Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mulla kello näyttää jotakin 80 tunnin päälle, enkä ole tehnyt vielä questeja juuri nimeksikään... nyt vasta alkaa tehtävät muuttumaan haasteellisemmiksi...
Täytyy sanoa, että hemmetin hyvä peli on kyseessä, vaikka välillä ulkokuoren tyyli alkaakin ärsyttämään, eli en sano grafiikkaa huonoksi, mutta tyyli tympii. Loistava kaikesta huolimatta!

Mulla kello näyttää jotakin 80 tunnin päälle, enkä ole tehnyt vielä questeja juuri nimeksikään... nyt vasta alkaa tehtävät muuttumaan haasteellisemmiksi...
Täytyy sanoa, että hemmetin hyvä peli on kyseessä, vaikka välillä ulkokuoren tyyli alkaakin ärsyttämään, eli en sano grafiikkaa huonoksi, mutta tyyli tympii. Loistava kaikesta huolimatta!

sama juttu mutta oma kello taitaa näyttää siihen päälle 160tuntia pää guesteja olen tehnyt siihen
kun täytyy viedä se olikse nyt se martin niin sinne bladejen linnaan.....

Olen tehnyt pääquesteja
Siihen saakka kun se oikea perillinen on tutkinut sitä kirjaa jonka sille kiikutin, ja sit mua käsketään etsimään jotain, josta en tiedä pätkääkään mistä sen voisi löytää... Sitten aloin tekemään sen madgod pleissin tehtäviä ja nyt olen hieman kyllästynyt... Vois koittaa tässä joku päivä taas alkaa pelaan sitä.

Eka hahmo 60 tuntia ja pääquesti läpi
Toka hahmo pääquesti ja läjä sivuquesteja läpi 250 h
Nykyinen hahmo 200 h eikä yhtään questia läpi (Paitsi talon ostot)

En nyt osaa tarkalleen selittää mutta peliapua pyydän:
Kohta jossa se perillinen on tutkinut sitä kirjaa jonka hänelle jostain luolasta vihollisten keskeltä kiikutin, tyyppi pyytää mua tuomaan jotain, mutta paikkaa ei kerrota... Miten/mistä löydän kyseisen asian, jos tajusitte?

Jos kertoisit tehtävän nimen niin osaisin varmaankin auttaa vähän enemmän mutta jos nyt oikein ymmärsin niin
onko se se tehtävä missä pitää kerätä niitä kirjoja ja sitten mennä sinne yhteen hautakammioon ja sielllä on niitä ukkeleita

En nyt osaa tarkalleen selittää mutta peliapua pyydän:
Kohta jossa se perillinen on tutkinut sitä kirjaa jonka hänelle jostain luolasta vihollisten keskeltä kiikutin, tyyppi pyytää mua tuomaan jotain, mutta paikkaa ei kerrota... Miten/mistä löydän kyseisen asian, jos tajusitte?

Kyseessä taitaa olla jonkin Daedric Relicin hankkiminen. En tiedä käykö siihen mikä tahansa uniikki Daedric-tavara, joita saa palkinnoiksi niistä patsaspaikoista. Itse olen aina kuitenkin hankkinut tavaran Azuran patsaalta, jokin Eye of Azura tjsp.
Eli niiltä Daedric Shrineiltä vaan ettiskelemään.

Ja Horse Armoria ei PS3-versiossa mielestäni ole. Jos on, niin olen missanut jotain ja pahasti. :D

Kyseessä taitaa olla jonkin Daedric Relicin hankkiminen. En tiedä käykö siihen mikä tahansa uniikki Daedric-tavara, joita saa palkinnoiksi niistä patsaspaikoista. Itse olen aina kuitenkin hankkinut tavaran Azuran patsaalta, jokin Eye of Azura tjsp.
Eli niiltä Daedric Shrineiltä vaan ettiskelemään.

Azura Staria ei kannata antaa pois siinä tehtävässä. Sehän ei tuhoudu kun lataa siitä sieluja taikaesineisiin.

Ensimmäinen
Oma Intelligence on 65, ja magickaa on 180.
Birthsign on Mage, josta +50 Magickaan.

Jotkut loitsut, kuten joidenkin elukoiden herättäminen/kutsuminen (=summon), vaativat ihan törkeästi Magickaa, olivatko jotain 300:n luokkaa? Esim. se jokin daedra spider...

Eihän muut attributet vaikusta magickan määrään? Olenko möhlinyt jotain, kun Magickaa tuntuu olevan niinkin vähän? Onko keinoa, jolla saisin lisättyä sitä? Pelkästään Intelligencen nosto? --> Alchemy, Mysticism, Conjuration.

