Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion -peliapu [PS3]

Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mites voi Goty versiossa pelata Knights Of Ninea ja Shivering Islea ?
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Joo sitä tarkoitin. Tarviiko pääjuoni pelata eka läpi ?

All of the following places will appear in Tamriel after you install the plug-in. They can all be discovered without starting any of the plug-in-related quests. However, access to the interiors may be prevented until the appropriate quest has been started.

Pitääkö ne lisäosat asentaa ? Mulla on kyllä Goty versio
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Joo sitä tarkoitin. Tarviiko pääjuoni pelata eka läpi ?

All of the following places will appear in Tamriel after you install the plug-in. They can all be discovered without starting any of the plug-in-related quests. However, access to the interiors may be prevented until the appropriate quest has been started.

Pitääkö ne lisäosat asentaa ? Mulla on kyllä Goty versio

Ei tarvi pääjuonta pelata läpi ensi. Eikä tarvii asentaa mitään.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

muistaakseni molemmissa tulee ilmoitus et tällänen tehtävä on, ja kun aktivoi tehtävän aktiiviseks ni kartasta näkee paikan mihin mennä.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mä aloti jonkun trough a nightmare, darkly -tehtävän ja kun mä meen nukkumaan vaikka mulla ei olis sitä kaulariipusta päällä, niin mä meen sinne unimaailmaan. Eli mitä siellä pitäis tehä? Ainoo ovi joka siellä on vie jonnekki sillalle jossa tulee nuolisade niskaan...
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

muistaakseni molemmissa tulee ilmoitus et tällänen tehtävä on, ja kun aktivoi tehtävän aktiiviseks ni kartasta näkee paikan mihin mennä.

Shivering Islesista tulee ilmotus... Knights of the Nine alkaa
ku menee Anviliin ja puhuu sille spurgua muistuttavalle saaranaajalle/munkille whatever.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mites ton vampyrismin saa pois, kun tuntuu toi questikin sen poistosta glitchaavan, kun se noita-akka ei suostu ottamaan mun kahta Bloodgrassia vaikka muut itemit ottikin... Onko muita tapoja saada sitä pois?
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mites ton vampyrismin saa pois, kun tuntuu toi questikin sen poistosta glitchaavan, kun se noita-akka ei suostu ottamaan mun kahta Bloodgrassia vaikka muut itemit ottikin... Onko muita tapoja saada sitä pois?

Tämä toimii ainakin silloin, jos sinulla on euroopasta ostettu Oblivion GOTY .

Tallenna ennen kuin puhut noidalle. Sammuta peli ja vaihda järjästelmän kieleksi Saksa. Lataa viimeisin tallennuksesi, puhu noidalle ja paina sitä kohtaa missä lukisi bloodgrass. Noita ottaa ruohot, silloin vain tallennat pelin jälleen ja vaihdat järjästelmän kieleksi Suomen. Sen jälkeen voit jatkaa tehtävää.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Tämä toimii ainakin silloin, jos sinulla on euroopasta ostettu Oblivion GOTY .

Tallenna ennen kuin puhut noidalle. Sammuta peli ja vaihda järjästelmän kieleksi Saksa. Lataa viimeisin tallennuksesi, puhu noidalle ja paina sitä kohtaa missä lukisi bloodgrass. Noita ottaa ruohot, silloin vain tallennat pelin jälleen ja vaihdat järjästelmän kieleksi Suomen. Sen jälkeen voit jatkaa tehtävää.

Toimi! Kiitos todella paljon!!
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Ahneena ihmisenä kysyisin teiltä et saaks mistää yli 1200 rahaa myydystä tavarasta, ku on not 10000 arvosii koruja sun muuta. oon levelil 29
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

No jos mercantile skilliin sijoittaa (tai paukuttaa sen päälle 75:een taialla) niin voi sijoittaa kauppoihin jolloin heille tulee 500 kultaa lisä rahaa. Kauppiaiden rahat täyttyvät muistaakseni kerran päivässä ja jossain tehtävissä tietyistä esineistä saa myös mukavasti rahaa.

esimerkiksi eräässä tehtävässä vampire dustit saa vaihdettua muistaakseni 100:n kultaan.

Eli noihin yli 10k itemeihin saa rahaa vain yksinkertaisesti tavaraa myymällä pienemmissä erissä.
Ja jos omasta inventaariostasi löytyy arvokasta tavaraa voit tietysti vaihtaa niitä noihin arvokkaampiin esineihin joista myyjät eivät välttämättä voi koko hintaa maksaa.

tosin harvasta kaupasta saa läheskään niin hyvää tavaraa kuin pelin tehtävistä saa. Daedaric esineet kunnon sigil stone enchantilla päihittää todennäköisesti minkä tahansa kaupan tavarat oli kyseessä sitten shivering isles tai vanilla oblivion.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mä aloti jonkun trough a nightmare, darkly -tehtävän ja kun mä meen nukkumaan vaikka mulla ei olis sitä kaulariipusta päällä, niin mä meen sinne unimaailmaan. Eli mitä siellä pitäis tehä? Ainoo ovi joka siellä on vie jonnekki sillalle jossa tulee nuolisade niskaan...

Siinä alussa on loota josta löytyy 'mysterious note'. Se on kartta joka kertoo turvallisen reitin lattiassa olevia laattoja kävellen nuolten ohi. Nuolipaikkoja on yhteensä kolme. Kukin vähän isompi kuin edellinen.
Katso karttaa, siinä on kolme joukkoa symboleita. Kunkin symbolijoukon kohdalla siinä on yksi symboli joka muodostaa katkeamattoman ketjun alareunasta yläreunaan. Se on reitti.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

noniin sain selville eli pitää tuoda 200 gp...mistäköhän saisi rahaa???missä on sellaisia jätkiä joita voi tappaa eikä siitä tule mitään???

Kyse oli siis varmaankin Varkaitten killan vaatimuksista. Tuo tarkoittaa että 200g arvosta varastettua tavaraa sun pitää myydä 'fence':lle. Tiirikoit itses pariin taloon ja tuo tulee alta aikayksikön.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Siinä alussa on loota josta löytyy 'mysterious note'. Se on kartta joka kertoo turvallisen reitin lattiassa olevia laattoja kävellen nuolten ohi. Nuolipaikkoja on yhteensä kolme. Kukin vähän isompi kuin edellinen.
Katso karttaa, siinä on kolme joukkoa symboleita. Kunkin symbolijoukon kohdalla siinä on yksi symboli joka muodostaa katkeamattoman ketjun alareunasta yläreunaan. Se on reitti.
Tänks!
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Voiko noita oblivion portteja sulkea sen jälkeen kun on tehnyt main questit?
Tiedän ettei kaikkia ole pakko sulkea mutta haluan sulkea.
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Mä tarvisin apuu mage killan mountain lion part 2 tehtävässä ku en tiiä mitä siin oikeen pitää tehä? jos sais perusteelliset ohjeet ni ois hyvä :confused:
 
Vastaus: The Elderscrolls IV: Oblivion

Voiko nuo sivuquestit tehdä main questien jälkeen?
Missä tuo Sutch sijaitsee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom