Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kuten arvata saattoi, ei kestänyt kauan että nuo maksulliset modit löytyvät jo ilmaiseksi. (PC)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

jujze sanoi:
Kuten arvata saattoi, ei kestänyt kauan että nuo maksulliset modit löytyvät jo ilmaiseksi. (PC)

Niin no, itse pelikin löytyy toki ilmaiseksi. Kuten kaikki warezi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Joo, tosta heppapaketista voi olla montaa mieltä, kannattaako siitä maksaa
paria ekeä :rolleyes:. Sen sijaan jostain oikeasta sisällöstä, kuten tehtävistä, voisin sen
pari ekua maksaakin. Mitätön hinta, jos oikeasti tulee vastinetta rahalle. Tuossa
mun aiemmin linkittämässä oblivion downloads sivulla oli ne kaks muuta pakettia,
jotka oli tilassa "coming soon", hinnoiteltu saman hintaisiksi. Eli pari taalaa.

En tiennyt että Bethesda oli lupaillut ilmasta sisältöä, mutta vaikka olisin tiennytkin,
en siihen olisi uskonut. Kaikki maksaa, mikään ei ole ilmaista. Ja sehän on ihan
selvä, että kynytys mentaliteetilla nämä hinnoitellaan..
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Pitääkö paikkansa että tuo hevosarmori jätettiin pelistä pois ja tuotiin takaisin maksullisena lisänä? Eli oliko sen tarkoitus tulla jo pelin mukana? :eek:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Batou sanoi:
Pitääkö paikkansa että tuo hevosarmori jätettiin pelistä pois ja tuotiin takaisin maksullisena lisänä? Eli oliko sen tarkoitus tulla jo pelin mukana? :eek:

Se pitänee paikkansa, että haarniska jätettiin tahallaan valmiista pelistä pois, koska jo julkaisua edeltävissä pelin mainoskuvissa sotisopaa esiteltiin. Kyse ei siis ole mistään jälkikäteen iltapuhteina tehdystä ylimääräisestä sisällöstä.

Käsittääkseni Bethesdan tarkoitus on kuitenkin jo varsin pitkään ollut tehdä peliin jälkikäteen ladattavaa lisäsisältöä. Tällä haarniskan ryöstöhinnoittelulla nyt vain kokeillaan, kuinka paljon asiakkailta on mahdollista kiskoa ylimääräisiä pennosia pelin varsinaisen hinnan lisäksi. Tämähän on ollut yksi M$:n keskeisiä ajatuksia Live-palvelua suunniteltaessa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Voi helvetti kun voikin olla loistava peli tämä Oblivion. Tässä ketjussa onkin jo ylitystä tullu melkoisesti joten tyydynkin vain toteamaan, että peli on kaiken kehunsa ansainnut. Nyt reilu 45h takana ja vasta eka main quest pätkä tehtynä.. Sivu-tehtävät, satunnaiset luolastot ja guildit ovat vieneet totaalisesti mennessään ja erityisesti mieleen jäi pohjoisessa tapahtuva "Pale Pass" questi. Meinaa jo unohtua, että tässähän on joku "pääjuonikin" joten nyt olisi kohta puoliin tarkoitus käväistä pistämässä myös isoja pyöriä liikkeelle. Sen verta paljon jaksavat asukit joka puolella päivitellä erään kylän tuhoista, että pakkohan se on katsastaa :D

Gamespotissa tietoa seuraavista lisukkeista joiden pitäisi tulla saataville parin viikon sisällä: http://www.gamespot.com/news/6147118.html Kuullostaa kyllä hyvälle, että saadaan täysin uusia questeja (vaikka tällä hetkellä tuntuu ettei meinaa loppua nämä nykyisetkään aivan heti ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mulla tuli eteen varsin vittumainen bugi. Anvilista saamani maagien killan naikkosen antama quest, joka pitää aloittaa käymällä eräässä majatalossa tökkäsi ikävällä tavalla, kun olin sattumoisin käynyt ko.majatalossa yöpymässä jo aiemmin, oli maksamani huone jäänyt näköjään käyttööni ikuisiksi ajoiksi, ja kun tehtävä vaatii huoneen vuokrausta, ei homma etene, tyhmät tyypit ei nyt tajua että minulla on se perkeleen huone jo.

