Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
EDIT: Missähän Pelit-lehdessä tämä on arvosteltu?
Tuo on VIP-aluelle, tuo linkki. Mitä siellä sanotaan?
pelit.fi:
-Toteutukseltaan Xbox-versiolla on etu puolellaan, sillä peli näyttää ja kuulostaa valmiiksi yhtä hyvältä kuin täysille viritetyllä PC:llä. Ruudunpäivitys on koko ajan sujuvaa, ainoa valittamisen aihe on laajakuvatuen puuttuminen. Alueiden lataaminen on erittäin nopeaa, ja vain tallennuksen satunnainen lataaminen vaatii aikaa.
-Bugit ovat siitä outoja, että niihin törmää vasta pelissä pitemmälle ehtiessään. Ensimmäiset pari viikkoa kaikki toimii hyvin, mutta sitten systeemi alkaa köhiä. Peli saattaa yksinkertaisesti hyytyä paikoilleen tai seikkailu katkeaa ja ruutuun ilmestyy valitus muka likaisesta levystä. Syyt ovat kuitenkin jossain muualla, sillä peli kaatuilee yhtä pahasti myös kiintolevyltä pelattuna.
pelit.fi: -Jos epävakauden jättää pois laskuista, Morrowind on nauttiva virtuaalielämäpaketti. Tekoälyihmiset ovat kieltämättä tyhmiä, mutta maailma tempaa silti mukaansa.
Arvostelu on alunperin julkaistu Pelit-lehdessä 12/2002 (s. 71)
85% pelit suosittelee!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
Tässä linkki:
pelit.fi
ps. Rash varmaan tarkoitti yli minuutin lataus ajalla sitä alkulatausta?
No onko tuo kuitenkin pelattava. Pelit ainakin antoi niin ymmärtää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash
Miten sen talon saa rakennettuttua. Itse en ole talläistä tavannut vaikka olen pelaillut aika paljon kyseistä peliä. Olen kyllä taloja pöllinyt tappamalla sen asukkaan.
No quirass/cuirass...melkein sama.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
vartiotornista löyty joku 12000 sormus joka tekee "Chameleontin" eli varmaan jotenki soluttautuu porukkaan.
Hezzulle: Se on Cuirass.