Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls III: Morrowind

  • Viestiketjun aloittaja tr
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Morrowindin ilmestymispäivä lähestyy taas. Mitäs veikkaatte, että käy tälläkertaa? Tulee/ei tule? ;)

Kyllähän se nyt tulee, kun Microsoft jakelee sitä palkintonakin Xbox Christmas Games Bonanzassa. ;-)
 
Aika varmalta tuo ilmestyminen vaikuttaa, kun ainakin Play.com ilmoittaa pelin tilanteeksi: In Stock. On kyllä jo aikakin... :D
 
Jep. Soitin tuonne tennispalatsin Doseen ja sanoivat että heille on tullut sitä ja tulee myyntiin torstaina, eli varmasti on kun silloin tulee käymään. :cool:
 
Morrowindin kartta

Eli onkos kukaan tietoinen miten tuo automaattikartta tuossa toimii? World-mapin se näyttää ihan kunnolla, mutta kun laittaa localin päälle, niin on karttaruutu pelkkää mustaa täynnä... Pitääkö niitä karttoja kenties ostaa, tai oppia jokin taito tai jotain? Ohjekirjassa ei mainita asiasta mitään...
 
Löysin jos vastauksen... Eli kyseessä oli bugi. Siitä pääsee eroon tyhjentämällä xboxin cachen, eli ota Morrowind ulos. Käynnistä kone uudelleen kolmella eri pelillä ja sitten Morrowindillä... Johan toimii. Kummallista... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Löysin jos vastauksen... Eli kyseessä oli bugi. Siitä pääsee eroon tyhjentämällä xboxin cachen, eli ota Morrowind ulos. Käynnistä kone uudelleen kolmella eri pelillä ja sitten Morrowindillä... Johan toimii. Kummallista... :D

Ongelma voi tulla vastaan jossain vaiheessa jos ei omista kolmea eri peliä :cool:
 
NO....kertokaa nyt milta se nayttaa,kuulostaa ym.... kai teilla se on? tanaanhan se on ilmestyny.....niin saa*ana!....sori
 
siis ei helvetti... tota pelia ollaan odotettu varmaan.....no tosi kauan.... ja sitten ne paastaa ulos tommosen puolivalmiin bugisen pelin....ei jumankauta.... heehhehehe....kaynnista....hehehehe... kolmella...hehe. pelilla.... Itkettaa ihan tollanen tunarointi....nyt en kyl sit osta...(hmm...moneenkohan player on auki?)

pelleilya!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Phoenix
.... ja sitten ne paastaa ulos tommosen puolivalmiin bugisen pelin....ei jumankauta....
Sinänsä omituista koska yleensä Microsoft ei ole koskaan päästänyt markkinoille yhtään bugista tuotetta.
 
NO sita minakin tassa ihmettelen...Mutta toisaalta olihan Max Paynessakin bugeja... lahinna kyllakin graafisia... mut etta olis tollanen suuremman luokan bugi niin se on kylla harvinaista...Varsinkin kun kilpailu on niin kovaa ps2:n ja Xb:n valilla... luulis etta tarkastais pelit ainakin kahteen kertaan ennen kun julkasee. Olisin voinu odottaa vaikka viikon ylimaarasta jos ne olis siina ajassa saanu bugin korjattua.... Kylla ihmetyttaa..Ja mistas sita tietaa onko pelissa bugeja enemmankin?
 
Tuosta ja kymmenistä muista bugeista voi lukea uutisryhmistä, joten eipä ole Bethesda kaikkea osannut korjata vaikka nämä samat ovat ilmenneet jo kuukausia sitten Jenkki-versioiden kanssa.

Paha Bethesda, häpeäisitte edes.
 
Jostain syysta ei naurata...hehe...siis oikeesti... Tata pelia ollaan odotettu ja siita ollaan valmiita maksaan aivan sikamaisia hintoja ja sitten ku taa peli suvaitsee tulla, niin saadaankin sitten jonkun autotallissa Xboxille kaantama peli johon on vaan lisatty muutama bugi...!! Damn... onko tiedossa mitaan muita bugeja mita siina saattais olla?!? Ja jos jollakin se peli on niin kertokaa nyt edes jotain hyvaa siita....
 
Grafiikka hyvää, äänet hyvät, ääninäyttely ok. Tekemistä tuntuisi riittävän liikaakin. Pelialue on VALTAVA.
Aikavaihtelut toteutettu todella hyvin, mutta sääefektit ne vasta upeita ovatkin; olin tippua sohvalta kun heräilin yöllä metsästä huomaten sateen alkaneen. Hetken kuunneltuani sateen ropinaa iski salama valaisten koko öisen, pilvisen taivaan. Veteen tulee jopa pieniä "aaltoja" pisaroiden vaikutuksesta.
Itse pelimekaniikka näyttäisi toimivan mukavasti, koska enään taidoissa ei kehitytä tappamalla rottia :D Myös kontrollit on portattu erinomaisen hyvin padille. Latausaikoja ei paljon esiinny, koska peli latailee koko ajan aluetta muistiin. Ainoastaan taloihin sisälle mennessä ilmestyy ruutuun latauspalkki muutaman sekunnin ajaksi. Tallennuksen lataaminen tosin valitettavasti kestää parikin (!) minuuttia :mad:
Paljon en ole peliä vielä ehtinyt tahkoamaan, eikä pääjuonesta ole vielä mitään hajua. Jottei tämä pelkäksi hehkutukseksi menisi on pakko mainita mm. karttabugi, välillä latauksien aikana tökkivä ruudunpäivitys ja melko sankka sumu.

PS. Kummallisesti itse pelilevyssä lukee aluekoodina NTSC... (Huokuu pientä huolimattomuutta?)
 
NO voisitkohan kenties valaista minua hieman....Millaiset ovat grafiikat? enta pelattavuus?? aanet.... ym... Oliko odottamisen arvoinen peli.... olis kiva tietaa ennen kun ostaa..
 
Hehe.. toisaalta taas kauan odotetun pelin ei pitaisi huokua huolimattomuutta mutta kuvailit pelia ja sen efekteja niin hyvin etta kai sita on aivan pakko kipaista kauppaan ja hakea k.o peli..mutta ikuinen kysymys on.....Mistakohan saisin halvimmalla?? gigantti??
 
Mä oon aina kirjottanu monella pisteellä. Koska musta se on hauskempaa niin ja siinä voi miettiä mitä seuraavaks sanoo. Enkä mä tästä postaamisesta mitään taidetta oo tekemässä joten mulle on aivan hel*etin sama miten joku kirjottaa. Mä kirjotan vaan asiani ja postaan. Ei siinä pisteet ketään häiritte.
 
Ylös Bottom