Toinen
Miten aloittaa Mysticismin kehittäminen? Spellejä ei tunnu löytyvän siihen, kun siihen vaaditaan 25+ Mysticism.

Ensimmäinen
Oma Intelligence on 65, ja magickaa on 180.
Birthsign on Mage, josta +50 Magickaan.

Jotkut loitsut, kuten joidenkin elukoiden herättäminen/kutsuminen (=summon), vaativat ihan törkeästi Magickaa, olivatko jotain 300:n luokkaa? Esim. se jokin daedra spider...

Eihän muut attributet vaikusta magickan määrään? Olenko möhlinyt jotain, kun Magickaa tuntuu olevan niinkin vähän? Onko keinoa, jolla saisin lisättyä sitä? Pelkästään Intelligencen nosto? --> Alchemy, Mysticism, Conjuration.

Toinen
Miten aloittaa Mysticismin kehittäminen? Spellejä ei tunnu löytyvän siihen, kun siihen vaaditaan 25+ Mysticism.

Ne taikojen magickavaatimukset laskee sitä mukaa kun ko. taikaan vaadittava skillitaso nousee. Esim. destruction taika joka alussa muka vie älyttömät määrät magickaa vie paljon vähemmän kun destruction taito on korkealla.

Ne taikojen magickavaatimukset laskee sitä mukaa kun ko. taikaan vaadittava skillitaso nousee. Esim. destruction taika joka alussa muka vie älyttömät määrät magickaa vie paljon vähemmän kun destruction taito on korkealla.

Eikös muuten Luck vaikuta kanssa tuohon magia vaatimukseen.

Näkeekö ton tuntimäärän jostain vai ootteko laittanu sekkarin jauhamaa :p

Viime maaliskuussa ostin GOTY version pelistä. aika koukuttava peli on ollu. Eka ukko tais olla Dark Elf Assassin (n. 30 tuntia) sitte Argonian Assassin (n. 25 tuntia) tämän jälkeen toinen Dark Elf Assassin (Tallenus tuhoutu 100 tunnin kohalla jonku bugin takia) Sitten on ollu kaks Breton Maagia joilla yhteensä pelattu reilut 300 tunti) ja nyt alotin tällä viikolla Altmer Sorcererilla...

Noilla ukko määrillä oon päässy siihen 500 tuntiin ja enkä käytä ollenkaan fast travelia + mikä parasta en oo kerenny pelata päätarinaa, Knights of the Nine enkä Shivering Islesia läpi vielä.

PS. Ei oo pelistä paljon huonoo sanottavaa paitsi kasvo editori on ihan perseestä

olen jumissa Fort bulwork tai jotain sinnepäin...haen kuitenki 9 of the 9 kilpeä sieltä linnasta ja jos joku viitsisi neuvoa miten se eka "palapeli" mennään???ja voi laittaa muutakin jos siinä linnassa tulee muitakin pulma tehtäviä vastaan....

olen jumissa Fort bulwork tai jotain sinnepäin...haen kuitenki 9 of the 9 kilpeä sieltä linnasta ja jos joku viitsisi neuvoa miten se eka "palapeli" mennään???ja voi laittaa muutakin jos siinä linnassa tulee muitakin pulma tehtäviä vastaan....

Hmmm onkos kyseessä tuo knights of the nine Wisdom of ages???
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Wisdom_of_the_Ages

Linkki erittäin kätevään sivustoon...

Osaako kukaan sanoa toimivatko normi Oblivionin tallennukset GOTY:n puolella?
GOTY lähtisi nyt tuttavalta halvalla, mutta uutta peliä ei jaksaisi kuitenkaan aloittaa :p

Osaako kukaan sanoa toimivatko normi Oblivionin tallennukset GOTY:n puolella?
GOTY lähtisi nyt tuttavalta halvalla, mutta uutta peliä ei jaksaisi kuitenkaan aloittaa :p

Toimii.Itse vaihdoin myös aikanaan normi version GOTY versioon. Eli nou hätä kunhan peli on PAL. Jos ei ole niin en mene takuuseen toimivuuden suhteen.

Onko kellään tietoa montako bloodgrassia tarvii vampyrisim questissa? Minulla on niitä 7 mutta noita vaan toistaa kuinka niitä löytää oblivionista. Kaikki muut ainekset jo tuotu.

Onko kellään tietoa montako bloodgrassia tarvii vampyrisim questissa? Minulla on niitä 7 mutta noita vaan toistaa kuinka niitä löytää oblivionista. Kaikki muut ainekset jo tuotu.

Ei kai sinulla ole GOTY-versio pelistä? GOTY-versiossa on bloodgrass-glitch, jossa noita ei suostu ottamaan bloodgrassiä. Jos sinulla on GOTY-versio, niin jäät vamppyyriks ikuisesti.

Ylös Bottom