien mittaiseksi, eikä millään meinaa saada tarpeekseen. Koko ajan tekee mieli katsoa mitä seuraavan joen tai kukkulan takaa löytyy tai käydä kauppaa löytämillään esineillä tai vain etsiä seikkailuja. En ole vielä oikeastaan juurikaan käynyt saaren itä- tai pohjoisosissa paitsi Sadrith Morassa, joten tutkimista todellakin riittää. Bladeihin liityin alussa kun seurasin pääjuonta Balmoraan mutta muihin kiltoihin en ole vielä liittynyt, joten nekin tehtävät ovat vielä edessä. Tällaisia pelejä saisi tulla enemmän. Viimeksi tällaista vapautta olen pelissä kokenut Fallout 2:ssa. Pakkohan tätä on koko ajan kehua kun peli on yksinkertaisesti loistava!
tuskin maltan odottaa seuraavaa osaa!
tuleekohan?