Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Viper7 sanoi:
Bravilista lähtee vissiin 4000 kultaa tai jotain, sekä Imperial citystä saa myös tietääkseni talon pummi alueelta halvalla. Itse ostin eilen Skingradin 25000 talon ja siihen kaikki lisukkeet.
Pakko tähän väliin kertoa, että jos on Skingradin linnassa töissä, saa talon + lisukkeet 10000 ! ;)
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Öh onko tämä jokin vitsi vai onko minulta jotain jäänyt huomaamatta. Tosin ostin talon ennen kuin kaupungin tehtävät läpäisin (myös cure vampyrism vaikka potu odottaakin invissä)
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Viper7 sanoi:
Öh onko tämä jokin vitsi vai onko minulta jotain jäänyt huomaamatta. Tosin ostin talon ennen kuin kaupungin tehtävät läpäisin (myös cure vampyrism vaikka potu odottaakin invissä)
Jos tarkotat mun viestiä, ei ole vitsi. TG:n tehtävssä piti päästä sinne vankilaan, ja se onnistui ottamalla työksi sen, että vie vangeille "ruokaa". Sitten se tarjos mulle sitä taloa 10000. Tavaroista en tiedä, tosta sai ehkä käsityksen että tavarat tulee mukana.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Itse menin vain katsomaan vankeja ja sieltä sitten veri vanaa seuraten avasin salakammion. Toki mikäli vartija ei päästänyt tehtävässä minua katsomaan vankeja ei se ole yleensä ongelma eikä mikään hahmolleni ;) joten taisin skipata pienen osan tuota questia vahingossa :P
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Viper7 sanoi:
Itse menin vain katsomaan vankeja ja sieltä sitten veri vanaa seuraten avasin salakammion. Toki mikäli vartija ei päästänyt tehtävässä minua katsomaan vankeja ei se ole yleensä ongelma eikä mikään hahmolleni ;) joten taisin skipata pienen osan tuota questia vahingossa :P
Mäkin kyllä yleensä vaan meen siitä ohi. Mutta juttelin niitten työn tekijöiden kanssa, että saisin selville linnasta, niin "Work in the Castle" pisti silmään ja kun sitä túli Quest update niin luulin sitä pakolliseks. :confused:
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Huvittavaa muuten, näin suhteellisen rikollisena pelihahmona kun noita taloja tutkiskelen eri kaupungeissa, etsien mahdollista myyntii tarkoitettavaa sälää niin on tullut vastaan NS luolasto tapaisia salapaikka taloja tjsp, yhdessä talossa lähellä skingrad manoria (oma talo) ei löydy kuin haamuja o.O

Niin juu tuosta talosta vielä, sinne saa palvelian hankittua katto päänpäälle palkalla sieltä samasta kaupasta josta noita tavaroita tuohon taloon saa.

Murders tilasto näyttää muuten 50:ntä ja bounty on 0 sekä infame on 0
:) kiva huijata jumalia sekä kaupunkilaisia grey foxin naamarilla ai ai. Eikä tuo joka lyönnin 6x sneak criticalkaan ole haitaksi (chameleon 100 taian kanssa ja lyönnit sneakatessa)
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Sanguine questissa tökkää nyt ja pahasti.

The follower of sanguine have told me that, in order to summon the Daedra,
I will need to leave an offering of Cyrodilic Brandy at the statue.

eli siis mitä/mistä minä tuolle Sanguinelle tuon/teen? :confused:
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Vinnie sanoi:
Sanguine questissa tökkää nyt ja pahasti.



eli siis mitä/mistä minä tuolle Sanguinelle tuon/teen? :confused:



viet sille patsaalle Cyrodilic Brandy- nimisisen potun!
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

suosittelen tuossa questissa tappelun sijasta tai muun kikkailun sijasta menemään vankityrmään vain ihan rauhassa. skilli voi jostain tippua mutta tämä on oblivionissa vain kannattavaa. (osa lvlaa hahmojaan hankkimalla itsensä vankilaan ja alentamalla skillejä toivoen että main skill alenisi) Tavarat saa jumalalta sitten takaisin sekä muistaakseni varsin veikeän aseen.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Kannattaako ihmisveri pulloja säästää tulevia vampyyri aikoja varten? onko niistä oikeasti hyötyä? vastaako samaa kuin "puraisu". 8 pulloa on lipastossa.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Ihmisveri pulloja o.O nyt saat kyllä kertoa mistäs puhelet. 170h pelaamisen aikana ei ole tullut yhtään veripulloa (ainakaan en ole huomannut) vastaan.

Jos voisit heittää nämä tiedot voisin katsastaa, itse kun vampyyriä leikin kyseisessä pelissä.
- Mistä saa?
- nimi pelissä
- Questi johon liittyy (jos liittyy)
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Oho, täytyypä käydä katsastamassa. Tosin itse olen ainoa vampyyri kyseisessä paikassa mutta toivottavasti arkut edelleen omaavat samat tavarat. Miten olenkaan voinut missata nämä täysin. Noh Vampyyri luolia on suht harvassa ja niistäkin varmasti vain harvasta löytyy näitä.