Arcane universityn voi siis näemmä unohtaa, no ei se mitn, hahmoni onkin vaan battlemage ja birthsign mage. Että tällänen tapaus tällä kertaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oletko varma, että huoneen vuokraamisesta on jo useampi vuorokausi? (Oblivionin majoituksessahan voi säästää 50 % vuokraamalla yösijan aamuyön puolella ja palaamalla samaan paikkaan uudestaan ennen vuorokauden vaihtumista.)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Xbugs sanoi:
Oletko varma, että huoneen vuokraamisesta on jo useampi vuorokausi? (Oblivionin majoituksessahan voi säästää 50 % vuokraamalla yösijan aamuyön puolella ja palaamalla samaan paikkaan uudestaan ennen vuorokauden vaihtumista.)

Kyllä pitäisi olla, sen verran pitkä tovi on kulunut edellisestä visiitistä. Olen mm. fast travellanut kartalla, nukkunut useita tunteja toisissa mestoissa, epäilin tuota itsekin aluksi mutta nyt on kokeiltu jo vaikka mitä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oksennus sanoi:
Mulla tuli eteen varsin vittumainen bugi. Anvilista saamani maagien killan naikkosen antama quest, joka pitää aloittaa käymällä eräässä majatalossa tökkäsi ikävällä tavalla, kun olin sattumoisin käynyt ko.majatalossa yöpymässä jo aiemmin, oli maksamani huone jäänyt näköjään käyttööni ikuisiksi ajoiksi, ja kun tehtävä vaatii huoneen vuokrausta, ei homma etene, tyhmät tyypit ei nyt tajua että minulla on se perkeleen huone jo.
Mulla on kans jääny noi huoneet käyttöön ekan yöpymisen jälkeen.
Aina voi mennä samaan huoneeseen nukkumaan, ja ei näytä että
ois varastamista tms. Luulin että tää on ihan normaali käytäntö :p.
Oon jättäny rojujakin majataloihin huoneisiin säilöön, ja siellä ne
on säilyneet. Muistatko mikä majatalo?
Meniköhän tää mullaki käteen...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Majatalon nimeä en muista, mutta se sijaitsee siellä hieman Anvilin pohjoispuolella...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Thiefs Guild, Dark brotherhood ja Arena menty läpi. Seuraavana vuorossa pääjuoni.

Ja kun kaikki täällä ylistää peliä, joka toki on kehunsa ansainnut, ni voisin kuitenkin todeta että vihuliaisten ja NPC hahmojen tekoäly vois olla hiukan fiksumpaa...Näitä bugeja mitä täällä on mainittu en kyllä o huomannu itellä, metsän eläimet tosin on pari kertaa taistelussa kadonnu kiven sisään, mutta laadukas teos.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Herojuana sanoi:
Thiefs Guild, Dark brotherhood ja Arena menty läpi. Seuraavana vuorossa pääjuoni.

Ja kun kaikki täällä ylistää peliä, joka toki on kehunsa ansainnut, ni voisin kuitenkin todeta että vihuliaisten ja NPC hahmojen tekoäly vois olla hiukan fiksumpaa...Näitä bugeja mitä täällä on mainittu en kyllä o huomannu itellä, metsän eläimet tosin on pari kertaa taistelussa kadonnu kiven sisään, mutta laadukas teos.

jep 30 pelituntia takana ja arena, fighters guild ja kohta mages guild läpikäytynä... sen jälkeen myös pääjuonta koluamaan.
On kyllä oblvion taas niitä pelejä jotka vaan pakottavat pelaamaan vaikka muuten pelaaminen on jo jäänyt huommattavasti vähemmälle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oli hauska bugi Oblivionissa tänään. Chorrolissa sato kaatamalla... Menin portista ulos niin oli tosi nätti kesäinen päivä. Takas sisään portista.. Sato kaatamalla. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Janus sanoi:
Oli hauska bugi Oblivionissa tänään. Chorrolissa sato kaatamalla... Menin portista ulos niin oli tosi nätti kesäinen päivä. Takas sisään portista.. Sato kaatamalla. :D
Se oli paikallinen sadekuuro.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onkos kellään tietoa, kuinka pitkä tuo Oblun pelipäivä on näin oikeassa ajassa?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Paavi sanoi:
Onkos kellään tietoa, kuinka pitkä tuo Oblun pelipäivä on näin oikeassa ajassa?

PC-versiossa ainakin yksi minuutti vastaa 1.3 peliminuuttia. Että eiköhän se näin boxillakin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Snydenthur sanoi:
Muistaakseni luin jostain, että yksi pelipäivä vastaa 48 minuuttia.

Jep yksi oikea minuutti on 30min pelissä, joten yksi päivä todellakin on 48min. Mitäköhän sofaking häröili?
 
Ylös Bottom