Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jujze sanoi:Kuten arvata saattoi, ei kestänyt kauan että nuo maksulliset modit löytyvät jo ilmaiseksi. (PC)
Batou sanoi:Pitääkö paikkansa että tuo hevosarmori jätettiin pelistä pois ja tuotiin takaisin maksullisena lisänä? Eli oliko sen tarkoitus tulla jo pelin mukana?
Xbugs sanoi:Oletko varma, että huoneen vuokraamisesta on jo useampi vuorokausi? (Oblivionin majoituksessahan voi säästää 50 % vuokraamalla yösijan aamuyön puolella ja palaamalla samaan paikkaan uudestaan ennen vuorokauden vaihtumista.)
Mulla on kans jääny noi huoneet käyttöön ekan yöpymisen jälkeen.Oksennus sanoi:Mulla tuli eteen varsin vittumainen bugi. Anvilista saamani maagien killan naikkosen antama quest, joka pitää aloittaa käymällä eräässä majatalossa tökkäsi ikävällä tavalla, kun olin sattumoisin käynyt ko.majatalossa yöpymässä jo aiemmin, oli maksamani huone jäänyt näköjään käyttööni ikuisiksi ajoiksi, ja kun tehtävä vaatii huoneen vuokrausta, ei homma etene, tyhmät tyypit ei nyt tajua että minulla on se perkeleen huone jo.
Herojuana sanoi:Thiefs Guild, Dark brotherhood ja Arena menty läpi. Seuraavana vuorossa pääjuoni.
Ja kun kaikki täällä ylistää peliä, joka toki on kehunsa ansainnut, ni voisin kuitenkin todeta että vihuliaisten ja NPC hahmojen tekoäly vois olla hiukan fiksumpaa...Näitä bugeja mitä täällä on mainittu en kyllä o huomannu itellä, metsän eläimet tosin on pari kertaa taistelussa kadonnu kiven sisään, mutta laadukas teos.
Se oli paikallinen sadekuuro.Janus sanoi:Oli hauska bugi Oblivionissa tänään. Chorrolissa sato kaatamalla... Menin portista ulos niin oli tosi nätti kesäinen päivä. Takas sisään portista.. Sato kaatamalla.
Paavi sanoi:Onkos kellään tietoa, kuinka pitkä tuo Oblun pelipäivä on näin oikeassa ajassa?
Paavi sanoi:Onkos kellään tietoa, kuinka pitkä tuo Oblun pelipäivä on näin oikeassa ajassa?
Snydenthur sanoi:Muistaakseni luin jostain, että yksi pelipäivä vastaa 48 minuuttia.