[Edit] Ei auta vampyrism pysyy 50%:ssa vaikka tuollaisen juonkin. Enemmän haittaa kuin hyötyä. lähinnä fiilistely puolella noista human bloodeista voi saada viimeisen silauksen oman hahmon ruokavalioon spykoottisena murhaajana (tai vampyyrinä) mikäli tykkää yksikseen Ropetta roolipelissä :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

The Elven Maiden tehtävässä tökkää ja pahasti, kertokaa teenkö jotain väärin.

- Armand Christophe antaa tehtävän minulle.
- Menen Cheydinhalin luostariin, katakombiin.
- Varastan muistomerkin ja palaan Imperial Cityyn.
- Pistän muistomerkin Myvryna Aranon asunnon kaappiin.
- Yritin sanoa Hieronymus Lexille, että tutkia kaappi.

ja tässä kohtaa tapahtuu ei mitään, Hieronymus Lex vain kiertelee pitkin hökkelikylää,
eikä meinaakkaan mennä kaappia tutkimaan.
olen kokeillut sanoa Lexille montakin kertaa asiasta, mutta hän vain jauhaa samaa.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Vinnie sanoi:
The Elven Maiden tehtävässä tökkää ja pahasti, kertokaa teenkö jotain väärin.

- Armand Christophe antaa tehtävän minulle.
- Menen Cheydinhalin luostariin, katakombiin.
- Varastan muistomerkin ja palaan Imperial Cityyn.
- Pistän muistomerkin Myvryna Aranon asunnon kaappiin.
- Yritin sanoa Hieronymus Lexille, että tutkia kaappi.

ja tässä kohtaa tapahtuu ei mitään, Hieronymus Lex vain kiertelee pitkin hökkelikylää,
eikä meinaakkaan mennä kaappia tutkimaan.
olen kokeillut sanoa Lexille montakin kertaa asiasta, mutta hän vain jauhaa samaa.

Lexin täytyy luottaa sinuun tarpeeksi. Eli anna hänelle rahaa, tai käytä taivuttelutaitoja.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

mistäs löytyisi helposti tälläselle alle 10 levuselle aseita ja armoreita?
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Vaikeus aste on pelin suurin heikkous pahojen bugien jälkeen
Jos aseesi tuntuu tehottomilta, tuossa lvlissä eikä uusia parempia tunnu osuvan kohdalle niin kannattaa sitä dificulty/vaikeus aste mittaria tiputtaa about puoli senttiä alas päin normaalista.
Oblivionin huonoihin puoliin kuuluu tämä vastustajien vahventuminen kun päähenkilö saa leveleitä joten ilman vaikeustason säätämistä ei maageilla, hypridi klasseilla tai kevyen haarniskan tai aseen hahmoilla juurikaan ole kiva pelata kun vastukset kestävät tusinoittain lyöntejä ja itse tuntuu koko ajan olevan parantamassa.

Joten jos hahmosi ei ole täysin lähitaisteluun sijouttunut järkäle niin suosittelen menemään vaikeus taso valikkoon ja säätämään sitä pikki riikkisen alaspäin (puoli senttiä riittää hyvin, sillä vastustajat menettävät jokseenkin paljon tuota defenceä. Eikä se tee sinusta yhtään enempää miestä vaikka se tuossa keskellä tai vaikeampana olisi.

sitten kuin peli on niin sanotusti hallussa voit itsellesi luoda haasteita lisäämällä vaikeus astetta toisella hahmolla kun tiedät mitä teet, mutta ennen sitä tulet varmasti turhautumaan oblivion portteja sulkiessa jos viholliset kestävät päälle 10 lyöntiä.

Tarkempaa tietoa:
Myös kertomalla vähän hahmostasi voin auttaa varmasti vähän enemmän, sillä en jaksaisi alkaa luettelemaan pelin satojen aseiden sijaintia :)

Katso myös tämä:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

Et kysynyt mutta
Jotta voisit mielekkäästi pelata peliä ja nyt kun tunnut vasta alkajalta TES pelejen mailmassa niin suosittelen LÄMPIMÄSTI laittamaan ainakin yhden vara tallennuksen. Peli sisältää paljon pugeja laajuutensa takia, ja et varmaan haluasi aloittaa peliä alusta jos peli pugaa jättämällä sinut johonkin tehtävälle tarkoitettuun alueeseen tarjoamatta lainkaan uloskäyntiä, tai joku NPC ei suostu questi jatkamaan syystä tai toisesta. Tallenna usein.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Viper7 sanoi:
Et kysynyt mutta
Jotta voisit mielekkäästi pelata peliä ja nyt kun tunnut vasta alkajalta TES pelejen mailmassa niin suosittelen LÄMPIMÄSTI laittamaan ainakin yhden vara tallennuksen. Peli sisältää paljon pugeja laajuutensa takia, ja et varmaan haluasi aloittaa peliä alusta jos peli pugaa jättämällä sinut johonkin tehtävälle tarkoitettuun alueeseen tarjoamatta lainkaan uloskäyntiä, tai joku NPC ei suostu questi jatkamaan syystä tai toisesta. Tallenna usein.
Juu tuossa kohtaa iski mullakin aika raju vitutus peecee-versiossa, kun yks päätallennus ja NPC ei tajua että olin tehny kaiken minkä piti. Siihen jäi se peli
 
Ylös Bottom